Jump to content

Mi-am spart baia de ulei


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Am plecat acum 2 zile de la lucru si n-am vazut ca cineva a lasat un bolovan destul de mare in fata masinii. Am trecut peste el, cu scartiielile de rigoare si ieri dimineata am observat o pata de ulei sub masina.

Uleiul nu curge, ci doar lacrimeaza.

Am inteles ca sa schimb capacul acela, costa cel putin 10 milioane.

Se poate suda? Eventual lipi cu altceva?

Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate suda. Gaseste un sudor care sudeaza in aluminiu si intreaba-l de pret. Ideea e ca ar trebui sa gasesti in Timisoara 99%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la firma de asigurari si repara baia pe CASCO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de fisura am auzit ca se repara cu succes cu ajutorul "picaturii" sau poxipolului (nu mai stiu exact care din ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am casco.

Am incercat ieri cu Poxipol, doar ca nu am golit uleiul din masina si acum inca lacrimeaza fff putin. Miine imi golesc uleiul si lipesc cum trebuie. Sper sa nu trebuiasca sa o sudez, ca parca vad ca-mi cer astia o gramada de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie si deformata.. ca atunci se schimba capacitatea baii de ulei.. plus presiunea din ea... In cazul asta mai bine o schimbi :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sudeaza in aluminiu la vulcanizare pe memorandului coltz cu str. cluj, e o vulcanizare sudeaza jante, intreaba-i cat itzi iau, sudura e sfanta.(daca baia e de aluminiu)

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lipit la Passat cu Poxipol si era lovita destul de rau.

Nu am avut nici oproblemade atunci, atat doar ca trebuie acum sa scot uleiul pe sus prin pompare.

Uleiul cursese tot din baie inainte s-o lipesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost pe Memorandului la vulcanizare si au zis baietii ca mi-o sudeaza da s-o duc data jos... :D

deseara scurg uleiul si lipesc cu poxipol.

Sper sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da baia jos, curat-o bine, spal-o cu detergent, usuca si lipeste cu poxipol sau alta solutie pe baza de rasini epoxidice. Ai rezultat garantat. Lipitura ar trebui sa o faci prin interior, sa nu ai surprize ulterior. Eu am facut asa ceva la o baie de Opel. Merge cu ea de 2 ani si nu mai picura nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da baia jos, curat-o bine, spal-o cu detergent, usuca si lipeste cu poxipol sau alta solutie pe baza de rasini epoxidice. Ai rezultat garantat. Lipitura ar trebui sa o faci prin interior, sa nu ai surprize ulterior. Eu am facut asa ceva la o baie de Opel. Merge cu ea de 2 ani si nu mai picura nimic.

O baie noua ptr benzinar cred ca gasesti la ~ 4 mil. La a mea pe motorina am schimbat si era 8 mil la reprezentanta...asta legat de preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot o dai jos, sudeazo, la o eventuala lovitura "lipiciul" crapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am dat-o jos. Am scurs doar uleiul, am curatat-o cu detergent, si apoi am lipit cu poxipol ( pe dinafara ).

Sunt foarte multumit de rezultat. Nu mai curge, si arata de parca ar fi de acolo. L-am lasat de seara pana dimineata sa se usuce si abia apoi am pus uleiul inapoi.

Sunt curios cum rezista insa la ger... Oricum pana atunci mai este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io mai degraba ma gandesc cum rezista la caldura, cand se duce uleiul la 120-130 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

black_shadow

Poxipolul rezista la ulei/benzina, temperaturi de pana la 120 de grade celsius nu se contracta si nu se dilata. Daca a curatat locul , l-a matuit cu smirghel apoi degresat si aplicat poxipol rezista. Eventual poate aplica silicon termorezistent pana la 1000 de grade celsius de la Bison .

Modificat de black_shadow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, dar ai citit ca nu a degresat pe ambele fete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, dar ai citit ca nici nu am lipit pe ambele fe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diferente mai mari de temperatura fisura "lucreaza".Fiind materiale diferite se vor dilata-contracta in mod diferit iar in timp va apare o fisura intre cele doua, asa ar fi logic. Din experienta:am incercat cu ceva timp in urma sa lipesc o fisura, dar dupa ceva timp a inceput sa "musteasca". Am lipit-o apoi cu silicon si a tinut trei luni pina am reusit sa o dau jos si sa o sudez (cea mai buna solutie cred eu). Siliconul fiind elastic se comporta mult mai bine la diferentele de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce spune floriand este adevarat. Lipitura o sa tina in sezonul cald, fara probleme. Dar la iarna, cand diferentele de temperatura vor fi semnificative, fisura se va deschide din nou si problema va reapare. Cea mai buna solutie e sudura. Materialul de adaos se "leaga" de materialul de baza la nivel de structura interna si actioneaza ca un singur corp, spre deosebire de un adeziv, care isi va pastra proprietatile fizice si chimice proprii. Am experimentat si eu cum e cu lipitura si cum e cu sudura. Intr-adevar, pentru a putea repara fisura in conditii optime trebuie data jos baia de ulei si mers cu ea la sudor. Poate parea mai dificil si mai putin comod acum, dar te scuteste de multe batai de cap. Situatie imaginara: la iarna, pleci la munte si acolo iti dai seama ca uleiul a inceput sa se prelinga... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele de temperatura sunt si acum semnificative.

Dimineata cand plec sunt 7-8 grade si am inteles ca se incalzeste in timpul mersului pana la 80-90 de grade, poate mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt si acum diferente. Dar se pleaca de la 7-8 si se ajunge la 70-80. Iarna se pleaca de la -15...-20, se cam schimba situatia. Cateva cicluri extreme de contractie-dilatare sunt suficiente. Dupa cum am zis, am avut o problema similara. Tot sezonul cald nu am avut nici o grija, insa, odata cu primele nopti geroase fisura a inceput sa se umezeasca si uleiul sa pateze baia pe dedesubt. M-am consultat si cu specialisti care se ocupa cu adezivi de uz profesional si mi-au recomandat si ei ca, in acest caz, sa apelez la sudura. Dupa ce am sudat baia am putut sa stau linistit. Iti recomand sa faci la fel. Singura dificultate va fi demontarea baii, pentru curatare, degresare etc. si pentru a realiza o sudura de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!