Jump to content

Simeringuri bloc motor/distributie !


Imparatul
 Share

Postare recomandată

Azi mi-am schimbat planetarele cu unele noi (kit complet). Si vreau sa-i schimb pt. inceput si simeringurile de pe blocul motor, alea din partea curelei de distributie deoarece imi pierde ulei pe acolo. Imi curge ulei pe jos si in ultimul timp trebuie sa completez cam mult si lasa destul de "multisor" ulei cand stationez si o opresc. Nu curge continuu dar in mers il pierd.

Stie cineva care a schimbat cate simeringuri sunt, ce dimensiuni si ce mai trebuie sa schimb? E prima data cand vreau sa fac asa ceva.

Motorul e 16V KR. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Dar la un motor 1,6 D(JP) stie cineva cum se schimba simeringul de la vilbrochen ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cea mai expresiva poza pe care am gasit-o acum.

pe partea cu distributia dai jos fuliile si capacele de plastic, scoti pinionul de distributie si capacul cu numarul 17. simeringul e cel cu numarul 4.

pe partea cu cutia, trebuie data jos cutia, ambreiaj, si ajungi la un capac asemanator cu cel de pe partea distributiei.

daca la magazin nu iti gaseste simeringul dupa codul din program, ori iei codul de pe simering, ori ii dai dimensiunile. dimensiunile sunt si ele scrise pe simering.

post-6058-1217357728_thumb.jpg

Modificat de danmoise
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca pinionul de la distributie e strans cu draci. Invart rotile la masina cand incerc sa-l desfac. Ce varianta de blocat motorul stiti? De zece ani am eu masina si nu am umblat niciodata la surubul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fixezi volant...pe la dopul carcasei cutiei :lol: cu o surubelnita teapana :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe partea cu distributia dai jos fuliile si capacele de plastic, scoti pinionul de distributie si capacul cu numarul 17. simeringul e cel cu numarul 4.

pe partea cu cutia, trebuie data jos cutia, ambreiaj, si ajungi la un capac asemanator cu cel de pe partea distributiei.

daca la magazin nu iti gaseste simeringul dupa codul din program, ori iei codul de pe simering, ori ii dai dimensiunile. dimensiunile sunt si ele scrise pe simering.

Capacul 17 poti sa il scoti doar daca demontezi baia de ulei inainte. Simeringul poti sa il scoti si fara sa demontezi capacul ala, cu o surubelnita si multa grija sa nu deteriorezi zona de etansare, capacul fiind din aluminiu.

@dok - stiu 2 variante, la ambele ai nevoie de un al doilea om.

1. bagi in treapta a I-a a cutiei de viteze si apoi tii apasata frana.

2. scoti capacul de plastic de pe cutia de viteze (se afla in partea superioara, inspre motor) si blochezi volant (se introduce intre dintii coroanei o surubelnita)

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu surubul ala l-am dat jos pe groapa, cu o parghie de 1.5 metri. poti sa incerci cu rotile franate si cu pistol pneumatic.

am uitat sa zic ca trebuie sa dai jos baia pt metoda de ti-am descris-o, am banuit ca daca tot dai drumu la ulei si demontezi multe p-acolo, schimbi si garnitura.

oricum va trebui sa pui din nou motorul la punct, si daca nu ai schimbat tu recent kitul de distributie, sa-l schimbi si p-ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc cu ambele metode. Cu prima, ambreiajul da sa patineze.

Sper sa nu se rupa nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu m-am apucat de ceva asemanator la a mea ..

Spune-ne cum ai reusit sa blochezi arborele cotit si daca ai reusit sa dai jos surubul ce fixeaza pinionul distributiei.

Zilele astea trebuie sa fac si eu acelasi lucru ..

Modificat de larson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am facut nimic. Deocamdata adun piese si sfaturi (la problemele pe care le am).

Vreau sa ma pregatesc pt. iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fixezi volant...pe la dopul carcasei cutiei :icon_thumright: cu o surubelnita teapana :rolleyes:

Nu recomand asa ceva ! Risti sa rupi cureaua de distributie sau sa ii busesti dintii pentru ca sigur ti-o va invarti peste pinioane.

Incearca sa bagi un levier in gaurile alea ale rotii si tii contra dar nu pe chiulasa ca risti s-o spargi si pe-aia.

Da cu W40 din abundenta inainte si lasa asa 15 min. poti incerca cu o dalta sa dai tangential in prezon doar cat sa se insinueze degripantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!