Jump to content

Inchidere centralizata - Probleme


scirocco
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema cu alarma care am montat-o acum o saptamana

adica in momentul in care pun contactul computerul de bord bipaie si imi scrie ca am capota sau hayonul deschise(inainte de a-mi monta alarma nu aveam nici o problema, inchiderea mergea perfect)

am verificat intrerupatoarele de la capota si de la hayon---merg perfect

are cineva cea mai vaga idee cum pot rezolva problema(nu am timp sa ma duc din nou la aia cu alarma,daca nu se poate pana la urma o sa ma duc si la ei) alarma este eaglemaster

multumesc

Modificat de b_o_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    361

  • Al Bundy

    299

  • kelu

    154

  • marius1982.11

    49

sal

Am si eu o intrebare legata cred de inchidere:la ce foloseste butonul din mijloc,cel situat intre butoanele care actioneaza geamurile electrice fata,respectiv spate?

multzam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cand este apasat, geamurile din spate nu mai pot fi actionate de butoanele de pe usile din spate... protectie contra copiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
veau sa fac niste precizari legat de problema mea. am verificat si vechea baterie si noua baterie cu aparatul. cea veche mai scotea cam jumatate din cat scoate cea noua - 2,5/5 volti. problema mea e de fapt de ce nu merge de la distanta mai mare, doar de la 2,3 metri cand inainte mergea de la 20,30 metri. va rog daca se poate sa ma ajutati

Salut,

La tine ar putea fi urmatoarea problema:

In mod uzual o cheie are 2 sau 3 praguri pentru tensiunea pe baterie. Cheia poate functiona diferit in functie de tensiunea pe care o are bateria.

Exemplu de praguri: - Battery Full 3.0V

- Battery Low 2.5V

- Battery Empty 2.2V

Iarasi, in mod uzual, cheia (programul de pe controlerul din cheie), decide ca bateria e Full, Low sau Empty, in urma unui algoritm (care de obicei consta in masuratori succesive a beteriei in timpul unei incarcari maxime pe baterie).

De obicei, cand bateria ajunce sub pragul de "Battery Low", cheia se comporta altfel (poate ca in cazul tau, incepe sa transmita cu o putere mai mica). Cand bateria ajunge sub pragul de "Battery Empty", cheia nu mai raspunde la aparari de butoane (nu mai transmite nimic)

Din nou un lucru uzual in algoritmii de masurare a bateriei la cheile de masina este ca odata ce tensiunea pe baterie a ajuns sub pragul de Battery Low, pentru ca cheia sa vada din nou tensiunea pe baterie ca fiind Full, trebuie ca tensiunea pe baterie (in timpul incarcarii maxime) sa fie peste pragul de "Battery Full". Deci daca dupa ce a murit o baterie, userul schimba acea baterie cu una care are tensiunea (in momentul incarcarii maxime ce o poate face cheia pe bateria) sub pragul de Battery Full, cheia nu isi da seama ca bateria este noua si plina.

O zi buna!

Sorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi am patit-o si eu la peugeot.mergea alarma de ma inebunise.20-30m.faza tare este k treptat a inceput sa dea semne de oboseala si sa nu mai mearga deloc.1-2 m

buuun...am fost la service cu alarma (garantia) si au rezolvat-o baietii in 5 min.au luat-o si au bagat alarma propriuzisa intr-o cutiuta <asa am vazut eu>..nu aveam voie inauntru ..au reglat ceva la ea si gata ..asta este tot...acum merge k si inainte.

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat dar n-am gasit pina acum raspuns la problema mea.

Am inchidere centralizata dar cind inchid sau deschid usile nu ma avertizeaza sonor si nici luminile de avarie nu se aprind, desi inchiderea si deschiderea usilor functioneaza.

Totusi in mod normal (atunci cind apas butonul) luminile de avarie functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luminile de avarie nici nu trebuie sa functioneze cand se actioneaza inchiderea centralizata (by default). Stiu ca exista o adaptare cu Vag-Com-ul care se poate face pentru ca atunci cand actioneazi inchiderea centralizata sa se aprinda si avariile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care a cumparat un Bora nou si "by default" functioneaza avariile odata cu inchiderea centralizata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o setare ce se poate face cu VAG-COM-ul... poti hotari daca clipesc farurile la inchidere/deschidere, daca face un "tit" la inchidere/deschidere, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Incearca sa reprogramezi telecomanda.ce masina ai ?Fa in felul urmator:puyne contactul timp de vreo 5 6 sec dupa aceea iei contactul scoti cheia si astepti vreo 20 sec,apoi apesi simultan pe amandoua sau intai pe buonul di inchis si cand il tii apasat apesi si celalalt buon de deschidere de pe telecomanda at nchiderea ar trebuiii sa functioneze pri a se incuia usile si a se descuia concomitent cu avariile masinii.dc ai mai multe chei incerca cu un in contact si cu cealaalta cum am spus mai devreme.

