Jump to content

pornire ratata la cald


copierfan
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

          Am cautat pe diverse topic-uri dar nu am gasit nici o discutie legata de problema pe care o am eu la un Passat Alltrack din 2014 (b7), motor de 2.0 , 177 cp, dsg. Se intampla in felul urmator:  dupa ce motorul e incalzit bine, mers in oras cu multe opriri -porniri , sau dupa un drum lung de 100-200 km , opresc motorul , incerc sa repornesc in 2 min sau imediat daca e cazul , cateodata nu porneste decat din a doua sau a treia incercare. Se intampla cateodata si cand se activeaza Start-stopul , la repornire nu vrea din prima, dar nu tot timpul, in 90% din cazuri porneste. In momentul in care se intampla sa nu reuseasca pornirea, are un tremurat. In cazul cand nu porneste stau cateva secunde si reincerc si atunci merge, dar am senzatia ca in ultima vreme se intampla tot mai des, precizez ca afara sunt temperaturi intre 30-40 grade. Nu se intampla niciodata sa moara motorul , in nici o conditie, sau sa varieze turatia , de-asta imi decuplez de cele mai multe ori sistemul Start-stop, dar cateodata mai uit si atunci din cand in cand se intampla ce v-am descris mai sus. Cateodata e destul de deranjant daca se intampla in intersectii. La service nu au gasit nici o eroare in istoricul computerului de bord.

       Daca cineva are o sugestie sau daca s-a mai intamplat cuiva astept un raspuns.

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, bateria intr-adevar nu e schimbata, mi-a trecut si mie prin cap asta, dar totusi de ce face doar la cald , ma intreb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandeam mai degraba la electromotor..., dar avand in vedere ca bateria nu stiu daca mai duce iarna asta , poate n-ar fi rau sa incerc din start cu schimbul bateriei.

Inainte de alltrack , am avut tot un b7 diesel din 2012 cu motorul de 140 cp , tot cu start stop si dsg, cand m-a lasat bateria nu facea asa, invartea de cateva ori , dar slab , se simtea ca  nu mai avea curent. Acum , comportamentul e diferit , invarte o data, trepideaza destul de tare si gata si doar cand motorul e foarte cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când nu pornește pune un multimetru pe baterie si vezi până la cat scade tensiunea pe timpul acționarii demarorului. Asta ca să-ți faci o idee despre starea ei si sa nu o schimbi degeaba.

Ideal ar fi să faci un log pe timpul pornirii pe niște grupuri care să indice turația, tensiunea bateriei si cantitatea de combustibil injectată. În felul ăsta se vede dacă este de la baterie/demaror sau ECU nu da ok pt pornire din alte motive

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o sa transmit baietilor de la service cand vor pune testerul pe masina, clar trebuie masurat inainte sa schimb.multumesc

Modificat de Manuel N.
Nu era necesar quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum ti-am spus, schimba bateria! Nu vorbesc din auzite, am avut aceeasi priblema. Am fost si la Cristi (Al bundy) si masina nu avea absolut nicio eroare! El era cu testerul legat la masina si eu dadeam de 3-4 ori la automat pana sa porneasca! Am verificat absolut tot! Am postat si filmulet aici. Am facut revizie de electromotor si testat pe banc la ‘Uncas Nicu’ in baicului. Degeaba, masina facea fix la fel! M-a mai derutat si faptul ca start stopul mergea. Dar tot asa erau perioade cand nu reusea sa porneasca cand se oprea de la start stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Da, asa imi face si  mie , interesant . Oricum trebuie sa schimb si distributia saptamana viitoare si atunci fac niste masuratori cu baietii de la service si revin cu feedback, sper sa fie doar bateria :)

mersi,

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Aceeasi problema o am si eu, insa bateria a fost schimbata in urma cu un an, deci am scos din calcul varianta cu bateria dusa. Voi ati rezolvat problema? Este posibil sa fie de la releu?

Ms!

