Jump to content

New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"


Crs.Vag

Postare recomandată

Trebuia sa le dai cu deruginol si sa le vopsesti inainte.  Sau sunt doar murdare in poze?

 

Modificat de Mumus.
Link către comentariu

14 263 km - trecut la anvelopele de iarnă

Curățat discurile cu o soluție specială de la Mafra

Și poze cu plăcuțele de frână - față și spate

 

Și 2 poze cu jantele de oțel, după spălare și degresare.

20191110_132136_resize_73.jpg

20191110_133128_resize_66.jpg

20191110_124321_resize_2.jpg

20191110_124326_resize_80.jpg

Link către comentariu

sa detaliem. Cap-coada, ca asa ne place, ordonati, civilizati, caterinca, caterinca, seriozitate cand e (g)cazul.

Deci, program acum ceva timp pt astazi. Culmea, 11.11 (app, aliexpress rulzz astazi). Ora 17. Je, proprietar serios, ajuns la 16:25. Asa imi place, cu gandul ca ma preia mai repede. De unde, masina a intrat in service la 17:38, la 20 minute distanta dupa ce m-am ridicat de pe scaunul din fata baiatului de la receptie. Nu stiu secundele, totusi, am ceas romanesc, nu d-ala elvetianu' La 16:35 m-a preluat consilierul service, a intocmit actele, am mai discutat una, alta, i-am expus 2 probleme:
1. semnal "in blana" stanga sau dreapta, virez de volan in directia respectiva, se aude un click si, daca virez mai mult, se mai aude un click - baiatul din service mi-a zis ca asa e normal, eu is mai din topor asa, mai cercetez.
2. volum mai tare, la unele melodii ceva vibra in usa soferului. Normal ca s-a rezolvat, erau comenzile geamurilor care dansau. S-au dat jos, le-a pus o banda de cauciuc pe interior, stapanul lu' Octi s-a bucurat, in sfarsit, de muzica, la intoarcerea spre casa.

Am semnat foaia cum ca pot sta langa masina 30 minute. Au fost putin mai multe, dar m-am dus cand s-a scurs uleiul. Am asistat la toata operatiunea de montare a filtrului si a turnarii licorii in motor.

Totul ok, s-au reglat si farurile (mai mult cel din dreapta, peste linie, cel din stanga foarte putin in sus - vad eu la drum lung, bezna totala) din partea casei (spunea cineva ca daca stii sa te comporti, mai primesti facilitati). Masina e impecabila tehnic, nici nu avea cum sa fie altfel.

Partea finala: PRETUL. Pe mail, pornisem de la un neverosibil 590 lei - doar schimb ulei. Am cerut sa fiu membru Avia, a scazut la 548.77 lei. Surpriza placuta a fost cand baiatul de la receptie mi-a detaliat ce s-a facut la masina: 451 lei. Sa incremenesc, nu alta, si asa la cati bani am bagat in dumneai, nu mai conta meleonul. Ba da, ba baieti, cum sa nu conteze - activez functii utile cu el (si am ceva pe lista, sa vedem ce suporta calculatoarele), credeati ca il pun deoparte?

Multumit de service? DA, in conditiile in care la prima revizie a lui Sandel am platit 323 lei, in 2014 (aceleasi piese schimbate, cu Dacia Oil). Le-am si zis ca ii recomand si ca voi mai veni la ei cand va fi necesar. S-au scos cu litrul ala gratuit, dar chiar si asa, tot era ok pretul. Si va zice asta unul care e mai zgarcit de fel (dar pastrez decenta totusi), adica daca are variante, oportunitati mai bune, pai le valorifica. Dar oamenii profi, eu compar cu Dacia, ca cu altceva nu am interactionat. O prima impresie foarte buna, ce va fi pe viitor, vom detalia la momentul oportun. Pana atunci, ii recomand.

Si daca masina era silentioasa, acum e si mai silentioasa. Blanao, anvelopele de iarna nici nu se aud, totusi, mai trebuie umflate ca le simt ca imi cam opun rezistenta la inaintare. Am 2.2, le pun 2.4 ca asa zice pe fituica aia de la capacul rezervorului: ai pasageri si ceva bagaje, mergi ECO cu 2.4.

Sa nu uit: mi-au montat suporti cu AVIA, de, membru de club, tata! Si mi-au dat si odorizant. Cum miroase, e secret. Se lasa asteptat/ desfacut greu.

Si:

am trecut de 14289 km. 2 miare de kilometri in 1 luna si 2 zile. In weekend mergem la Sibiu.

20191111_194853_resize_55.jpg

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cum Octi si al sau jurnal ajunsesera pe pagina 3, am zis ca e timpul sa mai urce niste locuri :)

De cand am efectuat schimbul de ulei, masina a parcurs aproape 900 km, cu anvelopele de iarna Kleber Krisalp Hp3, dintre care 770 extra-urban pe traseul Piata Presei Libere - Ploiești - Valenii de Munte - Sacele - Brașov - Făgăraș - Avrig. Nu am vrut alta ruta.
Nu am mers la consum, nu am menajat-o deloc. Tiruri multe intre Valenii de Munte si Sacele, depasiri mai puțin legale. Nu am cum sa merg cu Octi la consum. Efectiv, nu pot?
4 persoane si bagaje muuullteee. Consum 5,7 pe 304 km, cu 57 km/h media.

La intoarcere, traseul a fost Avrig - Castelul de lut - Mănăstirea Sâmbătă de Sus - Cetatea Făgăraș - Castelul Bran - Târgoviște - București - Acasă. Consum 5.3, pe 370 km, cu 57 km/h media.

Anvelopele de iarna foarte silentioase. Le recomand.

 

Ce pot spune despre oras: consumul a scazut destul de bine, la 14 km/h medie aveam 7,5 consum in o ora si 16 minute. Ori stiu eu sa merg, ori uleiul isi face treaba cu brio. Tind sa cred ca ambele :)

 

Astazi am activat mai multe functii: drl off cu frana de mana trasa, mutat leaving home si coming home pe proiectoare, setat drl on pe stopuri, setare drl in meniul de setari, coborare oglinda dreapta la cuplare marsarier (aici trebuie sa caut sa vad cum o setez), cantitate combustibil alimentare, lap timer (sa fie, desi nu cred ca il voi folosi :D )

Link către comentariu
1 hour ago, Crs.Vag said:

trebuie sa caut sa vad cum o setez

- muti joystick-ul de control al oglinzilor pe R

- bagi in marsarier

- iti setezi din joystick pozitia in care ti-ai dori sa stea oglinda din dreapta cand coboara

- scoti din marsarier

- muti joystick-ul de control al oglinzilor pe 0

In acest moment oglinda ar trebui sa revina singura la pozitia pe care o avea initial. Daca nu revine mergi inainte pana depasesti 15 km\h (oglinda ar trebui sa revina singura dupa ce depasesti aceasta viteza).

Daca in niciunul din aceste cazuri nu revine oglinda la pozitia initiala atunci nu functioneaza cum trebuie (au mai fost cazuri). Daca merge, trebuie doar sa lasi joystick-ul in R pentru ca pe oricare alta pozitie a lui oglinda nu coboara. 

;)

Link către comentariu

La cum ai descris calatoria...consumurile inregistrate mi se par foarte bune. Ai activat niste chestii pe acolo, probabil doar prin cuplarea laptop-ului cu softul de diagnoza? 

Link către comentariu

Sa mai zic ca la dus nu m-a depasit nimeni, desi era vineri dupa-amiaza? Iar duminica, doar 5 au facut-o?:D Foarte multumit de consum!

Da, prin cuplarea laptopului. Probabil VCDS

 

Link către comentariu

Da, să o stăpâneşti sănătos!

Şi pe mine mă depăşesc mulţi dar nu mă supăr. Şi nici nu-i număr. :)

Link către comentariu
13 minute în urmă, Bebeee a scris:

Sa o stapanesti sanatos. Intelegem entuziasmul dar masina e departe de a fi sportiva.. :)

Multumesc frumos! Este departe, dar pt un 1.0, se misca al naibii de bine si cu consumuri decente, zic eu.

9 minute în urmă, MyKe a scris:

Da, să o stăpâneşti sănătos!

Şi pe mine mă depăşesc mulţi dar nu mă supăr. Şi nici nu-i număr. :)

Mersi!

I-am numarat, ca altceva nu aveam ce sa fac ?

Link către comentariu
39 minutes ago, Crs.Vag said:

Sa mai zic ca la dus nu m-a depasit nimeni, desi era vineri dupa-amiaza? Iar duminica, doar 5 au facut-o?:D Foarte multumit de consum!

