Jump to content

Inchidere centralizata - Probleme


scirocco
 Share

Postare recomandată

Nu prea il gasesti de cumparat, pe cel fabricat de Saia Burgess (care vine original pe masina). De cateva saptamani e stoc zero la importator. In rest, poti cumpara un microswitch din oras si sa il montezi. Ideea e ca e ceva de munca sa demontezi usa, ca sa scoti yala, sa ajungi la switch.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    361

  • Al Bundy

    299

  • kelu

    154

  • marius1982.11

    49

am si eu o problema cu inchiderea centralizata.nu am inchidere din telecomanda.nu mi se deschid intotdeauna usile cand vreau sa deschid usa de la sofer si trebuie sa merg in partea dreapta sa deschid si uneori in timpul mersului o ia razna inchiderea centralizata se blocheaza si se deblocheaza singure si usa din dreapta se blocheaza singura dupa ce deschid masina.si cand blochez masina lumina in loc sa se stinga incepe sa palpaie ca un pom de craciun .stie cineva ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai o problema cu switch-urile care sunt comandate de butucul din usa, sa inchida-deschida usa - cele din partea electrica a yalei.

Luminile, pot fi de la un switch buclucas....

Nu ai facut o scanare a masinii, sa vezi ce erori iti apar? astfel separi cauzele - yala sau modul confort.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am o problema cu inchiderea centralizata la un golf 4 1.9 tdi break.....ambele telecomenzi nu merge decat foarte aproape de masina....am schimbat si bateriile si tot nu da nimic...ledul de pe telecomanda fileaza.....stie cineva pe unde ar fi pozitionata antena receptoare ...ma gandesc sa nu fii facut scurt la masa....

Exact aceiasi problema am si eu la masina din semnatura,poate cineva ne lamureste cum ajungem la modulul de inchidere centalizata si cum marim eventual sensibilitatea antenei receptoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceiasi problema am si eu la masina din semnatura,poate cineva ne lamureste cum ajungem la modulul de inchidere centalizata si cum marim eventual sensibilitatea antenei receptoare.

Si eu am o problema, ca a voastra.O cheie merge numai de aproape si una nu merge deloc. ( ambele becuri fileaza )

Cum putem rezolva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul-antena, care asigura receptionarea semnalului de la telecomanda, pleaca din modulul comfort (situat in partea stanga a bordui la Golf 4 si Bora). La Passat, se gaseste in conectorul T15 - firul alb transparent aflat in pin-ul 10. Se lipeste un fir, in locul aluia, care se duce, pe sub chederele interioare (din partea superioara) pana in spatele masinii.

Acum, nu stiu daca la Golf, e tot pin-ul 10 din conectorul T15, dar putem verifica (cand ajungem acasa).

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,am fi cu totii recunoscatori daca ne-ai da mai multe informatii sau un link cu modul cum se face,cum se acceseaza modulul confort,locatia exacta in mufa a firului,etc.De ce trebuie inlocuit firul(ce defecte apar la el in exploatare?) si mai ales cu ce fir?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul comfort, la Golf 4 si Bora e situat in bord, in partea stanga a soferului. Firul care trebuie prelungit este tot cel din pin-ul 10 al mufei T15, din modului comfort. Prelungirea acestuia ajuta la o receptie mai buna a semnalului telecomenzii. Cred ca un fie de 0.35 este suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI de ce neamtul o fi pus fir coaxial pentru antena modulului de confort ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala de tastare...... http://vwforum.ro/index.php?showtopic=30695

Off topic - de ce o fi pus neamtul cablul coaxial ?

Deoarece cablul coaxial este un cablu electric care se compune dintr-un fir conductor inconjurat de un material izolator, inconjurat la randul lui de un alt invelis conductor la randul sau acoperit de un ultim strat izolator.

De obicei, acesta este ultilizat pentru transmisiuni de inalta frecventa sau pentru semnale de banda larga. Deoarece campul electromagnetic purtator al semnalului exista doar in spatiul dintre cei 2 conductori el nu poate interfera sau permite interferente cu alte campuri electromagnetice externe.

