Jump to content

DIY - Retrofit wireless charging


Recommended Posts

Incep cu necesarele:

  • 5G1863391K 82V - Center console storage compartment
  • 5G1863328D 82V -  Insert for stowage compartment
  • 5NA980611 - Wireless Charger Module
  • 4B0971978B - 6-Pin Connector Housing

344181480_20180921_201033(2).thumb.jpg.a07b77819789db44248c308307f02e40.jpg

Mufa de 6 pini ar trebui sa contina:

  • pin 1: +12V 0,5mm red/blue catre panoul de sigurante (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare de la amplificatorul Dynaudio)
  • pin 2: Semnal pornire dinspre uitatea de navigatie din torpedo. 0,5mm yellow/red to grey connector on infotainment unit pin 5 (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare dinspre amplificatorul Dynaudio)
  • pin 3: Data/LIN bus from infotainment unit. 0,5mm yellow/blue to grey connector on infotainment unit pin 11
  • pin 4: Masa/impamantare. 0,5mm brown to ground
  • pin 5: 0,5mm white to 73-pin plug C pin 14 on BCM (T73c/14) (la mine era deja folosit pentru ca am Keyless access - cei ce au Keyless se leaga la acest fir deja prezent.)


Masina mea avea deja mufa de 4 pini (cea de culoare beige) catre antena GSM din cotiera asa ca a trebuit doar sa o mut in consola centrala, sa trag al 5-lea fir (pinul 5) si sa mut toate firele in noua mufa de 6 pini.
20181004_094519.thumb.jpg.8dd5601b74c80f1f5622b4afd20548ab.jpg

Iar mufa violeta de tip fakra se duce catre amplificatorul Dynaudio (black fakra connector) - aceasta e antena GSM si e optionala. La fel, a fost mutata din cotiera in consola centrala.

Codari necesare: 
[5F] Information Electronics -> Coding -> Byte 15 -> select:
- bit 0 Baseplate
- bit 1 Antenna_baseplate (necesar doar daca ati relocat si antena GSM)
- bit 5 Wireless_charging_availability

Verificati inainte sa va apucati daca navigatia voastra stie asa ceva (eu aveam MIB2, e posibil ca MIB1 sa nu stie!)

Scheme utile:
bUHEeDw.thumb.png.79d653cea6c4fde892800a2902815430.png
77hB4cB.thumb.png.aa1f9a848b9dabd8e86964ab14b31cf9.png
BgyyWQv.thumb.png.32d6af9848a80e9ecf2cbed61e765b01.png
xe3jZxX.thumb.png.69a1f77df24757173d2667811f7d023f.png
JelNV7B.thumb.png.7e0806fc32c30c0660d5a5b06cfe05f8.png
l3nZ3OF.thumb.png.a4b8b587a48e3da68e5fda93b11c4ba6.png
NT72pqs.thumb.png.566e2563244f3c726af046fa54c347d1.png
rpqbUl3.thumb.png.e5612e6853d749014d5895017a01360e.png
uR4zlEF.thumb.png.7417d556a1d88b394220f537eb373419.png
wOa2ysG.thumb.png.7453b8e35c9d003a5eb6603b7a6bdced.png

FAMQTkv.thumb.jpg.d2c678f94f92495f507b0b93e287ef9d.jpg

 

20181001_183424 (1).jpg



Rezultatul final (eu am adaugat si iluminare ambientala):
20181011_184020.thumb.jpg.3df0e4a376e9fae8562da947acc52f44.jpg

P.S: Mesajul de incarcare si iconita specifica apar doar pe navigatia de facelift ! Cea de non-FL nu stie sa afiseze dar functioneaza fara probleme.

Edited by C Z R
Link to post
Share on other sites
  • loghy pinned this topic
  • Administrator

:D ambientala ai facut-o cu buton de intrerupere sau lumineaza non stop? :P 

Link to post
Share on other sites

Non stop (ca restul bordului). Nu stiu daca am inchis ala de 3 ori in 3 ani asa ca nu vad rostul sa ma complic. Am si reglaj de intensitate din navi, e ce trebuie :)

Link to post
Share on other sites

Iluminarea ambientala de unde ai cablat-o, pls? :D 

Reglajul din Navi pentru ea banuiesc ca a fost codat prin ODIS? Thnx :beer: 

Link to post
Share on other sites

E reglajul de instruments. Sunt legat la ambientalul de la priza 12V / bricheta :) Nu trebuie activat nimic

Edited by C Z R
Link to post
Share on other sites

@C Z R Am inteles. Merci pentru raspuns! :D 

Intrebam pentru ca am crezut ca ai reusit cumva sa codezi reglaj separat precum aici (cu rosu):

image.png.599dc4f99d7aa23b0149a1343b8602c7.png

 

Oricum, super tutorial pentru retrofit! Foarte util si bine explicat!

Edited by lambda_dryver
Link to post
Share on other sites

Am avut asa ceva (se poate activa cu VCDS/OBDeleven) dar nu-mi mai functionau luminile de la picioare si nu mi-am mai batut capul :) Nu e ca si cum avem lumini RGB sa merite, parerea mea...

