Jump to content

Inchidere centralizata - Probleme


scirocco
 Share

Postare recomandată

evrikaaaaaaaaa :icon_thumright:

am reusit, nu ma intrebati de ce am desfacut acolo... eram in parcare cu, capu`n soare la 35 grade si de nervi am desfacut tot ce avea surub :D

am reusit sa prind clemele si cele 2 arculete...

deci voi ziceti sa mai incalzesc putin cositorul ? pentru ca pare perfect intact, are si un fel de lac pe deasupra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    361

  • Al Bundy

    299

  • kelu

    154

  • marius1982.11

    49

Bravo, curata lacul bine si refa foarte bine toate lipiturile, eventual reincarca cu un plus de fludor. Obligatoriu curata si refa-le pe toate. Apoi da cu lac de unghii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incalzit fiecare punct cate putin si apoi am masurat rezistenta, si toate au continuitate.. pe circuit,

sper sa fie rezolvat problema... luni dupa servici aflu cand ma apuc de remontat broasca in usa

o ultima intrebare.. tija verde nu pricep cum trebuie sa fie... ea este actionata de rotita care se invarte si pe care o tin in mana...

daca pun pe primul canal.. nu se mai misca, daca pun pe al doilea se misca prea greu si cred ca se va rupe cand actioneaza motorasul...

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mi-a spus ca toate circuitele se inchid in usa soferului.El a avut probleme cu usa din spate dreapta si a refacut lipiturile in usa soferului.

Poate este corect ce am auzit si poate ajuta pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am asamblat broasca, totul functioneaza mecanic.. urmeaza sa o pun luni pe masina

contactele le-am incalzit si apoi am verificat rezistenta, toate aveau continuitate.

sper sa fi rezolvat problema, daca mai apare problema nu stiu daca ma mai apuc de demontat...

am demontat ca tolomacul crezand ca nu e asa greu (dupa unele DIY) dar e greu sa te concentrezi la 36 grade in soare.. si de nervi si nerabdare am desfacut si ce nu trebuia...

este enorm de diferita broasca de pe spate cu cea de pe fata...

difera si dimensiunea, si parghiile, difera si partea electronica, pe spate cele 2 microswitch-uri sunt unul langa altul.. pe fata unul e jos, altul e sus actionat de alta parghie...

nu va apucati ca mine sa demontati crezand ca e la fel ca pe fata.. ca va chinuiti mult pana intelegeti sistemul :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electronica e mai simpla, are 2 switcuri in minus, mecanica e mai complexa deoareca mai are acel sistem de blocare pentru copii. Nu conteaza pe ce canal al parghiei verzi pui limba de la culisa alba, la prima actionare e o sa stea unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheia cu care am cumparat masina nu are telecomanda functionala.Ce trebuie sa fac sa rezolv pb?Imi trebuie alt "chip" ,alta cheie, cod de la telecomanda?

Nu e mai simplu sa pun alta inchidere centralizata?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina porneste cu acea cheie??daca porneste inseamna ca cip-ul e ok.in ce sens nu are telecomanda functionala???nu se descuie/incuie?sau doar o anumita operatiune nu o face?sa schimbi bateria ai incercat?daca da, poate trebuie reinvatata masina cu cheia.

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am doua chei:una care are o placuta electronica cu un led rosu si 2 bateri in ea si alta cheie cu maner din plastic masiv.

Cu ambele chei pot sa pornesc motorul sa armez alarma si sa folosesc inchiderea centralizata,dar,cu una din chei motorul se opreste dupa 2 secunde si ramane un martor sub forma de cheie aprins.

Martorul cheie am considerat la inceput ca inseamna "imobilizator" si una din chei sa nu poata porni masina insa se pare ca si fara placuta electronica in cheie masina porneste.

Am tras concluzia ca am o cheie cu telecomanda pentru inchidere si alarma si o cheie facuta sau prost sau e facuta diferit ca sa pot deschide masina dar sa nu pot porni motorul.

Concluzie:o cheie cu tot ce inseamna sa functioneze inchiderea remote,aflarea codului de la telecomanda, este mai ieftin decat sa schimb modulul de la inchidere sau nu?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inteleg eu: cheia cu maner din plastic masiv nu are butoane, deci nu are telecomanda si nici cip ca se opreste motorul si apare martorul. Cheiua cu butoane e full functionala.

Ai 2 cai de rezolvare:

1. comanzi la dealer o cheie cu telecomanda si speri ca atunci cand vine sa se potriveasca, trebuie adaptat atat cipul cat si telecomanda, daca nu au fost schimbate butucele sau altceva se potriveste.

