Jump to content

Garnituri umflate pompa ambreiaj


cana.liviu
 Share

Postare recomandată

Bună ziua, 

 

Ei bine, am o problema de aproape 2 ani și nimeni nu ii da de cap. Mi se umfla garniturile în pompa ambreiaj la câteva luni, lichidul nu mai ajunge în instalație și pedala ambreiaj tine tot mai jos. 

Am schimbat 3 pompe de origine, 3 kituri reparație, am trecut 6 - 7 litri lichid frână de origine dot 4 prin instalație, degeaba, după câteva luni dacă desfac aerisitorul pedalei de ambreiaj, nu mai curge gram de lichid. Nu am pierderi

Orice sfat e binevenit, va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant, la fel am cautat si eu cativa ani. Schimbam 2-3 pompe pe an. Dar tot nu am descoperit. Nu cred sa fie umflate garniturile, pistonul ar mai avea nevoie de inca putina cursa... nu stiu de ce se scurteaza. Am dat pompe stricate mai multor prieteni f priceputi in domeniu insa fara raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistonul pompei de ambreiaj prin care se alimentează circuitul este foarte aproape de garnitura și astfel imediat cum se umfla nu mai lasă lichid sa curgă. 

Garniturile sunt 100%, cum bag kit de reparație, totul funcționează normal. 

Sunt foarte curios tu cum ai rezolvat problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezolvat-o. Nu stiam ca se gaseste kit de reparatie. Eu am schimbat mult lichid, adica litri de lichid am plimbat prin circuit. Si este interesant cum pompa de frana nu este afectata. Ar fi o idee de pus un vas separat pt circuitul ambreiajului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are 12 ani si nu a fost afectata, sa nu fie garniturile alea din vreun cauciuc dubios, sau daca ati luat pompe originale si la fel au facut....atunci nu stiu ce sa zic, oare lichidul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai lichidul cu certitudine este de vina. Totuși am trecut mulți litri prin instalație și nu pare sa fie vreo schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel si eu. Am avut in timp pompe Sachs, originale si FTE. Plus asta vara, fiind practic circuit inchis, se dilata putin lichidul si tinea ambreiajul ffff putin actionat, ceea ce il facea sa patineze si apoi in toamna a spart rulmentul de presiune pt ca probabil nu statea pe neutru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Aveti altceva defect pe acolo si nu lasa sa faca pistonul cursa necesara. Nu ar trebui sa fie nici un circuit inchis, lichidul de frana daca se dilata se duce in rezervorul de lichid de frana. Schimbati si mecanismul pedalei odata cu pompa de ambreiaj daca aveti asemenea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi umflarea garniturilor nu mai lasa lichidul sa intre in pompa. Deci inchide circuitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, și totuși de ce doar garniturile de la pompa de ambreiaj? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Daca pistonul si-ar face cursa complet nu ar conta sfertul acela de mm de garnitura umflata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate contează. Cu pompa demontata și pistonul extins la maxim dacă încerc sa suflu prin ea este blocata! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa intreb ce fel de lichid de frana s-a folosit, cel original, AM DOT 4 sau ceva AM dar cu specificatii mai largi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar de origine dot 4,chiar cumpărat din reprezentanta (în speranța că e diferența de calitate) 

Cei drept înainte de a avea problema asta mecanicul a băgat ate sl6

Modificat de cana.liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si lichidul de frana a fost schimbat cu butelia sub presiune sau dat la pedala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindrul de ambreiaj cum s-a golit?

Prin metoda pedala de frana nu se poate, iar prin cea de ambreiaj nu se schimba complet lichidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindrul de ambreiaj nu se poate goli, este în carcasa cutiei de viteze. A dat pedala de ambreiaj jos cu pompa cu tot, a scot tot lichidul din vas, remontat pompa noua apoi aerisit pedala ambreiaj plus golit pe la aerisitoare la frana

Modificat de cana.liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu solutia constructiva la tine, dar cilindrul receptor de la ambreiaj are de obicei, inaintea lui, un dezaerator unde se conecteaza un furtun si se lasa sa se scurga lichidul de frana (aflat sub presiune din butelia conectata la rezervorul de lichid de frana).

 

Ma gandesc ca a ramas lichid de frana vechi (standard necorespunzator) prin instalatie, in special in partea de ambreiaj si acela iti da problemele respective.

Daca mai faci vreo reparatie mergi la un service care are butelie (si foloseste lichid original), deja ai cheltuit mult prea mult.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cutiile cu 6 viteze (probabil si la altele) in ultima vreme se foloseste rulment de presiune cu slave cylinder (receptorul) incorporat. De la aerisitor pana la rulment mai sunt vreo 10-15 cm de traseu cu lichid care nu poate fi scos decat prin demontarea rulmentului, adica a cutiei de viteze, implicit.

Poate e o problema cu rulmentul de fapt? Cat de degradat sa fie lichidul ala ca sa iti genereze astfel de probleme si sa iti contamineze mereu si restul lichidului proaspat pe care il pui?..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am schimbat de doua ori rulmentul de presiune? Mereu pus lichid nou, original. Deci cade varianta cu ramasul lichidului vechi “toxic”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chiar ai vazut cu ochii tai ca erau umflate garniturile?

Rulmentul pica, lichidul pica, ce sa mai ramana?.. Ambreiajul si suportul pedalei? Chiar ma intriga subiectul asta, ca stiu ca si tu, Cata, ai avut nopti nedormite din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si inca am, pentru ca masina este acum la un bun prieten. Si inca eu ma ocup de ea. Cu ochii mei nu am vazut garniturile umflate pt ca nu m-am indurat sa desfac o pompa noua si sa compar. Insa ar avea logica- ori garnituri umflate ori pistonul sa nu mai poata ajunge in spate destul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chiar sunt garniturile umflate. Eu am mizat ca lichidul de frână este incompatibil dar știu sigur ca era dot 4. Am desfăcut câteva pompe și cauza este aceiași,garnitura de etanșare a pistonului acoperă fantele prin care pompa se alimenteza. Bag kit de reparație și totul merge fără probleme 2-3 luni. Nu are cum sa fie suportul pedalei, cu pompa demontata și tija extinsa la maxim pompa se comporta ca și cum ar fi pedala apăsată. 

Testul este foarte simplu:cu o pompa noua lichidul ajunge imediat la aerisitorul dinaintea CV. După ce se umfla garniturile poți sa o rogi ca nu mai iese gram de lichid,adica circuitul nu se alimenteaza

Modificat de cana.liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! Ce set de reparatie ai gasit? Zi-mi si mie, pt viitor. Sa nu mai iau pompa cu totul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!