Jump to content

Inchidere centralizata - Probleme


scirocco
 Share

Postare recomandată

Cand vin din concediu o sa dau jos broasca si de pe spate partea dreapta si o sa le repar pe amandoua.Ma bucur ca am scapat usor cu usa.Numa bine o sa imi prezint noua achizitie :-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    361

  • Al Bundy

    299

  • kelu

    154

  • marius1982.11

    49

Salut. Voi fii succint : Am demontat broasca de la usa spate si fiind la prima actiune de acest gen nu am fost atent la detalii.  La partea electrica nu am tinut cont de pozitia initiala (nu am dat semne) si astfel nu stiu cum sa reglez mecanismul cu melc( acesta trage o parghie si astfel apasa pe cele 2 microscwich-uri).  Va rog, daca stie cineva cum se pozitioneaza ................

post-85076-0-65431500-1409497491_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ntz ntz, pai e frumos asa?

 

Prima data bagi varful rotitei dintate in piesa alba in care intra si varful axului motorasului. Ansamblul cu melcul se baga fix asa cum e in poza, nu rasucit, intors sau altceva. Sa ai grija sa nu apesi cu melcul pe switch-uri, ca o sa le rupi butonasele. Trebuie pus in asa fel incat sa se apese switch-urile inauntru.

 

Dupa asta, ansamblul cu melcul are in partea de jos un pin (sa zicem), care trebuie sa intre pe partea marcata cu galben. In poza, piesa este ridicata (pe safe), ea va trebui impinsa in partea de jos, in asa fel incat melcul sa se poata misca fata-spate. Capatul opus al rotitei dintate trebuie sa intre in piesa neagra.

 

La urma, cand pui capacul, pintenul de pe capac trebuie sa intre in urechea ansamblului cu melc.

 

In poza ai ceva indicatii.

 

post-56805-0-86832800-1409500515_thumb.j

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Merci de raspuns. Alta este problema. Aceea piesa pe care ai tras tu o linie galbena trebuie sa actioneze un switch. Cel de-al doi-lea switch este actionat de catre melc la capat de cursa. (piesa care ai facut-o cu albastru). Pentru ca am desfiletat surubul ala de la melc si NU am notat pozitia initiala, acesta(melcul) nu mai impinge pargia aia de sub el bine  si nu se mai apasa pe switch. Melcul se baga asa cum ai zis, cum  e in poza ,   dar trebuie reglat sa ajunga la capat de cursa la switch si in celalalt sens sa impinga parghia de sub el ..... Daca are cineva o parte electrica de broasca demontata si poate sa dea o dimensiune de pozitionare a melcului.....va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai ce regla la melc, il bagi acolo si gata. sa nu strici switchurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre dimensiunea din foto1  si pozitia parghiei corespunzatoare acestei dimensiuni  (cealalta foto).  L-am demontat si am invartit de el fara sa fie angrenat cu piesa de sub el. Astfel i s-a modificat pozitia si nu mai trage- impinge destul piesa de sub el si aceasta nu mai apasa pe switch-ul corespunzator.  Adica spun asta pt ca am facut probe fara sa montez yala pa masina si  cred astfel ca este importanta pozitia initiala. DAca voi spuneti ca merge oricum,   am sa montez maine broasca la locul ei si vedem daca funct sau nu.  

post-85076-0-09456400-1409508243_thumb.j

post-85076-0-29245200-1409508260_thumb.j

Modificat de ionut_dragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa alba triunghiulara trebuie sa fie in jos, pentru ca melcul sa poata culisa liber pe ce ti-am marcat eu cu galben. Daca piesa e in sus, pinul de pe melc sta in partea marcata cu mov si nu are cum sa se miste de acolo pentru ca e pe SAFE.

 

Nu are importanta daca melcul e mai in stanga sau mai in dreapta, tu il pui in asa fel incat sa se poata cupla cu piesa de pe capac.

 

post-56805-0-60696900-1409512647_thumb.p

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre dimensiunea din foto1  si pozitia parghiei corespunzatoare acestei dimensiuni  (cealalta foto).  L-am demontat si am invartit de el fara sa fie angrenat cu piesa de sub el. Astfel i s-a modificat pozitia si nu mai trage- impinge destul piesa de sub el si aceasta nu mai apasa pe switch-ul corespunzator.  Adica spun asta pt ca am facut probe fara sa montez yala pa masina si  cred astfel ca este importanta pozitia initiala. DAca voi spuneti ca merge oricum,   am sa montez maine broasca la locul ei si vedem daca funct sau nu.  

 

pune mecanismul pe celalalt capac.... o sa iti fie mai usor. Pe capacul actual, lasi numai parghia alba. O sa le montezi mai usor asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc tuturor. Asa am sa fac. 

Modificat de ionut_dragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Si eu am demontat broasca din spatele pasagerului am refacut lipiturile si am curatat motorasul.Broasca este la fel ca a colegului de mai sus numai ca eu am pus vasilina pe mecanismul alb care se plimba intre cele 2 switchi-uri si nu se mai deschide decat din inerior.Dupa ce se deschide trebuie sa inchid/deschid de mai multe ori pana o inchid deoarece functioneaza invers celorlalte broaste,adica cand ichid masina ea se descuie si viceversa.Va intreb de pe macanismul acela alb din interiorul partii electrice a broastei se pune vasilina sau trebuie sa fie curat(fara vasilina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata, da jos si vezi ce nu ai montat bine... daca ai gresat un pic, nu strica nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat de 2 ori si nu am observat nimic.Mai intreb o data se pune vasilina pe mecanismul de plastic sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns mai sus.... nu strica cu nimic, daca l-ai gresat, nu te afecteaza cu nimic. El are un pic de vaselina pe el, din fabrica - vb de mecanismul cu roata dintata, are vaselina pe spira care actioneaza parghia de inchidere/deschidere.

