Jump to content

Inchidere centralizata - Probleme


scirocco
 Share

Postare recomandată

da ai dreptate; acum vin de la masina si mufa ERA scoasa! hmmm.... mersi mult de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    361

  • Al Bundy

    299

  • kelu

    154

  • marius1982.11

    49

Bun, si acum functioneaza sau cum se comporta geamurile si usa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca, dupa conectarea panoului in sistem, o sa-ti sara siguranta de la confort, daca zici ca fostul a avut ceva scurt pe acolo. Daca fostul proprietar a avut probleme cu modulul confort verifica si dimensiunea sigurantei pe acest modul si pune una de 10A. Altfel risti sa iti ia altceva foc pe-acolo.

LE:

Interesant ca ai geamuri full electrice si nu ai telecomabnda.

Si eu am 4x geamuri, oglinzi etc. electrice, si nu am telecomanda.

numai bine

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cititi cu atentie primul post acolo scrie clar ca la inchiderea usii sofer se deschid geamurile iar la inchidere usa pasager nu prea(1%).deci treaba cu scurtul in usa(fire sau etc),pica din start.

si exista o sulutie de rezolvare-anulare a lasarii/ridicarii geamurilor,prin setarea unor biti din modulul comfort.cei din state folosesc treaba asta, tocmai pt. ca daca fortezi incuietoarea masinii si reusesti sa rotesti butucul,lasi geamurile jos si patrunzi in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ al_bundy : nu , bineinteles ca nu functioneaza! mufa era scoasa cand am postat prima oara , dar am observat doar intre cele doua posturi ale mele :Driver:

@ calim_bm: cum as putea sa fac si eu treaba asta? la cineva cu Vag-com? si mai ramane o problema spinoasa: de ce DEBLOCHEAZA cateodata usa stanga spate ( sau, nu o inchide odata cu celelalte usi)? Problema asta tine tot de modulul de confort?

Multam si va doresc pornire usoara pe gerul asta! :(

Modificat de BlackSpec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, inchiderea centralizata tine tot de modulul confort.

Usa din spate o inchide si apoi o deblocheaza sau nu o inchide? Ca daca nu o inchide atunci cred ca e problema de switch din usa.

Acum dupa ce ai conectat mufa functioneaza vre-un buton de pe panou? Se aprinde vre-un led de pe butoane la aprinderea pozitiei?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usa din spate o inchide si apoi o deblocheaza sau nu o inchide?
si una si alta; adica, 70 % din dati "uita" sa o inchida, iar 30% o deblocheaza dupa un interval de 20sec pana la ~cateva minute!

Am fost acum pe un cancer de mori si am mufat cu nedisimulata emotie panoul ( mi-au cazut mainile :( ) -> de luminat se lumineaza dar nu face nimica ( inclusiv scurt ) -> m-am ales cu panou luminat nefunctional :)

Ca sa sintetizez si mai bine simptomele:

Legenda: S - inchidere masina de la sofer // LM ( locul mortului :) ) - inchidere masina de la usa dreapta

B - bec rosu informare inchidere masina ( situat langa tija inchidere sofer ) aprins - da/nu

notam cu A - usa sofer B-usa mort C- usa spate sofer si D usa spate mort

consecinte: GD = geamuri dechise in intervalul mai sus mentionat - da/nu

ex: S * B-da * ABD-da * C-nu * GD-da inseamna ca am inchis masina de la usa soferului , becul rosu s-a aprins, toate usile mai putin usa spate sofer s-au inchis , si logic usa spate sofer dechisa plus geamurile s-au lasat jos! Clar? Buun... deci:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:)

Ne-ai umplut de ... respect cu formula aceea . :) :(

Revenind la subiect , parerea mea e ca ai o problema la modulul confort iar cel care ti-a vandut masina stia asta si de aceea a scos mufa de la panoul central , crezand ca asa o poate rezolva .

Fa-i o scanare si apoi vezi ce erori iti afiseaza . :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S * B-da * AD-da * BC-nu * GD-da se intampla cam de obicei ( a devenit favorita :) )S * B-da * ABD-da * C-nu * GD-nu S * B-da * ABD-da * C-nu * GD-daS * B-nu * ABD-da * C-nu * GD-da S * B-nu * ABD-da * C-nu * GD-nuS * B-nu * ABCD-da * GD-cum vrea Dumnezeu ( si da si nu , fifti-fifti )S * B-da * ABCD-da * GD-cum vrea Dumnezeu ( si da si nu , fifti-fifti )LM * B-never * ABCD-da * GD-nuLM * B-never * ABD-da * C-nu *GD-nu

aryes13 e posibil sa scap fara sa cumpar modulul de confort? se poate "flashui" ?

Nu mai folosi @ .

