Jump to content

VW Golf MK4 GTi


mik15

Postare recomandată

@jamal_bao imi place combinatia, cum ziceam, cel putin spoiler-ul fata de ed25 nu ma incanta. Mersi pentru sugestii  :)

Intre timp lucrarile continua si m-am afundat tot mai mult, nu am reusit sa scot senzorii vechi de ABS de pe fuzete, asa cam nu am decat sa-i schimb si pe aceia. Maine sper sa imi ajunga si etrierii de la reconditionat, de abia ii astept :).

 

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Modificat de mik15
Link către comentariu

iar etrierii arata cam asa...clar pe viitor voi sabla puntea spate si fuzetele fata, ca sa fie totul cat mai clean :)

 

 

Calipers.jpg

Link către comentariu

arata super bine, ca noi!

unde i-ai trimis si cat a costat afacerea?

Link către comentariu

reconditionarea lor a costat cca 600Ron, asta incluzand tot, sablat, vopsit, schimbat garnituri. Am mers pe reocmandarea unui bun prieten care a mai facut la el si a trimis si acum cu mine un alt set de RS6, daca vrei iti pot da datele sale in privat, este din Bucuresti tipul.

Am gasit o bara, chiar pe culoarea mea, de VR6 cu cutout pentru tipsuri duble, o s-o iau, intrebarea ar fi, ce tipsuri se potrivesc? P&P nu e nimic, mai ales ca toba mea am vazut ca are 2 iesiri dar orientate in jos, deci oricum e de taiat si sudat, dar m-ar ajuta sa stiu ce tipsuri sa iau.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Vezi ca ai nevoie doar de fusta de vr6, nu de toata bara.

prelungire-bara-spate-vw-golf-4-2.jpg.baff573f63cb4fc1e59cbf087feb5fdc.jpg

 

Eu am toba de la milltek dedicata pt golf 4 si merge perfect pe fusta asta, doar ca diametru interior unde se prinde colieru este mai mare fata de evacuarea ta stock si trebuie sa faci o reductie, eu am facut alta evacuare ca aveam nevoie.

 

20161202_095405.thumb.jpg.216275bba8486fcf57891ac542b63a84.jpg

 

20190623_105748.jpg

Apropo... ar fi pacat sa nu ii faci un soft, ar face in jur de 200 cai ?

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

@~LauR~  foarte bine arata cu fusta de VR6, mersi pentru incurajare :) .

Am luat bara cu totul pentru ca pretul e mai mic decat daca as fi luat doar fusta, plus ca bara e in culoarea masinii deja. E si soft-ul undeva la orizont dar mai intai sa termin cu mecanica. Am facut ieri aerisirea si totusi nu am frane, cred ca trebuie s-o repet, are cineva vreun sfat? AM folosit un device cu presiune, am inceput cu SD, SS, FD si FS, totul a decurs ok, e drept ca am ramas fara lichid in vasul cu presiune la un moment dat si e posibil sa-mi fi tras aer, o s-o refac oricum. 

 Da-mi un pm cu toba, sunt interesat.

Mersi furmos :)

Link către comentariu

Imi pare rau dar toba este pusa pe masina, nu e de vanzare ? in caz ca vad ceva pe net am sa iti dau PM.

Nu trebuie sa ramai fara lichid in vas cand faci aerisirea.

Link către comentariu

Ca idee, pentru aerisirea unui singur etrier - e drept, cu doua pistoane, am consumat aproape jumatate de borcanas de lichid (al masinii). Cu metoda clasica cu pedala insa.

Pentru tot circuitul - trebuie sa te opresti dupa 2 etrieri aerisiti si sa verifici nivelul si sa completezi.

Link către comentariu

Am refacut aerisirea, am mai luat 1L de ATE, si acum e beton ?. Trebuie insa sa umblu iar la etrieri pentru ca pe spate in setul de placute nu am primit si tablitele acelea si daca tot le am luat pe spate am comandat si sigurante noi pe fata.

Am mai schimbat si cureaua de la accesorii, avea crapaturi cea veche.

Sunt foarte ok acum franele, multumit de rezultat dupa atata munca si bani bagati ?. Cred ca in viitor va urma o suspensie, acum cu frane ok imi dau seama ca suspensia nu e ce trebuie, e prea bouncy masina pe denivelari. Ma uit catre Bilstein cu Eibach.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Daca cureaua de accesorii era crapata, poate nu ar strica sa ii faci distribuita.

