Jump to content

Schimbat motor 3A benzina cu JK diesel


Robert1173
 Share

Postare recomandată

Am achizitionat un motor JK dar modificat, facut TDI, de pe un Passat din 90 care stiu cum mergea. L-am montat fara a schimba suportii de la 3A si nici ambreiajul. Pana aici toate bune. Dar ma confrunt cu o problema de adaptare la alternator. Cred ca trebuie pus pe partea stanga a motorului (cum te uiti la el). Daca are cineva sfaturi sau a mai facut asa schimburi...poate ma ajuta. Multumesc anicipat. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Si cu motorul 3A ce faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu? nu m-am gandit...?! de ce? ai vre-un gand?

cred ca am sa il vand la 100 euro si mai vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul meu trebuie segmentat in curand si e posibil sa ies mai ieftin daca inlocuiesc motorul complet. Numai ca al meu e 1.8 DZ si trebuie sa vad daca se potriveste un motor 3A fara probleme. E doar un gand deocamdata.

Presupun ca ai schimbat si cutia de viteze, la diesel sunt alte rapoarte probabil.

Daca iti reuseste schimbarea il vinzi (cu tot cu cutia de viteze si partea electrica)?

Pacat ca esti asa departe de Bucuresti...

On-topic, ai cautat informatii pe http://forums.vwvortex.com/? Cred ca sunt multi oameni acolo care schimba motoare, poate gasesti si ceva legat de mutarea pe care o faci tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lasat cutia de viteze de la 3A si s-a potrivit perfect. Doar la prinderea suportului stanga, a trebuit sa dau 3 gauri in bloc si sa le filetez cu tarod de 10, pas normal.

Pana aici a fost ok, sa vedem mai departe cu intercooled-ul si priza de aer, caci motorul a fost montat transversal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus motorul transversal pe Audi? Stiu ca pe Passat asa e, dar credeam ca pe Audi il pui longitudinal.

Cum s-a potrivit motorul transversal cu cutia de viteze care e pusa ca pentru motorul longitudinal? La Passat cum era cutia de viteze montata, nu in prelungirea motorului?

Mi se pare ca sunt multe probleme de rezolvat ca sa pui pe Audi 80 motorul transversal.

Later edit: Sau poate nu am inteles eu bine, tu ai spus "motorul a fost montat transversal" referindu-te la Passat, ca acolo era transversal, si tu acum trebuie sa gasesti alte locuri pentru diverse componente, cum ar fi si intercooler-ul.

Mi se pare mai plauzibil asta.

Inteleg ca se potriveste cutia din punct de vedere al dimensiunilor sau suruburilor, dar eu ma refeream la rapoarte. Gandeste-te ca motoru pe benzina functioneza pe o alta plaja de turatii decat cel de motorina si vei avea probleme cu puterea/cuplul.

Modificat de georgem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe http://www.motorgeek.com/phpBB2/index.php ai putea sa mai cauti informatii.

Citat de pe http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2325551 :

"If you start getting interested in mods/engine swaps, be sure to mosey on over to Motorgeek.com where we have most every swap/mod you can imagine either finished or in progress."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cum am facut?!

Am dat jos motorul 3A pe benzina, am luat suportii de pe el si i-am montat pe motorul diesel. Am luat ambreiajul cu tot cu volant si l-am montat pe diesel. Motorul diesel a venit la fix pe cutia de benzina. Am inteles de la un amic ca iarna va trebui sa schimb demarorul, dar pana atunci pot porni cu demarorul de benzina. Din punct de vedere al cuplului si plajelor de turatie, mai vedem cum o sa se comporte cand o sa merg cu masina.

Mersi pentru adresele date. Ramane sa dau o bere cand vin in Bucale. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa gasesti informatiile care iti trebuie acolo.

