Jump to content

Sunet metalic la accelerare


golfix
 Share

Postare recomandată

Gata,am reusit sa il postez

Il gasiti aici

Astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • golfix

    13

  • zebrocksky

    6

  • Andrei18

    5

  • mistabuggy

    5

Exact acelasi sunet il am si eu, as fi foarte bucuros sa stiu cauza si rezolvarea. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aud trei sunete ciudate:

1. Scapa pe undeva pe la sistemul de evacuare cel mai probabil (sunetul mai gros si un pic de rezonanta, vibratie);

2. Un sunet ciudat la admisia aerului, parca-ar avea "laba de urs" scoasa de pe carburator;

3. Tachetii (sunetul metalic).

Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aud doua fasuri..unu ca trage aer motoru,si mai am impresia ca se mai aude un fasait pe evacuare, e posibil sa fie sa vibreze vreo sita ceva din toba?dupa ce am filmat si am ascultat portiunea din filmare cu telefonu bagat sub masina,tind sa cred ca se aude de sub masina vibratul metalic,mam uitat pe sub ea dar nu am vazut acel racord flexibil ,care din cate am inteles mai produce unele vibratii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aud doua fasuri..unu ca trage aer motoru,si mai am impresia ca se mai aude un fasait pe evacuare, e posibil sa fie sa vibreze vreo sita ceva din toba?dupa ce am filmat si am ascultat portiunea din filmare cu telefonu bagat sub masina,tind sa cred ca se aude de sub masina vibratul metalic,mam uitat pe sub ea dar nu am vazut acel racord flexibil ,care din cate am inteles mai produce unele vibratii!

Zanganitul metalic este de la toba, stiu pt ca am ars vreo 2 pana acum si astea sunt primele semne ca incep sitele sa se duca.

Fasul de la inceputul pedalei, cand ii dai blana, este de la clapeta de admisie. Am avut o felicia cu multe probleme la clapeta si avea exact, dar exact acelasi fas cand bruscam acceleratia.

La golf nu stiu cum se face, dar la felicia am desfacut racordul care duce de la filtrul de aer la clapeta si fasaitul se producea exact cand se inclina clapeta brusc ca sa primeasca aer, parca era presiune in motor si cand se deschidea clapeta se egalizau presiunile brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stai calm, si la mine se aude absolut identic. Si eu m'am mirat la inceput, in primele zile dupa ce am cumparat masina. Acum pot sa spun ca ador sunetul! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

`Fasul de la inceputul pedalei, cand ii dai blana, este de la clapeta de admisie. Am avut o felicia cu multe probleme la clapeta si avea exact, dar exact acelasi fas cand bruscam acceleratia.`

mie chiar nu-mi place acest fasait cand bruschez acceleratia,plus ca am impresia ca ma si smuceste la schimbarea vitezelor,din cauza ca raspunde cu intarziere la apasarea pedalei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema aceasta...pana acum am alimentat cu Omv carerra 95 si Efix 95 de la Rompetrol...la astea se aude zgomotul...dar am observat ca daca pun benzina de la petrom 99+ dispare sunetul metalic (fara sa fac reclama)...in plus motorul suna si trage mult mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dancuciureanu

In film ai un zgomot cum trage aer prin throttle body, inca unul de tacheti (pune un ulei de curatare poate-poate) si zdranganeala metalica pare a fi detonatii.

Detonatiile se aud ca si cum ai da cu ciocanul intr-o tabla, la accelerari line nu se manifesta ci doar la pedala scurta cind ECU mareste avansul pina la aparitia semnalului de la senzor detonatii (knocksensor).

La PaulAdrian e mai mult ca sigur detonatii (posibil senzor dus), de asta cum a pus CO 99 nu mai are, e stiut ca o benzina superioara detoneaza mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, imi cer scuze daca s-a mai discutat lucrul acesta.

De ceva timp , cand motorul este rece , se aude un tacanit metalic enervant ,care tine pana se incalzeste un pic motorul.Masina nu are decat vreo 60.000km la bord.Ulei am bagat Mobil 1 5W40.

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii hidraulici se dezamorseaza.Poate sunt sparti.Asta daca e de la motor...mai poate fi un intinzator,rola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ar fi intinzator sau rola de ce tacane doar pana se incalzeste um pic motorul?

Si tachetii din ce motiv sa cada asa devreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vreo dovada ca acei kilometri sunt reali?Iar daca sunt,cedeaza din cauza forjelor/depasirea intervalului de service....E de ajuns sa fie doar unul dus cat sa tacane enervant.

Iar rola,se freaca se incalzeste,se dilata, et voila...

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham..am inteles.Dar masina are km reali ca am verificat-o la vw a vazut pe calculator cat avea la ultima revizie facuta in germania , de unde am luat-o si avea cam 45.000.Nu a fost forjata,mers cu ea normal schimbat pe la 3000 ture,rareori pe la 4000.Consmabile schimbate la timp, nu am depasit niciodata termenul.

Sa fie si din cauza ca nu se circula prea mult cu ea(doar de vreo 2-3 ori pe sapt, si atunci mers cativa doar km).Asta 1 la mana.

2 la mana: daca au cazut tachetii , cat ma consta inlocuirea ? Distributia mi s-a spus sa o schimb pe la 85000-90000.