Link către comentariu

@mad_kat  aceea arata foarte bine, la ea m-am uitat prima data :). Intre timp am comandat arcurile Eibach Pro Kit, le-am luat de pe ebay la un pret foarte ok, zic eu, 110Eur si scutesc shipping-ul, le trimit unui prieten si mi le aduce el. Urmeaza sa comand si amortizoarele Bilstein B4 si ce mai este pe acolo daca tot desfac.

Link către comentariu

si pentru ca nu imi dadea pace un aspect, si anume faptul ca pe langa corpul filtrului de ulei si pe toata partea aceea a motorului era usor umed de ulei am zis sa ma apuc de desfacut sa vad despre ce este vorba. Initial am banuit ca probabil garnitura corp filtru ulei(dar aceea de obicei pierde mult, deci aveam dubii), apoi mi-am mutat atentia catre oringul furtunului de gaze carter care iese din filtru, ca la momentul cand am si defacut sa constat ca acel cot de 90 de grade era de fapt fisurat pe jumatate din diametrul sau, asa se explica si de ce sub capota imi miroasea cateodata a gaze benzina/ulei, nu pricepeam nicicum de unde mirosul...

Cum e cazul cu o masina de varsta asta, furtunele ce duc la PCV sunt cam coapte, joja de ulei si ea e obosita si a crapat cand am scos-o, furtunele de vacuum de asemenea, garnitura corp acceleratie, garnituri injectoare si ce-o mai aparea. Tot pentru ca sunt in zona, voi schimba si termostatul si senzorul de T al lichidului de racire care imi tot dadea eroare intermitenta.

Pentru ca am si un TFSi nu pot sa nu remarc cat de curate sunt supapele la 1.8T :), inca un motiv sa iubesti motorul asta parca si mai mult.

 

70303675_2370924929611809_2306609132595052544_n.jpg

69456074_435149664011632_1593996495374254080_n.jpg

69484618_750844032043739_427156045438124032_n.jpg

70120405_487397482109959_6703640042847338496_n.jpg

70231258_888890504815935_540073776486809600_n.jpg

70600554_2361546207438570_6030115190022864896_n.jpg

Link către comentariu

dupa ultima operatie pot spune ca am reozlvat toate problemele pe care le aveam, adica nu mai scapa gaze in compartimentul motor(cotul acela de 90 era fisurat), apa acum ajunge la 90 repede si acolo sta(era deci si termostatul de vina nu doar senzorul de T) si motorul suna mult mai frumos acum cu uleiul fresh, probabil ca ce avea in el era destul de obosit, oricum era negru, o sa il scimb iar dupa vreo 3-4k km(greu pana ajung acolo deci probabil in primavara mai degraba il schimb :) ). 

Am folosit Ravenol VSi 5w40 cu A40 si 505.00, chiar suna foarte bine acum motorul, inainte avea un usor "clantanit" de tacheti la ralanti, desi la rece nu avea niciun zgomot de tacheti.

Au sosit si arcurile Eibach Pro Kit si undeva in viitor ma voi apuca si de schimbatul amortizoarelor, probabil in primavara pentru ca anul acesta oricum nu voi putea sa ma mai bucur de ea prea mult, nu am de gand sa merg iarna cu ea.

Totodata pot sa raportez si un consum decent, cand am luat masina aveam un consum de peste 15% in oras, enorm pentru un asa motoras, era aproape ca la 3.0tfsi. Dupa ce am facut toate operatiunile legat de frane si motor, a scazut acum dramatic, e undeva pe la 9-10%,  e foarte ok acum  :).

Link către comentariu

II mai faci tu ceva si o transformi cu consum de ALH :cool: Felicitari pentru perseverenta ! 

Jantele ?! 

Link către comentariu

?? un vis umed pentru multi..pfff...jantele, nu stiu inca ce sa fac, ma bate cineva la cap, stii tu cine, sa iau din alea originale pe 16, BBS-urile, dar eu nu prea inclin totusi catre acelea, as vrea sa fie un 17 dar ceva mai classy nu cum sunt astea, ideale ar fi, cum am mai zis, fie cele de Ed25 sau cele de R32 dar sunt foarte scumpe, mai bine iau un Ed25 sa-l dezmembrez decat sa dau +1k Eur pe jante doar.

