Jump to content

Consum ulei (Touareg CR7)


Stefanik
 Share

Postare recomandată

Salutare,m-ar interesa sa stiu la noul model de touareg,daca au aparut probleme cu consumul de ulei,daca s-a confruntat cineva cu aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! In primii 7000 km(80% autostrada) completat 1l ulei. E mult, e normal? Nu stiu nici eu. La mers pe DN sau oras nu consuma. La tine cum stau lucrurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@albinatrevel  si @Stefanik  discutiile legate de consum ulei pentru Touareg CR7  le vom face de acum in topicul acesta dedicat. 

Va rog sa specificati si motorizarile  la care faceti referire legata de consumul de ulei chiar daca sunt in semnatura. 

Pe viitor semnatura se va schimba si discutia nu va avea punct de referinta. 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie inca nu mi-a venit masina,insa mi se pare deranjant ca la o masina noua sa completezi ulei intre schimburi.momentan am un b8 aproape nou,iar in 15000 km a consumat 500 ml ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu este vb despre motorizarea 3,0 V6 tdi, 286 cp.

Am intrebat la dealer despre consumul de ulei si mi s-a raspuns ca, la mers pe autostrada cu viteze mai mari, este normal sa consume, mai ales in primii 10000 km.

Si eu sunt curios cum se manifesta problema si la alti posesori, ca sa facem niste comparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.01.2020 at 7:21, albinatrevel a scris:

mii 7000 km(80% autostrada) completat 1l u

Dupa 12000 km (60 % oras) nivelul de ulei este tot la maxim. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/27/2020 at 1:13 PM, Stefanik said:

Mie inca nu mi-a venit masina,insa mi se pare deranjant ca la o masina noua sa completezi ulei intre schimburi.momentan am un b8 aproape nou,iar in 15000 km a consumat 500 ml ulei

e normal sa consume ulei, mai ales la drum intins mers tare, gandeste-te ca uleiul este folosit sa lubrifieze cilindrul pentru piston.

On 1/27/2020 at 7:21 AM, albinatrevel said:

Salut! In primii 7000 km(80% autostrada) completat 1l ulei. E mult, e normal? Nu stiu nici eu. La mers pe DN sau oras nu consuma. La tine cum stau lucrurile?

mie mi se pare foarte decent

On 1/27/2020 at 3:07 PM, albinatrevel said:

In cazul meu este vb despre motorizarea 3,0 V6 tdi, 286 cp.

Am intrebat la dealer despre consumul de ulei si mi s-a raspuns ca, la mers pe autostrada cu viteze mai mari, este normal sa consume, mai ales in primii 10000 km.

Si eu sunt curios cum se manifesta problema si la alti posesori, ca sa facem niste comparatii.

vrajeala aia cu primii 10000km, poate sa consume ceva mai multa motorina pana sa aseaza motorul, dar ulei va consuma la fel si depinde strict de cum mergi tu si urban / afara

 

cel putin la mine asa a fost la toate > touareg 7p 245cp, q7 4m 272cp si mai nou la 4m 286cp cu care am trecut de 24k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La 8.000 km am completat si eu vreo 500 ml . Decent :) - 286 CP  3.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am facut schimbul de ulei la 22000 km. In tot acest timp nu s-a completat deloc, nivelul de ulei fiind maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce regim s-a mers cu masina? Intreb asta pentru ca la mine am  completat cu 1,5 l ulei in 15000 km, in regim exclusiv extraurban, viteza medie fiind de 70 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regim urban uleiul consumat se “copleteaza” cu motorina de la regenerari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele cu DPF exploatate in regim preponderent urban pot ajunge si la o contaminare cu 10% a uleiului cu motorina la 10 000 - 15 000 km. La un calcul simplu al capacitatii de 5L ulei => 0.5 L de motorina in el. Daca vrei sa iti bat joc de masina continua sa faci revezii la 22 000 km, oricum din start ai facut o alegere gresita daca mergi cu diesel 70% din timp in oras.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, adrian001 a scris:

La cat ar trebui facut schimbul de ulei?

Daca era sa ma iau dupa ce zice calculatorul de bord trebuia schimbat la 30 000 km.