Am patit asa la un seat cordoba din 2001 sau 2002 nu mai tin minte ,baiatul a cumparat-o din belgia cu o singur cheie si de abia acasa a obs ca nu ii mege inchiderea vreo ora m-am chinuit dar pana la urma s-a rezolvat ,ir vag -com nu a dat nici o eroare.Incearca.Bafta .Anunta-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 4 1,9 TDI 100 CP AXR 2003 cu cheie briceag - am omis pina acum semnatura pentru ca sint boboc pe forum

Miine dimineata incerc ce mi-ai spus si apoi mai vorbim

Mersi !

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda sigura de a obtine ce vrei tu este cu un Vag-Com si se rezolva intr-un minut. Problema cu cheia ta care nu porneste masina se datoreaza faptului ca acea cheie nu are cip-ul in ea. Cineva bine-voitor ti-a scos cipul din ea. Ar fi bine sa afli ce s-a intamplat cu acel cip, dar nu de-alta sa nu te trezesti fara masina intr-o zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, stie cineva cum se mareste semnalul la un Viper 5000 ?

daca dau o comanda, masina o face dar pagerul nu primeste semnal de la masina k ar fi executat comanda :)

(se presupune k alarma ar bate la 0.5 km distanta si ar trebui din casa sa-mi dau seama daca suna sau a fost lovita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu cheia ta care nu porneste masina se datoreaza faptului ca acea cheie nu are cip-ul in ea. Cineva bine-voitor ti-a scos cipul din ea. Ar fi bine sa afli ce s-a intamplat cu acel cip, dar nu de-alta sa nu te trezesti fara masina intr-o zi.

Sau poate ca are cipul, dar nu a fost codata pentru ca IMO sa o recunoasca. Eu am cumparat masina cu o singura cheie si cel care mi-a vandut-o mi-a comandat in Germania o a doua cheie, pe baza seriei sasiului. Am primit o cheie cu care puteam deschide usile, dar nu puteam porni motorul, exact ca si in cazul lui danny d. Problema s-a rezolvat la o reprezentanta VW, unde mi-au fost recodate ambele chei. Se poate face si cu VAG-COM daca ai acel PIN pe o bucata de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal ti-ar trebui 2 chei pentru sincronizarea telecomenzilor dar neavand va trebui sa mergi la reprezentanta sa-ti stearga cealalta cheie din memoria calculatorului (daca nu vrei sa ai surpriza sa nu-ti mai gasesti masina intr-o dimineata) si sa-ti reinregistreze cheia care o mai ai ca fiind singura cu care se are acces pe aceasta masina sau sa-ti montezi o alarma pe masina (mare atentie la alegerea alarmei!!!)- eu cred ca as combina cele doua variante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, stie cineva cum se mareste semnalul la un Viper 5000 ?

daca dau o comanda, masina o face dar pagerul nu primeste semnal de la masina k ar fi executat comanda :)

(se presupune k alarma ar bate la 0.5 km distanta si ar trebui din casa sa-mi dau seama daca suna sau a fost lovita)

se poate sa ai probleme cu receptorul din telecomanda (ti-a cazut pe jos??) sau cu emitatorul din masina. eu am probat un SR 5000 si mergea la 700m in camp deschis- distanta variaza in functie de obstacolele intalnite, am mai intalnit o problema la un audi a 8 care avea geamurile atermice iar telecomanda batea doar de la 8-10m, nu ai precizat ce masina deti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu patesc la fel la usa stanga fata numai atunci cand este frig afara. Cum se incalzeste in habitaclu sau bate soarele in portiera totul merge ok. Banuiesc ceva pene de contact. Daca desfaceti portierele poate imi spuneti ce ati gasit pe acolo, poate daca se incalzeste afara ma apuc si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan la tine ar fi de inteles de la apa...s-ar pute infiltra si sa puna ceva in scurt...mi se intampla si mie la un moment dat tot la o Bora cand o spalam...si daca e scurt se poata face si de la condes rece-cald!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca si eu am probleme cu inchiderea centralizata la usa soferului. In anumite momente (aleator cred) cand vreau sa inchid usile din centralizare, usa de la sofer se inchide dupa care imediat se deschide. Cand vreau s-o inchid din cheie de afara, se inchide mecanic (nu prin centralizare, ca si cum nu ar avea curent), iar ledul nu se aprinde. Din interior se inchide dar se deschide, ceea ce inseamna ca nu ii lipseste alimentarea.

