Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

Da, inteleg dar:

- trebuie sa ofere varianta online prima nu cea offline ca timpul nostru e imp si ei nu pierd nimic.

- pot limita si ei la o suma mai mare, gen peste 500, 1000 sau pot sa se uite pe profilul clientului daca tot il verifică. Un client cu istoric de 2,3 comenzi de accesorii sau unul care plătește cash o masina nu cred ca vrea sa dea teapa nu? Poate fi scutit de faza asta.

ce fac ei e mentalitate gen instituție publica care pune cetățeanul sa aducă adeverințe ☺

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Hayate

    6

  • godoroja

    5

  • Not_used_calin

    5

  • Circoloco

    5

Pai, ti-au oferit posibilitatea sa platesti prin transfer bancar.

Daca tu comanzi si nu te duci sa o mai ridici ei raman cu piesa pe stoc si banii blocati, pana cand se gaseste altul sa vina sa cumpere reperul respective.

De verificat nu au cum sa te verifice la telefon, oricine poate suna si comanda piese in numele tau.

Dar daca nu iti convine practica lor, poti comanda reperele cam la orice magazine mai serios daca stii codul piesei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mi-au oferit pt ca am revenit eu cu tel si am întrebat. Iar cu blocatul si toate celelalte, cred totuși că e o practica si o frica învechită, fără acoperire. Sa încerce ei sa fie mai deschiși, chiar crezi ca se umplu de piese in 6 luni? Scuză-mi optimismul/naivitatea, dar eu cred ca nu. ☺

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai ramane uimit.... multi dealeri asteapta perioadele de destocaje, cand depozitul de piese accepta sa preia inapoi o parte din piesele pe care dealerul le are pe stoc de foarte mult timp.... inclusiv accesorii etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Da, cunoastem sistemul de lucru. Am fost şi eu să comand câteva accesorii, iar răspunsul lor a fost că "până nu vine maşina, seria de şasiu, nu stăm de vorbă." În măsura în care eu aveam codurile fiecărui reper de pe site-ul oficial vw shop, sunt la liber. Ca să nu mai vorbim că nici nu se uită în ochii tăi. Cică "nu avem voie să dăm codurile clienților". Nu înțeleg ce este atât de secret pt ei! Dacă şi accesoriile vin tot în 3 luni, atunci stăm bine. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,am fost la PBN cand a început programul rabla 2019,si am comandat o Skoda Octavia.Astazi cand am intrat pe saitul lor ,am văzut ca au o oferta 1an Casco si un plin de benzina (moca).Am luat legătura cu agentul de vânzări să-mi spună daca eu fac obiectul ofertei ,iar el mi-a spus ca nu cunoaște nimic.Voi ce părere aveți,aveți vreun sfat.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut, 

și eu consider că mi-am luat țeapă alegând Tiguan VW.

Porsche este singurul dealer care își permite să facă asta (noi proști, cumpărăm căcaturile lor de cazane, pe mulți bani)...cumperi mașină nouă, aștepți 5luni iar când vine, "supriza" nu merge aia, nici aia nici aia etc.

Customer services și aftersale de CĂCAT..este ceva de SF (totul până le dai avans că după...ai impresia ca-s dușmani).

Mai nou cazanu' ăsta mă avertizează ca să mă "închin cu rugăciune" că poate vrea poate nu, să pornească (adică pe lângă sistemele de siguranță, să am grijă că dacă nu merg zilnic suficient s-ar putea să rămân fără baterie 12V).

Deci cine credeți voi că plătește platforma până la dealer...MASINA NOUĂ !!?

Am fost la mai mulți dealeri, este plin de norocoși cu problema asta la ei... și cică " așa face toate"

Păi băi japițelor de ce le mai vindeți!!!

/dacă știam eu/

Treabă ține de 3 luni...de când am ajuns acasă cu ea!

În altă ordine de idei, eu am făcut deja sesizare la ANPC,  încurajez mai departe și pe ceilalți cu"Tigăile" model 3nou să facă la fel...

Ăștia nu se învață minte odată...

Mictionează pe toți... că cică oricum mașinile se vând singure, da fabricile se închid și bate1 vant de faliment...de ce oare!!!

Dacă era invers, le convenea!!! (să plătim doar dacă vrem, dar să mergem cu ele și vedem noi dacă..)

