Jump to content

Golf Mk5 GTi


bgd_b92

Postare recomandată

doua de fapt - ca al treilea e cu dsg :D

da' tu ce mai cauti pe olx? sper ca accesorii de gti, machetute, nu? :)

Link către comentariu

Haha, exact, a3a cu dsg. Caut inspiratie... :)))) imi place sa fiu la curent cu piata :-)) la a mea nu ii voi face nimic..decat sa o readuc la viata pe partea de aspect si sa ma plimb cu ea :D

Link către comentariu
14 minute în urmă, bgd_b92 a scris:

la a mea nu ii voi face nimic

Asa zic toti, pana dau de gustul unui stage 1 si dupa incepe nebunia :)) 

Link către comentariu

Crede`ma ca am avut, 2xstg1,  2xstg2 ( cupra tdi la ~ 240 cp si g5`ul tdi la 210 cp ) ; merita, se simte diferenta, insa problema este nu ca nu am gustat, ci ca mi s`a scarbit pur si simplu de " programarile " la ITP anual si de cum cauta militenii nod in papura unor masini impecabile, intretinute si in stare foarte buna, versus toroape..la un stg1 poate nu voi spune nu pe viitor, dar daca as face stg1, as face si evacuare, ca am si admisia oversize..DOP a estimat ca daca pun downpipe si cu admisia pe care o am, scoate ~ 270 cp. O cifra foarte buna doar dintr`un stg1. Altfel, fara evacuare, ~ 240-250 cp. Daca masina tine cu casa, probabil va primi si un stg1, dar asta numai dupa ce o voi face sa arate impecabil la exterior :beerchug:?

p.s : oricum pe viitor imi voi alege masini echilibrate, cum am facut si cu gti`ul ; si aici ma refer ca voi lua in calcul ca masina sa fie ce imi doresc ( in limita posibilitatilor ) cu un stg1, pt ca pe langa bataia de cap cu stg2 si banii pierduti, scapi si foarte greu de ele cand vrei sa le vinzi.

Link către comentariu

In plus fata de ce spui - pentru drumurile patriei - chiar si daca prinzi un paraul rece sau trans liber - 200cp sunt arhisuficienti, in combinatie cu un sasiu bun.

Iar motorul asta e f echilibrat in varianta stock... cu VR-ul, tot la 200cp, nu vad nici in visele viselor consumuri sub 9-10, decat la vale si in frana de motor continua... Este fain ca atunci cand mergi linistit se simte asta si la consum...

Link către comentariu

Pai scuza'ma, dar cu VR-ul este altceva..si nu mai duce vorba de 6 cyl ca si asa sunt demoralizat pt ca nu cred ca o sa mai apuc sa detin vreun 6cyl benzina..si da, asta e avantajul tfsi-ului..consuma cat ii dai ; poti scoate si din astea sunet frumos, insa incomparabil un gti cu un R32.. 9-10 imi este si mie foarte greu sa scot in oras ; doar in weekend reusesc, si asta daca nu ii dau deloc si schimb la 2200-2800 rpm :D dar nu merita deranjul pt 2L in +.

Link către comentariu

Teroare capitala in materie de consum.. pur si simplu nu ai cum sa reusesti in timpul saptamanii sa mergi rentabil cu un benzinar turbo..

Eu scot 14-15 si nu fac abuz de pedala in timpul saptamanii.. in weekend este aproape rezonabil incepe sa devina aglomerat pana si in cartierele de la periferie..

Dar.. placerea e placere o viata avem doar nu o irosim cu 1.6 tdi nu ? ?

Link către comentariu

Trebuia sa fac si eu ceva de black friday..si sa ma contrazic singur cu ce am spus mai sus :))

stage 1 la racing code. Inainte sa sara  toti cu " dyno optimist ", tineti cont si de admisia oversized. 

Stock : 228 cp si 317 nm

Stage 1 : 241 cp si 347 nm.

