Jump to content

Golf 1.0 TSI


dkmg33

Postare recomandată

Salutari, 

De curand am dat avansul pentru un Golf Comfortline 1.0 TSI la PBN. Am pus, pe langa ce are standard Comfortline-ul (acc, jante aliaj si diverse altele) :

Pachet drumuri grele (merg destul de des la țară si imi place sa stiu ca e putin mai inalta) 

Radio cd composition media + app connect

Clima

Camera marsarier

Scaune Ergoactiv (masajul l-am probat si nu e cine stie ce, dar sotia vroia scaune incalzite si mi-a placut mai mult materialul de la ele si cum se simt pentru cei 200 de euro diferenta fata de pachetul de iarna) 

Roata de rezerva normala

Culoarea argintiu

Am avut ocazia sa probez masina la Auto Mitric Suceava (un test drive ca la carte, jos palaria, am semnat documentele, mi-au dat masina si cheile si m-au lasat sa imi dau seama singur si urban si extra-urban daca masina este pe gustul meu). Se simte putin ca are punte spate daca tragi de ea pe un drum virajat si are si niste vibratii la relanti usoare (3 cilindri, iar masina de test era destul de uzata, fiind folosita ca înlocuitoare la service), dar per total mi s-a parut comoda, compacta, bine insonorizata, potrivita si pentru sotie sa o mai conduca din cand in cand si, indraznesc sa zic, destul de distractiva la condus. Am avut si masini cu putere mult mai mare anterior, dar nu am simtit-o submotorizata deloc, am observat ca aici pe forum e de rau daca mentionezi viteze din 3 cifre, dar urca bine, zgomotul de 3 cilindri e chiar dragalas ( parca e jumatate de Porsche) si ai si ceva cuplu, per total e mai agila ca 1.6 tdi zic eu. 

Cam atat deocamdata, incepe luni rabla si am de adunat hartii, voi reveni cand am vesti despre ea. 

Pana una alta, ma interesez dupa un set de aparatori de noroi, am vazut ca in configurator nu mai apar, nici ca accesorii, am gasit pe net si originale ( presupun ca de la golf 7 anterior de facelift) si after-market.. A mai montat cineva? As vrea sa nu fie totusi de bricolat la ele. 

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
  • loghy a deschis acest topic

Masina a ajuns la dealer si am achitat-o, urmand sa o ridic la sfarsitul saptamanii. Pana la urma, referitor la postul anterior, am decis sa achizitionez alarma, aparatoare de noroi si prezoane antifurt de la dealer, unde se va face si montajul inainte de achizitie. 

IMG-20191001-WA0005.jpg

Link către comentariu

Am ridicat-o ieri. Urmeaza rodajul. Scaunele ergoactive fac toti banii. 

 

IMG_20191008_120942.jpg

IMG_20191008_120837.jpg

 

IMG_20191008_121450.jpg

IMG_20191008_121514.jpg

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. Cat te-a costat masina per total ( cu sau fara rabla ) ? motorul e neasteptat de agil, asta am simtit si eu la un test drive ; si cifrele din testele de pe youtube sunt impresionante..iar consumul e mic ; sunt curios daca se incalzeste repede iarna. 

Link către comentariu

Multumesc. A ajuns pe la 17000 cu rabla si discounturi. Dar nu se mai fabrica golf-ul 7 cu 1.0 TSI deci nu stiu cui mai foloseste informatia, a fost una din ultimele daca n-or mai fi pe stoc pe undeva. Da, trage foarte bine, si eu m-am convins la test drive, puterea e suficienta, cuplul maxim e de 1.9 TDI ALH ? si masina e usurica. Deocamdata, am ramas surprins ce usor se incalzeste,  in 2 km -2,5 deja baga caldura inauntru ( bine, stau la plecare sa-si faca preincalzirea de catalizator pe loc, pana scad turatiile si apoi pornesc , dar asta dureaza 15-20 secunde ).

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Am avut de ales intre culoarea pe care o are a ta si alb. Desi as fi preferat argintiul, am ales alb, pentru ca era dotata cu App connect... Sa stii ca face toti banii app connect.. Si eu vreau acelasi model de jante, standard, cand voi face trecerea la rotile de iarna...

Link către comentariu

Azi am profitat de vremea frumoasa si de faptul ca nu se inghesuie lumea la vulcanizari sa o incalt cu anvelope de iarna Hankook noi dot 2019, avand in vedere ca peste o saptamana-doua s-ar putea sa vada trans-Raraul. Le-am pus deocamdata pe jantele originale, dar am in vedere sa iau inca un set de jante de aliaj aftermarket la anul.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
  • 2 months later...

