Jump to content

Alternator nu incarca suficient


fatul
 Share

Postare recomandată

Bunā baieti, am avut o problema cu pornirea la un passat b7 CFFB, am rāmas fāra curent. Am duso la mecanic si a zis ca e bateria dupa care am zis sā o schimbe. Mentionez ca era o baterie bosch start stop care am puso cam de 2 ani. Dupā ce a pus bateria a zis ca alternatorul nu incarca cum trebuie asa ca am zis sa nu il schimbe si am facut loguri cu VCDS sā le pun aici si sā imi dati un sfat ce trebuie facut. Primul log este fācut farā nimic electric pornit, al doilea cu luminile si cu aerul si al treilea cu incalzirea in scaune. Incarcarea bateriei nu ajunge la 100%. Cand am pornito era la79% si dupa o orā de mers a ajuns la 84%.
Daca poate cineva sa imi spunā dacā e alternatorul sau e altceva sau daca e ok cum e acum doar cu bateria schimbatā. Vā multumesc.

 

 

Log-Log.txt sin consumible a relanti.txt Log-Log.txt con luces y aire.txt Log-Log.txt con calef asientos.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beniamin Hurubas

Ai facut codarea bateriei noi? Am schimbat la un Passat o baterie si am pus Varta Agm. Pana nu am facut codarea bateriei nu se incarca decat la 12,9 volti. Dupa codare a crescut la 14,4.

 

Modificat de Beniamin Hurubas
Atentie la quote! Se sanctioneaza! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
Dumuta Adrian

Mi a aparut un martor in bord. Si dupa test apare alternatorul. Ce parere aveti , sa iau un alternator nou sau sa schimb doar releul de incarcare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce eroare ai - posteaza eroarea cum apare pe vcds, dar daca e sa schimbi releul de incarcare sa pui doar original mai ales daca e cu SS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara,

Imi poate spune cineva, va rog, cum sunt conectate la un passat B7 Alltrack bateriile de la motor si cea de la webasto?

Au relee de incarcare diferite, sunt conectate intre ele, ce deserveste bateria de la webasto?

Acum sa va spun si povestea din spatele intrebarilor.

In prima perioada a pandemiei masina nu a fost pornita 3 luni. Cand am vrut sa o pornesc bateria - moarta nici usile nu le-a deschis, am incercat cu cea de la webasto (erau identice Varta) si aceasta moarta.

Am cumparat baterie noua Varta de 70A, am codat-o, una dintre cele vechi (68A)am incarcat-o cu redresorul si am montat-o in portbagaj pentru webasto.

Acum, de cateva zile dimineata cu masina nepornita, masor bateriile si cea noua de la motor are 12.05V iar cea veche 12.6V. Pornesc motorul SI amandoia bateriile se incarca cu 14.65V. Dupa jumatate de ora de mers al motorului cu un drum scurt, am oprit motorul si acum bateria de la motor avea 12.6V iar cea de la webasto 12.2V.

Dimineata urmatoare la fel. Bateria de la motor 12.05V si cea de la webasto 12.65V.

Se poate sa am vreun consumator care imi descarca bateria de la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte probabil. Masoara consumul in stand by.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu am consum in stand-by. Astazi am conectat un redresor la bateria de la motor si am vazut ca a crescut voltajul si la bateria din portbagaj, ca si cum cele doua baterii sunt conectate impreuna pe incarcare. Ceea ce nu e ok pentru ca e posibil ca bateria veche sa mi-o strice pe cea noua.

Este posibil ca cele doua baterii sa fiie conectate intre ele?

