Jump to content

Senzor oil workshop


andrei_70
 Share

Postare recomandată

Apare pe galben canistra cu mesajul respectiv citeva secunde la punerea contactului. Am completat cu ulei cam juma de l însă tot nu scap de mesaj . Am scos si borna la baterie doua porniri nu a mai apărut..după aia iar...știu că senzorul e pentru nive ulei și calitate nu? E ceva daca merg o lună pina la revizie cu mesajul in bord apărut numai la pornire?poate fi ceva grav? As verifica întâi mufa și firele mai ales că am avut in curte un iepure ce se baga sub scut la motor.. aștept păreri daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu este grav. Sa monitorizezi mai des nivelul, pana rezolvi problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!! Sunt posesor vw passat b6 2007 2.0 tdi 140 cp.. La pornire ,uneori ,afișează mesajul "sensor oil garage".. Ma puteți ajuta cu câteva păreri?? 

Mulțumesc!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fa o scanare, sa vedem erorile. Verifica cablaj senzor nivel ulei, dacă este ok, schimba senzorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine era cablajul..doua fire erau rupte complet..au fost roase inclusiv învelișul lor de plastic. Reparația a fost simplă și rapidă.. că o părere...in preajma containerelor se găsesc multi șoareci sau șobolani am mai găsit acum 3 ani o găurică făcută în izolația fonica a capotei motor. Iar un cunoscut a pățit că la pornire sa ii sara cureaua accesorii de la un șobolan aflat pe scut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va salut.

De ceva vreme ma confrunt siu eu cu acest mesaj "Senzor oil workshop"  la passat b6 2006 2.0 cod motor BMP.

La ultimul schimb de ulei am inlocuit si senzorul de pe baia de ulei. Inainte sa schimb senzorul mesajul aparea la fiecare pornire a motorului. Dupa schimbarea senzorului, vreo 3 zile nu a mai aparut mesajul, dupa care a inceput sa apara din nou, dar acuma nu mai apare la fiecare pornire, apare doar uneori, si in plus acuma apare uneori mesajul "check oil level" si simbolul cu popmita galbena (la verificarea nivelului de ulei am constatat ca mecanicul a pus prea mult ulei in motor, nivelul de ulei pe joja este binisor peste maximum). Cand am schimbat senzorul am verificat impreuna cu mecanicul conectorul de la intrarea in senzor, totul aparea ok, am tras de cele 3 fire sa vedem daca sunt rupte, nu sunt rupte, vizual firele apareau ok pe zona care putea fi vizualizata. Inainte sa inlocuiasca senzorul, mecanicul a testat cu testerul daca putea sterge eroarea care aparea pe motor. Cu vechiul senzor nu se stergea eroarea, cu noul senzor se stergea eroare, in concluzie am inlocuit senzor. Eroarea care apare dupa inlocuirea senzorului este urmatoarea:

053273 - Control Module for Instrument Cluster
               U1019 - 000 - Missing Signal for Oil Level/Temperature - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 25
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 246450 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.07.06
                    Time: 11:39:20

             Freeze Frame:
                    RPM: 819 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Temperature: 35.1°C
                    Temperature: 43.2°C
                    Temperature: 22.5°C

Readiness: 0 0 0 0 0

Inainte de inlocurea senzorului cred ca eroarea de pe senzor era  "short to ground".

Eu din asta inteleg ca senzorul vechi era defect, ce nu inteleg este de ce cu senzorul nou mai da eroare din cand in cand, iar la scanare eroarea de mai sus nu pote fi stearsa.

Sa ma astept sa fie o problema cu ceva lipituri pe ceasurile de bord? Daca ar fi aceasta problema, de ce nu se manifesta la fel cu ambii senzori (vechi si nou)?

Sau era si defect senzorul vechi si exista si o alta problema cu cablajul spre senzor?

Am tot citit ce am gasit pe forumuri legat de aceasta chestiune, dar nu am gasit nicaieri rezolvare la situatia in care s-a inlocuit senzorul cu unul nou, s-a verificat cablaj spre senzor (cablaj ok) dar eroarea tot nu dispare.

Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ii multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul montat, ce producator este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut mecanicului sa comande senzor pe producator HELLA, dar am uitat sa il intreb daca a montat HELLA sau altceva.

Ideea este ca la testare cu tester, cu senzorul nou se putea sterge eroarea de pe senzor, in timp ce cu senzorul vechi nu se putea sterge. De aici si concluzia ca trebuie inlocuit senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin.

Am verificat cu mecanicul, senzorul care s-a montat este făcut de producătorul Metzger.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam slabut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi că poate să dea erori deja senzorul nou?

Mai devreme am pus vcds pe mașină, am pornit motorul și după ștergere erori nu mai apare eroarea de pe senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut

Mesaj in bord imediat dupa schimb ulei” oil sensor workshop” am citit tot ce era de citit pe toate forumurile si dupa trei zile am rezolvat problema cu mesajul,

1.Verificat cablaj (nu intrerupt) am sunat firele cu tester(vedeti ca culorile nu corespund de la mufa in bord ( panoul de deasupra la picioare sofer)tensiunea pe cei 3 pini era 12v-10v si masa.

2.Verificat cu Vcds si Delphi eroare G266 (open or short to plus) incercat sa o șterg,imposibil

3.Cumpărat senzor nou si schimbat,aceasi eroare si la fel nu se putea sterge,am incercat si fara senzor scanare aceasi eroare.

4.Verificat senzor capota,tensiunea baterie tot,fara rezultat 

5.Cu răbdare pe internet pe forumuri vw din toată lumea am reușit si înțeleg ca la această eroare pe care o aveam eu(de retinut) este o siguranță de vina,o siguranta care are si clima pe ea  cu acest senzor,si ar ar trebuii sa dea eroare in scanare.

6.Am verificat toate siguranțele pentru ca nu aveam schema,toate bune,inca odată internet sa găsesc siguranta exact,locația,se pare ca sunt mai multe configurații la poziția siguranțelor in funcție de dotarea masini,am sa las modelul meu la final,am 3 panouri de sigurante unul sub capota si 2 in masina stanga dreapta la bord.

Siguranta la mine este în dreapta la pasager si este pozitia 8 in schema fizic este a 3 pe primul rand de la stanga la dreapta este de 5,la tester suna si fizic arata bine dar se pare ca a fost incinsa si probabil și-a pierdut din calitate,idea este ca m-am încăpățânat si nu mai aveam optiuni si am schimbat siguranța si a mers,nu mai Este eroare si totul funcționează perfect.

Sper sa va ajute acesta postarea 

De retinut ca nu sunt nici mecanic nici electrician 

Masina in cauza este Passat variant an fab 2007 highline diesel 170 cai(nu stiu daca mai sunt) Dsg 

Eu tin sa multumesc la toti cei care au posta aici pentru ca mau ajutat sa rezolv problema 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,  te ajuta sa verfici intai daca ai alimentare in mufa senzorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

20240406_172250.thumb.jpg.4308dcb1f02e5bc8a003c0eb22cbba69.jpg   

Salutare. Am avut problema aceasta , la care dupa cateva cautari si verificari pe traseul firelor am identificat eroarea: un conector de la dezghetarea stropitorilor de parbriz. Las atasat si o poza reprezentativa. Sper sa va ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 12/30/2023 at 2:12 PM, F l o r i n said:

Da,  te ajuta sa verfici intai daca ai alimentare in mufa senzorului

Salutare Florin

Am zis să nu deschid alt topic, Passatul B6.2.0tdi, senzor nivel ulei și temperatură cu probleme. 

Fluctuează temp 85-154 motor rece, nepornit, sau senzorul afară,  nu vede nici nivel, zice că e ok pe vagcom nivelul.

Măsurat 12v masă în mijloc.

Demontat ceasurile Măsurat continuitate fir până în mufă fir galben-gri parcă

Cu mufă senzor scos, pe bord liniuțe la temp, pe diagnoză -58.

Am schimbat senzorul,  Metzger, tot la fel face.

Hella nu găsesc, nicăieri. 

1J0907660C pare că ar fi cod de OEM.

 

Nu știu ce să mai fac

 

Mulțumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!