 

20191115_120041-600x800.jpg

20191115_122833-600x800.jpg

20191115_103247-800x600.jpg

20191115_110140-800x600.jpg

20191115_110508-600x800.jpg

20191115_111155-600x800.jpg

20191115_103337-800x600.jpg

20191115_103410-800x600.jpg

20191115_104956-600x800.jpg

20191115_105819-800x600.jpg

Link către comentariu

Nu stiu sa iti spun. Spike`uri au multe, insa se editeaza. Are apucaturi de ferrari cum s`ar zice, dar dupaia isi aduce aminte ca e un umil 2.0 :)) 

Link către comentariu

Optimist, pesimist, totusi numa 13 cai diferenta dintre stock si tunat? Putera stock, indiferent de admisie, e mare :) Fa niste loguri pe timing si fueling, sa vezi daca totul e ok si constant.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

castigul parca n-ar fi din soft ci doar din modificari hardware... sigur ai soft? ?

Link către comentariu

Nu inteleg de ce vi se pare slab rezultatul. Un 2.0 tfsi de 200 cp, cu stg1 scoate ~ 230 cp. Eu am 241cp si un cuplu f bun de 347 nm cu admisia ramair ; daca aveam si evacuarea scoteam ~ 260 cp, dar nu vreau sa scot untul din ea. Imi place destul de mult cum merge si cum se simte :) eu sunt multumit de rezultat. Oamenii au facut treaba profi, 4 testari dyno, la un pret foarte bun. 

Link către comentariu

De la 200 la 241 intr-adevar este wow dar de la 228 la 241 nu mai e asa wow...asta incearca baietii sa iti spuna :)

Link către comentariu
6 hours ago, bgd_b92 said:

Stock : 228 cp si 317 nm

Stage 1 : 241 cp si 347 nm

Cred ca uimirea tuturor sta in diferența foarte mică între stock și stage 1. Sigur nu e un typo in dreptul puterii stock?

Link către comentariu

Asa e, de la 228 la 241 nu e wow, dar 241 cp pt gti'ul meu e f ok. Va inteleg, si eu m'am gandit la fel..de unde puterea aia stock. Nu au putut sa'mi explice. Soft mi'au zis ca nu avea..si i'am rugat sa'mi spuna ca oricum le plateam softul si voiam upgrade. Acum..daca o fi avut soft si nu stiau nici ei ( desi imi e greu sa cred, pt ca se vad datele stock cand descarci softul si lucrezi pe el ) aia e..nu o sa imi bat capul sa speculez, ca poate o avea alta turbina, sau poate alt motor, samd.. sunt incantat de rezultat si de faptul ca am facut'o si ca ma pot bucura de masina :D

 

a mai ramas ca si plan de viitor reconditionarea exteriorului ( vopsit integral, vopsit jante, schimbat parbriz ) 

Doamne ajuta la toata lumea :))

Link către comentariu
3 hours ago, bgd_b92 said:

Nu inteleg de ce vi se pare slab rezultatul. Un 2.0 tfsi de 200 cp, cu stg1 scoate ~ 230 cp. 

250+ CP si 380+ Nm si asta fara admisie :))
Dar daca tu esti fericit si a fost pret bun... asta conteaza. Sa-i stapanesti sanatos!

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Eu am zis cateva posturi mai sus - pana la urma daca se simte ok, si mai ales, ii place tie cum merge - este ok. Regardless de dyno, sau cifre.

La vopsea ma gandeam la o treaba - ce ai in talon? Ca daca e "albastru" ar merge un LB5R. Daca tin golful, la primavara, cand ii voi face pragul si aripa stanga - 99% culoarea asta l-as face ;)

Link către comentariu

Sincer nu mai stiu codul de vopsea si nu il am la indemana, insa imi place foarte mult culoarea pe care o am si 99% voi merge tot pe aceasta. Mai era tare frumoasa si albastrul acela mai deschis de pe mk5 R32, dar sigur s'ar vedea diferenta cand deschizi usa / capota daca nu faci si interioarele..

Link către comentariu
On 15.11.2019 at 12:38, bgd_b92 a scris:

stage 1 la racing code. Inainte sa sara  toti cu " dyno optimist ", tineti cont si de admisia oversized. 

