Jump to content

Audi A6 C7 BiTDI - Daytona Avant


sNaKeyy

Postare recomandată

On 9/10/2020 at 12:37 AM, C Z R said:

Te astept cu interes. Hai ca v-am tot incurcat, sunteti 3 BiTDI-uri saptamana aceasta :))

Săptămâna se încheie acuș'. Ceva informații sa ne lingem pe degete, anyone?

Modificat de ct_act
typo
Link către comentariu

Informatiile de moment ar fi ca din loguri masina face ce trebuie dar ca rezultate a fost cea mai lenesa din cele 3 din aceasta saptamana:

 

2015 A7 BiTDI 70734km: 391CP / 775Nm

2017 A7 BiTDI Competition 88461km: 385CP / 782Nm

2015 A6 BiTDI 193458km: 376CP / 739Nm

 

Mai ramane sa butonam putin la ea cat de curand in speranta ca mai stoarcem 10CP si 40Nm :) ~385CP scot variantele Euro 6 fara modificari. Euro 5 este mai putin restrictiv (fara AdBlue) si se obtin ~400CP de obicei.

 

Acum il las pe colegul @sNaKeyy sa povesteasca diferentele, cu sau fara dezamagiri (stiu ca sunt) si sa-i testam rabdarea pana ajungem la o varianta finala :)) 
Graficul va fi publicat la final pentru a nu crea confuzie.

 

 

Link către comentariu

Pe scurt, masina este mai exploziva la plecarea din launch control decat era inainte. Pot spune ca se simte de la volan si din dreapta ca este mai puternica plecarea, dar si pe "foaie" in accelerare. Asadar poate ca cifrele nu sunt atat de mari pe cat sunt la ceilalti cu mai putini km, dar performantele se simt. 

De asemenea o imbunatatire importanta pt mine este softul la cutie care pana acum mi s-a parut ca nu mai schimba atat de subturat, ceea ce ma bucura. 

In mers la viteze mai mari nu mai necesita inferioara asa cum o facea inainte, semn ca se simte cuplul in plus.

 

Ca si dezamagire ar fi faptul ca nu face cuplul atat de jos pe cat mi-as fi dorit, dar asta este atat stock cat si dupa soft. Poate are legatura si cu nr de km simtitor mai multi decat al celor de mai sus :)  Acelasi lucru (lipsa cuplului la turatie mica) stiu ca se intampla si la colegul @Boditza . 

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
On 9/9/2020 at 10:52 PM, sNaKeyy said:

Mai punem cateva poze dupa spalare. Cum spuneam mai sus, zilele acestea voi merge la @C Z R pentru cativa caluti/nm in plus. Voi reveni cu rezultate.

Cum ar spune colegul @lambda_dryver (al carui topic il urmaresc cu placere) .. #staytuned :D 

 

Multumesc! Nu am apucat sa o zic pana acum, dar sa va poarte sanatosi si sa te bucuri de noua herghelie adaugata la cea initiala :)). Rezultatele sunt promitatoare, dar sunt sigur ca @C Z R are un as in maneca :D.

 

Follow si astept cu interes varianta finala a softului + impresiile de dupa :beer:.

Link către comentariu

Da... scrisasem pe undeva, masina atinge suta in 5 secunde insa de la 0 la 50km/h ii ia 4 secunde :D. Astept sa vedem daca primeste mai mult cuplu si nu se mai comporta ca un 2.0 tdi pana la 1500rpm.

Link către comentariu

Cred ca totusi trebuie luata in considerare si masa masinii.. 2T+ (de aici si plecarea mai grea) cat si comportamentul cutiei cu convertizor.

Asteptam cifrele finale :beer:

Link către comentariu
On 9/15/2020 at 12:32 PM, Boditza said:

Da... scrisasem pe undeva, masina atinge suta in 5 secunde insa de la 0 la 50km/h ii ia 4 secunde :D. Astept sa vedem daca primeste mai mult cuplu si nu se mai comporta ca un 2.0 tdi pana la 1500rpm.

A zis cineva 2.0 tdi ?  ?

giphy.gif

Link către comentariu

Revin cu informatii dupa soft. Fisa dyno mai jos: 

 

IMG_4983.thumb.PNG.0bc4747864c1b8a01777f9c2d43adbe8.PNG

 

Masina scoate acum 393CP / 746NM. Cum ar zice @C Z R, poate la iarna scot 400, dar nu alerg dupa cifre, asa ca n-o voi face :D 

Masina merge la fel ca inainte in turatii joase, spre dezamagirea colegului @Boditza :)) In schimb in ture si la viteze mari e "monstru". Spun asta si bazandu-ma pe G-urile din graficul Dragy. Inainte de soft la 100km/h era in jur 0.25G iar dupa soft acesta se mentine in jur de 0.4G-0.5G. 

