Jump to content

VW Golf MK4 GTi


mik15

Postare recomandată

....desi nu sunt fan Golf MK4, parerea mea fiind ca e generatia cea mai nereusita dintre Golf-uri, am totusi un soft spot pentru GTi si R. Imi place motorul 1.8T care in ciuda varstei e unul foarte bun si cu mai putine probleme fata de astea noi, de generatiile TFSi cu bubele lor.

Mi-a cazut cu tronc masinuta, am vazut intr-o zi anuntul, m-am tot uitat la el cateva zile pana am decis sa sun sa stabilesc o intalnire. Nu ma asteptam sa fie mare lucru de capul masinii insa m-am inselat, masinuta e intr-o stare foarte buna mecanic si optic, cu tipicele sale probleme de interior(fetele de usi au textilul dezlipit, mai cate un greieras) dar altfel nu prea am ce sa-i reprosez, oricum nu aveam mari asteptari pe partea asta de la un Golf(vechi), masina este din ''99 totusi, are 20 de anisori :).

In schimb motorul e senzatie, chiar si in varianta de 150cp mi se pare foarte agil, caroseria fiind usoara se descurca de minune, trage foarte bine, pacat insa ca e cutia scurta pe tr. a 5a, dar poate pe viitor ii pun una de FL in 6 rapoarte.

Nu are jantele originale ci niste Rial pe 17 cu spacere de 15mm H&R pe spate, le-as vrea pe cele de R32, suspensia e una reglabila, nu tocmai pe placul meu, aici probabil voi merge pe Bilstein B8 cu Eibach Pro Kit si ii trebuie o revizie a franelor, adica discuri si placute all around.

Imi plac scaunele Recaro care pe langa suportul bun si arata foarte bine in ciuda varstei, are climatronic, trapa, 4 geamuri electrice, imi sunt suficiente astea :). Vor urma si poze ceva mai tarziu.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Cred ca se referea cutia de AUQ de 180 de cai in 6 trepte. Eu am Golful de 12 ani. Poti sa iti spun ca in oras si la DN e foarte OK cutia cu 5, trepte dar intr-adevar la autostrada simti nevoia de a 6-a. Sa o stapanesti sanatos. Ce ai AGU sau ARZ? (am dedus ca ai zis ca e 99-2000)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

motorul este AGU, si da, cand am zis FL m-am referit la cele de 180cp, nu sunt foarte bun cunoscator al platformei, deci Golf MK4 nu a avut niciun FL? :)

 

 

Link către comentariu

Hai cu poze  , hai cu o descriere putin mai amanuntita !

 

 

Link către comentariu

hai ca am reusit sa descarc cateva de pe telefon, asadar iata masinuta :)

Deocamdata nu i-am facut mare lucru, imediat dupa ce am luat-o i-am ridicat putin suspensia pe fata, era prea joasa si loveam in speed bumper, si am cateva pe strada unde locuiesc, plus teava de la intercooler de sub masina era scpata din prindere si facea un scartait, freca pe bucsa ei. 

Planuri ar fi destule, asa cum am zis, in prima faza ma voi ocupa de partea de frane, o revizie a motorului si apoi la interior, dar toate astea cred ca vor mai astepta intrucat stau foarte rau cu timpul, in curand vine si al doilea copilas, asa ca deocamdata o dezmortesc in weekend-uri cand o mai scot la o plimbare.

Nu-mi plac foarte mult jantele, desi sunt foarte usoare am observat cand le-am dat jos sa reglez suspensia.

 

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

IMG_0105.JPG

IMG_0119.JPG

IMG_0122.JPG

IMG_0125.JPG

IMG_0127.JPG

Modificat de mik15
Link către comentariu
în urmă cu 8 ore, mik15 a scris:

in curand vine si al doilea copilas

Felicitari.
Masina pentru 20 de ani, pe exterior arata foarte bine. Daca si sub arata la fel de bine atunci ai pus mana pe o comoara. Sa o folositi sanatosi.