 

 

Te-au depasit doar 5 cand? In weekendul cu temperaturi aproape de 0, burnita, lapovita si ce-a mai fost? Normal, ca nu erau prea multi sa se "dea tare" pe asa ceva :D

Nu warp-ul de care este capabil masina ma uimeste - ci consumurile. Totusi sub 6 cu 4 oameni si bagaje la cata ferul are octavia in ea nu e rau deloc!

Link către comentariu

A fost weekendul 15-16-17 nov, da, trebuia sa precizez. Si nu, nu a fost liber deloc. A nu se intelege ca e lauda, a se intelege ca merg cu masina asta destul de voios si obtine niste scoruri, pe consum, de nici ca mi-ar trebui diesel.

Link către comentariu

Dar cred ca ar merge un plus pana la 130 cp si 240 Nm...?

Dar n-am gasit pe nimeni pana acum, ca sa auzim ceva impresii...

Link către comentariu
1 hour ago, laur_vd said:

Dar cred ca ar merge un plus pana la 130 cp si 240 Nm...?

Dar n-am gasit pe nimeni pana acum, ca sa auzim ceva impresii...

Am vazut eu pe youtube 1.0 tsi de 115 stage 1, dar parca era golf 7. Cred ca dupa soft face aceleasi cifre ca si cel de 150 cp ; impresionant. Eu as face stage 1 la orice motor turbo, inclusiv la un smart :))

Link către comentariu

Da, obții același cuplu: 240 nm. Adică +20% față de stock. E ceva?

Dar nu m-as risca.

Link către comentariu

Eu consider sa fac la Golf dupa ce expira garantia, dar mai este pana atunci. Nu mi se pare un risc asa mare un stage 1, cel mult frigi un ambreiaj.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
  • 1 month later...

Incheiem anul 2019 cu 16.253 kilometri in bord, 3.964 kilometri parcursi de cand este la mine. Multumit de achizitie, e ceea ce mi-am dorit, o schimbare destul de importanta in viata mea. Sa cumperi o masina in zilele astea nu e asa usor, insa, cu munca, cu sanatate si cu sustinerea/bunatatea celor din jur, s-a reusit :)

Anul ce vine va aduce un OBDeleven. Ca sa incepem anul cum trebuie ;)

Sa fiti sanatosi! Un an mai bun sa aveti!

La multi ani!

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
  • 2 months later...

17 748 km acum. Si din ce in ce mai putini, din cauza situatiei actuale. Dar, in schimb, merg mai des la munca cu ea.

Masina merge foarte bine, dupa ce trece episodul de iarna, trec la rotile de vara. Consum bun, sprint bun, masina e foarte ok. Nicio problema de ordin tehnic si nici estetic.

 

Am luat OBD. Am activat functii, o eroare care persista e de la baterie telecomenzii 2. Trebuie schimbata. Bateria, nu telecomanda ;)

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
  • 3 months later...

Nu am mai postat de ceva timp. 

Am trecut de 7000 km, toate bune.

Mulțumit de achiziție, consumuri bune, probleme niciuna până acum.

Filtrul de particule e curat la 19294 km (se pare ca obd afiseaza mai multi kilometri, cu 150 in plus - asa e si la voi?), mersul mai turat îi face bineScreenshot_20200621-180919_OBDeleven.thumb.jpg.3d391a97d62600fd608560c7e7444a5c.jpg

20200607_184155.jpg

20200607_183407.jpg

Am curățat zonele de la uși, unde sunt chederele. A fost ceva murdărie, acum totul e clean.

20200531_211607.jpg

Am curățat zonele de la uși, unde sunt chederele. A fost ceva murdărie, acum totul e clean.

Elementele piano black o minunăție estetică. Am rezolvat cu un polish, au mai rămas cele exterioare, de pe uși.

20200524_185635.jpg

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
  • 3 months later...

Trecut de 12 000 km de la achizitie, toate bune, consum bun, spatiu cacalau, e ce trebuie pt mine. Totusi, de ceva timp, se aude un zgomot, la cald. La rece nu face. Am programare pe 7.10.2020 la Avia Pantelimon sa vada expertii. In rest, benzina si pedala.

 

Urmeaza schimbul de filtre+ulei si inspectia service. Revizia o fac la 10-12k km, nicicum la 30k km, cum zice Skoda.

24500 km actuali

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!