Jump to content

Tiguan Allspace R-line BiTDI MY2020 + MTM


DDoc

Postare recomandată

Sunt pe interval fix, 30.000 km. Nu s-a aprins niciun martor, eu am dorit sa fac revizia mai devreme. Ma gandesc si eu sa trec la 15.000 km.

Link către comentariu

Intervalul fix e cel de 15.000km, cel flexibil e cel "pana" in 30.000km sau 1 an parca :) 


Stii cumva ce ulei au bagat? Si ce vascozitate?

Link către comentariu

30k e cel flexibil, adica functie de utilizarea mașinii ti se aprinde martorul sa faci revizia si cum am înțeles ca ai exploatat pana la ultimul ponei, ma gândeam ca s-a aprins deja.

Link către comentariu

Masina a aparut pe autovit si olx, impreuna cu Golf7 a sotiei. Vorba unor colegi..." piticii "... :)

Link către comentariu

@Bebeee Merci. Nu esti hater, stiu ?.

Nu este graba, am timp pana in primavara.

Oricum maxim ce se poate comanda acum este varianta cu motor 2.0 tdi simplu , cu 200 cp, care in configuratia ce am eu, urca la 53.500 euro, daca mai punem si diferenta de pret pana la un bitdi de 240 cp, inca 2000-2300 euro, deja suntem la 55-56.000 + setul de roti de iarna 1000 euro...totalul se apropie de 57.000 euro ?...+ MTM Cantronic...si am ajuns la 58.500 euro ? ...astfel ca 40si ceva de mii este o reducere de aproape 30%??

Modificat de DDoc
Link către comentariu

Dar motivul vanzarii este...care?

Nu de alta dar citeam doar incantare si bucurie (pentru alegerea facuta) pe aici...

 

Le: mesajul nu are niciun "accent" tendentios.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

In plus trebuie tinut cont ca bitdi ul nu se mai fabrica din cauza normelor noi de poluare, deci a devenit un "clasic" :)

Link către comentariu

La banii astia te aproprii de un Toureg, model nou, de la Weltauto, 2019, cu 3.0 TDI.. un bitdi nu o sa devina niciodata un clasic.. poate un 2.5 TFSI. 
Si eu sunt curios ce ti-ar place in loc. 
 

Link către comentariu

Eu zic sa scoti din prima postare cat ai dat pe masina :))

Modificat de tudy_cnu
Link către comentariu

Din fericire, cateodata in viata toate se rezolva de la sine, la fel si in cazul meu...A aparut o oportunitate ce nu se putea rata si banii pusi deoparte pentru un eventual upgrade la ceva v6 benzina au fost investiti, astfel ca aceasta euforie de scurta durata a si luat sfarsit, masina a iesit de la vanzare si nu se va mai intoarce in urmatorii 2 ani...

Cum nu prea am avut drumuri mai interesante de aceea deocamdata si postariile stagneaza, dar cum am ceva interesant o sa scriu, cu siguranta.

 

P.S. o ultima ideea legata de vanzarea unei masini aproape noi catre DASWELT Auto...poate nu zic nimic nou, dar CLAR NU merita deloc...mie mi-au oferit 29.000 euro pe masina, in conditiile in care tot ei au de vanzare Tiguan simplu, nu Allspace, cu 15.000km, DSG, de 150 cp ....cu 35.000 euro :) Discutia incheiata :)

Link către comentariu

Ca fapt divers, cand incerci sa faci un  buy-back la VW, practic Weltauto iti cumpara masina, nu ? Cu ei discuti? 

 

Link către comentariu

Da, achiziția se face de Welt Auto, care, ca SRL, la București este Porsche Interauto România. Nu știu dacă e valabil la nivel național sau fiecare dealer local este el însuși Welt Auto. Eu am vândut la PBV.

În general, ofertele de buy back sunt cam cu 10% față de prețul de piață pe ideea că ei o vor revinde la „prețul pieței”. Se mai poate negocia ușor, dacă vei cumpăra de la ei.

Modificat de zaboss
Link către comentariu
  • 2 months later...