Link către comentariu

Mersi frumos :). Sa stii ca din ce am putut eu vedea, ridicata pe cric, arata foarte ok pe sub ea, pare a fi fost destul de intretinuta prin DE, masina a fost adusa de acolo de curand. Pentru cei 20 de anisori ai ei si eu zic ca e intr-o stare foarte buna, asta m-a si atras la ea pentru ca majoritatea Golf-urilor  de la noi, din generatia asta sau mai vechi, sunt epave, ruginite, fumegand, cu balti de ulei sub ele samd....e dezastru cate cazane de masini iau ITP-ul in RO cu o mica atentie iar proprietarii lor nu dau 2 bani pe faptul ca lasa balti de ulei, ca ne afuma, ca nu au frane si cauciucuri ok, atata timp cat roata se invarte e buna masina.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Arata excelent masina - cred ca ai gasit un exemplar intr-o stare de invidiat.

La interior e putin de lucru - vopseaua cauciucata, fetele de usi, chestii clasice la generatia asta. Ce i-as pune - ceasuri de edition, moment in care poti adauga si mini- sau maxidot

Link către comentariu

da, vopseaua caucicucata cred ca poate fi inlaturata si sa ramane negru lucios, asa era la Audi/BMW din aceeasi ani, dar o inlaturam si erau ok apoi trimurile acelea. Fetele de usi, o sa incerc sa le lipesc, nu stiu daca se pot reface....o sa ma uit de ceasuri edition, dar cred ca-s rare?!

Modificat de mik15
Link către comentariu

Nu sunt asa rare - gasesti cu minidot destul de usor si ok ca si bani - poate chiar immo3. Daca vrei maxidot e mult mai scump si mai greu de gasit.

Link către comentariu

in aceeasi ordine de idei :), trebuie sa ma apuc de frane si nu prea stiu ce sa iau...azi insa am scos-o la o mica plimbare s-o dezmortesc putin si uitandu-ma prin portbagaj mai atent am observat ca are roata de rezerva originala, cea BBS pe 16 care pare nefolosita, are guma pusa din fabrica, foarte tare mi-am zis, e ca o piesa de muzeu :).

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu

si daca tot am dat de janta asta, m-am apucat sa caut un set original de BBS-uri pe 16 pentru masina, am gasit unele in DE, sper sa le iau :). Mi-am comandat in final  discuri TRW cu placute Jurid, plus apratorile de disc de pe spate si cred ca voi trimite etrierii la reconditionat sa ii fac sa arata iar ca noi pentru ca par destul de ruginiti.

Link către comentariu

Pentru compatibilitatea materialelor discurile si placutele trebuie sa fie aceeasi marca si din aceeasi gama.

Link către comentariu

Multumesc pentru sfat, sper sa fie ok si in aceasta combinatie, sincer eu nu am tinut cont de acest aspect mai la nicio masina, in general a fost ok, le aleg si in functie de review-uri pe aceste combinatii.

Ieri m-am apucat de desfacut, practic dau jos discurile si placutele, curat etrierii, poert-etrierii, si inlocuiesc tot ceea ce nu este in regula. Pana acum sunt placut surprins de starea caroseriei pe sub aparatorile de plastic, arata neasteptat de bine si fara rugina.

Partea mai putin buna este ca discurile si aparatorile de noroi ale discurilor sunt ruginite bine, oricum discurile le schimbam dar si aparatorile trebuie intrucat sunt coapte, le ajung 20 de ani cred. Pentru ca tot desfac pe spate, pentru a schimba acele aparatori trebuie si rulmentii dati jos, asa ca ii schimb si pe aceia. In schimb furtunele au fost schimbate si la fel si garniturile la etrieri, daca nu chiar etrierii poate, arata prea bine sa aiba 20 de ani.

Imi place ca e usor de lucrat la masina si e totul destul de simplu, cu exceptia ruginii de pe la suruburi, dar am avut noroc si toate s-au desfacut :).

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu

Eu la al meu am pus acum 9 ani in urma cu 90.000 km discuri Zimmermann si placute Textar. Am fost foarte multumit de combinatie. Placutele le-am schimbat pe fata acum 2 ani ca au ajuns la semn (sau fir rupt si martor in bord nu mai tin minte exact). Am pus Bosch pe fata si pe spate TRW (ca Bosch parca erau cu 40 la suta mai scumpe decat TRW). Discurile le mai am si acum pe masina. Treaba buna faci acolo. Spor sa ai!