Cu redresorul conectat am vazut cum a scazut tensiunea de la 13 la 12.5V pe baterie doar pentru ca am deschis  portbagajul (electric). Poate de aceea avem dimineata 12.05V pe bateria de la motor pentru ca deschideam portbagajul inainte de a masura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai intr-un punct trebuie sa comunice ambele cu alternatorul,deci sunt conectate ambele la aceeasi sursa de incarcare. Ambele baterii trebuie incarcate si atata timp cat masina nu are 2 alternatoare,ambele sunt conectate intre ele. Daca gresesc,rog sa fiu corectat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au un releu, comandat de centrala electrica/bcm, care o conecteaza/deconecteaza pe cea din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut domnilor! Am si eu o problema cu incarcarea bateriilor la 1 vw passat 1.6 tdi. 

- pornesc motorul ,sta turata la cca

1000rpm...normal este cca 900rmp ..verific cu aparatul de masura , indica doar 12,20 V

- accelerez dupa cateva minute ,revine si turatia la normal si incepe si incarcarea (14,20) 

- tin sa mentionez ca alternatorul a fost schimbat,avea aceleasi simptome si inaintea schimbari.

- are 2 baterii (webasto)

Ma poate ajuta cineva cu un sfat??? Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva erori pe masina? masina are SS ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar webasto... in rest nimic.

Nu stiu ce inseamna SS....sorry!!

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ciucalele said:

Va salut domnilor! Am si eu o problema cu incarcarea bateriilor la 1 vw passat 1.6 tdi. 

- pornesc motorul ,sta turata la cca

1000rpm...normal este cca 900rmp ..verific cu aparatul de masura , indica doar 12,20 V

- accelerez dupa cateva minute ,revine si turatia la normal si incepe si incarcarea (14,20) 

- tin sa mentionez ca alternatorul a fost schimbat,avea aceleasi simptome si inaintea schimbari.

- are 2 baterii (webasto)

Ma poate ajuta cineva cu un sfat??? Va multumesc 

Oprește clima înainte sa pornesti....vezi daca mai sta turata. Daca e cu start stop (sigur este) mai mult ca sigur e masina ok. Cu vcds sau odis, se verifica parametrii,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,este cu start stop, deci este normal sa stea turata si sa nu incarce imediat ce pornesc  motorul? Sta turata si cu clima oprita si fara sa axionez consumatori chiar si cu farurile oprite!

Modificat de ciucalele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Isi face numărul ei. Verifica in blocurile de masura,  ce se intampla 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cu ceva daca anulez start-stop???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Problema a fost senzorul situat pe borna de minus a bateriei. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Detin un passat b7, 2012, 2.0 tdi, 125kW, cfgb. Ieri m-a lasa bateria (cea originala, 8 ani) si am fost sa achiztionez alta. Astazi am fost cu ea la garantie mi-au spus ca alternatorul nu incarca. Am masurat-o si are 12.5 V, iar pornita ajunge undeva la 13.2V, destul de putin. Imi recomandati pe cinva (un electrician bun) care se pricepe la alternatoare? As dori mai intai sa il verific, mi se pare totusi ca se aude si un zgomot (sa nu fie carbunii sau rotorul), nu as vrea sa il schimb din prima (costa ceva).  

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, cristy2me said:

Salutare! Detin un passat b7, 2012, 2.0 tdi, 125kW, cfgb. Ieri m-a lasa bateria (cea originala, 8 ani) si am fost sa achiztionez alta. Astazi am fost cu ea la garantie mi-au spus ca alternatorul nu incarca. Am masurat-o si are 12.5 V, iar pornita ajunge undeva la 13.2V, destul de putin. Imi recomandati pe cinva (un electrician bun) care se pricepe la alternatoare? As dori mai intai sa il verific, mi se pare totusi ca se aude si un zgomot (sa nu fie carbunii sau rotorul), nu as vrea sa il schimb din prima (costa ceva).  

Multumesc!!

Este ok....nu stiu din pacate sa măsoare o incarcarea la o masina cu start stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Al Bundy said:

MAsina are start-stop ?

 

Da. Acumulator Varta AGM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am rezolvat pana la urma problema. Acum imi indica ok tensiune (~14.8V) , NU ERAU BORNELE CURATATE :(. Am montat direct bateria fara sa curat bornele si nu faceau contact. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!