Jump to content

Alternator


tonidinu
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!Ma poate ajuta cineva cu un sfat referitor la eroarea pe care am gasit-o la skoda mea, O3,1.6 tdi, dupa o scanare cu vcds:

Adresa 19: Poarta CAN (J533) Eticheta:| ROJ\5Q0-907-530-V1.clb

Număr VAG SW: 5Q0 907 530 P HW: 5Q0 907 530 E

Component: GW MQB Mid 124 1164

Revizie: -------- Număr serial: 0001370105

Codare: 030100040F087300EF000248080F00010001050000000000000000000000

Atelier: WSC 73430 790 00140

Pachet ASAM: EV_GatewLear 010015

ROD: EV_GatewLear_010.rod

VCID: 3E7388F9A177B2BAE7-806A

Alternator:

Volan multifuncţional:

Subsistem 2 - Număr VAG SW: 5E0 919 719 A HW: 5E0 919 719 A

Component: E221__MFL-PR6 H04 0120

Număr serial: 000000000B0218261113

Modul de comandă pentru control baterie:

Subsistem 3 - Număr VAG SW: 5Q0 915 181 E HW: 5Q0 915 181 E

Component: J367-BDMHella H03 8043

Număr serial: 8815951903

1 cod a găsit:

8531970 - Curent în repaos

U1406 00 [008] - prea mare

[Proprietate nouă! Date extinse coduri UDS sunt suportate numai de gener. nouă de interfeţe]

intermitent - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie

împrejurări cod:

Stare defect: 00000001

Prioritate defect: 7

Frecvenţa defect: 16

Resetare contor: 107

rulaj: 255475 km

Data: 2019.12.12

timp: 16:35:04

Tensiune: terminal 30: 12.2 V

Terminal 15: OFF

Mi se pare ca incarca si cam mult alternatorul,masurat cu vcds,motorul pornit indiferent daca am sau nu consumatori porniti imi arata 14,9 V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Asa se incarca bateriile astea AGM sau EFB de la masinile cu start-stop, cu 14,9 V sau deloc si-ti arata si 12,5V de ex. Bateriile astea suporta descarcari si incarcari mari.

  Eroare de prioritate 7 nu-i eroare. Dupa ce ai incuiat masina s-a vazut un consum de curent nenormal. De ce? Ai lasat camera video sau incarcatorul de la telefon nescos din mufa brichetei.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi,multumesc de raspuns.Am lasat in mufa brichetei un incarcator de telefon care arata si voltajul .Posibil de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor!

Revin cu o problema in legatura cu masina mea (Skoda O3,1.6 TDI,105 cp,an 2013, 280 k km).

Ieri brusc mi-a aparut in bord semnalizarea ca nu se mai incarca bateria,am mers putin s- a stins dupa 15 minute de mers s-a aprins din nou si asa a ramas.Pe tester am urmatoarea eroare:

8526354 - Generator 
          P1B01 00 [009] - Electrical Malfunction
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 15
                    Reset counter: 4
                    Mileage: 281944 km
                    Date: 2021.07.16
                    Time: 11:21:41

                    Terminal 30 power supply: 11.9 V
                    Terminal 15: On

Sa inteleg ca problema este de la alternator.Se poate inlocui releul cu carbunii sau se schimba alternatorul cu totul.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai jos cu el si verificat. In funcție de ce se constata la demontare, se repara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!