Jump to content

Codari diverse/Setări Vag-Com Octavia2


cutcutro
 Share

Postare recomandată

NU merge la toate bordurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt bune acele coduri cred,asa imi da si mie cand incerc sa intru la un passat b6 pe motor cu adaptarile speciale, astepti 10 min si il ia iar... scrie acolo dar nu merge.

Ori nu ai acces cu acele coduri ori nu are el functiile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi la passat ar trebui sa merga cu 12233 la security acces .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu toate si nu merge stiu vreo 4 sau 5 coduri nu accepta nici unu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact dar cred ca e 20tdi, deci probabil un bkp sper sa nu le incurc... nu mai conteaza oricum...masina s-a dus naiba... a dat un peugeot boxter in ea cu vreo 70 din lateral si e dauna totala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skodaoctavia82
Salut.

pentru posesorii de Octavia 2, ce ati/nu ati configurat cu vag com?

(alarma, inchidere, etc).

care sunt avantajele/dezavantajele.

pina acum:

- inchidere automata la 15 km/h

- sonor acustic la armarea alarmei

cum activez cu vag com

- inchidere automata la 15 km/h

-sonoru ptr centura cand nu este pusa

merge daca da ma intereseaza pasi exacti

masina este octavia 2 din 2005 cu motor bjb tdi

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit si tu cele 32 pagini sau vrei sa citim noi pentru tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am urmatoarele probleme cu alarma de fabrica:

2 Faults Found:

01135 - Interior Monitoring Sensors

004 - No Signal/Communication - Intermittent

01134 - Alarm Horn (H12)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Pentru moment, fiind pe graba (ma duc la serviciu) am ales varianta de a dezactiva alarma.

Pentru cine este in aceeasi situatie ca mine si vrea sa-si dezactiveze alarma:

inainte de dezactivarea alarmei

post-21162-1278487574_thumb.jpg

dupa dezactivare

post-21162-1278487621_thumb.jpg

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a lui clodius e la fel, tot dezactivate si le are dar probabil sunt duse...sau siguranta sau fire ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant este ca beep-urile de la armare si dezarmare au ramas active.

Modificat de MacGyver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri, neavand ce face m-a jucat nitel cu vag comul. Am dat peste o functie "comfort closing", am activat-o. geamurile urca acum total dupa o apasare de 2-3 secunde, fara a mai fi nevoie sa tii apasat pe inchis. Nu am gasit functia care sa le deschida in acelasi mod.

Masina e MY2008, terndline cu inchidere pe cheie.

Am gasit prin modulul de abs o codare/adaptare a dimensiunii rotii. Eu aveam trecut pe 15' si rotile erau pe 16'. am modificat pentru 16 si mi se paare ca franeaza mai bine, in sensul ca nu intra abs asa repede(parca acum intra exact cand trebuie)...sa fie placebo?

Stie cineva daca se comporta altfel din setarea aia?

post-20693-1279086507_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal cred ca setarea aia auta TPM sa fie mai sensibil sau invers la detectarea scaderii presiunii in una din roti. Insa nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu deschiderea aia confortabila a geamurilor? ca inchiderea e super...dar pe mine ma tenteaza mai mult deschiderea...te apropii de masina si lasi geamurile jos fara sa mai tii apasat asa mult :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista codare pentru ceea ce vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e explicatia cu 15/16? Cum ai modificat, cu un cod? Care? :)

Modificat de RRS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat acum...cred ca e intr-adevar cum spunea colegul de mai sus pentru monitorizare presiunii.

Oricum ma bucur ca am activat inchiderea confort a geamurilor.

P.S. altceva nou nu ati descoperit si voi?

post-20693-1279205540_thumb.jpg

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeam ca influenteaza vreun alt senzor, ABS sau poate chiar citirea vitezei/km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca se poate activa incalzirea oglinzilor chiar daca temperatura exterioara este mai mare de 16 grade (din cate stiu numai sub aceasta temperatura se incalzesc) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sub 5 grade... eu asa stiu. Cred ca doar daca punem vreo instalatie electrica necomandata de BC reusim... sau?

La Ford merg oricand... as vrea si eu sa am la Skoda facilitatea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia merge procedura aceasta pentru aerisirea pompei abs: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html ?

Am schimbat lichidul de frana la service Skoda - procedura specifica de inlocuire cu ajutorul aparatului special.

De ce mi-a fost teama nu am scapat - pedala are acum o cursa de 2-3 cm in care nu am frana, prinde mai tarziu, ca si cand am aer pe instalatie, cu toate ca teoretic nu avea cum sa intre aer.

Nu e diferenta foarte mare fata de cum aveam pedala inainte, dar e !

O sa ma intorc la service daca nu merge cu interfata, desi mi-e teama ca dupa sa nu fie si mai nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge, dar dupa procedura trebuie facuta aerisirea clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o. Am aerisit pompa conform procedurii. Acum pedala e ca inainte.

Nu am inteles un lucru: aerisirea pompei se face in sistem inchis, nu?

Procedura are 3 faze: 1.tii apasat pedala, se duce pana jos, pompa o aduce inapoi (face zgomot asemanator unui motoras, in pedala se simte ca si cand lucreaza ABS); 2. aerisirea pe fiecare roata in parte - aici nu am inteles ce trebuie facut, probabil ce ai spus tu Al, ca trebuie facuta aerisire clasica? - am trecut la pasul 3. faci 10 pedale. Am repetat de cateva ori pasii si cam atat. In mod normal masina trebuie sa fie pe elevator, rotile sa fie suspendate...eu am aplicat-o in parcare, cu frana de mana jos.

Se pare ca nu a avut aer, dar ceva nu era ca inainte... important ca s-a rezolvat.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, din ce stiu eu: daca in timpul procesului de schimbare a lichidului de frana intra aer in instalatie, acesta , prin aerisirea clasica cu pedale si purjare lichid la roata nu iese din pompa de ABS, si trebuie facuta procedura prin care se scoate aerul afara din pompa, dar acesta ramane pe conducte si de asta trebuie facuta dupa procedura aerisirea clasica. Nu cred ca influenteaza daca masina e suspendata sau nu, eu nu am observat acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a gasit cineva, macar dpdv tehnic varianta incalzirii oglinzilor oricand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Setări Vag-Com Octavia2

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!