Azi am marcat 4000 km cu o noua vizita la Porsche Bucuresti Nord, pentru cateva problemute:

- zgomot (huruit) la prima plecare de pe loc dupa pornirea motorului de la ambreiaj, clasificat ca normal

- un zgomot la ventilatorul de la clima cand il pornesc ("asa fac toate")

- un troncanit la fetele usa spate pentru care am programare saptamana viitoare la tinichigerie, dar tot pentru constatare deci nu imi fac mari sperante, probabil le desfac eu si le rezolv cand se incalzeste.

 

Concluzii:

Garantia e hartie de sters la dos, probabil daca pica motorul spectaculos se sinchisesc sa faca ceva, altfel nici o tragere de inima sa te ajute cu ceva.

Cel mai probabil voi face toate reviziile in alta parte ( Skoda/ce gasesc mai avantajos)

Discutia cu dl. de la service a fost o insulta la adresa inteligentei mele, m-am amuzat si cu fata de la vanzari de la care am luat masina: ca exemplificare, pun pozele de mai jos cu o prindere gresita a unui element sub capota din fabrica pe care am rezolvat-o eu in 3 minute in parcare si cu prinderea buna din partea opusa. I-o arat tipului. Raspuns: "eu nu am cum sa ma pronunt, poate fabrica a intentionat sa faca prinderea asa." In momentul ala iti dai seama ca nici sa faci scandal nu mai are rost. Daca vrajeala cu asa fac toate o mai inghit, la momentul asta am incheiat conversatia si colaborarea. Probabil si constatarile viitoare le voi face la alt service.

In rest toate bune, lucrurile de mai sus sunt marunte si rezolvabile in regie proprie (da, nasol la o masina noua, dar e standardul de piata in ziua de azi: si pe forumurile Renault si Ford sunt plangeri, majoritatea mai grave, nu-mi mai fac nervi aiurea).

Motorul merge super in schimb, imi place mult si cum se misca masina si cum suna, am inceput sa ma dau la ea. Consumul mediu de cand o am e putin sub 7, in contextul in care la utilizare similara, 1.6 tdci avea un consum mediu de cam 7,3 din ce tin minte. Ma impac bine cu ea si e super fasneata in trafic, ajuta mult si garda la sol de la pdg la borduri. Daca as avea acum banii in mana, tot as lua-o, nu vad ceva sa-mi placa mai mult pe piata.

IMG_20200109_220124.jpg

IMG_20200109_220208.jpg

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Hai ca ne gasim si aici ;)

Octi de pe soft-pedia.

Drumuri bune sa ai! Nu am uitat de intalnirea aia, am fost prins, dar ne facem timp :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Troncanitul s-a rezolvat la Porsche Bucuresti Nord. Am fost pe urma la Avia Pantelimon. Se pare ca sunetul la prima plecare de pe loc este self-check-ul modulului de ABS si totul e ok. Am vazut pe net ca si altii il aud. Cat timp am o explicatie pertinenta si stiu macar de la ce provine, e totul ok. Zgomotul de la clima nu e de la ventilator, asa sunt clapetele de amestec aer, putin mai zgomotoase pana isi fac mixul de aer pt temperatura buna.

Am comandat card membru Avia Pantelimon, probabil o sa-mi fac si reviziile la ei, explicatiile sunt pertinente si atitudinea a fost profesionista si prietenoasa.

Link către comentariu

Si a mea are zgomotul ala fix la prima plecare de pe loc (cand sta mai mult timp nepornita). In trafic nu se aude. I-am dat pace, am vazut ca il face din prima zi de cand am iesit cu ea de la dealer.

Ambreiajul e brici.

Link către comentariu

Astept unul cu motor 1.5. Poti sa-mi spui cat te-au costat aparatorile de noroi? Merita montate?

Multumesc!

Link către comentariu

227 ron spate, 192 fata. 

Din punctul meu de vedere, daca tii mai mult masina, protectia oferita de cele din fata merita cu varf si indesat: fix in locul asta ruginesc prima data toate golfurile de generatii trecute, e foarte expus si usor de sablat de pietrisul aruncat de roata plus ca iti intra o gramada de mizerie sub carenajul de la rotile fata. Cele spate ajuta cat de cat sa nu se murdareasca haionul asa repede ( dar e totusi hatch, nu o sa scapi de asta), dar daca parchezi cu spatele la bordura ai toata sansa sa le indoi (is flexibile, dar raman urme/juleli, eu deja am indoit una). Cum ar arata bizar cu aparatoare doar pe fata, per total eu as recomanda setul.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
  • 8 months later...

