Jump to content

golf mk1 1.6td airride


juiceevents

Postare recomandată

Salutare colegi.

 

Acum cativa ani mi s-a pus pata pe Vw si nu pe orice VW ci pe un Golf 1 pe care l`am luat de la o cunostiinta si in care mi`am bagat banii si degetele putin, vreo 2 ani asa care a fost dealtfel si prima mea masina si care a devenit masina de zi cu zi pentru deplasarile la lucru ( pentru drumuri lungi am t3 sau sharan.. *t3 il vand*)

Masina a fost stock cu motor de 1.6d , cod motor JK,grila cu 4 faruri.

Primu lucru a fost sa golesc interiorul.I`am adaptat 2 scaune fata de Mini Cooper ( foarte comode) , cu tot felu de reglaje, iar pe spate am pus o bancheta de Ibiza 2007.Am adaptat si o tableta care merge prin bluetooth cu cd`playerul.S-a modificat si sonorizarea : s-a pus linie completa Alpine inclusiv subwoofer.S-a adaptat si un modul de coming home-leaving home.Am modificat grila, am trecut la cea cu 2 faruri, am pus fusta de GTI, am curatat tot ce a insemnat rugina.

In interior am antifonat`o de la plafon si pana la motor cu panouri, inclusiv usi .Am refacut tapiteriile usilor si nu numai,iar intre scaune am adaptat o cotiera de la un Opel cu priza de 12v si suport de pahare in spate,s-a inlocuit pana si volanul.

 

Legat de mecanica, s-a pus o turbina, filtru sport K&N, s-au schimbat fuzetele pe fata / spate.Am trecut la 5 prezoane.Pe fata s-au pus fuzete , cap planetara, pivot, perna aer+telescop de Golf 4 , iar pe spate butuci cu saboti de Polo 2014 si am adaptat 2 perne .Dealtfel s-au inlocuit si conductele de frana pe fata.

 

Suspensia este in totalitate pe aer ( in portbagaj se vede butelia tapitata ) , fata se ridica independent de spate, NU am optat pentru ridicarea fiecarei *roti* pentru ca nu vreau sa danseze ca sa zic asa.Ridicarea precum si coborarea masinii se face dintr`o telecomanda !

 

Nu stiu cate mk1 coupe pe aer se afla in tara dar sunt mandru ca o am !

 

De facut la ea ar mai fi o vopsea noua, si retapitate scaunele/bancheta pentru a fi toate aceeasi nuanta.

 

De mentionat este faptul ca am lucrat dupa program si ca singurul ajutor pe care l`am avut a fost de la bunul Dumnezeu !

 

 

Poze https://imgur.com/a/fJWIrUl

Modificat de juiceevents
Link către comentariu

Nu arata rau golfanul insa sa nu mi-o iei in nume de rau. Un golf asa vechi trebuie sa ramana pe cat posibil OEM, tu ai pus piese si de la alte masini pe ea. Inteleg ca e pentru comfort insa totusi :D, cotiera de Opel, bancheta de Ibiza, telescoape de G4, butuci de polo?

In rest respect pentru munca facuta, banuiesc ca nu a fost usor dar daca l-ai facut cu rabdare si placere nu ti-a fost greu :D 

 

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. E dragut ca ti`ai facut`o cum ai vrut tu, sau cum ti`a permis bugetul, insa eu as fi vazut`o cat mai aproape de OEM, cel putin la interior ; poate pe viitor te incadrai pt vehicul istoric. Airride`ul cu siguranta a fost o cheltuiala mare raportat la pretul masinii ( estimez ~1500e ), asa ca spor la modificari.

Link către comentariu

Nu o iau in nume de rau.Orice parere e binevenita.

@bgd_b92 - ms de apreciere.

Nu am vrut sa o las stock pentru ca avea foarte multe piese lipsa si chiar catre finalizarea proiectului am cautat unele piese originale/neoriginale si le-am gasit ff greu la un pret acceptabil bine inteles.Sigur, se gasesc in Germania dar ajungi sa fie mai scumpe piesele ca masina :))).

 

Fiind prima mea masina si neavand cu ce sa ma deplasez, am implementat un minim de comfort in ea si de aceea e o strutocamila.

Pana sa nu va zic, nu stiati ce marci mai ascunde  :)))))))

 

Modificat de juiceevents
Link către comentariu

respect pentru volumul de munca depusa! insa nu sunt convins de directia in care ai luat-o ...

Link către comentariu

dupa cum spune si colegul bgd = directia unui amestec destul de non-oem si non-stock. Asta vine spus de la un oem-nazi :D

uita-te prin topicurile masinilor mele si ma vei intelege

 

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Cand am citit titlul ma asteptam la o masina clasica, in schimb e o adunatura de marci intr-o caroserie de Golf I.

Spor in continuare!

