Jump to content

Audi A6 C7 BiTDI - Daytona Avant


sNaKeyy

Postare recomandată

In sfarsit, ne inmultim cu BiTDI-uri :)) 
S-o stapanesti sanatos ! e f misto
 !

Ceva planuri de viitor ? vreo modificare ceva / retrofituri? :D 

Succes.

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru urari.

@bubu182 Nu prea am planuri de retrofit pentru ca sincer nici nu stiu exact ce as putea sa ii pun in plus. As fi vrut trapa initial dar pentru ca nu am gasit un model conform cerintelor mele care sa aiba si trapa, am trecut cu vederea aceasta dotare :)

@cogdao Multumesc! Intr-adevar, niciodata nu stii ce se ascunde sub capota unui astfel de break. Mai ales ca modelele facelift cu motor 2 litri au la fel 2 evacuari stanga-dreapta. O sa caut topicul de intalniri si poate ne vedem intr-o seara. Am mai venit cand aveam Golful, acum nu stiu unde se mai tin intalnirile :)

Saptamana aceasta am trecut si noi la rotile de iarna si implicit la presurile de iarna. Pe acestea le-am luat de la reprezentanta sezonul trecut la incredibilul pret de 375 lei (toate 4). La banii astia nici nu inteleg de ce ai vrea sa iei ceva compatibil.

2.thumb.jpg.64992cd325fc095f643d95b1375d728e.jpg

4.thumb.jpg.249924516004d835c5ac6fb4bf852a6b.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update la inceput de an :)

Aproape 190k... masina merge bine, a primit o spalare meritata si cateva poze.

Am pus si o poza cu Apple Carplay, o placere sa il folosesti la drumuri lungi.

O chestie foarte interesanta este consumul "Long-term" care nu a fost resetat niciodata si se poate observa consumul mediu de cand este masina, mers preponderent extraurban... Nici eu nu il voi reseta cel mai probabil.

Ciudat este faptul ca mileageul din long term este mai mare cu 54km decat cel din odo. Am intrebat la reprezentanta si au zis ca este ceva buggy, n-au idee de ce este asa. Oricum nu este vorba de dat km inapoi.

Sarbatori Fericite si drumuri bune sa aveti!

IMG_3512_1.thumb.jpg.ff63a4068233f64463fb64a2c6856ccb.jpgIMG_3511_1.thumb.jpg.91bcd1bb990c8092ad58cc25ee890580.jpgIMG_3510_1.thumb.jpg.596566d7cdd76aa1302efbb3e4e46ade.jpg

IMG_3513.jpgIMG_3514.jpg

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
  • 1 month later...

A venit iarna si am scos "grasanul" la zapada dupa care s-a odihnit in parcarea subterana de la birou :)

Intre timp i-am schimbat si tampoanele (sau cum li se mai zice, hydrolagarele) pentru ca unul dintre ele era curs. 

Costuri: 750 lei bucata OEM.

La prima pornire am simtit diferenta fata de cum era inainte.

In weekend il scot la zapada la munte si revin cu poze.

IMG_3777.thumb.jpg.239a9656835b5120c9b02fe7e430f09d.jpg


 

Link către comentariu

Misto misto, deci si la tine s-au simtit tampoanele schimbate :D 

Cam pe acolo e si consumul meu long term, dar e in scadere de cand cu softul.. 

Drumuri bune !

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am pus folie pe geamurile laterale spate si pe luneta. Llumar Ceramica Lati Premium transparenta 18%. Nu am vrut prea inchisa, scopul fiind mai degraba sa aiba protectie foarte buna UV.

Mai jos cateva poze dupa ce am pus-o si dupa un drum spre munte.

Imi place foarte mult rezultatul, din interior nu este deloc intunecat iar exteriorul s-a schimbat destul de mult in bine :) 

In curand vom trece la rotile de vara.

IMG_3803.thumb.jpg.0e77b861baf12c3bf4020060c7acc266.jpg

IMG_3802.thumb.jpg.3b291cff61d184af887ff7909f34d45d.jpg

IMG_3810.thumb.jpg.dbc30cfb28f49e606a2b8272779ab023.jpg

IMG_3811.thumb.jpg.32d8bda71853837004c336c6623e33d7.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Nu s-au intamplat prea multe in ultima perioada.. a stat mai mult la adapost in timpul pandemiei, pe distante scurte deplansandu-ma cu alta masina, benzinara :) 

Dupa ce s-au ridicat restrictiile am schimbat rotile, am trecut la cele pe 19'' si a inceput sa faca drumuri, ca asta ii place... sa manance km pe autostrazi. 

Zilele urmatoare ii voi schimba uleiurile de la diferential si cutia de transfer, revin cu poze si detalii dupa operatiune.

Am in plan si o vizita la @C Z R :))

Link către comentariu

Asa cum spuneam in postarea anterioara, am schimbat uleiul din diferentialul spate si cel din cutia de transfer. Astfel am avut ocazia sa vad cel mai scump ulei pe care am pus mana pana acum ... 600 lei 1L (cel in bidon alb)

IMG-4274.thumb.jpg.2914e0fa1a52429131b2a170f999b5e1.jpg

Uleiul care a curs era curat, avea o culoare buna si apropiata de cea a celui nou. Asta arata ca uzura multor masini nu este data de cati km are ci mai degraba de cum se merge cu ea si cum este intretinuta. 

Prima impresie dupa schimbarea uleiului in cutia de transfer a fost ca se simte mai slab acel pocnit cand ai rotile virate si accelerezi (cei cu torsen stiu despre ce vorbesc). Aceasta vibratie se simte mai slab spre aproape deloc. 

