Jump to content

Pornire foartea grea Passat B6 2.0TDI BKP oricând, indiferent de temperatura motorului


ovidiu_xxl2006
 Share

Postare recomandată

Log în mers și postează-l... Sa pot interpreta datele. Nu video....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 18.01.2020 at 19:28, ovidiu_xxl2006 a scris:

Buna seara dragi colegi, cu scuzele de rigoare știu că s-au mai discutat zeci de pagini vizavi de problema aceasta, doar că la mine eu zic că este un pic mai ciudat.

Mașina este Passat B6 2.0TDI 140CP BKP, 16V, Injectoare Continental, an 2006

Sau schimbat recent:

-Pompa tandem, furtune alimentare, corp filtru motorina,filtru motorina, cabluri Injectoare, oringuri injectoare, reglat culbutori, verificat pompa motorină, verificat senzori temperatura motorina/exterioară,antigel fiind cu valori foarte apropiate, reglat avans la -2.5, acumulator nou,schimbat bujii.

-Problema este că mașina  pornește  foarte foarte greu, oricând la orice oră, cu motorul cald sau rece, fiind frig afară sau mai cald, fie că e prima cheie din cursul zilei fie că e a 10-a cheie.

-Uneori învârte în gol cate 6-7 secunde, alteori învârte și da să pornească greu greu, odată pornită mașina merge rotund, deplasandu-se pe orice distanță.(martorii se aprind in bord toți la punerea contactului)

- Daca o pornesc și o opresc și îi dau cheie imediat după oprire o ia aproape de sfert, daca sta mai mult de 20 de secunde deja pornește în lung tare.

- Cantitatea de motorină la pornire din ce mi-a zis nenea cu VCDS ar fi foarte mică..

Orice sfat ar fi bine venit.

Va mulțumesc frumos!

- De specificat ar fi faptul că mașina făcea la fel și inainte de înlocuirea acestor piese, tocmai de asta au fost verificate/înlocuite.

salut,verifica senzorul de la volant

 

 

Modificat de Bibi1982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutari,

Am facut schimbul de ulei si filtre si am gasit span in cel de motorina. Am curatat si am lasat asa o saptamana, astazi am gasit iar cateva fire de span.

Mecanicul a zis sa schimb pompa tandem. Este cu C si D, e vreo diferenta?

Ar putea fi si alte cauze?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!