Sa postezi in continuare aici evolutia operatiunii de "engine swap", eu unul sunt foarte interesat, ma pasioneaza lucrurile de genul asta. Probabil sunt si alti colegi interesati de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai avea de modificat, sau mai bine zis, de adaptat alternatorul, de adaptat instalatia electrica, si cam atat. asta ar cam fi. Sper sa-mi iasa smecheria pana la urma. Daca o sa pot o sa postez si poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a zis si GEORGEM pe site-urile precizate se gasesc foarte multe schmburi de motor. Am vazut de 1,8T (de pe A4 din 95), V6 Bi-turbo de pe un A6 cred ,etc.

Pe mine m-ar interesa un >swap< la un motor de 1,9TDI(D si I rosu) de 130Cp care cu ajutorul domnului Voinea ajunge la 140. Mi se pare suficient . Un lucru sigur stiu ca trebuie schimbate si ceasurile din bord.

De instalatie nu e chiar asa complicat.

Problema e la suporti. La suporti cred ca trebuie alt >jug< (chestia aia de care se prind tampoanele motorului).

Asa e?

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este la modelele mai noi dar s-ar putea sa gasesti pe ETKA 6. Eu dupa acest program m-am ghidat la schimbarea lui 3A cu JK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BorisFlokow

Eu sunt curios cum se va comporta masina cu cutia de viteze de la benzinar ... :offtopic: ... cam in cat timp estimezi ca o termini ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-ar interesa un >swap< la un motor de 1,9TDI(D si I rosu) de 130Cp care cu ajutorul domnului Voinea ajunge la 140. Mi se pare suficient . Un lucru sigur stiu ca trebuie schimbate si ceasurile din bord.

De instalatie nu e chiar asa complicat.

Problema e la suporti. La suporti cred ca trebuie alt >jug< (chestia aia de care se prind tampoanele motorului).

Asa e?

Dooo chestii:

1. TDI-ul de 130CP (ASZ de ex) doar din chip il duci in 170CP, no problemo.

2. Nu ajunge sa schimbi doar motorul si bordul. Mai trebuie pus intercooler-ul, furtunele de intercooler, ECU, cablajul de ECU/Motor/etc si mai trebuie pedala de acceleratie, senzorii de pedala (ambreiaj + frana), MAF-ul de TDI si multe altele. Esti 100% sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vrei sa spui ca nu merita???

Mi se pare o treaba trasnet.Oricum e bine pusa problema cu acceleratia. La astea noi e cu potentiomentru nu cu cablu.

Voi ce parere aveti?

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De meritat e sigur ca merita. Mie personal Audi 80 B3 mi se pare o masina foarte reusita. Pacat ca pe vremea aceea (88-91) nu erau motoare TDI cum sunt cele de azi...

Chiar citeam ieri pe vwvortex ca Audi 80 B3 este o masina foarte potrivita pentru a pune multe alte modele de motor pe ea. Cu un motor TDI (cu tot ce trebuie, cutie de viteze, intercooler, parte electrica, ceasuri de bord, acceleratie etc.) de pe un Passat B5.5 (din cate stiu, la acestea motorul e longitudinal - sper ca nu ma insel) ar fi o masina extraordinara, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se va comporta destul de bine, pentru drumurile din Ro, si la cat circul eu in afara orasului...nu am nevoie de putere prea mare pentru depasiri nervoase. Cred ca saptamana asta va fi gata. Eu asa sper, nu stiu ce probleme mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

;) Va salut dragilor care mai sunteti!

Am reusit sa montez motorul JK pe Audi B3, am intampinat probleme destul de minore (spun eu). Cum ar fi: pus baia de la3a, sudat stut de revenire ulei de la turbo in baie, fabricat un saxofon care sa vina pe prinderea turbo. Dar acum am dat de belea! Nu gasesc schema electrica de la passat ca sa leg sondele dar in special releul de bujii. DACA MA POATE AJUTA CINVA CU O SCHEMA?!

Modificat de Robert1173
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!