 

Asa cum stie si colegul @bubu182, masina nu scoate 0-100 asa cum este declarat pe fisa tehnica sau pe siteurile de specialitate. Probabil acele valori sunt scoase cu masina stock, rolling start, fara A/C, rezervor jumatate, conditii optime etc etc. In viata reala, cu 2 oameni in masina plus carut si alte prostioare in portbagaj a scos 5.78 (vs 5.2 declarat oficial). 

Dupa soft, aceleasi conditii rezultatul a fost de 4.82. Neasteptat de bine, aproape 1 secunda castig. Asadar sunt extrem de multumit de soft :) 

 

La viteze de autostrada se simte foarte bine de asemenea.. nu am apucat sa-mi fac o idee despre consum, daca acesta a crescut sau s-a imbunatatit, nu ca ar fi foarte relevant pt mine, pt ca nu incerc niciodata sa scot un consum bun, dar poate este cineva curios :)) 

Per total sunt foarte multumit de soft. Mai mult nu cred ca se mai poate fara DPF Off, ceea ce nu voi face. Asadar, cam astea sunt rezultatele unui BiTDI Euro6 cu destui km la bord :) Nu am alergat dupa cifre, am vrut sa fie cat mai safe.

Multumesc mult @C Z R :beerchug:

IMG_4982.thumb.JPG.667f74dc2761ef9d1e2f2c3e8624568b.JPG

 

IMG_4981.thumb.JPG.032110cebb3f6252efc9681c3273d9b4.JPG

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu

Pfff... 4.8 pt cate tone are... f bine :)

Ce se intampla intre 3500 si 4000 pe curba de cuplu si putere? 

Link către comentariu

Sa te bucuri de noua herghelie !

 

Totusi, pare ca te contrazici putin, no offence : " Mai mult nu cred ca se mai poate fara DPF Off //  Nu am alergat dupa cifre, am vrut sa fie cat mai safe. "  Practic atat s'a putut, sau doar atat ai vrut tu? 

 

Si eu sunt curios de evolutia graficului in acea plaja de turatie.

Link către comentariu

Intrebati Audi deoarece aproape toate bitdi-urile fac identic, stock fiind :))Pe un dyno mai putin sensibil sau cu rolele fata/spate "legate" mecanic intre ele, mai mult ca sigur dispare acea cadere.

Pe strada nu se reproduce deci poate fi ceva legat de quattro si/sau ESC.

Modificat de Rave
Link către comentariu

Arată extraordinar, graficul, valorile obtinute, timpul 0-100 dar si noul sticker! :) Enjoy safely!

Valorile stock sunt fix pe cele de fabrică +/- niște mărunțiș.

Daca mai faceti multe topic-uri d-astea simt că trebuie să trec de la bitdi de 2.0 la cel de 3.0

 

Modificat de ct_act
Link către comentariu

@acidone77 da, pt 2t+ sta in zona hot hatchurilor :) Intre 3500-4000 cred ca are legatura cu quattro sau ESC asa cum a spus si Cezar, care nu poate fi dezactivat integral, ci doar Sport.

 

@bgd_b92 Multumesc. Atat s-a putut pentru a fi safe din toate punctele de vedere. Pentru a trece de 400cp trebuie dpf off. 

 

@ct_act Da, stickerul completeaza foarte bine quattro de pe hayon :) Multumesc! 

 

Link către comentariu

Wohooo, @sNaKeyy, sa-i alergi cu placere! Supriza maxima atunci cand un estate pleaca de pe loc mancand asfaltul si face 0-100 in mai putin de 5s :wub:. Super tare! Felicitari tie si lui @C Z R pentru niste rezultate exceptionale! :beer:

 

Acum merita un drum corespunzator, de munte, ca sa pui noii caluti la treaba :)

Link către comentariu
On 9/15/2020 at 12:19 PM, lambda_dryver said:

dar sunt sigur ca @C Z R are un as in maneca :D.


Aproape mereu :))Am lucrat cu drag la aceasta masina mai ales datorita atitudinii pozitive a lui @sNaKeyy. Nu scoatem niciodata untul din ele si probabil ca altii ar putea obtine mai mult dar mi se pare mai important cum merge pe strada fata de ce scrie pe hartie. Sper ca si Ionut este multumit ✌️

Modificat de C Z R
Link către comentariu
  • 2 months later...

Update in ultimele 2 luni. Masina merge bine dupa soft, sunt extrem de multumit, am facut cateva drumuri externe cu autostrazi si serpentine, este o placere sa accelerezi prin curbe in Dynamic; dar si la viteze de autostrada aduce zambetul pe buze :D 

Acum 2 saptamani am schimbat si rotile, am trecut la cele de iarna cu anvelopele Conti TS830P, asteptand zapada...