Pe mine ma bate gandul sa reconditionez si etrierii cu niste pistonase noi daca e cazul si niste kituri de ganituri si protectii de garnitura noi de la TRW.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

etrierii cu port-etrierii ii trimit la sablat si vopsit plus schimbat tot ce e de cauciuc la ei, ii fac culoarea originala, argintiu. In final am luat si fuzete noi pe spate, suruburile de prindere ale lor si ale aparatorilor de disc, am zis ca daca tot schimb cam pe tot acolo sa pun si fuzetele :). A mea nu cred ca are senzor pe fata pentru uzura placute, nu am vazut vreo mufa.

Deja m-am intins mai mult decat imi propusesem, inca putin si dadeam jos si puntea spate s-o sablez si revopsesc, dar o am in vedere sau eventual cumpar una pe care o pregatesc din timp, ca sa nu stau cu masina pe bara prea mult timp. Suprinzator jugul motor arata bine, doar port-fuzetele de pe fata au rugina pe ele, raman si acelea pentru viitor. Golf quality, piese din Fe nu din Al :)

Modificat de mik15
Link către comentariu

deocamdata niciuna nu este daily, dar imi surade ideea de a folosi Gti ca masina de zi cu zi, e mai mica, gasesc mai usor parcare plus ca e mai fun si mai worry free daca o mai atinge careva, desi sper sa nu se intample asa ceva, mi-ar parea rau :).

Modificat de mik15
Link către comentariu

Sa o stăpânești sănătos mik, e foarte faina...și m-as contrazice cu tine pe tema jantelor , mie îmi plac mult dar gusturile nu se discuta ... ?.

p.s. Are distanțiere pe spate? 

Modificat de msclemike
Link către comentariu

Mersi Mike :). Are distantiere H&R de 20mm cu prezoane de prindere pe butuc, probabil si cu TUV :). Cu jantele nici eu nu sunt inca decis, daca ar fi sa aleg as lua un set de R32 MK4, alea imi plac mult cum arata pe caroseria asta.

Link către comentariu

Ce avem noi aici ?! :) un GTI in familia mik ? 

Super faina jucăria ! Ma așteptam după prima postare sa văd totuși o mașina in 2 uși ! Oricum ar fi sa o stăpânești sănătos și sa o transformi in pocket rocket curând ! 

Si apropo de Facelift la Golf, singurul golf care a primit Facelift este Golful 7 in rest cum au ieșit de pe poarta fabricii in primele luni așa s-a terminat ediția. Poate cu unele opțiuni extra, dar fără modificări estetice / tehnice notabile ! 

Niste idei ? Alte jante după cum bine spuneai anterior și poate un pachet anniversary sau R32 și e ce trebuie ! *( o poza de motivare :) ) 

 

Spor Mihai ! 

0A25CF23-269D-449A-8719-CB13737EE38B.jpeg

Modificat de Cosmin ZKG
Link către comentariu

@Cosmin ZKG mersi frumos pentru urari :). In 2 usi nu mi-ar fi placut mie pentru ca vreau totusi sa fie si practica masina, sa pot sa ii plimb si pe ai mei atunci cand trebuie, asta era un dezavantaj al 325ci-ului, nu ca nu i-as fi plimbat si asa, dar e mai dificil putin. Frumusel a fost si asta al tau, trist e ca la noi mai toate Golf-urile MK4 sunt cam praf, majoritatea pe care le vad, si de cand o am pe asta le tot observ, sunt saracele ca dupa razboi, foarte rar vezi unul ingrijit, toti doar trag de ele fara sa bage un ban in masina. 

Am gasit elemente AM de Ed25, dar nu sunt inca convins ca vreau, imi plac pragurile si fusta spate, buza din fata nu ma prea incanta.

Link către comentariu

Eu am ales o varianta combinata : eleron si praguri de gti si spoilerele de pe bara fata si spate de v6 .  Acum depinde de gusturi.

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!