Modificat de bejy_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am revenit cu feed back dupa ce am schimbat bateria si intr-adevar asta era, problema a disparut , porneste fara probleme de fiecare data , chiar daca motorul e cald si am facut nu stiu cate porniri/ opriri . Multumesc celor care si-au facut timp si au postat, cei de la service au cam mers pe mana mea si a fost ok. Sa auzim de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Am și eu o problema relativ asemănătoare la un un passat b7 cffb 140 cai.

Se oprește motorul la semafor pe start stop si nu mai repornește....decât dacă repornesc din cheie. Bateria am schimbat-o acum 1 an. Din cheie mașina pornește și se oprește normal. Dacă dezactivez din buton funcția start stop mașina merge normal.....

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza,  sa vedem ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu Are cum.....are ea un motiv pt care nu porneste si de regula, se releva la diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, 

Am făcut o scanare si atașez o poza cu cea ce am gasit.

Multumesc

Screenshot_20200504-001425_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe fiecare modul ce erori ai ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
10 hours ago, Gabi_R said:

Salut, 

Am făcut o scanare si atașez o poza cu cea ce am gasit.

Multumesc

Screenshot_20200504-001425_Gallery.jpg

Posteaza un autoscan complet, sa vedem exact despre ce e vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

1 cod a gasit:

5286 - Potenţiometru clapeta -G69- semnal neplauzibil 

          P0121 00 [232] - -

          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie

             împrejurări cod:

                    Stare defect: 00000001

                    Prioritate defect: 2

                    Frecvenţa defect: 4

                    rulaj: 100673 km

                    Data: 2081.14.20

                    timp: 20:37:34

 

                    Turaţie motor: 0.00 /min

                    Valoare de sarcină normată: 0.0 %

                    Viteza vehicul: 0 km/h

                    Temperatura antigel: 67 °C

                    Temperatura aer admisie: 37 °C

                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar

                    Tensiune terminal 30: 12.720 V

                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40

                    Masă aer: valoare măsurată (mg/cursă): 0.0 mg/cursă

                    Actuator clapetă:valoare prescrisă: 0.00 %

                    Unitate clapetă:valoare măsurată: 0.92 %

                    Actuator clapetă:deviaţie poziţie închisă: -11.76 %

                    Actuator clapetă:stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0: 0

                    Actuator clapetă:stare-Bit 16: 8

                    Actuator clapetă:stare-Bit 24: 55

                    Actuator clapetă:stare-Bit 8: 2

                    Unitate clapetă:tensiune de bază măsurată: 962.8 mV

 

Gata de funcţie: 1 1 0 0 0 

 

 

asta am găsit pe modulul motor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Cu aceeași pornire aleatorie la cald mă confrunt și eu, și pe vag-com am neconcordanta între semnal senzor volant și semnal senzor ax came, menționez clar că numai la cald face, baterie bună senzor volant nou, electromotor revizuit, volant nouă, motor 2,0 cffb 140 cp, Passat b7 

Modificat de docalucian
Gramatica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. daca ai eroare de lipsa corelare intre ax came si arbore cotit, ai distributia decalata. Trebuie sa o verifici / inlocuiesti

2. daca scapi de eroare de corelare si face la fel, CFFB sunt foarte pretentioase la volant. Am intalnit multe B7 CFFB care faceau asa dupa inlocuire volant, mai ales daca montau volant de la Valeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuția verificată amănunțit, motoul trage f bine, nu bate, și cu volant veche făcea la fel(am schimbat-o fiindcă era spart rulmentul cu ace, și mai făcea gălăgie la rece). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, volant este LUK, am cumpărat un senzor ax came g40 nou, pe ohmetru indica la fel ca cel de pe motor, la rece pornește normal, la cald pornește 1/2 secundă și se oprește, după 6,7 chei pornește. 

Nu am mai avut acest defect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai suspectez și o uzură la pinionul vilbrochenului, la interior unde este tesitura pt blocare pe punct. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea :pompa de înaltă presiune(injecție) decalata cu un dinte, la verificare nu am observat, așa am cumpărat mașina. 

După repunerea corectă la punct a dispărut problema, menționez că nu am schimbat senzor ax came(g40) nici senzor volant (g28). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!