Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

În cazul ăsta verifică şi alininerea arborelui cotit cu pompa de injecţii. După cum am spus mai sus: scoţi dopul de vizitare de la volant , ridici maşina pe cric, învârţi de roată cu cutia angajată în tr.4 până se aliniază semnele ca în desen

schite.JPG

Apoi scoţi capacul 1 (în afară de cleme mi se pare că mai are un şurubel ceva în partea de jos) ca să ai acces la fulia de la pompa de injecţie şi faci rost de un burghiu, ceva rotund care să intre în orificiul unde intră scula 3359 din poza de mai jos

rola pompa.JPG

gaura de pe fulie trebuie să fie aliniată cu gaura de pe pompă şi să permită intrarea obiectului pe care te-ai hotărât să-l foloseşti. Dacă astea sunt aliniate atunci cauza este în altă parte, posibil pe parte electrică sau probleme în pompa de injecţii, dar pentru a verifica asta trebuie să ai un instrument de măsură cu care să măsori unele tensiuni/rezistenţe în mufa de la ECU şi în mufa de la pompa de injecţie. Dacă ai multimetru îţi pun schema şi îţi zic ce să măsori. Deşi dacă stau să mă gândesc bine dacă ar fi probleme pe parte electrică ar trebui să rămână ceva erori stocate, dar mai ştii?

Oricum situaţia este destul de delicată pt. că dacă te duci la un service în starea actuală s-ar putea să te pună să schimbi destule până găsesc defectul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt masina din semnatura mea estem desene ?Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am o problema cu pornirea la masina - Golf 4 1.4 - 2002 BCA.Cateodata masina invarte dar nu porneste( s-a intamplat acum doua zile si astazi din nou),daca pun contactul de cateva ori o ia.Alta problema este ca ieri s-a aprins becul la motor, am fost cu ea la tester si mi s-a zis ca eroarea afisata poate fi : distributia sarita de la punct(masina merge perfect trage etc) sau un senzor de la vilbrochen.Acum nu stiu daca rateurile la pornire pot avea legatura cu ce mi s-a spus la tester.Poate este vreun coleg care ma poate lamuri cam ce trebuie de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit s-o pornesc, i-am facut o alta diagnoza mai completa (probabil eu nu i-am facut cum trebuie) si a gasit o eroare pe care a sters-o nenea si apoi a pornit masina. A zis ca problema e la computerul de pe motor care a fost blocat cica sau partea electronica de la pompa de injectie...deci nu am depistat cauza exacta. A zis ca oricand poate sa reapara, mia mult nu a stiut sa-mi spuna. Deci e delicata problema cand nu stii ce o doare pe masinuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia să salvați erorile inițiale, să vedem despre ce e vb...să nu o pățești iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ma duc marti din nou la un tester si am sa postez exact eroarea aici sa vedeti despre ce este vorba.De cand a sters eroarea vad ca nu s-a mai aprins becul la motor.Revin marti cu eroarea exacta(daca mai gaseste ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau să încep de la început să-mi cer scuze dacă greșesc cu postarea asta, însă ... sunt în criză de idei ... nici nu știu să descriu fenomenul ăsta de mașină ... dar doar atât știu ... de cca. 3-4 ori pe lună îmi face problema asta ... în rest mănâncă asfaltul (cursez mult cu ea) ... mă poate ajuta cineva ?! nimeni nu prea știe ce să-i facă ... pe niciun tester nu afișează erori ... idk ... Vorbesc despre un Golf 4 1,6 16V din 2002, motor tip AZD ...  HEEELP PLEASEEE !!!!!! :'( :(:( ... 

 

Modificat de Andrei-PcSW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza ai facut o cu o interfata ok sau cu o clona ??

 

 

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, romytaxy a scris:

Nu ti cupleaza releul 109/pt.ca nu se aprinde spira de la bujii.

 

tocmai am spus că nu-mi afisează testerul nicio eroare ... iar dacă ar putea fi vorba despre un releu, ar trebui să afișeze ceva în legătură cu el ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pt.tine era postarea cu releul 109(am editat din nou postarea/tu ai benzina), dar..intrebarea ramane valabila vizavi de interfata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minut în urmă, romytaxy a scris:

Nu pt.tine era postarea cu releul 109(am editat din nou postarea/tu ai benzina), dar..intrebarea ramane valabila vizavi de interfata.