Ei îți vând un produs defect, iar clientu' rămâne cu problema...nu contează că mașina-i defectă și nu merge, garantia trece, timpul pierdut să stai cu roaga la programări peste săptămâni în cel mai bun caz iar dacă ai privilegiul să te accepte la garanție OH ooo...stai prietene că trebuie să lași mașină în service, cat credeți 1h... două...nu taticu' 2..3 saptamani- că e' grele" cu senzorii ăștia!!!

Mașina la schimb, suflete*... cică îți recomandă ei un Rent bun...pe banii tai -normal.

 

In concluzie, prost e cine dă, nu cine cere!!

Abia aștept să o repare ăștia cât de cât...o vând și să scap de calvarul ăsta de a deține nemțeasca/uli!!!

Sfatul zilei ->

NU MAI CUMPĂRAȚI VAG că d'aia se șușu ăștia pe noi...

ORICE DAR FĂRĂ WAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VLADPROBE  iti inteleg supararea , cine nu s-ar supara intr-o situatie ca a ta, dar te rog evita sa mai postezi acelasi text in topic-uri diferite  pentru ca este impotriva regulamentului.  Se pastreaza postarea ta in acest topic pentru ca este cel mai potrivit loc pentru aceasta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzuicomicina

Ai dreptate 100%. Tocmai am dus Golful la service pentru ca iar nu merge cum trebuie camera de marsarier. De data asta m-am dus la Porsche si nu la Autoclub. Asta pentru ca acum doi ani Autoclub m-au pus aproape doua luni pe drumuri saptamanal. Miercuri cei de la Porsche au desfacut hayonul sa verifice cablajele si imi trimit poze cu ghidaje rupte, cleme de prindere vai de ele, elemente de plastic rupte la reperele din stanga si dreapta lunetei, si niste pasla adaugata in zonele de contact cu caroseria ca sa nu zornaie dupa mine prin oras. Le-am trimis pozele celor de la Autoclub in speranta ca putem rezolva problema amiabil. Acum dau vina unii pe altii. E noaptea mintii. Cei de la Autoclub sustin ca ei respecta standardele si procedurile si de vina sunt Porsche, Porsche zic ca nu ei le-au rupt si nu au cum sa faca obiectul garantiei. Ce-i drept acele piese nu au cum sa arate in asa hal dupa singura demontare facuta la Porsche. De fraier am picat eu, clientul. Au comandat reperele, urmeaza sa fie inlocuite, iar apoi banii vad eu de la cine ii recuperez. Probabil si la mine va fi tot cu ajutorul ANPC...asta daca reusesc.

 

Lantul producator -> importator -> dealer -> client e in asa fel facut incat respunderea sa se piarda pe drum iar noi sa picam de fraieri. As indrazni sa spun ca situatia e similara pe oriunde in lume si tot ce te poti face e sa te rogi sa nu ai probleme cu masina. Pentru ca garantia are valoare aproape egala cu 0. Imi cer scuze de rant-ul offtopic dar efectiv simt si eu ca explodez 🤬

Modificat de tzuicomicina
exprimare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, Doomy said:

@VLADPROBE  iti inteleg supararea , cine nu s-ar supara intr-o situatie ca a ta, dar te rog evita sa mai postezi acelasi text in topic-uri diferite  pentru ca este impotriva regulamentului.  Se pastreaza postarea ta in acest topic pentru ca este cel mai potrivit loc pentru aceasta. 

Salut, lucrezi la Porsche?

Ideea era să aibă vizibilitate postarea mea!!!... dacă avea vre1ul kohones" și se plângea peste tot așa ca mine, nu-mi mai luam cazanu' ăsta, dar văd că și aici se procedează ca la dealeri (totul Zen ...treaba să meargă®)

Urât> crede-mă oricine vede situația, o să aibă sentiment de cenzură....

Păcat, noi plimea* trebuie să ne ajutăm între noi nu să ascundem sub preș problemele (că asta este senzația)... 

D'aia suntem tratați ca fraierii prin serviceuri... și cu.. și cu

Dar din păcate "ei" sunt și aici!!!... m-am convins acum!!!

Mulțumesc pentru nimic (spor la prostit de posibili noi clienți Porsche N.V etc.)...o să încerc pe .com

1000018602_edited.jpeg

1000018601_edited.jpeg

1000018600_edited.jpeg

1000018599_edited.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VLADPROBE  Te mai rog inca odata sa respecti regulamentul prin pastrarea unui limbaj adecvat discutiei , faptul ca esti suparat nu inseamna ca ai dreptul sa incalci regulile acestei comunitati.  Asa ca hai sa ajuti si alti utilizatori in preintampinarea acestor probleme prin prezentarea cat mai multor detalii legate de cele care ti se intampla. 

