Jump to content

Golf Mk5 GTi


bgd_b92

Postare recomandată

1 hour ago, bgd_b92 said:

Ba din contra, mereu ma opresc, tocmai cand vin de la drum lung :)) si oricum daca e plin de mizerie nu il folosesc ca sa nu zgarii luneta si sa nu vad zoaiele alea scurse pe masina  :)) fiecare cu piticii lui ?

BUAHAHAHAH , esti nebun :))

Link către comentariu

4000 lei. Pretul a fost foarte bun, in conditiile in care au fost demontate panourile exterioare ale usilor, barele, oglinzile, hayonul, bandourile, pragurile, eleronul..si mi`a vopsit cu negru lucios toate grilele fata, difuzorul bara spate si capacele oglinzilor. Detalii despre locatie o sa dau pe whatssup caci mai mult ca sigur aici va fi considerata reclama si este impotriva regulamentului :) 

 

Maine pun si bujiile si bobinele " de R8 " si revin cu poze detaliate.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Pai zici ca e alta culoare :). Nu seamana cu pozele din paginea precedenta, defapt cu nici o poza din topicul asta. Ori au gresit codul de culoare ...Tinde a culoarea de pe R32.

Link către comentariu

Multumesc pt aprecieri baieti, si mie imi place foarte mult culoarea asta. 

Stergatorul l'am reglat " manual " :)) lesinase acum 1 luna cand a nins.

Link către comentariu

Duminica dimineata am montat bobinele de R8 si bujiile NKG Iridium. Am tot plimbat cotetul proaspat vopsit cu diverse treburi prin oras, si in drumul spre casa am avut si un eveniment mai neplacut ; tocmai ce plecasem de la un semafor si i`am dat ture pe 1+2 apoi frana la o trecere de pietoni, unde am sesizat ca masina a inceput sa scoata un fum puternic din compartimentul motor..am trecut imediat de pe banda 3 pe 1 direct pe o straduta si am oprit motorul din mers, lasand`o sa curga din inertie pana la locul de parcare gasit in poza ; totul s`a petrecut in ~ 4-5 secunde..( sunt oarecum pregatit teoretic pt astfel de probleme ce pot aparea, si opresc motorul instant ca sa nu risc sa produc pagube si mai mari ) ; prima oara m`am gandit la ce e mai rau, si deja imi luasem adio de la motor in gandul meu ; fumul a fost foarte mult, am asteptat ~ 30secunde -1 minut pana am deschis capota, pt ca mai intai m`am dus la portbagaj sa iau extinctorul si am ezitat sa deschid capota pt ca stiam ca daca luasem foc si ii dau oxigen s`ar putea sa ma parlesc :) am pus mana pe capota si surprinzator era rece..asa ca am deschis, si nu prea reuseam sa vad mare lucru ; dupa ~ 10 minute in care s`a calmat fumul, mi`am dat seama ca de fapt s`a fisurat o saracie de furtun, mai exact un T`eu de plastic ce imbina 3 furtune care conduc lichidul de racire si inca unul mai mic in care intra un stut ; nu ma pricep chiar asa de bine sa explic tehnic, dar se observa in poze ; in prima faza am lasat masina acolo ( era la ~ 2 km de casa ) si m`am intors dupa vreo 2-3 ore cu un tovaras si am luat`o la stanga pana acasa ; aseara m`am pus sa o desfac, pt ca am comandat si cele 3 piese ( furtun, colier, plasticul acela in forma de T ) pe original intre timp ; am curatat si motorul cu o carpa, sampon si clatit cu apa, apoi uscat pe cat posibil cu microfibra ; mai mult ca sigur nimic altceva nu a fost afectat pt ca aveam antigel pe traseu ( desi in vas nu mai era, am completat ~ 100 ml apa ca sa`mi dau seama de gravitate si s`a facut vizibil si in vas ) si motorul l`am oprit in cateva secunde . Astept un raspuns referitor la termenul de livrare al pieselor din partea magazinului online unde le`am comandat, si daca vin repejor ( 3-5 zile ), sper ca weekendul viitor sa fie din nou back on the road :) genul asta de probleme ( care evident se pot intampla la orice masina, fie MPI,TDI,TSI,etc ) ma cam descurajeaza sa imi fac concediile in afara cu masina personala..

