Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Merci colegu,astea sunt ok,nici pe vag nu da nimic.

Voi citi "pornire grea la cald"

Modificat de docalucian
new info
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian - fa o diagnoza ca sa stii sigur de unde este problema.... altfel, e ca datu-n bobi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu rezolvarea:era de vina avansul,trebuia dat putin pe plus(+3)

Drept rezultat a scazut consumul orar de la 1 la 0,6l/h la relanti.Pornirea la cald e sensibil ameliorata,motorul merge mai rotund si in acceleratie max nu mai scoate fum negru.Multumesc domnilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, asta nu este solutia normala.... ci este un fel de pacaleala. In mod normal, un motor pompe dusse din generatia din care face parte si al tau, trebuie sa stea la 0.0 - reglajul avansului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, posibil sa contribuie si numarul de kilometri ai motorului,ca inca nu stiu exact cati are.Per ansamblu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automat, uzuri, etc... din cauza asta apar aceste diferente/valori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am si eu o problema  varog ajutatima   porneste csnd vrea   am vacut o scanare  si mi-apare o eruare pe instrumant din documenteri pe forul pare a fi un releu ,unde ar fi pozitionat  la un gof 4  1,9 ajm

Friday,18,March,2016,19:25:36:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401
neculai


                Address 17: Instruments       Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl
Control Module Part Number: 1J0 920 822 C
  Component and/or Version: A4-KOMBIINSTR. VDO V25 
           Software Coding: 03142
            Work Shop Code: WSC 05314  
           Additional Info: IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2282795       
                      VCID: 254BEF4DBFFA271
1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul 109 de sub bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc  ,momentan problema rezolvata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Detin o bora din 2001 1.6 16v. Problema la masina mea este ca dimineata imi porneste greu, adica tre sa ii dau 2 sau chiar 3 chei pana porneste. Dupa ce porneste daca o bag in viteza sa plec de pe loc incepe sa se balbaie si uneori chiar mi se opreste motorul. Problema asra o face cand e rece afara, sau daca nu o pornesc 2 sah 3 zile. Cand e cald afara porneste in regula si nu face nici o figura. Mentionez ca am schimbat vara trecuta bateria noua, sonda lambda , valva egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi bujiile si cel mai important un scan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor temperatura ? Nu stie ca este frig si comanda injectia ca si cand motorul ar fi cald,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

SAlutare

astazi cand am plecat cu masina, dupa vreo 5 minute de mers, am simtit ca masina nu mai accelereaza, am schimbat intr-o treapta inferioara, dar aceeasi situatie, si imediat a inceput sa scoata foarte mult fum alb. Am oprit motorul in compartimentul motor totul pare la locul lui, nivelul uleiului este exact unde ar trebuii sa fie, am obsevat doar un nivel scazut la antigel, dar nu chiar cred ca era sub minim (nu s-a aprins nici un martor) Am incercat din nou sa pornesc masina (dupa ce am lasat-o cateva ore) dar nu mai vrea sa porneasca, ori de cate ori am incercat nu mai vrea sa porneasca. Invarte, dar nu porneste, cat timp dau la automat scoate si fum alb, nu foarte mult dar este vizibil, si vizual si la miros.

Ce este de facut ? aveti ceva idei ? am dus masina acasa pe platforma. Am verificat distributia, cureaua este la locul ei, curios este ca nici nu se aprinde vreun martor in plus in bord. Poate sa nu mai porneasca daca turbina nu ar mai fi functionala ?  intreb de turbina, pentru ca stiu ca are o uzura nu tocmai neglijabila, desi pana acum nu a dat semne de nefunctionare. Ma gandeam si la pompa de motorina, la o alta masina, cand pun contactul aud bazaind permanent pana pornesc motorul, la Golf nu mai stiu cum face.  Masina o foloseste sotia, si in proportie de 90% in oras, dar nu merge subturat.

Masina este cea din semnatura, Golf4, 1.9TDI, 90CP, ALH.

Am atasat si niste erori scanate de un prieten cu VCDS, credeti ca erorile de acolo au legatura cu problema mea? (lasandu-le la o parte pe cele care nu au legatura cu problema in sine, centuri, airbag...)

multumesc mult

Log Golf4.txt

Modificat de MeHigh_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme la imobilizator. Ori ai scapat cheia si s-a spart cipul, ori ai probleme la ceasuri (cea mai comuna problema).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mrc, simptomele nu par sa aibe legatura cu eroarea de imobilizator.....

astazi cand am plecat cu masina, dupa vreo 5 minute de mers, am simtit ca masina nu mai accelereaza, am schimbat intr-o treapta inferioara, dar aceeasi situatie, si imediat a inceput sa scoata foarte mult fum alb. Am oprit motorul in compartimentul motor totul pare la locul lui, nivelul uleiului este exact unde ar trebuii sa fie, am obsevat doar un nivel scazut la antigel, dar nu chiar cred ca era sub minim (nu s-a aprins nici un martor) Am incercat din nou sa pornesc masina (dupa ce am lasat-o cateva ore) dar nu mai vrea sa porneasca, ori de cate ori am incercat nu mai vrea sa porneasca. Invarte, dar nu porneste, cat timp dau la automat scoate si fum alb, nu foarte mult dar este vizibil, si vizual si la miros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din scan rezulta ca motorul este blocat de imobilizator, mai sunt probleme pe debitmetru si turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate erori are el in scan, nu stii care au legatura cu problema actuala si care sunt vechi.

simptomele nu au nicio legatura cu probleme la immo - cand e problema de imobilizator, atunci porneste si se opreste - plus clipeste martorul imobilizatorului - masinuta galbena cu cheia pe ea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit eu un pic oblic.

