Jump to content

ALH-ul meu porneste foarte greu sau nu. Help me !


mirceagolf
 Share

Postare recomandată

Verifică cum porneşte cu mufa de la G62 scoasă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    8

  • mirceagolf

    8

  • Andi TDI

    5

  • iAlec

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare si La multi ani!

Am si eu problema asta la masina sotiei (ALH), porneste greu pe frigul asta in sensul ca o ia la prima cheie lunggg dar de obicei pune contactul de 2-3 ori.

La cald totul e perfect sau daca o repornesc imediat dupa prima pornire. Nu are alte simptome si merge frumos.

Bateria invarte f bine si e destul de noua.

 

Suspectez bujiile si le-as inlocui, ce marca sugerati? Vad ca cel mai des gasesc BERU, NGK, BOSCH.

Senzorul asta G62 ar putea fi o cauza la mine? Daca da, cum pot verifica daca e bun sau nu si unde e situat? :)

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 este primul suspect (este suficient sa dea cu vreo 15-20 grade mai mult pe engine). Dacă pornește bine cu mufa de la el scoasă cam pe acolo este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il poti verifica fie pe diagnoza fie cuun ohmetru. Tabelul cu rezistenta in funcntie de temp o gasesti postata pe forum.

Bujii BERU am pus eu, rezista de multi ani. Bosch erau cele OEM.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut din nou o scanare masinii si mi-a aparut urmatoarea eroare:

1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

Senzorul G62 si G2 se afla in aceeasi carcasa nu? Am schimbat acel senzor acum 10 luni impreuna cu antigelul si acum trebuie sa il schimb din nou?! ?

Stie cineva ce ar putea duce la stricarea senzorului G62/G2?

Acum e prea frig afara sa schimb senzorul, voi mai astepta sa se incalzeasca putin, poate voi schimba si termostatul (nu l-am schimbat niciodata). E ok daca merg cu masina asa in continuare cateva saptamani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt în aceeaşi carcasă. Eroarea spune că din când în când nu face contact mufa, aşa că prima dată verifică starea mufei, dă cu nişte spray de contacte.

Dacă tot ai vcds verifică temperaturile de pe Engine şi pe Instruments cu motorul rece şi cu el cald, ar trebui ca temperaturile să fie sensibil egale. Ai făcut verificarea cu mufa scoasă dacă porneşte bine?

Termostatul îl schimbi doar dacă se strică, nu are rost să te scarpini dacă nu te mănâncă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat cu spray de contacte pe mufa respectiva si am verificat vizual firele, totul pare ok.

Temperaturile pe Egine si Instruments cu motorul rece: 28 grade (Engine) comparativ cu 22 grade (Instruments) (inca nu am apucat sa verific cu motorul incalzit bine)

La pornire cu mufa scoasa nu prea am observat diferente mari, voi mai incerca saptamana asta.

Am recurs la un mic "hack" pana la urma, in sensul ca am marit putin durata de actionare a bujiilor urmand tutorialul asta: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=123304

Aveam undeva la 2.20 secunde si acum am 4.30 secunde, pare sa pornesca mai bine acum.

Oricum e o solutie temporara pana se incalzeste afara si ma voi putea ocupa de acel senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu un update.

Am schimbat senzorul cu unul Beru (90 lei), am completat cu antigel si am sters eroarea de mai sus (01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent). Astazi am scanat din nou masina si surpriza, eroarea a revenit, exact aceeasi eroare. Imediat ce o sterg imi apare din nou. ?

Acul urca treptat de la 0 la 90 (la fel ca si cu senzorul vechi) si uneori porneste mai greu dimineata la rece, chiar si cu durata de actionare a bujiilor marita cu vcds-ul.

Tind sa cred ca problema e de altundeva...

Modificat de iAlec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa, firele de la senzor , e greu de crezut sa fie  senzorul cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea asta apare atunci când ECU nu vede senzorul (am verificat la mine şi atunci când este scos senzorul apare această eroare), deci cum a spus colegul mai sus probabil că ai un contact imperfect.

Eroarea nu are legătură cu pornirea sau timpul de acţionare a bujiilor care au legătură cu G62 aflat în aceeaşi carcasă. Din moment ce nu apare eroare pe G62 înseamnă că pe circuitul acestuia nu există probleme. Deci problema legată de pornire nu este de aici. Referitor la eroare, dacă nu găseşti vreun contact imperfect şi dacă în bord arată temperatura ok eu zic să îi dai pace pentru moment.

Pentru pornire prima dată verifică bateria. Ce tensiune are înainte de pornire dimineaţa? La cât scade pe timpul cât stă martorul de bujii aprins? La cât scade când acţionezi demarorul?

Am văzut că bateria este relativ nouă, dar verifică prima dată asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!