Jump to content

Alternator nu incarca suficient


fatul
 Share

Postare recomandată

Si eu am schimbat bateria la passat b 7 2012 la un service autorizat. Dupa inlocuirea bateriei cu varta start stop mi s.a comunicat ca ar trebui sa verifice alternatorul ca nu incarca la valorile normale. In acel moment s.a apropiat un mecanic mai tanar care i.a zis acestui mecanic care mi.a schimbat bateria ca aceste baterii cu functia start stop au alte valori la masurare. Am 2 ani si jumatate de cand am schimbat bateria si nu am avut probleme .start stopul functioneaza deci ii multumesc mecanicului mai tanar pt ca daca nu intervenea ajungeam sa desfac alternatorul degeaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate nu se pricep...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare, ma confrunt cu o problemala la al meu VW Sharan 2012 CFFB cutie automata cu funcția start stop, de o săptămână am observat ca funcția start stop nu mai funcționează, am început investigațiile în prima faza m-am gândit la încărcarea bateriei și am constatat o problema în sensul ca fără faruri aprinse încărcarea este de 14,60 v în momentul în care aprind farurile scade la 12 chiar 11,95 v. Bateria este de 2 ani pe mașina Varta și am și codat-o . Treaba asta ( ca nu funcționează start stop) am observat-o după ce i-am anulat adblue. Poate fi de la soft? Vă multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu au legatura, daca e facut corect. 

Verifica valorile uzurii bateriei, in blocurile de masura, pe modul 61 battery reg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu găsesc în modulul 61 - battery reg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, F l o r i n a scris:

Nu au legatura, daca e facut corect. 

Verifica valorile uzurii bateriei, in blocurile de masura, pe modul 61 battery reg.

Am găsit. 60% stare baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, myshu2006 a scris:

Am găsit. 60% stare baterie

Am pus o alta baterie , codata corect și ce sa vezi face la fel.

Eu spun ca este greșit ceva în soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus baterie noua, AGM, ai codat si nu funcționează Start stop ul?

Ce valori ai acum la starea bateriei?

Pot fi N condiții care sa impieteze functionarea  sistemului start stop.

Daca simti ca ai nevoie de el (multa lume il prefera dezactivat), scrieti softul original la loc si vezi daca funcționează. Daca da, înseamnă ca e de la soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Am si eu o problema la un passat CC 2012 facelift

Dupa pornire alternatorul nu incarca si masina se tureaza la 1000 rpm aprox, dupa ce accelerez incepe sa incarce si totul e normal. Releul a fost schimbat si alternatorul verificat si totul e ok...aveti ideea de la ce ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca alternatorul tot mai are probleme. Releul montat este de calitate și compatibil?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, releul e Valeo si compatibil...alternatorul a fost verificat si nu are probleme...pe diagnoza apare eroare p02252

Modificat de narcisnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca releul nu a fost pus ce trebuie sau ai un fir intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in acest topic ca ar putea fi si problema de la senzorul de la borna minus a bateriei...releul a fost cumparat pe baza seriei de sasiu si a seriei de pe alternator 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face asa, dacă e modulul de pe borna defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut fix aceleasi simptome intr un reply la acest topic si de asta am zis ca ar rezolva schimbarea bornei cu tot cu senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

As avea si eu nevoie de ajutor cu un passat B7 2012 2.0TDI 140Cp.

Masina a mers fara probleme, am parcat-o si dupa 5-6 ore de munca am vrut sa plec cu ea dar era moarta. In prima faza am crezut ca am uitat ceva apris si am incercat cu cabluri dar tot nu a luat-o.

Ziua urmatoare am pus alta baterie incarcata si dupa conectare a inceput claxonul si termocupla sa mearga in continuu, de asemenea toate becurile aprinse dar tot nu pornea.

Am gasit mai tarziu o siguranta arsa si dupa ce am schimbat-o s-a rezolvat cu cele de mai sus si am crezut ca totul este in regula dar pe drum fiind, masina a ramas fara curent.

Masina nu incarca desi am schimbat alternatorul cu unul nou dar tot nu vrea sa incarce. Am masurat direct si nu iese nimic din alternator.

Poate fi releul sau ce ii da excitatia la alternator ca sa incarce?

Imi cer scuze daca mai este un topic cu aceeasi problemă, m-am uitat dar nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, cosml350 said:

Salutare!

As avea si eu nevoie de ajutor cu un passat B7 2012 2.0TDI 140Cp.

Masina a mers fara probleme, am parcat-o si dupa 5-6 ore de munca am vrut sa plec cu ea dar era moarta. In prima faza am crezut ca am uitat ceva apris si am incercat cu cabluri dar tot nu a luat-o.

Ziua urmatoare am pus alta baterie incarcata si dupa conectare a inceput claxonul si termocupla sa mearga in continuu, de asemenea toate becurile aprinse dar tot nu pornea.

Am gasit mai tarziu o siguranta arsa si dupa ce am schimbat-o s-a rezolvat cu cele de mai sus si am crezut ca totul este in regula dar pe drum fiind, masina a ramas fara curent.

Masina nu incarca desi am schimbat alternatorul cu unul nou dar tot nu vrea sa incarce. Am masurat direct si nu iese nimic din alternator.

Poate fi releul sau ce ii da excitatia la alternator ca sa incarce?

Imi cer scuze daca mai este un topic cu aceeasi problemă, m-am uitat dar nu am gasit.

Ce înseamnă nu incarca?

Ce erori ai la diagnoza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, F l o r i n said:

Ce înseamnă nu incarca?

Ce erori ai la diagnoza? 

Nu ajunge curent de la alternator in sistem. Nu am gasit vreo eroare relevanta dor ca voltajul este prea mic.

Am masurat continuitatea cablului de incarcare de la alternator la cutia de sigurante si imi dadea valori ciudate.

Am demontat cablul de pe alternator si din pa oul de sigurante si celalate contante de la cablu de incarcare care merge si la compresor si masurand de data asta aveam o rezistenta de 3Moh.

Desfacand cablul (3AA971230B)am vazut ca problema este la siguranta capsata de pe cablu de 200A (3C0937629A) care la masurare imi da OL.

Ma gandesc ca problema sa fi fost cand mi-a dat curent cine m-a ajutat a comectat ceva gresit de a ars si o siguranta din panoul din blocul motor de a cauzat toate problemele de mai sus si totodata siguranta de pe cablu de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!