Daca nivelul apei este ok, fumul alb se poate datora avansului dereglat. La fel si cu pornirea si cu trasul. Asta ma duce cu gandul la probleme in pompa de injectie.

Sterge erorile de pe engine, incearca s-o pornesti din nou si posteaza erorile care mai apar acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru raspunsurile de pana acum. 

Ca sa raspund anumitor neclaritati, stiu ca sunt multe erori pe acolo, dar cele mai multe nu cred ca au vreo legatura cu problema actuala pentru ca ele existau si pana acum,

Erorile legate de centuri (pe spate nu exista deloc centurile) si airbag, erau dintotdeauna, la airbag, este montat"ceva" sa pacaleasca calculatorul in privinta lipsei airbagului, asa mi s-a vandut masina cu multi ani in urma. Eroarea legata de ulei, este de asemenea demult prezenta, si atunci cand pun contactul martorul de ulei clipeste de 3 ori, dupa care se stinge. De asemenea nu cred ca este imobilizatorul, am mai pati mai demult sa se manifeste, dar in cazul acela motorul porneste si se opreste , probabil a ramas eroarea stocata. S-a incercat stergerea erorilor, o parte s-au sters, dar majoritatea erorilor prezente in log-ul respectiv, au ramas.

Prezenta fumului alb, in cantitate mare, m-a dus cu gandul la turbina, cu ceva ani in urma am mai avut problema asta, dar masina mergea, cei drept era extrem de lenesa dar functiona, s-a curatat turbina la momentul acela, s-a inlocuit si un injector(dupa spusele mecanicilor) si s-a rezolvat,

Credeti ca ar putea fi o problema cu turbina si acum ? dar chiar asa sa nu porneasca deloc ? Cum am spus si mai sus, uleiul pare ok, nivelul este cum trebuie sa fie, in zona hasurata a jojei, in antigel nu se vad urme de ulei, sau altceva (spuma, bule...etc). Distributia este de asemenea la locul ei. 

Am ceva dubii in privinta pompei, nu stiu daca pompeaza motorina, la un renault laguna prezent in familie, cand pun contactul se aude bazaind pompa, la golf dupa ce pun contactul se aud doar vreo 2-3 zgomote (tacanit, sa zicem) si cam atat.

am mai citit pe forum, legat de curatarea sorbului din rezervor, as putea sa fac curatarea asta, dar nu stiu daca asta ar reprezenta rezolvarea problemei. De asemenea ma gandeam ca poate fi o problema cu filtrul de motorina, sa fie infundat, as putea sa il "anulez" sa pun pe direct sa vad daca ar merge asa ? doar de proba evident.

Lasand la o parte toate probleme masinii, care stiu ca nu sunt putine, masina a functionat bine pana acum, nu intentionez sa cheltui mult cu reparatia ca ma gandesc in viitorul relativ apropiat, ori sa o dau la rabla, ori sa o vand asa cum este - pentru dezmembrare sau folosire (in functie de cum este mai convenabil).

Mi-ar dorii sa fie o problema de genului, vreunui senzor, eventuala curatare a anumitor senzori/componente, etc....si nu ceva care sa implice costuri mari.

Prin urmare va rog mult, sa va dati cu parerea vis-a-vis de ce as mai putea sa incerc. Tot cu gandul la turbina, imi este teama sa nu "o ia pe ulei" pana acuma nu s-a intamplat niciodata treaba asta.

multumesc frumos

 

Modificat de MeHigh_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Sunt de acord cu florin ---nu imo este problema.

    Daca a  luat-o pe ulei ori consuma antigel e un pic dificil sa iti dai seama dupa culoarea fumului este mai usor dupa miros. Ca sa vezi daca turbina a luat-o pe ulei scoti furtunul care duce in IC si verifici jocul axului turbinei. Este posibil si ca sa fii fost strans ulei in IC si sa fi migrat catre motor si astfel sa apara fumul albastru (albastrul este de la ulei alb de la antigel). sterge erorile si vezi care mai raman!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ioanidis84 said:

    Sunt de acord cu florin ---nu imo este problema.

    Daca a  luat-o pe ulei ori consuma antigel e un pic dificil sa iti dai seama dupa culoarea fumului este mai usor dupa miros. Ca sa vezi daca turbina a luat-o pe ulei scoti furtunul care duce in IC si verifici jocul axului turbinei. Este posibil si ca sa fii fost strans ulei in IC si sa fi migrat catre motor si astfel sa apara fumul albastru (albastrul este de la ulei alb de la antigel). sterge erorile si vezi care mai raman!

 

Te referi la furtunul care vine de la filtrul de aer si intra in turbina ? sa zicem admisia cu aer a turbinei ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa verific si revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALH pompa de motorina este mecanica, cat timp motorul este oprit, pompa nu baga motorina.

Iti vine motorina pe furtunul de tur (cel transparent) care duce din filtru catre pompa? Daca nu vine deloc sau daca are foarte mult aer, masina nu va porni. In cazul asta, exista posibilitatea sa fie sorbul din rezervor problema, iar ca sa testezi daca e sorbul, scoti furtunul de tur si il bagi intr-un pet cu motorina.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!