 

IMG_5301.thumb.JPEG.3c582a88aa95afece5ac603be3f91ab3.JPEGIMG_5300.thumb.JPEG.d07c22c02fd6017f763b8139d85a0d61.JPEGIMG_5299.thumb.JPEG.681c23cbbf32f7331b5585eaced5d81a.JPEG

Si cateva poze de astazi, a iesit la zapada :)) 

IMG_5784.thumb.JPEG.3066ddb0c7a7c0132cfa0c760e3ffbd2.JPEGIMG_5785.thumb.JPEG.6914bc954b2151d57c827b3753dfe616.JPEG

 

Link către comentariu

Intrebari legate de handling (raspunsul suspensiei): cum se simte masina pe curbe si la denivelarile unui drum cu hopuri? simti ca spatele lucreaza sincron cu partea din fata sau o simti ca se aseaza mai târziu/defazat? Zi-mi si daca aceasta manevrabilitate este (mult) diferita la plin/gol, ma intereseaza strict cum lucreaza suspensia.

Se simte grea de față cand sunt 1-2 persoane în masina?

Vad ca are suspensia adaptiva (amortizoarele reglabile electronic), schimbarea modurilor compenseaza in vreun fel sau raspunsul axelor fata-spate e bine configurat/distribuit?

Pe viraje, se simte subviratoare/ neutra/ supraviratoare?

Da-mi un raspuns cand ai timp, stiu ca raspunsurile pot fi subiective ca depind

de cat de bine simte utilizatorul o masina, dar cum nu am vazut subiectul tratat prin review-uri, intreb pe cine are masina. :)

 

Link către comentariu

@calin.g evident ca a fost o gluma, de aceea a urmat si " :)) " la final

@ct_act Ma bucur cand cineva este interesat de masina si raspund cu drag. Sa le luam pe rand:

 

Overall masina este senzationala din punct de vedere al handlingului, atat sportiv cat si confortabil. 

 

Spatele lucreaza sincron, nu exista o asa numita defazare si nici nu exista diferente la plin/gol datorita faptului ca are perne, suplimenteaza greutatea extra de pe fata sau spate. Iar la bumpere de exemplu, spatele te ridica la fel ca fata, chiar daca nu e nimeni in spate si portbagajul este gol.

 

Are suspensia adaptiva care la Audi (spre deosebire de DCC-ul de la VW) are magnetic ride si perne, astfel schimbarea modurilor se manifesta cum am spus si in primul post, astfel:

"Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim."

 ... de asemenea pe confort parca plutesti, totul este foarte moale, iti induce in habitaclu o senzatie de "barca" dar care nu schimba tinuta de drum, fiind foarte bine controlabila si la viteze foarte mari, dar are un ruliu sesizabil, evident.

 

Pe viraje in modul confort daca incerci sa te dai la ea are un ruliu pronuntat. In modul dynamic am alergat-o puternic pe Cheia si Predeal-Rasnov de mai multe ori si pot spune ca se simte neutra, nu am simtit niciodata supravirare pana acum.

 

Este un fel de "bun la toate". Confortabila cand doarme bebe si vreau sa merg linistit si sportiva si dura cand vreau sa o alerg. Iar faptul ca se lasa destul de mult in modul dynamic ajuta la un raspuns bun pe viraje. Pot spune ca este o optiune extraordinara. Pentru orice alte detalii extra imi poti da PM.

Link către comentariu

Pot sa zic ca "suspensie adaptiva" m-a indus in eroare (de aceea am scris in paranteză la ce ma refer), e bine ca m-ai corectat, denumirea pe vw inseamna doar dcc.

Predeal-rasnov e chiar zona unde imi place sa le alerg, drumul curge foarte frumos in ambele sensuri de parcurgere.

Chiar îmi place gama A6 C7 avant/allroad... mi-ar placea una ca e musculoasă, m-ati tot facut voi sa salivez pe aici cu tuningurile voastre.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Nu are cum sa supravireze cand are aproape 2 tone si e mai grea pe fata decat pe spate. Va subvira atunci cand incepe sa piarda aderenta, legile fizicii isi spun cuvantul.

Modificat de dercos
Link către comentariu
  • 2 months later...

si perceptia mea este ca masina (ma refer la a mea, poate ca pe avantul normal, cu garda mai mica, e altfel, desi nu prea are de ce) are un comportament subvirator, cand se depaseste limita aderentei. Asta in mersul normal, de zi cu zi. In fun mode 🙈  pe suprafete mai putin aderente, se poate trimite spatele destul de usor la plimbare.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am citit ca multi cu A6/A7 pe perne cu aceste motorizari apeleaza la barele stabilizatoare H&R dedicate pentru a elimina mult din efectele de barca in curba (chiar si pe dynamic), am gasit doar vorbe de lauda, eu iau in considerare acest upgrade :D 

Cat despre fun mode, mai ales daca ai diferentialul sport, poti sa te joci f frumos cu masina pe ESP sport.

@sNaKeyy ce mai zice masina, e la iernat sau ai scos-o la zapada? :)) 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!