 

 

IMG_20200222_135852-800x600.jpg

IMG_20200222_125916-800x600.jpg

IMG_20200223_180419-600x800.jpg

IMG_20200223_180408-600x800.jpg

IMG_20200222_185213-600x800.jpg

IMG_20200222_154618-600x800.jpg

IMG_20200222_152555-800x600.jpg

IMG_20200222_135829-800x600.jpg

IMG_20200222_132007-600x800.jpg

IMG_20200222_131950-600x800.jpg

IMG_20200222_131945-800x600.jpg

IMG_20200222_130202-600x800.jpg

IMG_20200223_182425-800x600.jpg

IMG_20200223_181326-800x600.jpg

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Este o problema oarecum comuna cu acea piesa care a cedat la tine. Am patit si eu ceva aseamantor: am mers la tara intr-un weekend si dupa ce am ajuns, am vrut sa scot capacul de motor sa caut un cod parca, si am atins foarte putin acel stut care si la tine s-a rupt. Intr-o fractiune de secunda, am simtit antigel fierbinte pe fata, mi-am luat un mare head shot :)) nu m-am dus la spital, dar a fost aproape. Ca si rezolvare am fost la un Dedeman si am luat un stut metalic de grosime similara, am gaurit piesa si l-am infiletat, pt a ajunge macar acasa. Am mers o saptamana asa, pana a venit piesa noua.  Cam un an am mers cu piesa “ custom” in portbagaj- just in case... ca fapt divers, se gasea atunci si toata piesa metalica pe site-uri straine.

Link către comentariu

Myke Ai dreptate. Asa pare, am dat si eu zoom pe poza originala. Ce sa zic..nu l`am observat..si verific constant uleiul, lichidele si alte cele ; + ca masina a fost verificata in 3 service`uri in 6 luni de zile...aia e.

 

Catalin : si mie mi se pare o mizerie pt felul in care a fost proiectata..o sa ma uit atent daca influenteaza si admisia mea, sa nu forteze furtunul acelar care intra in stutz. Problema a fost ca nici nu am reusit sa scot stutul din furtun...ce`i drept nici nu m`am chinuit prea tare, dar era putrezit si s`a facut bucatele pe traseul furtunului cand ma incercat sa`l scot..

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Din pacate asta e o problema la masinile vechi, oricat de fiabile ar fi ele. La beetle-ul meu, oricat de fiabil ar fi alh-ul, tot sunt imbratranite toate furtunasele si mai cedeaza unul din cand in cand.

Dar priveste partea buna, culoarea e geniala, o repari si mergi cu tupeu inainte si te bucuri de ea. :D 

Link către comentariu

Astept cu interes ziua de sambata, ca sa avem despre ce discuta :D

Downpipe 76 cu catalizator sport incoming

IMG_20200229_112550-768x1024.jpg

Link către comentariu

Nice! Sa ne tii la curent cum se aude si daca Iti mai ies noxele.Si daca te rog sa-mi lasi si mie in privat un mesaj de unde ai luat catalizator sport cu downpipe.

Link către comentariu

Se aude okeiuts. Nu e galagioasa, bolboroseste oleaca in ture mici pe revenire, se simte prezenta lui ca si sunet dar nu prea il pot descrie..simt ca impinge putin mai bine cand ii dai ture, si e o idee mai prompta ca raspuns al acceleratiei ; nu stiu cati cai am castigat,( dar sper si estimez ca ~ 15 ) o voi masura pe un dyno cu prima ocazie cand voi prinde o oferta.

Cel mai important este ca nu imi aprinde check'ul ( am pus si o piulita ca si despartitor intre lambda de dupa CAT si teava ), nu miroase a benzina sau alte probleme.

L'am cumparat SH, deci pretul nu poate fi unul de referinta, si a avut decat o singura bucata, ce a fost facut tot pt gti.

 

 

IMG_20200307_113742_copy_800x1066.jpg

IMG_20200307_100456_copy_800x600.jpg

IMG_20200306_181333_copy_800x600.jpg

IMG_20200306_181321_copy_800x600.jpg

IMG_20200303_201136_copy_800x600.jpg

IMG_20200303_201126_copy_800x600.jpg

IMG_20200307_125351_copy_800x600.jpg

IMG_20200307_124059_copy_800x1066.jpg

IMG_20200307_121523_copy_800x600.jpg

IMG_20200307_114033_copy_800x1066.jpg

Link către comentariu

Are deja stage 1+ :) in configuratia pe care o am, se incadreaza la stage 2.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!