Jump to content

Inchidere centralizata - Probleme


scirocco
 Share

Postare recomandată

  • Replies 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    361

  • Al Bundy

    299

  • kelu

    154

  • marius1982.11

    49

Eu mă gândesc ca dacă leam verificat pe cele doua din mufa aia care iese din calculator și merge în broasca și aveam 12 volți pe 2 pini cred ca intra curent în calculator altfel nu avea Cum sa ajungă curent în mufa aia presupun. o sa verific mâine dimineață și ce ar mai trebui sa verific ? Calculatorul din portiera șoferului are vreo legătură cu celelalte uși ? Mulțumesc mult pentru sfaturi ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am achizitionat masina din semnatura cu probleme la inchidere in sensul ca usa sofer era decedata(nu se inchidea\deschidea din cheie si nici din centralizata). Trebuia sa apas tamburusul din interior si inchideam restul din cheie pe la usa pasager. Am inlocuit pe usa broasca+butuc si macara geam cu piese noi aftermarket(245 broasca/120 macara/125 butuc+manopera) si acum merge ceas. Butucul mi l a facut mecanicul dupa cheie, n am intrebat cum, eu eram fericit ca merge :). Acum au ramas urmatoarele probleme: din telecomanda cand deschid masina usa dreapta spate se deschide cand are ea chef(nu ridica tamburusul nici cand apas pe clanta din interior, ca si cum e blocat), iar usa pasager nu se inchide din centralizata, doar din cheie. Se aude ceva zgomot specific si se misca un pic tija dar cam atat.Nu prea as vrea sa repet costurile si la astea 2 usi, e posibil sa fie ceva simplu gen switch de inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu trebuia pusa broasca AM.

2. trebuie demontate celelalte 2 broaste si refacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu e bine AM? OEM era prea scump mai degraba o lasam asa. Broasca e Niba, cilindrul de inchidere Topran si macaraua Blic. Stiu ca m am pripit, dar am vrut sa mi rezolv cat mai repede macar usa fata. Mai ales ca am descoperit o dupa ce am luat masina, in parcare cand puneam numerele rosii. 4 oameni inclusiv un mecanic am verificat tot ce era de verificat la ea inainte s o iau si asta efectiv ne a scapat :) .Am si broasca veche posibil sa incerc s o repar pe aia daca mai merge. Stie cineva un priceput in inchideri in Bucuresti?

Modificat de Alex1324
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Am o problema de ceva vreme la inchiderea centralizata pe un vw bora 1.9 asz 131cp se armeaza / dezarmeaza din cheie doar de langa geamuri, in special cele din fata, uneori trebuie sa duc cheia in dreptul volanului pe parbriz. mentionez ca am schimbat 2 baterii pana in prezent si nu sa schimbat nimic. Nu stiu care ar fi problema, la modulul confort sau e cheia. (detin doar o cheie, ledul rosu se aprinde cand apas).  Detin si vag com, nu am nici o eroare. Se pot face investigatii mai amanuntite cu vag comul? Daca ma poate ajuta cineva.Va multumesc si imi cer scuze ca am deschis topic nou, insa nu am regasit problema mea in alte topic-uri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate invata o alta cheie pe masina ta si asa vezi unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar insemna sa fac alta cheie iar costul ajunge undeva in jur de 400-500lei si daca problema e in modulul de confort nu am rezolvat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna sa inveti pe masina ta telecomanda unui prieten.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac asta? banuiesc cu vag comul, ma puteti ajuta cu mai multe informatii. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit filmuletul asta, cred ca asta trebuie sa fac si eu. Sa sincronizez cheia unui prieten sa fac proba, dupa care in vag com sa bag inapoi 1 key, sa se stearga a doua cheie. Va fi afectata in vreun fel cheia prietenului sau va functiona normal pe masina lui fara sa fac adaptare si pe masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este afectata functionarea telecomenzii lui pe masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut dreptate Al Bundy, multumesc pentru indrumare. Pentru cei care au acelasi simptom pot lua o cheie din dezmembrari (costul este mic 40 50lei) si o adaptati cu testerul iar rezultatul este pe masura,se deschide/inchide de la distanta mare! Pana acum dadeam din mana pe langa geamuri ca un nebun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La un Golf IV 1,6 din 2002 cand invart de cheie pentru a porni motorul se cupleaza si decupleaza inchiderea centralizata in timp ce porneste motorul. Si prima invartire a demarorului e mai greoaie si deaia ma gandeam ca poate fi prea mic curentul de pornire al bateriei? Din cauza asta se poate declansa (sau aclansa) inchiderea centralizata? (de exemplu daca la demarare tensiunea bateriei scade sub 9V sa zicem), sau ar fi alta cauza? E masina unui vecin.