Link către comentariu

Felicitari pentru munca depusa si pentru ca ai facut masina sa fie a ta. Daca asta place sau nu celorlalti... e problema lor, nu a ta, :))

Pentru o prima masina e ok. Trebuie sa mai treaca cativa ani sa intelegi de ce tot insista colegii pe OEM, si ei sa vada cat au ajuns sa coste piesele originale de Golf 1 ?dar toate la timpul lor.

Pana atunci, da, masina are nevoie de o revopsire si, parere personala, alte jante :))

Link către comentariu

Alte jante clar, cv cu buza.

Nu stiu cat de greu a fost sa va gasiti piese originale dar pentru mn a fost un chin.

Ca idee,chederul de la usa soferului l*am gasit doar nou,doar original, pe comanda la.350 lei +tva si lista continua.Nici in dezmembrari nu am gasit cv calumea,original.Toate sunt deteriorate.

Dupa parerea mea,important e sa fi tu multumit si sa nu prea conteze gura lumii.Apreciez tot ceea ce imi spuneti iar eu doar am vrut sa impartasesc cu voi aceasta (superba) masina.

 

Link către comentariu

Cum spunea @Rave, important e sa-ti placa tie si sa fii tu multumimt.

Ca fapt divers, acum 4 ani am cumparat un E30 cu 500€, iar 2 ani mai tarziu am dat 400€ pe un radiator la reprezenranta, iar in toti acesti 4 ani nu am facut 1000 de km, dar cand vezi cat de apreciata e o masina care a „scris“ istorie si cum intoarce lumea capul dupa ea, merita toti banii, cel putin in cazul meu.

Revenind la masina ta, ce planuri de viitor ai cu ea, ce alte modificari vrei sa-i aduci?

Link către comentariu

Jante, vopsea si o retapitare a scaunelor/banchetelor sa fie aceeasi culoare.

Haideti sa va explic de ce s-au bagat mai multe marci in acest proiect

 

1.suspensia

Am gasit in Germania suspensie pe aer de Golf 4 si am decis sa o adaptez pe masina mea ( si asa vroiam 5 prezoane)

2.butucii pe spate ca sa ii am cu 5 prezoane trebuia sa pun o punte de GTI .Nu era problema de bani cat era de montaj ( singur imi era mega greu )

3. boala pe o tableta in interior aveam de ani de zile

 

Chiar daca este modificata lumea intoarce capul dupa ea pentru ca a fost si este in continuare o masina reusita !

 

Au fost momente in care am vrut sa renunt la tot  pentru ca nu mai aveam putere/idei dar ceva nu m`a lasat si am continuat.Macar am invatat mecanica si nu numai !

Nu renuntati la visele voastre !

Link către comentariu

Dpmdv " kitch`urile " pe care unii sustinem ca le`ai facut sunt remediabile in orice moment ; si aici ma refer la tableta, volan si scaune ; daca o vopsesti o culoare frumoasa si ii pui niste jante corespunzatoare, va arata foarte bine ; apoi cu rabdare probabil vei putea sa o personalizezi cat mai aproape de OEM ; spre exemplu, ai putea incerca un volan de mk2 care nu este f greu de gasit, si scaune de mk3 gti pe care la fel, le mai gasesti ; idei sunt multe..bani sa fie :)):beerchug:

Link către comentariu

Nu banii sunt problema  ci numarul lor  :))) .Glumesc.

Am familie, azi maine vine si bebe si clar am sa ma dedic familiei.

Voi face un ultim efort pentru jante si vopsea :D

Link către comentariu

btw, ca am sarit peste acest aspect ; ai montat turbo asa.. " plug & play " ? pe motorul de 1.6d ? cum se simte ? ce putere estimezi ca are ? sau cum se tine comparativ cu alte masini ? 

 

p.s : ai grija sa nu faci ca mine sa divulgu viteze sau alte chestii care duc spre sanctiuni...?:))

Link către comentariu

Nu e plug&play deoarece trebuie sa dai o gaura in blocul motor pentru conducta de ulei .

Ce pot sa zic, in a 3 a viteza , 3500 ture la ureche asa am undeva la 110km/h cu rotile pe 14".Trage de toti banii, nu consuma ulei, iar consumul de combustibil este undeva la 5.5-6l in oras.

Eu zic ca merita investitia !

Ma gandisem si la un intercooler dar nu e cazu .Caii nu cresc si cam la fel e si cu temperatura, peste 70 de grade trece daca trag ceva dupa mn sau stau in coloana.

 

L.E : fix de sanctiuni nu mai pot :))))

Modificat de juiceevents
Link către comentariu

Era vorba de sanctiuni pe forum legat de viteze nelegale. 
Ai dat gaura in blocul motor sa pui turbo, e ok insa cum ramane cu presiunea de ulei la turbo ca din inertie nu ajunge destul. Apoi racirea cum ai facut-o ca si din aia trebuie :D 

Link către comentariu

Ms frumos.

Stiu, dar desi am redimensionat pozele si toate insumate aveau sub 4mb, imi dadea eroare.N*am facut*o intentionat :)

Modificat de juiceevents
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!