Link to post
Share on other sites
  • Administrator
în urmă cu 9 ore, C Z R a scris:

se poate activa cu VCDS/OBDeleven

hmmmm :biggrin:

Link to post
Share on other sites
On 9/26/2019 at 11:00 PM, C Z R said:

Nu e ca si cum avem lumini RGB sa merite, parerea mea...

Se poate face retrofit la lumini ambientale RGB in 30 culori + codare in funcție de zone și moduri de condus 😈
 

Dar asta este subiect pentru un alt topic 👍🏼 .

Link to post
Share on other sites
  • Aerofan unpinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • kirdaniel
      By kirdaniel
      Salutare , numele meu este Daniel si aici vă voi prezenta mașina mea achiziționată în 2015 😁  . Un golf 7 1.2 tsi trendline . 

    • floraur1
      By floraur1
      Salve!
      Am cumparat masina din Germania, inca o astept sa ajunga in RO. 
      Am vrut initial sa iau un 2.0TDI DSG, insa as fi iesit din buget. As fi putut sa iau o masina cu pana in 20.000km la un pret de 16-16,500e fara TVA, insa am dorit sa raman in buget.
      Initial m-am gandit la 14.200e dar am cumparat cu 14.100e, la care se mai adauga costuri de transport, schimb valutar, etc. In total am platit 15.500euro fara TVA. Norocul meu este ca nu platesc taxa pe valoare adaugata... deci cam acesta este pentru mine pretul de achizitie. 
      Din ce am vazut din decodarea VIN, este iesita din fabrica in Oct 2016 si inmatriculata in Dec 2016. Nu inteleg care-i faza, de ce mai scrie acolo model 2017, in fine...
      rulaj la zi: 13.180km 
      Am vrut o masina aproape noua. Imi convine deprecierea de pret fata de una noua, insa nu am cumparat niciodata o masina cu mai mult de 15.000km. As merge pana la 20.000km, insa mai mult decat atat, nu prea ma intereseaza. 
      Pentru detalii despre echiparea exacta, gasiti un pdf atasat de acest topic.
      Am cumparat masina exclusiv pentru necesitati urbane, poate doar pentru drumul de 15km intre Galati si Braila... dar cine stie?! 
      Nu cred ca am nevoie de ea in afara orasului, pentru treaba asta am un Passat 2013, pe care abia astept sa-l schimb cu unul din 2016-2017
      Dar deocamdata sa ramanem la Golf. Este primul pentru mine si l-am ales pentru ca ofera un confort excelent si se misca foarte bine prin trafic.
      Puterea de 150cp este foarte importanta. La 40 de ani nu fac liniute, insa imi place ca atunci cand apas pedala, masina sa raspunda hotarat. Sunt din Galati, la noi traficul este mai mult decat acceptabil, se poate merge destul de repede si sunt reprize scurte care merita a fi savurate. 
      Voi folosi masina zilnic, la birou. Eu sunt agent imobiliar si fac in medie 100km pe zi si de regula cu cineva in masina. Din acest motiv ma gandesc ca un Golf VII, chiar ofera un spatiu decent in habitaclu. Ar mai fi fost ceva variante, cum ar fi un VW Jetta, Skoda Octavia, Superb, etc... insa cred ca nu prea am nevoie de celelalte avantaje oferite, cum ar fi portbagaj grozav, volum interior mai mare sau eu stiu ce altceva.
       

      Echipare MyCar.pdf
    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Salutare,
      Cu ocazia aniversarii a 4 ani si la sugestia unor prieteni, colegi de forum, am decis sa deschid un topic cu masina. Mai bine mai tarziu decat niciodata.
      Masina este un Golf 7 Highline 1.4 TSI 122CP DSG7, culoarea Pure White. Povestea masinii a inceput pe 6 martie 2013 cand a fost comandata, fabricata pe 9 aprilie si livrata pe 23 aprilie.
      La categoria optionale enumar:
      ·         Climatronic
      ·         Computer de bord Premium
      ·         Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED
      ·         Light Assist
      ·         Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier
      ·         Pachet lumini si vizibilitate
      ·         Park Pilot
      ·         Radio CD Composition Media
      ·         Scaune ergoActive
      ·         Selectarea modului de conducere
      ·         Volan cu padele pentru DSG
      La modificari majore enumar:
      ·         Jante 18” Rotary (VW Zubehör) cu anvelope Michelin PS3
      ·         Arcuri VW Zubehör (coboara 25-30mm)
      ·         Stopuri LED Golf R
      ·         Folie Llumar Ceramic LATI 35 pe luneta si geamurile laterale spate
      Pe langa ele am mai schimbat pedalele si suportul de picior cu cele de R-Line/GTI/GTD..., lampile de numar cu cele led OEM, lampi parasolar cu cele led si am montat tips-urile de evacuare de Skoda Yeti.
      In 41500 km am avut medie de consum de 8.52 litri/100km si am consumat peste 3500 de litri de benzina.
      La probleme enumar pe langa chemarile de la fabrica, un set de ambreiaje la cutie in jurul a 30k km si ecranul de la radio deoarece avea pixeli blocati in colturi.
      In poze se vede masina in configuratia stock (actual de iarna), masina cu rotile de vara si masina cu rotile de vara, arcuri si stopuri.





  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri