Jump to content

Octavia 4 - discutii generale


cristiansen077
 Share

Postare recomandată

Montat cheder suplimentar intre usile fata-spate. Cost = 25lei, timp montaj=5min

Ma declar multumit deoarece s-a diminuat zgomotul de tigaie la inchiderea usilor, diminuat zgomotul de rulare, mai ales cand este vant lateral si nu se mai murdareste zona dintre usi.

Nu cumva sa folositi cheder autocolant, e o mizerie care se dezlipeste imediat.

 

On 2/23/2022 at 5:32 PM, eugen91 said:

Eu am luat-o cu optiunea "Geamuri laterale fata cu protectie acustica si Sunset"

As fi luat si eu optiunea daca dadeam peste un reprezentant de vanzari adevarat, care chiar sa stie ce vinde...

cheder1.JPG

cheder2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BeciAcustic

Exista si pentru O3 asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O3 ai practic din fabrica insa este o diferenta de dispunere a chederelor, nu mai ai pe cadrul usii. Sper ca se intelege.

 

ex.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BeciAcustic

Hmmm maine ma aplec pe langa masina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are si O3, daca te uiti intre usi. Eu cel putin am un cheder intre usi.

Mie mi-ar placea sincer si un set dublu de chedere, ca la O3, ai doar chederul ala gros pe montant, dar nu si unul pe portiera, cum e la Golf 7, de exemplu.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A avut cineva parte pana acum sa observe auto-regenerarea la filtrul de particule instalat pe 1.5 TSI? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum, el face regenerate in permanenta, nu e ca la diesel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, dar atunci de ce in manual este indicata, separat, o procedura valabila pentru motoare pe benzina?

 

Curățarea filtrului

 

Condiții pentru curățare
✓ Motorul este la temperatura de funcționare.
✓ La autovehicule cu cutie de viteze manuală, țineți cont de recomandarea schimbării treptelor de pe afișajul panoului de bord.

 

Procedura la autovehiculele cu motor diesel
› Efectuați o deplasare la o viteză de cel puțin 60 km/h cu o turație a motorului de cel puțin 2000 rot/min.
Dacă filtrul se curăță cu succes, se stinge lampa de control .
Dacă lampa de control nu se stinge în decurs de 40 de minute, înseamnă că filtrul nu s-a curățat.
› Conduceți cu atenție sporită, solicitați asistență din partea unui service autorizat.

 

Procedura la autovehiculele cu motor pe benzină
› Efectuați o deplasare la o viteză de cel puțin 80 km/h cu o turație a motorului cuprinsă între 3000-5000 rot/min.
› Eliberați pedala de accelerație și lăsați autovehiculul să ruleze câteva secunde cu o treaptă de viteză cuplată.
› Repetați această procedură de mai multe ori.
Dacă filtrul se curăță cu succes, se stinge lampa de control.
Dacă lampa de control nu se stinge în decurs de 30 de minute, înseamnă că filtrul nu s-a curățat.
› Conduceți cu atenție sporită, solicitați asistență din partea unui service autorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.5 tsi automata, eu credeam ca face o curatare la pornire, pentru ca daca las motorul oprit cateva minute, cand pornesc sta turata ca la pornirea la rece.

Am 16k km si nu mi s-a aprins lampa sau nici nu am mers la turatie mare, mi s-ar parea o prostie sa trebuiasca sa trec pe manual ca sa il curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eugen91 e putin probabil sa se aprinda vreodata martorul la TSI. 

 

Cum zicea si @Cristi_V regenerarea filtrului de particule se face folosind excesul de oxigen din gazele de evacuare (de aia in manual este specificat frana de motor la turatii mari). 

 

In mod normal, la o utilizare corecta (aka sa mai ajunga si uleiul din motor pe la 90 de grade), regenerarea la TSI ar trebui sa fie “transparenta” pentru utilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Cristi_V said:

Procedura la autovehiculele cu motor pe benzină
› Efectuați o deplasare la o viteză de cel puțin 80 km/h cu o turație a motorului cuprinsă între 3000-5000 rot/min.
› Eliberați pedala de accelerație și lăsați autovehiculul să ruleze câteva secunde cu o treaptă de viteză cuplată.
› Repetați această procedură de mai multe ori.

Procedura mai este cunoscuta si ca Italian tuning / tune up (https://en.wikipedia.org/wiki/Italian_tuneup)
Martorul de obicei se aprinde cand e aproape prea tarziu

 

 

14 hours ago, eugen91 said:

Eu am 1.5 tsi automata, eu credeam ca face o curatare la pornire, pentru ca daca las motorul oprit cateva minute, cand pornesc sta turata ca la pornirea la rece.