Banuiesc ca este un contact imperfect, pt ca dupa o palma peste portiera isi revine.

Aveti idee ce poate fi? Banuiesc ca de la motoras sau o fi de la contacte? Se poate curata motorasul? Trebuie unul nou? Aveti idee cat costa un motoras nou pt usa soferului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten care-a avut fix aceeasi problema, era vina contactului de la usa (credea ca usa e deschisa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta este comuna masinilor din 99.5 se pare. "Broasca" usii are un nr de 5 microcontacte, din care 4 sunt prinse pe o placuta de circuite. Una(sau mai multe) lipituri se dezlipesc usor - lipitura rece. Asta face ca inchiderea centralizata sa reactioneze aleator.

Pentru a ajunge la broasca, trebuie demontata fata de usa, pentru procedura de desfacere a acesteia vezi link:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=961163

In cazul in care ai geamuri manuale, vezi procedura de desfacere a bratului manual in link:

http://www.icbm.org/erkson/personal/mycars...nel_removal.htm

(doar partea de desfacere a bratului, restul este pt. un Golf 3)

Asta nu este tot, mai trebuie demontat si interiorul usii, vezi link:

http://www.taligentx.com/passat/maintenanc...rlockmechanism/

sau

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1015107

(ultimul link poate fi folositor si pentru reparatia regulatorului geamurilor electrice si/sau pastilelor de la sistemul de ridicare a geamului).

Desi pare foarte complicat, cu rabdare si mai ales cu sculele potrivite, operatiunea este accesibila oricui :P .

Mare grija la:

- clips-urile de prindere a fetei de usa - au tendinta de a se rupe relativ usor;

- fixarea geamului la desprinderea de pe macara - eventual se poate scoate de tot si aseza intr-un loc ferit...

- desfacerea incuietorii in sine, e destul de "straight forward" dar poat pune probleme apoi la remontare

- desfacerea niturilor (daca mai exista) cu care se prinde broasca pe panoul interior, recomand sa nu se scoata decat ulterior, se pot refolosi (eu asa am facut).

Succes in "operatie" si nu uitati

"Do this procedure at your own risk. I am not responsible for any mistakes in the procedure or those that you make while performing it."

credit goes to the folks who made all those DIYs

Modificat de lexuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau e posibil sa fie si de la firele din zona imbinarii portierei cu masina(bucata aia de cauciuc:D __nu stiu cum sa o numesc). In general firele de la un timp, de la atatea dechideri si inchideri cedeaza lita din ele si mai fac probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt raspunsurile promte.

Firele din burduful usii le-am verificat prima oara. Nu au nici o problema.

In weekend o sa demoentez usa si o sa vad ce gasesc acolo.

Despre clipsurile de la fata portierei, am vreo 5 buc de rezerva (le-am cumparat de la PoRo cu 2 ron clipsul). Prietenii stiu de ce :P

Va tin la curent cu rezultatele investigatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii despre problema descrisa in urma cu cateva zile. Am demontat usa si incuietoarea si am descoperit niste contacte imperfecte pe placa electronica din incuietoare. Am refacut lipiturile si problem a disparut. Trebuie ceva indemanare, multa rabdare, si nu in ultimul rand, timp, pentru a demonta incuietoarea. Dar pana la urma se rezolva.

Ca sa aflati mai bine care e problema aveti aici niste poze pentru exemplificare:

http://www.taligentx.com/passat/images/pho...public〈=eng

http://www.taligentx.com/passat/images/pho...public〈=eng

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut @all

De curand mi-am luat si eu un Golf 4 din 2001 si am o problema pe inchiderea centralizata din butoanele cheii briceag. Am dat search pe forum si nu am gasit nici un post asemanator cu problema mea, rog moderatorii daca considera ca nu am postat unde trebuie sa-l mute.

Revenind la problema mea, initial m-am gandit ca ar fi o problema cu bateria cheii, am schimbat-o cu alta (bateria) si ... nika. Mentionez faptul ca ledul pe care il am pe cheie palpie la actionarea celor doua butoane (deschidere - inchidere), dar masina nu reactioneaza de nici o culoare. Problema este ca nu am vazut-o functionand niciodata de cand masina este la mine. La inchiderea manuala din cheie, becurile de semnalizare palpaie si masina se inchide, am verificat toate sigurantele, ma gandeam ca o fi vreuna arsa, dar nu am gasit nici una prajita. Nu mai stiu ce sa cred, se poate sa fi avut alarma masina si sa o fi scos cel de la care am cumpara masina?? , sau e totusi o problema pe partea electrica. Orice sugestie ar fi binevenita.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!