Jump to content

Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie


Manuel N.
 Share

Postare recomandată

Ca este Highline.

HLBMT.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mare placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Highline Blue Motion Technology

LE: am raspuns fara sa vad pagina 2 

Modificat de tavone85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

High Line BlueMotion - pe B8 toate motoarele diesel sunt bluemotion, deci nimic special aici. Ce contine echiparea HL diferea la de la o tara la alta si pe langa asta mai sunt 3 pagini de optionale pe care le poti aduga. 

LE: Si eu :))

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc sa imi cumpar un B8 de pe un site de licitatii. A mai cumparat cineva? Acum oricum e un pic degeaba pentru ca nu o poti aduce dar, sper sa se reglementeze problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E greu sa gasesti ceva decent, fara sa fie ''rupta'' rau la exterior. Se bat destul de multi pe el, incat la unele se ajunge la preturi foarte mari, daca mai vrei sa platesti si TVA deja esti in pierdere.

Inca o chestie este ca si daca castigi o masina nu ai certitudinea ca vanzatorul ti-o asigneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru de retinut, indiferent de unde si de la cine luati masina, o masina ok, corecta, intretinuta si fara probleme, nu va fi ieftina

Daca va faceti un calcul de buget, si masinile ( dau sumele doar ca un exemplu general ! ) incep de la 15.000eur pana la 25.000eur, in specificatiile care va intereseaza pe voi, o masina ok va fi in gama de pret 20-25.000eur, adica in jumatatea superioara a preturilor. Mai sunt si exceptii intr-adevar, dar deobicei sunt foarte foarte rare, si in marea majoritate a cazurilor intaresc regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu tine DAR in Ro in exemplu prezentat de tine oamenii se vor bate pe cea cu...14k daca se poate, asta'i realitatea izvorata din dorinta de a avea mult cu putin.

Iar referitor la licitatii, acolo faza cu ingrijitul este pur chestie de noroc, masinile provin din inchirieri, lease operational etc,deci nu le bibileste nimeni si majoritatea au ulei schimbat la 30-40k km si service de regula absolut basic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se vor bate pe cea cu 14k, pe care samsarul a luat-o de afara cau 10-11k, probabil lovita si zeci de mii de km dati inapoi. Ca altfel, pentru 250-500eur nimeni nu se complica sa aduca/vanda masini de afara...

Multi se bazeaza pe faptul ca masinile vin cu carte service, si istoric la zi ( asa o fi, nu neaga nimeni ) dar dupa 180-200k km cu schimburi "ca la carte", adica min 25-30k km, si rulate pe afara in regim de austostrazi ( indiferent de cat de bune sunt drumurile, si ce calitate are carburantul ) uzura isi spune putin cuvantul. Nu e nicio pb, nu zice nimeni ca masina e un cazan, sau vreun gunoi, cu singuranta poate mai tine 50k km fara probleme (pentru unii asta inseamna 4 sau poate chiar 5 ani de utilizare!) dar la cum sunt facute masinile mai nou, CONSUMABILE, sansele sa inceapa sa cada ceva de pe ele, dupa garantie e oarecum normal. Nimeni nu mai face masini sa tina "juma de milion de km...".

Eu am preferat intotdeauna o masina cu vechime mai mare ( gen +1 / +1,5 ani ) si cu km mai putini, decat una mai noua si cu "teoreticii" 150k km.

Pana acuma, la 3 masini luate de afara dupa aceasta regula, nu am dat gres. Dar, am platit pretul corect pentru masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut și Hristos a Inviat, sper ca postez unde trebuie deoarece e prima postare pe acest forum, pe scurt sunt în căutarea unui Passat Variant B8 DSG 2.0 TDI 150/190/240 CP, km la bord 140k-160k achiziția urmând sa fie de la Dasweltauto(sper ca nu fac reclama) , preferabil cu garanție doi ani.

Intrebarea mea este următoare, la ce sa ma aștept de la un Passat B8 DSG cu 160k km la bord? Nu am mai avut mașini din grupul VAG pana acum

-În următoare perioada apropiata achiziției ce revizii ar trebui sa efectuez? - Ce consumabile se schimba la km aceștia? 

-Sunt diferențe mari între Highline și Comfortline? 

-Care sunt opțiunile care chiar sunt utile în viata de zi cu zi? Farurile cu Led și DSG-ul o sa fie sigur pe lista. 

-Dacă suplimentez bugetul și arunc un ochi către B8 Alltrack credeți ca merita design-ul mai impunător în detrimentul confortului? (am inteles ca în standard suspensia e mai rigida ca la varianta normala?) 

-Menționez ca postarea mea nu este în ideea de a primi linkuri cu mașini sh, postarea mea este pentru a afla anumite informații generale și a primi sfaturi utile despre modelul mai sus menționat în acea categorie de km! 

Va multumesc anticipat pentru răspunsuri! 

Numai bine! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi pe aria dedicata ce probleme reclama utilizatorii care detin motorina pe B8 sau poti cauta si pe celelate modele produse din gata VAG care vin cu aceasta motorizare.

 

In general la 2.0 TDI 240CP cel cu doua turbine are interval de schimb la distributie la 120.000km, in schimb 150/190CP au la 210.000km. 