Cel mai probabil porneste mai turata pt a grabi incalzirea catalizatorului pt emisii scazute, sau acum vara ca sa faca fata compresorul de AC pt temperatura setata in habitaclu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca fapt divers, ca să forțezi frână de motor în pantă cu cutie DSG, pe lângă mutat maneta în modul Sport, cei care au și padele pot apăsa scurt padela stângă chiar și în modul Drive. Va ține treapta de viteză curentă, ca să o țină mai turată. Merge cel puțin pe motorul 1.5 mildhybrid.

Dacă apăsați a doua oară, intră pe modul manual (care se scoate apăsând lung pe padela dreaptă).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

de curand am trecut de la Octavia 3 1.5TSI, DSG la Octavia 4 , 2.0TSI, 4x4. Ca si comparatie acest model e mai slab insonorizat la partea de ten de rulare(de fapt orige denivelare de drum se aude de parca amortizoarele sunt praf...). de asemenea si tabla pare mai subtire - forma lunetei probabil a fortat panoul lateral superior sa fie mai putin ranforsat...daca il apesi un pic ai senzatia ca se indoaie... altfel masina se aseaza f bine la drum(din cauza 4x4 ului cred) si motorul trage decent.

 

As dori sa stiu daca a montat cineva carlig (dedicat electric sau demontabil) pe berlina. am omis sa adaug, macar pregatirea pt asa ceva din fabrica(optiunea de carlig cred ca era mai ieftina din fabrica decat va fi acum...) si as dori sa ii montez.

 

Ms

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 26.05.2022 at 16:54, akon a scris:

Montat cheder suplimentar intre usile fata-spate. Cost = 25lei, timp montaj=5min

Ma declar multumit deoarece s-a diminuat zgomotul de tigaie la inchiderea usilor, diminuat zgomotul de rulare, mai ales cand este vant lateral si nu se mai murdareste zona dintre usi.

Nu cumva sa folositi cheder autocolant, e o mizerie care se dezlipeste imediat.

 

As fi luat si eu optiunea daca dadeam peste un reprezentant de vanzari adevarat, care chiar sa stie ce vinde...

cheder1.JPG

cheder2.jpg


Salutari, imi spui, te rog de unde ai reusit sa achizitionezi chederele suplimentare?
Am probleme cu zgomotul de tigaie inca din primele luni de utilizare :( (Style, 2.0 TDI, DSG, 150CP, 37k km).
Abia acum mi-au schimbat atenuatoarele de la portbagaj care era una din sursele zgomotului, am sa incerc si cu chedere suplimentare poate se imbunatateste situatia.

De asemnea vazusem pe briskoda ca exista un zgomot ce poate veni de la sistemul de rabatare al scaunelor din spate (acele inele pe care se prind scaunele) dar n-am incercat inca solutia lor (banda izolatoare peste suportului de metal)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut cineva probleme cu zgomote (greieri) in bord si s-a rezolvat pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/12/2022 at 3:00 PM, sslavita said:


Salutari, imi spui, te rog de unde ai reusit sa achizitionezi chederele suplimentare?

Vad ca esti din Tm. Din Mehala. Cumperi la metru, ai nevoie de 2-3m.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/26/2022 at 4:54 PM, akon said:

Montat cheder suplimentar intre usile fata-spate. Cost = 25lei, timp montaj=5min

Ma declar multumit deoarece s-a diminuat zgomotul de tigaie la inchiderea usilor, diminuat zgomotul de rulare, mai ales cand este vant lateral si nu se mai murdareste zona dintre usi.

Nu cumva sa folositi cheder autocolant, e o mizerie care se dezlipeste imediat.

 

As fi luat si eu optiunea daca dadeam peste un reprezentant de vanzari adevarat, care chiar sa stie ce vinde...

cheder1.JPG

cheder2.jpg

 

Ai si poza din lateral, cu usile inchise?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva o recomandare pentru un suport de telefon (non magnetic) care poate fi prins pe aeratoare? La fostul Superb mk3 era simplu, aveam unul de la VAVA care se aseza perfect, sistemul de la Octavia mk4 din pacate nu permite aceeasi asezare.

Da stiu, am phonebox-ul cu incarcare wireless, dar din pacate acesta e o mizerie fara margini.

Incarca extrem de greu, la drum lung daca folosesc AA wireless telefonul care sta acolo se supraincalzeste si cand incarca cand nu. O mizerie de implmentare, precum spuneam...

 

Idei de suport bun/testat pentru mk4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Habba said:

Incarca extrem de greu, la drum lung daca folosesc AA wireless telefonul care sta acolo se supraincalzeste si cand incarca cand nu. O mizerie de implmentare

Perfect de acord cu tine, m-a enervat si pe mine aspectul asta. La un drum mai lung de 1-2 ore cu AA wireless, telefonul se  va descarca (se incarca mai lent decat consuma) si poti sa prajesti si ceva pe el la sfarsitul calatoriei...

Concluzia mea e ca pentru calatorii mai lungi voi folosi doar cablu - in felul asta tel-ul se incarca si ramane la temperaturi decente. Eu il tin fie in spatiul de incarcare (cu cablul intre tel si charger - asa ca nu incarca wireless), fie sub cotiera - deasupra suportilor de pahare.