 

am facut-o personal cu vag com 12.12 licensiat, cumpărat de pe site-ul lor și la reprezentanta vw de cateva ori bune ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12.12 cu licienta era acum 1 in in urma dar...daca nu ai nici un fel de eroare posibil probleme pe alimentare(pompa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minut în urmă, romytaxy a scris:

12.12 cu licienta era acum 1 in in urma dar...daca nu ai nici un fel de eroare posibil probleme pe alimentare(pompa).

dacă ar fi fost pompa, trebuia să-mi meargă la drum în șocuri ... nu face asta ... și nici pompa nu este de vină ... a fost verificată ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La clapeta te ai uitat spun asta pentru ca am vazut ca se accelera singura...dupa ce a pornit intr un final si apoi se opreste brusc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minute în urmă, sdR+ a scris:

La clapeta te ai uitat spun asta pentru ca am vazut ca se accelera singura...dupa ce a pornit intr un final si apoi se opreste brusc...

clapeta e ok ... nu prezinta uzuri defectiuni, nu stiu ... (a fost prima la care m-am uitat, inchipuie-ti :D ) ... + ca dinnou testerul ar fi trebuit sa-mi spuna de ea si mai mult ... ar trebui sa faca probleme si la drum ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul iti spune multe daca stii ce sa faci cu el.:)

Pompa poate avea momente cand se blocheaza si apoi merge ok/clapeta nu face fluctuatii decat in relanti si nu in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.07.2016 at 3:06 PM, F l o r i n said:

Trebuia să salvați erorile inițiale, să vedem despre ce e vb...să nu o pățești iar

Pai mi-a spus ca oricand poate face faza asta, dar nu a stiut exact sa-mi spuna unde e problema...si ce fac acum...schimb ECU si pompa de injectie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, romytaxy a scris:

Testerul iti spune multe daca stii ce sa faci cu el.:)

Pompa poate avea momente cand se blocheaza si apoi merge ok/clapeta nu face fluctuatii decat in relanti si nu in mers.

mai nou, testerul a inceput sa-mi afiseze erori de genul: ...

Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: 1C0-907-37x-ABS.lbl
   Număr VAG: 1C0 907 379 C
   Componenta: ABS FRONT MK60      0103  
   Codare: 0001025
   Atelier: WSC 01317 785 00200
   VCID: 2A51695D861A844EEA7-515A

1 cod a gasit 
01314 - Modul de comanda motor 
            013 - Cititi vă rog memoria de defecte - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Număr VAG: 1C0 909 605 A
   Componenta: 27 AIRBAG VW51 01     01  
   Codare: 12855
   Atelier: WSC 01317  
   VCID: 2241817DAE2A5C0EA27-4B18

1 cod a gasit 
00532 - Tensiune alimentare B+ 
            07-10 - Semnal prea mic - intermitent

 

si nu vad nicio logica ............................................ sa fie ECU defect ?! sa afecteze in vre-un fel airbagul pornirea masinii? (intreb asta pentru ca am vazut ca avertisment la "testare actuatori" airbag: "atentie aceasta actiune poate aduce asteptari nedorite: masina poate sa nu mai porneasca" sau ceva de genul .....

 

Modificat de Andrei-PcSW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Andrei-PcSW said:

 

verifica incarcarea se pare ca ai avea probleme  dupa eruarea aparuta  o tensiune slaba  sub 11.5 volti  poate atrage alte eruari iar vizavi  de postarea de mai sus   cu fluctuatia da relanti sau pornirea greoaie valabil la dizel la benzina nu stiu  daca poate fi aceiasi problema  ar putea fi senzorul de temperatura G 62 merita verificat

Modificat de vivogalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minute în urmă, vivogalati a scris:

verifica incarcarea se pare ca ai avea probleme  dupa eruarea aparuta  o tensiune slaba  sub 11.5 volti  poate atrage alte eruari iar vizavi  de postarea de mai sus   cu fluctuatia da relanti sau pornirea greoaie valabil la dizel la benzina nu stiu  daca poate fi aceiasi problema  ar putea fi senzorul de temperatura G 62 merita verificat

am rămas fara baterie zilele astea (uitat poziția pusă), împinsă si pornita dar după am pus-o pe redresor si bateria e ok dar se pare ca de la asta erau erorile ... bine de știut, mulțumesc! :D iar vis-a-vis de senzorul de care vorbești, îmi poți da mai multe detalii ... unde se afla / ce i-as putea face ?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.07.2016 at 11:38 PM, Andrei-PcSW said:

am rămas fara baterie zilele astea (uitat poziția pusă), împinsă si pornita dar după am pus-o pe redresor si bateria e ok dar se pare ca de la asta erau erorile ... bine de știut, mulțumesc! :D iar vis-a-vis de senzorul de care vorbești, îmi poți da mai multe detalii ... unde se afla / ce i-as putea face ?! 

drept sa-ti zic nustiu  la benzina unde se afla eu am diesel la diesel senzorul are  4 pini  indica si temperatura  catre calculatur si catre  bord daca diferenta de valori dintre cele doua e prea mare  sau indica eronat apare pornirea greoaie in general cand motorul e cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dar cum aflu daca ECU e defect ? Nu ma dau banii afara sa-l schimb....poate nimeresc unul mai rau decat ce am. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: am un golf 4 pe gpl si de ceva timp porneste doar de la a 2a cheie. Ce sa fie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un vw bora 14 16 v cu gpl si porneste la a doua cheie in fiecare dimineata la prima niciodata,am schimbat pomapa, senzor de temperatura, fise ,buji.Doar dimineata face asa.Ce are prieteni?

multumesc

Modificat de danielvw2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!