 

daca totul e ok, nu are voie sa lucreze cum lucreaza la tine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vb era daca strica cu ceva ? nu, nu strica... legat de plastic pe plastic, sunt foarte multe agrenaje din aceste materiale care necesita ungere, pentru a prevenii uzura, pentru a lucra silentios, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna la toti.

Am si eu o problema legata de distanta de la care actioneaza telecomanda inchiderii (originala). Nu vrea sa mearga la o distanta mai mare de 3 metrii.

Masina este un golf din 2003. Am incercat sa sincronizez o cheie de la o bora din 2000 dar nu vrea nici cum sa o vada. Nu o vede nici macar in VCDS-46-014, nimic.

La fel am incercat cheia de la golf pe modulul din bora, la fel, nu o vede deloc.

Bateria este aproape noua CR2032 daca am vazut bine, oricum, e bateria care este trecuta in interiorul cheii.

Cheile sunt ambele de 434 Mhz cu 2 butoane.

Am insistat si cu aer cald pe modulul cheii pentru a scapa de eventualele lipituri reci, nimic, tot la fel se comporta.

Am schimbat si un condensator umflat din modulul de confort. E defapt singurul condensator electrolitic (nu SMD) din tot modulul de confort. 

Am incercat sa lungesc antena, aici se simte o schimbare dar aproape nesemnificativa. 

Ce sa ii mai fac inainte sa schimb modulul ?

 

 

EDIT: Acum mi-a picat fisa de ce nu mergeau cheile. Pe bora modulul e 1J0 iar pe golf 1C0.

 

De unde poate fi cauza cu distanta de functionare atat de mica ?

Modificat de Dan Raul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheia din 2000 nu merge pe masina 2003.

Incearca o alta cheie de masina din 2002 incoace, daca tot nu merge nici cu aia, e modulul de confort dar in general pica telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce coduri sa incerc ?

Cheia actuala este cu AG la sfarsit. 1J0 959 753 AG - Care dupa descriere "vw golf's only 2000-2004" - Deci numai de la golf merge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

EDIT: Acum mi-a picat fisa de ce nu mergeau cheile. Pe bora modulul e 1J0 iar pe golf 1C0.

 

De unde poate fi cauza cu distanta de functionare atat de mica ?

 

corect - am scris de multe ori, atentie la chei... cele vechi nu merg pe modulele 1C0 959 799x.

 

distanta mica - din cauza telecomenzii cu probleme - trebuie inlocuita - cauta cheie de Passat  B5.5 (ai plus butonul de descuiere portbagaj), e dupa 2001 si merge la tine... de Golf, Bora, etc... dupa 2002.

 

daca nu invata cheia cu VCDS-ul, incearca procedura de sincronizare manuala - am postat-o de mai multe ori - daca nici cu asta nu merge, atunci trebuie probat cu alt modul confort - se mai intampla ca modulele sa se strice si sa nu mai memoreze nicio telecomanda, chiar si cand le receptioneaza/inregistreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Mi s-a blocat usa stanga spate si nu mai merge deschiderea nici din telecomanda, nici manual din masina.

Electricianul a verificat firele de la burduf, sunt ok. A scanat si a dat eroare la mecanismul de inchidere stanga spate.

Problema e ca usa a ramas inchisa :( si din ce mi-a spus electricianul e deranj mare cu desfacutul capitonajului de pe usa pe interior in aceasta situatie.

Stie cineva vreo idee despre ceva metoda fara mari stricaciuni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bate cu pumnul in usa in zona yalei in timp ce apesi pe butonul de deschidere de pe usa soferului. Daca insisti un pic, ar trebui sa se deschida. Daca nu vrea, trebuie dat capitonajul jos ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand inchizi masina din telecomanda stai in masina si trage de manerul de la portiera blocata din interior in asa fel incat busonul care se ridica/coboara sa fie ridicat in sus iar intre timp inchide masina.Dupa ce se inchid celelalte portiere inpinge cu ceva forta ca sa se deschida portiera blocata.O sa sune alarma.Eu asa am facut cand mi s-a blocat portiera spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata- ai fost un norocos. Poti avea sansa sa se dechida asa sau prin bataie in zona yalei pe exterior. Mecanicul a zis ca e deranj mare numai el stie de ce. E ceva de munca dar se poate desface pe interior fara stricaciuni in mod CATEGORIC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se ajunge la varianta de a o desface prin interior - daca celelalte solutii nu dau rezultatul scontat..... scoti mufa de la calculatorul de usa - daca ai geam electric pe spate, si alimentezi motorasul de deschidere cu 12v direct in mufa..., si bati in zona yalei. Inversezi polaritatea si tot asa, pana o deschizi.

 

daca nu ai geam electric pe spate, se poate alimenta direct in mufa din stalp, prin cablajul care intra in usa.

 

daca nici asa nu merge, trebuie descfacuta si macaraua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!