Era unul de vanzare pe la cca 3.5k Eur perfect functional doar ca era cam ruginit, s-a dat de pe o zi pe alta :)

Modificat de mik15
Link către comentariu

Frumoasa lucrare. Si la a mea i-am schimbat acum multi ani un furtun de gaze in dublu L ce pleaca de sub admisie si merge spre valva PCV. Era rupt pe lung cam 10 cm. Din cauza lui dimineata la rece, la prima cheie pornea si imediat murea motorul. La a doua cheie pornea. La cald pornea perfect. Pe tester zicea de clapeta de acceleratie care nu avea nimic bineinteles. Furtun nou original si gata.

Cu siguranta poti sa mergi mai mult de 3-4000 de km cu acel ulei. Ravenol e un brand foarte bun. Eu iti recomand sa incerci si un 0W40. Cred ca mai sus 502.00 ai vrut sa zici, ca 505.00 e pt TDI- NON PD. De ceva vreme buna bag 0W40 in AGU si merge excelent. La inceput am bagat si eu 5W40 Castrol si apoi cam de 8 ani am trecut pe 0W40 care il schimb anual  la 7000-10000 km ca nu fac mai mult. La inceput Castol EDGE 0W40 adus din Germania si acum de 2 ani Shell Helix Ultra 0W40 din Romania de care sunt foarte multumit ca are un raport foarte bun calitate/pret pentru un 0W40. Intre schimburi mai completez undeva pana in 500 ml, ceea ce e mai mult decat OK pentru un benzina-trubo de km si varsta asta. Anul trecut am facut in 12 luni doar 2200 km cu Shellul asa ca l-am mai lasat o jumate pe an pana la 6000 km.

Iarna trecuta am avut consum de 15.5% in oras si l-am rezovlat cu un alt senzor de altitudine. Acum sunt si eu in grafic la 9-11% daorita lui. Motoarele astea sunt sensibile foarte tare la consum din cauza senzorilor (MAF, O2, altitudine...) si termostat. Baga cat vor ele consum cand nu sunt in parametri.

Spor la treaba.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

curios este ca mie nu imi dadea nicio eroare, daca nu vedeam pe acolo ceva depuneri de la vaporii de ulei care scapau si mirosul emanat nu m-as fi prins ca e crapat acel furtun, il depistam oricum ca desfaceam sa schimb garnitura corpului filtrului de ulei pe care o banuiam vinovata de mizeria creata :).

uleiul are 505.00 si 502.00, my bad, am pus doar norma de diesel mai sus. Inca un lucru curios e faptul ca am scos din motor cca 5L de ulei si nu 4.3 cat ma asteptam, evident la fel au si intrat astfel incat sa arate pe joja ca e la nivelul corespunzator. Initial, cum am schimbat tubul jojei, m-am gandit ca poate o fi mai lung, dar e imposibil intrucat nu as fi putut monta tubul daca avea alte dimensiuni, deci e clar ca are o capacitate de aprox. 5L, stiu ca citisem ceva de faptul ca unele au filtrul de ulei mai mare, cred asa este al meu.

Am prins tare drag de masinuta asta si sper sa stea la mine mai multa vreme, mai am planuri pentru ea de viitor, ii caut jante acum :). Intre timp am si inmatriculat-o, evident nu puteam alege alte litere cred :). Lipseste un capacel la roata fata, cumva l-am pierdut, am deja unul comandat pe drum, cel putin cat mai stau jantele astea pe masina trebuie sa fie totul in regula.

 

 

69697347_807713262977670_1771046244295114752_n.jpg

70835000_2530775420483943_8787715417914212352_n.jpg

Link către comentariu

Frumos! Cand e gata si al meu de la vopsit, in octombrie, poate dau o tura cu el pana la Sibiu si mai schimbam idei.

Link către comentariu

uita-te in topicul golfului meu si vezi daca iti plac long beach-urile pe 17

dupa parerea mea sunt la fel de faine ca santa monica, insa mai usor de intretinut.

nu, nu le dau dar daca iti plac gasesti similare ok ca si bani

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!