2. cumperi o inchidere centralizata cu cheie briceag, si un cip, montezi intr-o cheie cipul cumparat si in cealalta cipul din cheia cu 2 butoane, montezi modulul pe masina si faci adaptarea cipului cumparat in IMMO .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cipul" unde se afla?Am desfacut cheia si am ramas in mana doar cu partea metalica si un pic din cheie.Restul era in casa si masina a pornit(stau la etajul 3).

Am cip sau nu?

Cam cat costa o cheie cu telecomanda de la dealer?Daca este peste 2 milioane mai bine pun alt modul de inchidere si alta alarma cea originala este aproape inutila.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nush cum e la tine pt ca eu nu am cheie briceag, dar "chipul" e "ceva" care arata ca si partea metalica din varful unei mine de pix. atat.

Ce ai scos tu e electronica de la inchiderea centralizata.

E peste 2 milioane, cam 4 si ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok OKKK daca arata asa este in cheie.Am stiut ce sa caut si l-am vazut.Cum functioneaza acest cip?Este alimentat prin cheie sau are mod inductiv de fuctionare?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se alimenteaza prin inductie electromagnetica de la o bobina aflata in jurul butucului unde bagi cheia.

"Cipul" unde se afla?Am desfacut cheia si am ramas in mana doar cu partea metalica si un pic din cheie.Restul era in casa si masina a pornit(stau la etajul 3).

Am cip sau nu?

Cam cat costa o cheie cu telecomanda de la dealer?Daca este peste 2 milioane mai bine pun alt modul de inchidere si alta alarma cea originala este aproape inutila.

CAuta o cheie cu telecomanda de la o masina asemanatore, vezi sa fie pe aceeasi frecventa ca la telecomanda ta, si se face adaptarea cipului cat si a telecomenzii pe masina ta. Daca cipul nu se poate invata, cumperi altul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-comul este suficient sau am nevoie de alta interfata pentru adaptare?

Cipul din cheie este sensibil la surubelnite?Vreau doar sa stiu cat este de usor de stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai codul de login nu mai trebuie altceva decat VCDS.

Cipul e din sticla, deci atentie sa nu-l spargi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar codul de login din documentatia masinii sau de la reprezentanta nu?Adica codul asta este unic pentru fiecare masina sau am sansa sa-l gasesc pe net?

Al Bundy eu nu stiu ce meserie ai iar daca intreb prea multe ma opresc :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul PIN il gasesti pe un breloc agatat de cheie, e din 4 cifre, daca nu-l ai se poate citi din IC cu scule adecvate. Nu-l gasesti pe net si e specific fiecarei masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema. Am inchidere centralizata fara telecomanda si fara alarma cu cheie normala cu bec. Beculetul rosu nu mai palpaie dupa ce incui masina dar de functionat functioneaza totul normal. Credeti ca s-a ars becul sau ar fi altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

credem ca ai lipituri reci la pinii de la mufele broastei, care dintre ele, poti afla inchizand usile de la butonul din portiera si care tambulus revine is sus dupa ce se inchid usile aia e cu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credem ca ai lipituri reci la pinii de la mufele broastei, care dintre ele, poti afla inchizand usile de la butonul din portiera si care tambulus revine is sus dupa ce se inchid usile aia e cu problema.

Intradevar la usa soferului se manifesta asa. Asta inseamna ca trebuie desfacuta broasca ? Acum trei luni am schimbat swich-ul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa desfaci broasca si sa refaci lipiturile.

Trebuia sa desfaci broasca si sa refaci lipiturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, portiera ramane pe deschis...de asta ma deranjeaza cu alarma.

1. Partea cea mai ciudata este ca am deschis portiera, si cu ea deschisa, cu o surubelnita am inchis si deschis mecanismul...si se aude click-ul switch-ului, deci nu e blocat mecanic.

2. Deci desfac portiera si ajung la switch, sunt fire care intra in el, sau e prins direct pe placa?

Salutare domnilor si multumesc pt toate informatiile...

Am rezolvat problema...am desfacut broasca si erau 2 lipituri crapate. Acum nu se mai aprinde plafoniera de nebuna si se blocheaza portiera la apasarea butonului din masina...si se aprinde si led-ul cel mic de la portiera soferului cand inchid masina.

Deci majoritatea problemelor sunt date de lipituri reci pe placa electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar la usa soferului se manifesta asa. Asta inseamna ca trebuie desfacuta broasca ? Acum trei luni am schimbat swich-ul ...

Salutare,

inteleg ca exista switch-uri in fiecare portiera?

La mine de exemplu sar inapoi 2 (sofer si dreapta spate). trebuie desfacute amandoua?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat problema e de la broasca portierelor (asa face la mine portiera dreapta-spate)...amandoua trebuie desfacute si ai sa gasesti pe placa electronica lipituri reci, crapate, in special cele de la mufa electrica a broastei.

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!