La momentul comenzii nu era disponibila decat varianta diesel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regula de "aur" e la maxim 10 000 km daca mergi mult in oras sau 15 000 km daca mergi prepondernet in afara. Intervalul exact se poate determine prin testare in laborator a uleiul uzat pentru ca depinde mult de condtitiile de exploatare, dar daca urmezi regula de "aur" ar trebui sa fie bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Privitor la intervalul de inlocuire a uleiului la o masina noua exista diferite practici in functie de mentalitatea proprietarului, mai bine zis cat de mult ii pasa de masina, cat are de gand sa o tina, etc. O practica tot mai raspandita in Germania, mai ales printre pasionati, este a se face reviziile oficiale la reprezentanta exact la intervalul stabilit de producator, respectiv 30 000 km sau 2 ani, dar intre aceste revizii se mai face un schimb de ulei sau chiar doua in alte parti sau in regie proprie, folosind bineinteles aceleasi consumabile originale. Personal cred ca este o varianta de luat in calcul si spun asta pentru ca si eu sunt preocupat de intretinerea cat mai corecta a unei masini, indiferent de valoarea ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu "din start ai facut o alegere gresita daca mergi cu diesel 70% din timp in oras " mi se pare o replica inutila si intiparita in mintea unor persoane care doar citesc pe google si fb pareri...no offence.

Rulez de ani de zile diesel in oras(mai multe masini) si nu sunt de acord deloc cu aceasta replica, am avut si benzina....aaa NU rulez 70% ci 85-90% in oras, nu vad absolut nici o problema in acest lucru sau inconvenient.

Apropo, ia in considereare ca nu toti locuiesc in Buc sau alte orase super aglomerate.

 

Legat de intervalul de schimb sunt de acord cu tine, la 10k le fac si eu..complet cu toate filtrele.

Consumul de ulei pt aceste motoare este unul absolut normal si s-a dovedit ca aceste motoare consuma mai mult ulei in regim extraurban decat urban.Eu unul de cand am masini nu am avut niciuna care sa nu consume ulei si nici nu cred pe cei care "se bat cu pumnul in piept " ca masina lor nu consuma nimic.

 

Bafta

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 10/6/2020 at 3:59 PM, adrian001 said:

Motoarele cu DPF exploatate in regim preponderent urban pot ajunge si la o contaminare cu 10% a uleiului cu motorina la 10 000 - 15 000 km. La un calcul simplu al capacitatii de 5L ulei => 0.5 L de motorina in el. Daca vrei sa iti bat joc de masina continua sa faci revezii la 22 000 km, oricum din start ai facut o alegere gresita daca mergi cu diesel 70% din timp in oras.  

Cum se contamineaza uleiul cu motorina in urma regenerarii?
La audi Q7 4M nu a trebuit sa completez niciodata cu ulei, mereu nivelul a stat neclintit, 3.0 TDI EVO si EVO 2 nu trebuie sa consume ulei deaorece nu ar mai respecta norma de populare ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Motorina se strecoara pe langa segmenti in timpul post injectiei (mers  in oras pe distante scurte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ANdi B. said:

 3.0 TDI EVO si EVO 2 nu trebuie sa consume ulei deaorece nu ar mai respecta norma de populare ;).

Unde scrie? Cine ți-a zis. 

Toate vag diesel cu filtru particule, subtiaza uleiul si apare dilutie cu motorina. Vezi pe oilclub si pe tdiclub analize de ulei comentate si vei înțelege 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rafa6 Audi/VW au un TPI pe tema asta pentru 3.0TDI Evo si 3.0TDI evo2, nu este normal ca motorina sa ajunga in ulei, acest lucru duce la deteriorarea motorului intrucat ungerea nu mai este in parametrii. Inteleg ce scrie pe forumuri, eu iti spun ce considera producaorul. Pentru mai multe informatii consula erwin.audi.com si o sa gasesti numarul TPI si procedura de remediere a defectului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul de service al masinilor cu motoare care au DPF producatorul specifica ca in anumite conditii nivelul unleiul e posibil sa creasca. Nu se da nici un detaliu de ce sau cum, dar cred ca si in manualul de utilizare scrie asta. Ma gandesc ca au fost reclamatii pe tema asta si decat sa faca ceva util mai bine esti acoperit de o fraza in documentatie. Apropo se intampla asta si la mult laudatele japoneze, chiar ma rau decat la nemtioaice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!