Probleme uzuale, sunt la senzorul de pozitie axa cu came la distributie care ajuta la pornire, ala se mai defecteaza si nu mai porneste masina la prima cheie. Nu ii gasesc acum denumirea, era ceva cu variable timing chain solenoid sau valve. Cam toate euro 6 pe motorizarile astea au avut problema asta. Pretul am vazut ca e destul de mare, gen 1500-2000ron.

Scartait la suspensie la trecerea peste denivelari, bucsele de la bratele fata, cele doua mari.

In rest vesnica problema de la TDI cu span la pompa de inalte care infunda injectoarele si e costisitor de rezolvat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! Intenționez să-mi schimb masina cu un passat b8 variant.  Ce recomandați intre motorul de 2.0 150 cp și 190 cp cutie manuală. 

Modificat de petrus_0707
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de bugetul tau, ca poate trebuie sa alegi intre 150 de cai cu dotari vs 190 de cai mai slab dotat. Daca ai buget, ideal ar fi cel de 190 de cai cu dotari, dar cam rara combinatia 190 cai + cutie manuala. Daca esti mai limitat de buget, eu personal as alege 150 de cai si mai multe dotari.

Cel de 190 de cai are si adblue, pe cand cel de 150 de cai nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos! Bugetul ~ 10000-10500. Am găsit cu 190 cp din 2016, si 150 cp din 2015, ambele până în 200000 km, cei drept, cea de 150 are mai multe dotari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de 150 cp are cutie automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Postez aici si sper sa nu se supere initiatorul topicului. Daca e o problema, fac topic separat.

Ma intereseaza sa achizitionez o masina si un potential candidat ar fi Passatul Alltrack B8.

AM gasit aceasta masina: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=297154402&lang=en si as vrea sa va intreb ce parere aveti, mai ales prin prisma pretului raportat la km/an/dotari - mie mi se pare corect.

Parti bune la ea: selectate de mine ca musai: incalzire auxiliara, scaune cu memorie, keyless, LED high. Chestii care nu ma intereseaza: AAC, lane assist, plafon panoramic, carlig de remorcare. Dealer-ul pare ceva serios (poate si aici se gasesc niste bani in plus).
Singura parte mai "nasoala" ar fi cutia de generatie mai veche, DQ250 de "doar" 6 trepte. Pt navigatie eventual retrofit la modelul de pe facelift.

Multumesc de sfaturi si pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin cam scumpa masina dar dotata.

Line assist e musai prin prisma camerei care face farurile full led sa functioneze complet.

ACC este neptetuit pentru functia de franare automata in caz de accident (am 2 la activ ca si facute din care am iesit cu fata curata datorita ACC).

Carlig remorcare - foarte bun sa fie, mai un suport de biciclete, mai o remorcuta.

Plafon panoramic - foarte frumos dar o sursa nesfarsita de probleme daca nu-i faci mentenanta corect si la timp.

DQ250 - o cutie de mult pe piata, foarte reusita si suficienta pentru B8.

La navigatie se poate schimba doar ecranul cu o suma relativ mica si s-a rezolvat problema.

Personal, consider ca B8-ul e musai sa aiba AID. Si aici exista retrofit care se poate face mai tarziu, dupa ce se mai atenueaza “socul” achizitiei. :)

Ca si concluzie - go for it !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexh

 

De ce nu arunci un ochi și aici ?

https://www.dasweltauto.ro/detail/?brand=vw&minRegYear=2016&modelgroup=vw-passat-alltrack&sortAsc=false&sortCol=price

 

De asemenea trebuie sa ai in vedere că pe lângă prețul de achiziție mai ai nevoie și de o revizie la cutie ..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variantele locale te vor costa mai putin cand tragi linie si par masini bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferta locala este insa subtire rau de tot si plina de compromisuri, mai ales ca dotari precum incalzirea stationara + scaune cu memorie este o combinatie foarte rara. Plus dieselurile conduse in Ro, unde mai pui si preponderent in Bucuresti, nu sunt tocmai masini bune de achizitionat SH la peste 100k km.

ACC-ul si eu il consider mandatoriu in aceste vremuri. Franarea automata de urgenta nu o face insa ACC-ul, ci Front Assist.

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii tu ca au mers in Bucuresti? Poate n-au mers. Cu dotarile la sh de cele mai multe ori trebuie sa faci un compromis, rar sa nimeresti “cu de toate”. Eu nu am nici o asistenta si sunt foarte fericit - de ex. Fiecare stie ce il coafeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de preferinte, dar o data ce se merge cu unele dotari, cum e ACC, nu cred ca e cineva care sa zica ca nu mai vrea la urmatoarea masina asa ceva.

Rar nimeresti cu de toate, dar una e sa alegi din cateva masini si altceva din sute. Sunt 776 de Passat Alltrack din 2015 pana acum pe mobile. de (doar Germania), iar la noi 20. Cu atat mai mult se vede diferenta la modelele mai de nisa cum e alltrack.

Care sunt sansele sa se mearga in Romania cum se merge in Germania, stim cum se cumpara la noi dieselurile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva o parte din cele 20 sunt recent aduse din DE? Daca da, sa traga concluzia cine vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe welt sunt multe masini aduse de afara, am cautat anul trecut masina si am vazut cateva oferte interesante, inclusiv masina cu webasto. Merita atentie.

Legat de ACC, cam toate Passat-urile pe care le-am vizionat aveau optiunea asta.

Modificat de Catalin M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!