Mult ai rezistat :)) :)) :)) Auzi la el, o tine stock, voiai sa spui stock pana ajungi la programarea de la tuner :)) 

Link către comentariu

Dupa mai multe incercari si cautari, am reusit in sfarsit sa dau de primul proprietar in Romania al GTI`ului meu si mi`am luat o piatra de pe inima :) l`am intrebat pe whatss`up daca il pot deranja 2 minute cu cateva intrebari despre fostul lui GTI si a zis ok si l`am sunat ; ne`am conversat vreo 15-20 de minute si am reusit sa intregesc istoricul masinii :D a spus ca a adus`o personal din Germania la ~ 50k km ( nu mai stie exact cati ) in 2008 si ca a intretinut`o exemplar, fiind pasionat de masini si avand si service`ul lui in Pitesti ; pt el era masina de weekend si folosita la deplasari extraurbane ( asa cum a fost si pt al 2lea proprietar in RO de la care am cumparat`o eu ) si ca facea destul de des Bucuresti - Pitesti pe autostrada si de aici si km mai multi. Mi`a recomandat sa schimb uleiul si filtrele la 7-8k km cum facea si el si a zis ca nu a avut probleme cu masina exceptand bobinele si PCV-ul sau diverter valve, nu mai retin, probleme comune 2.0 TFSI`urilor ; despre km a zis ca el a vandut`o la peste 100.000 km in 2014 dar nu stie exact cat si ca nu i`a dat inapoi, ca poate e o greseala in rarom, etc..aici nu ma mai intereseaza oricum acest capitol, caci atat el cat si al 2lea proprietar in RO spun ca nu au dat niciunul km inapoi, dar figureaza cu 61.000 mai mult decat bordul..important este ca masnia merge bine ; a vandut`o cu ambreiajul original ( care a fost schimbat in 2018 de al 2lea proprietar ), nu a umblat la turbo si nu i`a facut soft. M`a mai sfatuit sa curat sorbul din baie ca sa nu am probleme cu pompa de ulei sau balansierele, ceva de genul, lucru pe care oricum l`am facut la DOP acum 3 luni cand am facut revizia generala ; spatele de R32 l`a pus el dupa un incident in Ungaria unde a fost lovit in spate, insa nimic grav din ce mi`a zis ( bara spate sparte, portbagaj sifonat ). Probabil au mai fost si altele pe care acum nu le mai tin minte, insa overall se pare ca masina a fost intretinuta corespunzator, cu revizii la 7-8000 km periodic, folosita pt drumuri extraurbane si concedii si pana acum a bucurat 2 proprietari in RO, care nu au avut probleme cu ea, eu fiind al 3-lea :beerchug:

Link către comentariu

Sa ai grija de masinuta. Din cate se pare tii la ea si la “ corectitudinea” ei. Desi nu am dreptul sa spun eu ce este corect si ce nu, mi se pare ca finala si prelungirea barei de R32 nu ii face cinste masinii. Dar totusi arata cel mai bine asa cum iti place tie, este masina ta si doar pe tine trebuie sa te faca fericit, nu pe noi. 
In legatura cu numarul de km de la RAR, m-am lovit si eu de aceeasi problema. Mi-au trecut cu 40.000mai mult parca. Si am vazut dupa ce am ajuns acasa... si mi-au zis ca nu au ce sa mai faca. La urmatorul ITP am intrebat pe altcineva daca mai pot face ceva si au zis ca am dreptul sa fac cerere la RAR sa actualizeze in baza de date numarul de Km conform pozei cu ceasurile de bord facuta la inspectia la care s-a gresit. Nu am mai insistat pt ca am vandut masina unui prieten care stie ca nu mint. 

Link către comentariu

Am am :D dpdv al modificarilor nu ii voi mai face nimic. Stiu ca oe ar fi corect sa aiba spatele de gti, insa imi place mult prea mult spatele de r32 ca sa renunt la el :)) il admiram de pe vremea cand nu aveam permis..adica ~ 1 deceniu :))

Link către comentariu

Am pus rotile de iarna astazi, ca 90% din populatie :)))) ( cozile gigantice nu m'au afectat pt ca le'am pus singur in fata blocului ) ; + o spalare :) arata okeiuts, si e surprinzatot de confortabila.

 

 

IMG_20191123_134446-800x600.jpg

IMG_20191123_134558-800x600.jpg

IMG_20191123_134613-800x600.jpg

IMG_20191123_134513-800x600.jpg

IMG_20191123_134521-800x600.jpg

IMG_20191123_134459-800x600.jpg

IMG_20191123_134507-800x600.jpg

IMG_20191123_134452-800x600.jpg

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!