Pentru drumuri scurte, sub cateva zeci de minute, il arunc in spatiul de incarcare si-l las cu AA wireless.
Eu nu folosesc suporti de tel pentru aeratoare, dar stiu ca au tot dezbatut subiectul pe forumull de UK, vezi poate gasesti ceva pe-acolo.

In alta ordine de idei: are cineva habar daca lichidul de parbriz cu care este livrata masina este de iarna sau de vara? A mea e livrata de vreo 5 saptamani, folosesc foarte putin lichid si mi-e ca ma prinde iarna cu cell de la Skoda care ar putea fi de vara. Am auzit pe multi ca au avut probleme cu rezervorul de lichid de parbriz spart si principalul suspect poate fi inghetul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Habba said:

Incarca extrem de greu, la drum lung daca folosesc AA wireless telefonul care sta acolo se supraincalzeste si cand incarca cand nu. O mizerie de implmentare, precum spuneam...

 

De mentionat ca nu este o problema specifica Octavia sau VAG. Telefoanele se incalzesc la incarcare fie ca e wireless sau pe sarma, doar ca la incarcarea wireless se pot incalzi mai tare. Daca in acelasi timp folosesti Car Play sau Android Auto telefonul se incalzeste si mai tare pentru ca exista consumatori de resurse iar el nu sta in idle. Apoi mai poti lua in calcul si faptul ca poate iti bate si soarele pe el. Tot ce puteau face VAG ca sa imbunatateasca situatia e sa fi adus niste aer mai rece de la clima sa sufle pe el.

Oricum incalzirea asta excesiva a bateriei telefonului duce la distrugerea ei. Evitati sa folositi telefonul cat se incarca wireless.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, SkOmk4 said:



In alta ordine de idei: are cineva habar daca lichidul de parbriz cu care este livrata masina este de iarna sau de vara? A mea e livrata de vreo 5 saptamani, folosesc foarte putin lichid si mi-e ca ma prinde iarna cu cell de la Skoda care ar putea fi de vara. Am auzit pe multi ca au avut probleme cu rezervorul de lichid de parbriz spart si principalul suspect poate fi inghetul...

 

Imi e greu sa cred ca se livreaza cu lichid de iarna. Nu livreaza ei masinile iarna cu anvelope de iarna.. 

Daca vrei sa fii sigur, goleste rezervorul de lichid de parbriz si umple-l cu solutie de iarna. 

Cel mai la indemana mod de-al goli e sa actionezi spalarea parbrizului( continuu) pana iti apare martorul de nivel scazut in bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tzuicomicina

De acord ca e o problema care poate fi generala, ce putea face Skoda ar fi fost poate sa aiba fie fast wireless charging ca sa fie chiar util, fie sa ai posibilitatea sa dezactivezi incarcarea wireless (aia lenta) din setari si sa folosesti box-ul ca atare. Asa mai mult incurca decat ajuta. Ar fi foarte util sa poti folosi phone box-ul si fara incarcare.

Evident ca soarele nu bate in phone box.😉

 

Si eu tot cu cablu il tin pe AA la drum lung (cand sunt singur il pun pe scaunul din dreapta, sau daca am loc il pun in cant in cup holder, dar nu e ideal deloc), de aia m-ar fi interesat un suport de pus pe aeratoare. Cum am scris si mai sus, la fosta masina (SS mk3) set-up-ul a functionat ireprosabil, telefonul se incarca chiar si cu AA pornit pe cablu, 8 ore sau mai mult, si era si racit.

 

De aia speram sa aflu daca a testat cineva din comunitatea de aici asa ceva. Astept in continuare.

 

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti folosi box-ul fara sa incarci telefonul: pui telefonul cu fata in jos. Cel putin la mine la Golf 8 asa e ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de telefoane:

- al meu se încarcă wireless cu 15W, nu l-am băgat pe cablu de vreun an

- la drum lung cu AA wireless se încarcă mai mult decât consumă el, cu Waze ( GPS) , Spotify/YouTube Music pornit

- dacă bagi telefonul la încărcat pe cablu, îl poți pune unde vrei că nu se va mai încărca și wireless, sunt mutually exclusive

- cum zicea cineva mai sus telefonul se încălzește la încărcare oricum (nu are rost să intrăm în detalii de fizică), da, pe termen lung folosirea lui împreună cu încărcatul wireless duce la degradarea bateriei, dar pentru asta este nevoie de folosire foarte îndelungată

- legat de suport, poți lua eventual un suport care să intre în suportul de pahare cu un braț mai lung care să ajungă în față la AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

A incercat cineva pana acum vreun adaptor pentru conversie Carplay din fir in wireless pe unitatea Swing? Am incercat 2 pana acum si ambele au avut aceeasi problema, cel cu care vorbeam nu ma auzea, in rest totul functiona perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!