Eu personal sunt multumit de rezultate si consider ca e bine sa schimbam uleiurile astea, chiar daca ei le declara lifetime.

Toate cele bune!

IMG-4275.thumb.jpg.3e56eaf43fa707b259370f0f5fc5d0d1.jpg

IMG-4276.thumb.jpg.edd455d30dbd62003f9597ac9ba881aa.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Referitor la problema de care povesteam in postarile anterioare; zgomot la frana stanga fata in mers, care dispare cand puneam frana. S-a dovedit a fi garnitura unui culisant din etrier, era aproape blocat culisantul, mergea foarte greu. Astfel am comandat doar acele garnituri, schimbat, zgomotul a disparut. Acum ne bucuram in continuare de masina care merge ireprosabil si prefera drumurile lungi mai mult decat orasul :) 

Asa arata placutele fata dupa aprox. 20k km.

IMG_4339.thumb.jpg.7bffe7f0f3422d36ac1ab8f1fe558ba2.jpg

 

Iar mai jos o poza pentru amatorii cutiilor automate care spun ca merg subturat. Cam asa merge a mea in oras in treapta a 7a la mers normal, in Drive (nu efficiency/eco). 

Dar daca te obisnuiesti cu masina si stii ce e de facut se obisnuieste si ea cu tine si ajuta cand ai nevoie :) Este orientata foarte mult spre confort.

 

Modificat de Rave
Viteza...
Link către comentariu

Merita si ea o spalare, degresare si ceara solida. Apoi cateva poze rapid, ca ii sade bine curata :) 

IMG_4347.thumb.jpg.90954034dab26d93153c7c9867137768.jpg

IMG_4346.thumb.jpg.22eea9541608b6f85a957e85f56cfa87.jpg

IMG_4344.thumb.jpg.09ccfa86682335f52036a43521574ab3.jpg

Link către comentariu

Foarte faina masina, am fost cat pe ce sa ma bag si eu la una fix la fel acum 1.5 ani (poate o culoare mai indrazneata totusi), SH de pe Germania, eram cam decis, ca mi trebuia musai ceva mai mare de familie dar a aparut varianta Mazda 6 nou nouta “gratis” si n am refuzat. Insa am mereu un regret asa cand vad cate una pe strada, poate in viitor cine stie. Sa te bucuri de ea si sa ai numai drumuri bune si consumuri de 6% ?

Link către comentariu

@moguai multumesc :)

Este lup in blana de oaie pe strada, un break cu muschi cum ar spune colegul @cogdao. Veritabila masina de familie, spatioasa, confortabila, puternica, sportiva pe alocuri la nevoie :D 

Consumuri cu 6.ceva n-am avut pana acum niciodata. Nici n-o sa incerc sa scot consumuri mici... Cel mai mic consum extraurban a fost in jur de 7.0 - 7.2 mers lejer si max 110km/h.. altfel se invarte pe la 8-9%. 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Azi am facut si revizia pe anul acesta. Totul ok, masina merge bine, n-are probleme, o placere la drumuri lungi.

Ca de obicei am mers pe filtre OEM. Uleiul l-am schimbat (in trecut punand Audi Original 5W-30) deoarece nu vreau sa experimentez noul 0W-30 care a fost schimbat strict din considerente de poluare si consum; ei se lauda cu eficienta sporita si consum scazut, motorul meu care a mers ~200k km cu 5W-30 nu va trece la ceva mai subtire, poate la ceva mai gros :) 

Astfel pe shortlist au ajuns Ravenol VMP si Mobil1 ESP, castigatorul fiind Mobil1. Vedem pe parcurs cum se descurca.

Am pus si o poza a corpului Turbo (where the magic happens :)) )

IMG_4625.thumb.jpg.83f517bbfc61aea0a3ae2dd0d240692f.jpgIMG_4626.thumb.jpg.8c95f6651456e580a649eab542c6df5a.jpg

IMG_4627.thumb.jpg.cb03214a2044833db96db234a6822238.jpg

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu

Sunt foarte curios de cum iti va parea temperatura la ulei acum, cu noul ulei Mobil, comparativ cu vechiul ulei original. Eu am avut acest Mobil inainte, acum am trecut pe 0w30 original si sta uleiul cu 5-7 grade mai jos, ceea ce ma bucura tare mult.

Link către comentariu

In realitate 0W30 de la Shell e minimal mai gros la cald (KV100) decat Mobil1. Ai datele si pe oil-club unde ai cerut informatii.

 

image.thumb.png.288954c04514dc9d7973c37e1131f50b.png

image.thumb.png.b86c793fdbda36a1dd67cdf64f4910db.png

Modificat de Alextz
Link către comentariu

Daca la mine te referi, nu am cerut informatii niciunde, probabil este o neintelegere. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mai punem cateva poze dupa spalare. Cum spuneam mai sus, zilele acestea voi merge la @C Z R pentru cativa caluti/nm in plus. Voi reveni cu rezultate.

Cum ar spune colegul @lambda_dryver (al carui topic il urmaresc cu placere) .. #staytuned :D 

IMG_4922.thumb.jpg.e0c793a4399e5cfe92bd02f82a024c52.jpgIMG_4923.thumb.jpg.7278cc62fc919b830b4ecd460b0f8f27.jpgIMG_4921.thumb.jpg.cdc6b21cc8924cc954ab05782bbcf4d2.jpg

 

 

Link către comentariu

Frumos... visez la un v6 bitdi de ceva vreme... maybe next car... :)

Suna bine un Stage1... cred ca urca bine spre 390-400cp (on the safe side) si undeva ij plaja 750-780nm... :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!