 

Postarea ta are vizibilitate , mai ales ca ai folosit cuvinte cheie in anumite cautari, se va indexa in curand , pentru o mai buna vizibilitate poti posta descrierile individuale ale erorilor primite , asa se va duce orice cautare google direct la postarea ta de mai sus. 

 

Poti sa incepi prin a detalia motorizarea(cod motor)  , nivelul de echipare ....etc

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.tiguan3forums.com/viewtopic.php?t=123

 

Update:

- cică se ard 24 din 40 de module!!!

-rezolvare: trebuie înlocuite (probabil dezasamblată mașina din "țâțâni")

Mare grijă pentru cei care își doresc mașina asta!

Sugestie, căutați în altă parte!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exagerezi

orice masina poate sa aiba o problema

La tine este o problema de necomunicare cu unul din module, care probabil va fi resoftat si totul va fi ok.

 

Si pentru cultura ta generala, toate sistemele de asistenta sofer sunt legate intre ele si comunica pe magistrale de date cu viteze foarte mari. E suficient ca un mic sughit la unul din module sa apara si te trezesti cu acele erori

 

mai mult, chiar si o eroare de la un sistem simplu, ABS, da peste cap absolut toate sistemele de asistenta. 

Exemplu : un senzor de viteza roata de la  ABS aprinde in bord exact toate erorile pe care le ai si tu, pentru ca e sistemul de temelie pentru toata asistenta.

 

si cand cumperi primele exemplare de la un model nou, iti asumi toate bubele copilariei.

 

Daca te duci la dealeri si permiti sa investigheze problema, sa trimita feedback mai departe la fabrica, sigur se vor rezolva toate problemele. 

Daca clientul nu sesizeaza > dealerul nu trimite feedback la fabrica > fabrica NU poate sa remedieze

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu'...am deținut peste 20 de Vag'uri, luate noi nouțe...deci cu tinerețea și bătrânețea nu ține!

Iartă tu că nu am cultură generală să repar mașinile VaG...off ff

Dealerii știu forte bine (am fost deja și eu și alții, au serviceul plin de Tiguanuri cu problemele astea, dar sunt depășiți de numărul mare de unități defecte, sute spre toate-indiferent de motorizare/echipare...

Și dacă tu crezi că exagerez, te invit să o pornești tu pe mașină, că la mine deja nu mai vrea!!!(Este in poarta unui nene...*la nu parca*...,pe Pache Protopopescu !!! Nu mai pornește neam, aștept platforma mă pe seară!

Tu ai cumpărat vreodată una nouă?... dacă nu funcționează cum trebuie și la un moment dat..DELOC...ce o să-ți zici hai mă să nu exagerez, am eu ghinion...

Penibil...tot eu sunt de vină... că dau 40k, că garantia la mișto, că poate nu mă plictisesc in viață și nu vreau să-mi pierd timpul cu telefoane, reparatii etc.!

Scuze atunci, poate se suferă de marcă pe aici!

Primit să-mi iau altceva după ce o vând!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi de dimineata am vorbit cu seful de service VW de la Debrecen ( HU ) , si ....a spus asa:

 

Update-ul care a incercat sa il instaleze era pt VW PASSAT ... NU PT TIGUAN !!! ( zicea ca nu i sa comunicat acest lucru cand a primit update-ul ...ca e doar pt Passat ) 

 

Deocamdata NU A APARUT NICI UN UPDATE PT TIGUAN! 

 

Interesant este faptul ca azi...masina a cerut sa fac un update ONLINE ! 

 

Nu imi dadea mai multe detalii acest update...dar am facut acel update-ul online ...cu succes!

 

Nu vad nici o diferenta...masina merge OK...de cand mi sa sters erorile la Debrecn...nu au mai aparut!

 

 

WhatsApp Image 2024-10-03 at 10.49.40.jpeg

WhatsApp Image 2024-10-03 at 10.49.40 (1).jpeg

WhatsApp Image 2024-10-03 at 10.49.40 (2).jpeg

WhatsApp Image 2024-10-03 at 10.49.40 (3).jpeg

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!