Multumesc !

aryes13

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Depinde ce este defect la modulul confort ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de luminat se lumineaza dar nu face nimica ( inclusiv scurt ) -> m-am ales cu panou luminat nefunctional :)

Pana sa bagi mufa butoanele de la celelalte usi erau iluminate? Mai ai o sansa sa fie contact imperfect la pinii din mufa de la calculatorul din usa sau sa fie doar ala defect (e corp comun cu motorul de geamuri) sau sa fie doar ala dus. Cauta in aria GIV/Bora schema electrica pentru anul 2000 si apuca-te de masurat. Mai inainte o scanare cu vag-com-ul ar elucida problema.

Acel panou de comanda nu se leaga direct la modulul de confort ci la cel din usa. Toate 4 sunt comandate de calc de confort. Geamul de la sofer functioneaza acum dupa ce ai bagat mufa?

Face ceva vre-un buton de pe usa soferului? Celelalte butoane de pe celelalte usi functioneaza normal? Cu geamurile coborate daca tii cheia in usa pe incuiat mai mult de 5 sec se ridica geamurile?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa pun si eu bomboana pe coliva: toate merg regulamentar la inchidere/deschidere dar la scanare nu apare modulul de confort (46); o parere avizata primesc si eu ?!? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragosR

La masina de care se discuta mai sus?

Daca nu, atunci poate nu ai modul confort si poti accesa doar 37 (parca), inchidere centralizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, e vorba de a mea: inchidere pe cheie, 4 usi+ geamuri electrice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu ai modul confort. Cu geamurile coborate daca tii cheia in usa soferului pe incuiat mai mult de 5 sec se ridica geamurile?

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al, mersi de suportul moral :) nu, geamul nu serveste cauza pentru care a fost gandit :) astept sa-i fac un test sa vad ce se intampla pe la modulul de confort... va voi tine la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba am

si merge si smekeria asta :) (acu nu am mai testat ca e frig)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu stiu de ce. Trebuie vazut la fata locului, pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspuns post #14:

Pana sa bagi mufa butoanele de la celelalte usi erau iluminate?

celelalte lumini sunt si au fost aprinse; nu s-a schimbat nimic odata cu mufarea.

Face ceva vre-un buton de pe usa soferului? Celelalte butoane de pe celelalte usi functioneaza normal? Cu geamurile coborate daca tii cheia in usa pe incuiat mai mult de 5 sec se ridica geamurile?

Niciun buton nu functioneaza, iar celelalte butoane au mers si merg in continuare.

Nu am incercat sa vad treaba cu 5 secunde dar o sa incerc maine dimineata and i'll let u know

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tin geamurile deschise cu 5 sec pe incuiat se ridica !

Alta intrebare: unde se afla fizic modulul confort??

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub bord in stanga deasupra panoului de relee, si are 4 module in usi legate corp comun cu motoarele de geamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rezolvat problema cu aparitia modulului 46 la scanare prin deconectarea bateriei pentru 2 -3 minute; thanks to xxnelu :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub bord in stanga deasupra panoului de relee

been there, done that ! Din pacate m-am uitat doar la el si la lipituri - care sunt bune -. Mufa e ok , firele Ok mai ramane de vazut ce imi puteti spune de rezultatul asta de VAg COM:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 AE

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 2140

Coding: 00001

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU

P1626 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 379 G

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

01315 - Transmission Control Module

49-00 - No Communications

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 919 861 B

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V01

Coding: 00142

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0W1040388

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 Q

Component: 4C Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31414

3 Faults Found:

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

52-00 - Supply Voltage Too High

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Mentionez ca maine sunt calare pe un electrician ; o sa va tin la curent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva transmisie automata? Primele 2 defecte arata o necomunicare intr motor si cutie.

La IC soft coding 00000 arata o modificare a KM de la bord (nu intotdeauna dupa spusele lui Cipos, dar e un semn de intrebare, se pot citi Km din ecu cu vag-com 7.06)

La confort nu se vede calculatorul din usa din stanga (cel care face corp comun cu motorul de geamuri)

Oglinda din stanga nu mai e incalzita: ori rezistenta intrerupta ori contacte proaste in mufe.

Calculatorul din usa dreapta spate comunica intermitent (asta poate fi o eroare care nu va mai aparea, tot un contact imperfect e si acolo)

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din septembrie 2007 sunt posesorul unui Golf4 SDI Variant Edition. Am insa o problema. Inchiderea centralizata imi joaca (uneori) feste. In timpul mersului usile se blocheaza si apoi se deblocheaza singure. Uneori acelasi lucru se intampla dupa ce ies din masina si inchid usa. Nu am observat nici un pattern in comportamentul asta. Prima data am observat fenomenul, chiar dupa ce am luat-o in timp ce veneam din Germania. Dupa aceea nu s-a mai intamplat, pana acum cateva zile.

Nu stiu daca s-a mai discutat pe tema asta, functia search a forumului nu functioneaza. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!