Pana una alta, cei care au probleme cu telecomenzile, pot incerca ce am spus eu, mai sus.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca vorbim de cel din usa, comunica modulului de confort si altor module daca usa e inchisa sau n u. SAu despre care switch vorbim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asta de la usa ma refeream. la mine nu cred ca switch-ul e problema pentru ca el (semnalizatoarele)indica normal cand usa se inchide sau nu

cred ca tot arcul acela e buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul comfort, la Golf 4 si Bora e situat in bord, in partea stanga a soferului. Firul care trebuie prelungit este tot cel din pin-ul 10 al mufei T15, din modului comfort. Prelungirea acestuia ajuta la o receptie mai buna a semnalului telecomenzii. Cred ca un fie de 0.35 este suficient.

Deci trebuie doar prelungit,nu inlocuit?Sa inteleg ca e un cablu coaxial?Cu ce distanta ar trebui prelungit si mai ales pe ce traseu?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am lipit pe pin-ul de unde pleaca cablul original (pe care l-am lasat pe masina, conectat si el) si pleci pe sub bord, panou cu sigurante, stalp parbriz sofer, pe sub chederele interiore de la usi, stalp central si cheder superior usa spate. In felul asta, o sa ai ditamai antena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O antena mare nu face bine intotdeauna, lungimea antenei trebuie sa fie jumatate din lunginea de unda. si cum la 433Mhz lungimea de unda este de 0.7m, degeaba pui o antena asa de mare, formula de calcul este:

lung de unda= vit luminii/ frecventa mai exact lambda=299,792,458/433000000=0.69m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am calculat, inainte sa ma apuc de modificarea asta - mi-a iesit ca trebuie o antena 0,659 m, full - dar calculul este valabil pentru antenele verticale.

De aici, cred ca apare diferenta. Una e ca alarma sa aiba o antena verticala de 0,7m (aproximativ) pe plafonul masinii si alta e una de 0,7m in interiorul masinii (asa cum este la noi)....

Nu te contrazic - doar iti spun ca la mine a crescut semnificativ distanta de la care actioneaza telecomanda, de cand am prelungit antena - si sigur nu e efect Placabo.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zenith-descrie mai amanuntit problema ta la portiera

nu se deblocheaza usa soferului cand deschid masina din telecomanda, trebuie sa o descui cu cheia

de inchis se inchide din telecomanda (cu mici exceptii cand semnalizatoarele nu clipesc si o inchid tot cu cheia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil fie sa ai probleme la switch-ul de deschidere situat pe placa broastei, fie la motorasul din broasca, care actioneaza doar pe inchis si nu pe deschis. trebuie demontata broasca si verificate toate lipiturile de pe placa si daca lucreaza toate switch-urile din broasca, si daca motorasul este in toate mintile lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o broasca de golf4 se poate pune la bora?

in caz ca nu se poate repara sa o schimb cu totul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,se poate pune, numai sa fie de pe aceeasi parte si aceeasi portiera. se potriveste si de passat b5, b5.5, octavia tour, fabia 1, polo, lupo, seat leon etc etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur? am vazut ca au coduri diferite

mi-e sa nu o iau, sa platesc si manopera si sa nu se potriveasca

Modificat de _zenith_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potriveste 100%. exemplific acum cat mai detaliat

-vw passat 1999-2005

-vw bora

-vw lupo

-vw polo 2000- 2005

-vw golf 1998-2005

-skoda octava tour-toti anii de fabricatie

-skoda fabia 1-toti anii

-seat leon 2000-2005

-seat ibiza 2002-2005

nu am verificat niciodata codurile lor, insa masinile enumerate mai sus sunt cele la care am lucrat eu si stiu exact cu ce vin echipate. inclusiv si broasca de octavia 2 se potriveste la prindere, partea mecanica este identica cu ceea ce ai tu, difera doar partea electrica- mufa care are pini in plus si urechea pentru tija. ai numarul meu in profil, cand gasesti ceva si ai dubii suna-ma fara grija sa te lamuresc exact;este posibil sa mai fie si alte modele pe care sa le fi omis din lista de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt momente in care usa stanga nu se m inchide cand apas butonul de inchidere(cateodata funcioneaza) si in anumite momente cand tin usa deschisa nu-mi mai apare in bord ca am usa deschisa(nici nu se mai aprinde beculetul din portiera),la ambele probleme se intampla doar cateodata.

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!