Sper sa nu se supere nimeni k pun atatea intrebari, dar nu as vrea sa merg pe la vrun service sa se uite vrun "bun" mecanic si sa schimbe tot ce ar crede el ca e de schimbat sa las zeci de mil pacolo.Ms anticipat:)

Pe cine am mai intrebat a zis ca nu are nimica daca tacane,ca majoritatea benzinarelor fac asa.Mia zis ca daca e frig afara e uleiul gros si trebuie sa se incalzeasca un pic pana isi face ungerea calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se schimba prima data la 90.000 (maxim) sau la 4 ani chiar daca nu ai implinit 90.000 km cu ea, a doua (a treia, a patra etc) la maxim 60.000 sau 4 ani chiar daca nu ai facut 60.000!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Si eu am avut aceeasi problema. Vezi tzeava intermediara cea din mijloc, acolo o sa gasesti o toba mai mica, bate in ea cu pumnul mai tare si vezi daca suna,acolo in interior sunt ceva lamele care se desprind si provoaca acest sunet .Intr-adevar e un sunet specific GOLF 4 1.4 16V dar acesta se aude cand motorul e in sarcina. De ex. mergi cu 30km/h bagi a 3-a si apesi acceleratia pana la capat atunci la motoarele 1.4 si 1.6 se aude un sunet metalic scurt asemanator cu al tau .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesi pentru sfaturi.O sa vad ce e cu teava aia, daca suna ceva prin ea.

Iar cu distributia nu am stiut ca se schimba la 4 ani , stiam ca la nr de km .Daca nu gasesc nimik o sa dau o fuga pana la service sa vb cu baietii de acolo iar daca si ei zic ca se schimba la 4 ani o sa o schimb ca nu am ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si la mine s-a auzit cand afara au fost -15gC (pe la amiaza); circul tot cam 2-3 zile pe saptamana, dar prin Harghita. Se auzea tot cand motorul era in sarcina, cum zice AlexCJ (am accelerat-o o data pe loc si nu s-a auzit nimic). La fel, m-am gandit ca s-a desprins ceva pe la evacuare si am pus-o pe elevator, mecanicul verificand in special aceeasi toba mica. Nu a avut nici o problema. Dupa ce s-a incalzit afara, zgomotul a disparut.

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si la mine e la fel, doar ca tacane cand o pornesc si daca accelerez se aude mai in sistent .Doar iarna cand e frig face, vara nu am nici o problema.Si are momente si iarna, ba face 3-4 minute ba face 1-2 minute, cum are ea chef.Si face doar cand o pornesc dimineata dupa vreo 2-3 zile de stat, daca plec o zi, a doua zi nu face.Cand nu tacane toarce chiar foarte frumos motorasul:D si merge excelent,trage f bine, doar consumul e cam maricel da asta e...partea nasoala e ca mai scumpesc si astia benzina ..X(

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Pentru ca am observat si eu aparitia unui rontait metalic la accelerari la turatie joasa, as vrea sa stiu daca la motoarele AXP de 1,4 16V exista senzor de detonatii si unde este amplasat. Daca se ajunge usor la el, as vrea sa il curat. Becuri portocalii nu am aprinse prin bord deci banuiesc ca nici erori nu sunt. Am o varsta si o experienta la care pot deosebi un zgomot de tobe, table,tampoane de zgomotul produs de detonatiile cauzate de o benzina proasta sau nefunctionarea senzorului respectiv. Senzorul daca exista se poate proba? Cu benzina buna, nu face asa. Sau poate benzina este asa proasta ca senzorul+ECU nu poate modifica avansul chiar in halul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima intrebare e si raspunsul.Daca o iei cu "talpa" din turatii joase se aude pt 2 sec un "rontatit".Ala e avansul.Mai degraba nu umblati la senzor.Vorba aia:daca nu e stricat,nu repara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca nu face cu benzina buna, nu e mai simplu sa pui benzina buna in motorul tau? Benzina proasta are si alte efecte. Fa si tu un calcul, crezi ca merita diferenta de bani/litru cand cumperi o sonda lambda cu 800ron?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot timpul bag benzina de 95 dupa cum scrie si pe capacul de benzina (91 sau 95) dar acum poate am prins una mai proasta. Am mai citit despre senzorul de detonatii (knock senzor) si intr-adevar nu este bine sa umbli la el ca trebuie strans cu un anumit cuplu ca sa functioneze corect si daca nu ai cheie dinamometrica, nu-l poti pune bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Acelasi sunet il am si eu. Exact la fel :)

Numai relanti se aude o bataie usoara, care din spusele a doi mecanici diferiti, s-ar parea ca e bataie de piston cum ca ar avea un joc mic in camasa blocului.

Eu cred ca o bataie de piston ar trebui sa fie destul de tare ca zgomot si ar face si cand motorul ar fi in sarcina.

O sa vin cu o inregistrare sa imi spuneti si mie ce as putea sa rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu acelasi sunet la o Bora 1.6 16v AZD, dar numai cand este la ture mici si ii dau talpa. Problema este ca sunetul dureaza decat 1-2 secunde, tin sa specific ca eu nu aveam sunetul asta inainte, masina a inceput sa consume (foarte) mult ulei si am impresia ca si benzina(nu foarte mult). Eu am fost la tester si mi-a zis ca este EGR-ul blocat la jumate. Oare e posibil sa consume ulei de la EGR?

OFFTOPIC

Si toate astea le am de cand mi s-a ars o siguranta de la motor si am tot dat cheie. Intr-un sfarsit m-am dus la service. "Mesterul" mi-a pus siguranta si de atunci imi sta aprins martorul EPC si imi palpaia martorul de ulei (cel galben, dupa care se stinge). A... si sa mai mentionez ca AC-ul nu mai raceste :( . Daca aveti explicatia blocului de sigurante pt bora va rog dati-mi un PM. Si cine stie ce inseamna cand palpaia martorul de la ulei (cel galben)? Am verificat nivelul si nu este scazut. Si nici urme de ulei nu vad :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!