Iti inchipui ce aduce Mos Craciun daca a venit cu Q8 modestul Mos Nicolae :Driver:💪

Link către comentariu

@tavitara🙂Aveam termen de livrare saptamana 47-48 dar baietii din Curtici s-au miscat repede de tot, astfel ca a ajuns mai devreme 😁

Link către comentariu

Bun asa , mai vad si eu o masina faina cand trec prin Aiud

Sa va bucurati de ea

Link către comentariu

Vad ca are si trapă, dar e primul Q8 pe care îl vad cu volanul iesit prin acoperiș! 😛

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Saptamana trecuta am pus si eu rotile de iarna, cu anvelopele Michelin Pilot Alpin 5 SUV, de care iarna trecuta am fost foarte multumit, atat ca aderenta cat si ca zgomot de rulare, care este la acelasi nivel scazut ca cele de vara

Baietii de la vulcanizare mi-au umflat anvelopele la 2,5 atm, dar parca este prea mult. Nu mai stiu cum erau anul trecut, nu mai tin minte ce presiune aveam in ele, dar pe site-ul producatorului pentru modelul meu de masina se recomanda 2,3 atm. Cred ca o sa ma intorc la baieti, la vulcanizare sa ajusteze presiunea la 2,3 atm.

Masina a trecut de 25.000 km, in 13 luni, chiar nu stiu cum s-au adunat asa km :) , in conditiile acestea de carantina, fara deplasari cu adevarat lungi in strainatate si tinand cont ca de 2 luni, in oras folosim benzinara Polo.

Desi am avut o nebunie de cateva zile, cu pusul masinii la vanzare, dar pe cat de repede a venit ideea sa o schimb tot asa de repede m-am si potolit :) 

Sunt multumit de alegerea facuta cu acest model/motor + MTM. Spatiul este enorm, atat pentru pasageri cat si pentru bagaje. Este o placere condusul (si) la drum lung, urca foarte repede de la 80-90 km/h la 130-140 km/h, cat este nevoie de obicei in depasiri. In oras la viteze mici (la pornire) se aude ca este diesel, dar dupa ce masina se pune in miscare insonorizarea  isi face treaba si motorul suna mai mult parca ca un 6 ciilindri diesel decat 2.0 tdi. Consumul (in stilul meu de exploatare ) la asa o herghelie de aproximativ 290  caluti, este mai aproape de un 2.0 tsi de 230 cp decat de 2.0 tdi clasic, de 150 cp. In oras stiu ca nu pot castiga mult la consum fata de o benzinara. Diferenta ar trebui sa o simt la drum lung, dar cum in jurul nostru avem norocul de autostrazi relativ multe in toate directiile (Cluj, Sibiu, Mures) merg constant pe tempomat peste limita de toleranta (la radar) de 137 km/h si nu prea vad consumuri sub 8 l nici pe autostrada, astfel ca mediile la resetari am in general de la 8 la 10, cand cum. Dar asa este cand ai o masinarie si nu (doar) masina

Am completat Adblue si motorina in rezervor, in rest absolut nimic in materie de mentenanta extra fata de revizia obligatorie.

Asteptam cu nerabdare vaccinul anti-COVID sa putem iesi din tara la un drum mai lung, pana in Austria. Cum suntem cam in prima linie de lupta, avem promisiune de vaccin in a doua parte din ianuarie, deci poate avem noroc si in Februarie/Martie prindem ceva zapada prin Alpi :)

Va las si cateva poze :)

 

 

 

Screenshot_20201214_182038_de.volkswagen.carnet.eu.eremote.jpg

 

IMG_20201211_191048.jpg

IMG_20201211_190607.jpg

IMG_20201211_192511.jpg

IMG_20201130_134814.jpg

IMG_20201130_134755.jpg

Modificat de DDoc
Link către comentariu
22 hours ago, DDoc said:

... se aude ca este diesel, dar dupa ce masina se pune in miscare ... motorul suna mai mult parca ca un 6 ciilindri diesel decat 2.0 tdi. 

Aici subscriu și eu, motorul are alt zgomot decât bătaia obișnuită a unui 4 in linie, bine, nu e ronțăitul unui V6 dar se aude frumos când înfigi mai tare piciorul în gaz între 1500-2500rpm.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!