Modificat de msjohntm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. La masina tatalui meu, un golf 4 variant, nu functioneaza inchiderea centralizata pe portbagaj, adica incuierea si descuierea (de 10 ani de cand a cumparat-o second nu a functionat niciodata). In rest tot functioneaza bine: inchiderea deschiderea usilor din centralizata, deschiderea portbagajului din maner. 

Ce poate fi, vreun swich, care din ele? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johny - cam vaga descrierea problemei - nu, nu este un switch.

Trebuie sa desfaci, sa verifici actualtorul - il alimentezi direct cu 12v, vezi daca lucreaza - dupa care, postezi rezultatul si vedem mai departe ce ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca probabil nu cunosc denumirile specifice. Actuatorul este in butucul unde intra cheia? Acolo am vazut ca intra doar 2 fire, dar acelea mi se pare ca sunt de la swich-ul de pe butuc. Altele nu mai intra in butuc. (Stiu cum arata lucrurile pe acolo pentru ca aseara am desfacut clapeta de deschidere si am curatat-o.)

Sau cel putin spune-mi unde sa ii dau 12 v. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul este in interiorul broastei, ajungi la el dupa ce desfaci broasca bucati. In butuc nu intre fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Am vazut ca in broasca intra o mufa cu 3 fire. O sa revin cu detalii dupa ce demontez. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@johny77- Al bundy a crezut ca vorbesti de broasca portiera, nu hayon. Problema ta nu e din broasca hayonului ci din actuator sau in cel mai rau caz fire intrerupte in mansonul care face trecerea intre hayon si caroserie, dar mai rar la variant

Actuatorul tau arata ca cel din foto atasat. Incearca sa -i dai curent direct de la baterie si vezi daca pleaca. Este posibil sa fie intepenit si sa-si revina, sau este dus, si trebuie cumparat altul-cost aprox 100 lei

DSC_3732.jpg

av0xmp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, johny77 said:

Imi cer scuze ca probabil nu cunosc denumirile specifice. Actuatorul este in butucul unde intra cheia? Acolo am vazut ca intra doar 2 fire, dar acelea mi se pare ca sunt de la swich-ul de pe butuc. Altele nu mai intra in butuc. (Stiu cum arata lucrurile pe acolo pentru ca aseara am desfacut clapeta de deschidere si am curatat-o.)

Sau cel putin spune-mi unde sa ii dau 12 v. 

Multumesc

actuatorul are 2 pini... nu 3 - alimentezi si trebuie sa functioneze.

Vezi in poza pusa de kelu.

unde intra cheia, se numeste - butuc, asa cum ai scris si tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am urmatarele simptome: se incuie si se descuie continu de una singura (mai face cate o pauza din cand in cand) ,fara sa actionez eu cu cheia. Am inchidere centralizata doar din cheie, fara telecomanda. Am facut o scanare cu vcds si imi da urmatorul cod:01038-central locking thermal protection 35-oo-- .  La toate usile mi se aprind becurile cand le deschid in afara de cel din stanga spate si portbagaj. Am mai cautat pe forum dar nu am gasit nimic sa ii dau de cap la problema mea. vreo parere?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, lipituri reci la yale - la care... ? ai nevoie de masina sa depistezi acest lucru. Incepi intai cu reconditionarea yalei soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am facut aseara , am desfacut yala de la sofer si am refacut lipiturile, am schimbat switchul cu unul nou(facea figuri), am verificat traseele de pe placuta de cablaj din mufa si pana la switch-uri, si totul este ok. Nu inteleg din codul de eroare despre ce "thermal protection "  este vb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la prea multe incuieri/descuieri consecutive 

e cu geamuri electrice sau manuale?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!