Si a trecut aproape un an de cand am masina.

Km actuali 16600

Pe la 15000 s-a facut si prima revizie, solicitata de mine, cu schimb de ulei si toate filtrele.

Totodata, s-a facut o demontare si curatare pe garantie a sistemului de franare fata, deoarece aparuse un zgomot ciudat la viteza mica la viraj stanga de frecare fier pe fier, care s-a rezolvat in urma acestei proceduri.

Consum pe ultimii 3000 km neresetat 6.5 l/100 km, atat avea si pe inca 2000 de km anteriori. Vede mai mult extraurban, dar la viteze de autostrada ?.

 

Am reinnoit Casco + RCA.
Am luat si un OBDEleven ocazie cu care am facut:
Staging la ceasurile de bord ( tura completa cu revenire cand pui contactul )

Afisare in meniul din bord a cantitatii de combustibil necesara pt plin la momentul respectiv
Afisarea intensitatii ventilatorului cu clima pe auto
Activare bifa in setarile masinii pt pornit/oprit DRL-uri fata
Dezactivare piuit cand e contactul pus si deschizi usa soferului ( a ramas doar cel pt lumini aprinse, care e util ).

 

IMG_20200930_215643.jpg

IMG_20200930_215720.jpg

IMG_20200926_184755.jpg

IMG_20200926_184732.jpg

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
  • 2 months later...

19500 km, zgomotul la virare din postul anterior a mai aparut sporadic , dar acum cat e rece nu mai face. La un moment dat, m-am confruntat si cu un pocnet in coloana de directie la viraj dreapta, dar de cand e frig nici pe asta nu-l mai face. Am mai auzit din cand in cand si un scartait la geamul dreapta spate.

Am facut de curiozitate un calcul de consum real ca am pastrat toate bonurile de alimentare. Masina arata 6.5 pe ultimele mii de km, realul e pe la 7.3.

 

E pusa la vanzare, daca nu o dau pe cont propriu, prin februarie va fi data la buyback pt o Toyota RAV4 noua pt care deja am achitat avansul. Masina e corecta si m-a servit bine ( exceptand problemutele minore care se vor rezolva cel mai probabil pe garantie daca mai apar). O sa-mi fie dor de niste lucruri la ea ( in special scaunele, dar si motorizarea e foarte reusita ), dar s-au schimbat multe in ultimul an: s-a largit familia, a aparut nevoia unui 4x4, deci ne despartim. Am luat in considerare Karoq / Tiguan / Ateca , dar nu mai ofera cutie manuala in combinatie cu 4x4 pe nici o motorizare.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
  • 2 months later...

20400 km. Se poate inchide topicul, masina s-a dat la buyback cum am mentionat in postul anterior.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • loghy a deschis acest topic

Printr-o turnura alambicata de evenimente, masina s-a intors la mine. 😄

Pe scurt: luat Toyota Rav4, schimbat pe garantie ambreiaj pentru un scartait puternic la 1400km, al doilea ambreiaj a fost tot cu probleme, am convenit cu reprezentanta sa returnez Toyota si sa iau Golful inapoi. Au fost foarte amabili, s-a returnat suma de bani diferenta si am invatat ca garantia Toyota chiar e garantie. Dar am considerat ca nu merita diferenta de bani pentru o masina cu probleme, deci iata-ma intors inapoi la Vw. Considerentele pentru care am vrut sa-l dau raman, dar poate exista si solutii mai ieftine. Deocamdata las lucrurile sa se aseze putin si urmeaza niste km cu Golfuletul. 

Link către comentariu

Esti oricum mai "norocos" de fel din cate se pare :P dai numai peste masini cu belele.

Link către comentariu

Ohoo, crezi? Au fost asa in ultimii 10 ani: Golf 4 1.9 tdi alh , care intra in limp inexplicabil cateodata ( il rezolvam cu oprit/pornit motorul ), s-a schimbat debitmetru, ceva pe la turbina etc, diagnoze peste diagnoze, nu s-a rezolvat

Ford Focus 1.6 tdci - adus de cineva din Germania, tot nu iesea geometria spate, s-a dovedit ca a fost busit tot si revopsit

Mercedes W211 E200 Kompressor - adus de mine din Germania, cu km putini, luat de la reprezentanta cu istoric full, a picat kompressorul de supraalimentare ( cred ca sunt 5 cazuri pe tot internetul in toate limbile ) , e vreo 8000 de lei piesa, doar OEM, nu-l fabrica aftermarket nimeni, l-am gasit la dezemembrari si l-am inlocuit.

