Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

@cristigio Adică la 1.5 tsi de 150 cp se pune cutia DSG DQ381, nu cea DQ200?

Nu te contrazic, dar am dubii.

 

@razvan.ac Și cum decodez pentru a ști ce fel de cutie este?

 

Ce trebuie să scrie la una și ce trebuie să scrie la cealaltă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 1.5eTSI 150 CP are DQ381 (Tiguan 3 decembrie 2024). Așa scrie în COC.

Gabriel*77, verifică în COC la pct. 0.2.3.4 așa cum a scris colegul mai sus...

Modificat de Bismark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bismark Mulțumesc de info!

Am verificat. Este vorba de DQ200. Mă miram eu să pună altfel de cutie pe tipul ăsta de motorizare și pe tipul ăsta de mașină.

 

Screenshot_20250402_213637_Gallery.jpg

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar Kodiaq si Tiguan beneficiaza de DQ381 la 1.5 TSI

probabil nu au avut curaj sa se joace cu DQ200 la masinile de gabarit mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ381 are in specificatii maxim 420Nm, nu stiu de ce o cupleaza cu o benzina de 1,5TSI, probabil cum ai spus, masa mai mare se simte mai puternic in frana de motor, dar pe de alta parte motorul pe benzina nu poate face frana de motor, nu opune deloc rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Publicat (modificat)

Ceau,

 

1.Imi spuneti va rog daca pentru eroarea p17bf Pump Protection Maximum Limit Reached la un DQ200, a rezolvat cineva problema cu kit ul Otomatec P17BF Repair Kit – Mechatronic Hydraulic ?

2. In caz ca trebuie schimbat mecatronicul, se poate imperechea cu oricare altul de pe dq200?

Multumesc anticipat

Modificat de DUB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan

Eu am Passat B9 1.5eTsi cu DQ200.

Am observat ca in modul D trece foarte des in mod coasting unde opreste motorul si deci avand 0 rpm e clar ca e si scoasa din viteza pentru ca altfel ar avea ceva rpm.

In modul S nu mai opreste motorul si deci nici nu o mai scoate si baga in viteza asa des.

Oare pentru cutia de viteze e mai sanatos sa o tin in S?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, 

Recomandați pe cineva la Cluj care știe să facă procedura basic settings la cutie?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Cum se comporta DQ200 pe Passat B8.5 1.5TSI 2019-2021? Am tot citit ca in trecut erau probleme costisitoare la aceste cutii, pe generatiile noi care este adevarul? Sunt in continuare problematice?

Ar merita un swap catre Arteon cu acelasi motor dar cutia DQ381?

Modificat de V.Florim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf 7, 1.6 TDI 2015 , DQ200... La început îmi face figuri cu pornirea la cald , după ce o lăsăm să se răcească 2...3 ore pornea din nou , apareu ceva erori care indicau ceva problema că, curentul a scăzut sub 12 volți, din cauza asta am verificat bateria și încărcarea, totul ok. Următoare zi o pornit fără probleme, după 10 km mi o început să îmi pilpie in bord martorul de la bujii, am mers c-am 150 de Km, o greșală mare cred eu că am făcut...  era în D in mers și dintr-o dată ca și cum era la liber , nu am oprit motorul, am băgat în S pe manual in R nimic, apoi am oprito, după un timp o pornit din nou dar nimic. Am dus-o cu platforma. In megatronic s-au găsit 16 fire dezlipite 

 

IMG-20250818-WA0001.jpg

 

După am reparat asta 

IMG-20250818-WA0008.jpg

 

Am pus sus totul ok, pornește foarte bine nu mai face nici o figură...dar surpriza după ce am rezolvat asta au apărut 2 coduri de eroare la presiunea de ulei 

IMG-20250818-WA0010.jpg

IMG-20250818-WA0019.jpg

 

Am desfăcut megatronicul din nou și am găsit un inel defect de la acumulator, l-am schimbat am pus nou , din nou sus și aceași problema că nu e suficienta presiune de ulei, și îmi pilpie mereu becul de la bujii, și același cod de eroare, am cumpărat un kit de reparatie pentru presiunea de ulei care era cu , codul defect l-am pus sus și aceași treabă același cod , pilpie spirala și nu pleacă de pe loc ,.. 

 

Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat, de ce îmi tot arată că nu am suficientă presiune de ulei, spirala pilpie mereu pot băga schimbătorul in D,S,R manual dar nu pleacă de pe loc, in D îmi arată că aș avea treapta 7.....

IMG-20250818-WA0014.jpg

IMG-20250818-WA0011.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!