 

La Golf huruitul de la roata imi pare minor pe langa astea, nici nu-l aud daca e radioul pornit 😄. Oricum, cand masina e SH, is mai usor de inghitit problemele, oricat de mari ar fi, cand e noua e alta discutie.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Tot din aceleasi motive nu mai dau Gtiul pt ca nu stii ce aduce masina noua sau una sh model mai nou, bine asta pana se activeaza iar piticu. Ai avut noroc pot spune ca ai putut lua masina inapoi. Cati mai multi km fara evenimente neplacute. 

Modificat de blordc
Link către comentariu

funny tare povestea cu luat masina, data la buy back si luata inapoi :) bine ca ai avut cu cine sa te intelegi. golf-ul vrea la tine, e clar. trebuie sa il tii de acum

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

20600 km. Am fost la un service pe care il cunosc, unde am servisat toate masinile de pana la Golf si au luat baietii la verificat roti/frane sa fie totul ok si sa rezolvam huruitul. Placutele sunt bune, discurile in schimb aveau ceva buza care si corodase pentru ca masina a stat o luna si ceva. S-au rectificat la strung toate 4. Ca rezultat, masina franeaza mult mai silentios si s-ar putea sa fi scapat de huruitul la drum lung, probam cat de curand. Cu ocazia asta, m-am hotarat ca reviziile sa le fac la jumatate de interval (15000 km la acest service) si doar cele necesare pentru pastrarea garantiei (la 30000) la reprezentanta. Chiar imi era dor de masina si in principiu m-am hotarat sa o pastrez, daca iau inca ceva va fi un sh ieftin (passat b6/touran/sharan) care sa indeplineasca rolul de "mare", iar Golful va ramane pe rolul de "buna". 

Atasez si cateva poze din parcul Toyota. Intre timp, i-am inchiriat si un garaj, era destinat rav-ului, dar incape mai usor Golful in el :)).

IMG_20210326_221655.jpg

16423073476075042-photo-22-02-2021-12-26-06.0.392.4032.2240.grid-cover.jpg

11452078110929602-photo-22-02-2021-12-26-17.0.392.4032.2240.grid-cover.jpg

70861109821208683-photo-22-02-2021-12-29-41.0.392.4032.2240.grid-cover.jpg

922301315420351951-photo-22-02-2021-12-26-35.0.392.4032.2240.grid-cover.jpg

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Nu stiu cum se strunjesc discurile , insa pt o tolerata de 0.003 mm, e recomandata rectificarea, cel putin asa era acum 15 ani, cand activam in industrie.Nu inteleg de ce sistemul de franare ar avea nevoie de asa ceva, la o masina atat de noua.

Link către comentariu

La multe masini nemtesti mai noi ( si vag si mb, dar si la alti producatori) placutele sunt facute mai scurte decat discul si lasa acel cant pe disc pe masura ce sunt folosite. Totodata, din ce stiu placutele oem sunt mai dure decat aftermarketurile, musca putin mai mult din disc. 

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
  • 1 month later...
Publicat (modificat)

22400 km. Am scapat de zgomot, s-au rectificat si discurile spate si s-au schimbat toate placutele ( fata si spate ) cu aftermarket Textar ( cele originale lasau santuri in discuri ). Operatiunile s-au efectuat intr-un service multimarca. Reprezentanta VW Suceava nu a reusit sa identifice si sa rezolve problema, reprezentanta Bistrita m-au atentionat ca ar putea dura o luna in care sa le las masina sa vad ce are, eventual ar fi bine sa intre in service una similara ca sa puna piese de pe una pe alta sa vada ce se intampla, reprezentanta Bucuresti ( PBN ) au zis ca ma pot chema doar la constatare, daca nu face fix atunci, nu intervin.

In contextul asta, am cam incheiat socotelile cu reprezentanta, voi merge strict la reviziile ce tin de garantie ( 2 ani si 30.000 km ), restul de operatiuni ( revizie la 1 an si 15000 si orice altceva in afara garantiei mai intervine) urmand sa le fac la service multimarca sau in regie proprie.

Am cumparat un kit de retus cu vopsea si lac VW si niste ceara lichida, cand am timp ma ocup putin si de cosmetica.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!