Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Ok baieti, o sa schimb acuma dimineata releu 109, dau comanda de unul si dupa ce il schimb revin cu rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca NU se aprinde deloc martorul de bujii in bord de vina e releul 109 !!!

Poti incerca cu ajutorul unui fir legat la borna de + a bateriei sa alimentezi supapa de pe pompa de injectie(dupa ce porneste tii firul cateva secunde apoi il iei)daca motorul porneste/ramane pirnit de vina e releul.

Sa nu uiti sa verifici si sigurantele mentionate de @Lupo !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok baieti, o sa schimb acuma dimineata releu 109, dau comanda de unul si dupa ce il schimb revin cu rezultate.

 

.... sa asteptam un pic, pare ca dany a inteles ca trebuie sa schimbe releul 109....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati de intarziere, cand esti la munca nu prea ai timp si de ale tale, am pus acuma releul inapoi si a pornit la prima cheie, fara nici o problema, De vina a fost releul 109.   Restul de sigurante sunt ok, nu sunt oxidate.   Va multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 90% din cazuri se poate repara 109  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 90% din cazuri se poate repara 109 :icon_thumleft:

Nu merita pentru 25 de lei ala aftermarket, si 55 lei originalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un Golf 4 1.4 16v si de curand a inceput sa faca probleme la pornire dimineata si la 4-5 ore dupa oprire.La prima cheie se tureaza un pic: 3-400,la a doua trebuie sa dau pedala pana la 2-3000 ture,dar apoi scade brusc la 0.La a 3-a cheie porneste dar tot trebuie sa o tin turata.In general,porneste cu "balbaieli" si tremuraturi.Am schimbat filtru benzina,aer,polen etc,ulei,bujii,ceva la electromotor dar degeaba.Nu am erori in bord.Toti mecanicii isi dau cu parerea:senzor acceleratie,pompa benzina,injectoare murdare etc.Ceva pareri gratis?Multumesc! 

UPDATE:un amic avea la logan aceleasi simptome ca si la mine si a schimbat bobina de inductie si fisele.

Ce parere aveti?

Modificat de Sidorov
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! 

Imi cer scuze pentru revenirea tarzie, dar doar azi am aflat ca defapt la mine ar fi o problema la masa masini, electricianul a umblat la relee si masina a pornit, practic nu ia facut nimic, atat pot sa spun doar ca atunci cand nu pornea nu avea masa, la mine nu e de la releul 109, acum ma astept sa reapara problema la masina adica sa nu porneasca si sa nu apara martorul de bujie in bord, revin imediat ce o sa aflu exact ce probleme are masina! 

Va multumesc o zi buna in continuarea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Am o problema cu pornirea la Golful din semnatura(motor ATD, 101 CP, an 2002). Problema se descrie astfel:

- cand opresc motorul si acul se situeaza in dreptul temperaturii de 90 grade, a doua zi imi porneste la sfert de cheie. 

- cand opresc motorul si temperatura este mai mica de 80 de grade, a doua zi am probleme cu pornirea. Invarte de minim 5-6 ori, uneori chiar de mai multe ori pana porneste(in majoritatea timpului de mai multe ori).

 

Vara nu prea aveam probleme pentru ca era cald afara si urca acul repede la 90. Acum se observa mult mai usor din cauza ca se incalzeste mai greu apa. 

 

Piese schimbate la masina(piese ce ar fi putut afecta, dar nu mai afecteaza pentru ca desigur sunt schimbate):

- termostat

- senzor ax cu came(el de sus; nu retin codul)

- tot ce tine de alimentare intre motor si rezervor inclusiv furtunase, cu exceptia pompei tandem

- turbina(problema descrisa era si inainte de a o schimba, deci nu influenteaza)

- ulei recent schimbat + filtru

- bujii schimbate acum o saptamana

 

Ce ar putea sa fie?

 

Am citit restul postarilor din topic si nu am gasit problema asemanatoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil

 

- senzor temperatura g62

- oringuri injectoare

- pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu un golf motor 1.4 axp care s-a oprit deodata si nu mai porneste. mentionez ca a ramas cu becurile aprinse ca si cum ar avea contactul pus. daca vreau sa o pornesc ,bag cheia pun contactul se sting cateva becuri dar nu mai merge pe pozitia demaror.ramane ca si cum ar fi cu contactul pus chiar daca scot cheile.ce ar putea sa aiba masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme la partea mecanica sau electrica a contactului d epornire. Scoate partea electrica si incearca sa o invarti cu o surubelnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema grava cu golfuletul meu - GOLF 4 1.6 FSI (BAD) ! Nu mai vrea sa porneasca sub nici o forma. Am fost in 3 service-uri pana acum si nu am reusit sa-i dau de cap, deci orice sfat e binevenit. Am schimbat pompa de benzina, 3 calculatoare (ECU), senzorul de turatii (de pe volant), toate releele...nimic... Acum am pe masina un ECU (acelasi cod cu al meu)+ceasuri bord+imobilizator+cheie de pe o masina lovita si are fix aceleasi simptome. Am pus mai multe testere pe ea si nu da ca eroare decat EGR(si din cate am inteles nu afecteaza pornirea). Suspect e ca dc scot mufa de la vreun senzor nu imi arata pe tester ca fiind lipsa sau defect. Am masurat curentul ce vine la bobina de inductie si e de 0.8 V in loc de 5V. Nu mai stiu ce sa-i fac!! Multumesc anticipat pentru orice sfat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema grava cu golfuletul meu - GOLF 4 1.6 FSI (BAD) ! Nu mai vrea sa porneasca sub nici o forma. Am fost in 3 service-uri pana acum si nu am reusit sa-i dau de cap, deci orice sfat e binevenit. Am schimbat pompa de benzina, 3 calculatoare (ECU), senzorul de turatii (de pe volant), toate releele...nimic... Acum am pe masina un ECU (acelasi cod cu al meu)+ceasuri bord+imobilizator+cheie de pe o masina lovita si are fix aceleasi simptome. Am pus mai multe testere pe ea si nu da ca eroare decat EGR(si din cate am inteles nu afecteaza pornirea). Suspect e ca dc scot mufa de la vreun senzor nu imi arata pe tester ca fiind lipsa sau defect. Am masurat curentul ce vine la bobina de inductie si e de 0.8 V in loc de 5V. Nu mai stiu ce sa-i fac!! Multumesc anticipat pentru orice sfat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună tuturor,sant nou pe forum,și aș dori să mă ajutați cu o problemă.Mi-am montat heater pipe pe furtunul epuratorului de gaze pentru ca mașina mea nu avea.Vreau să va rog sa-mi spuneti unde să leg și eu + rezistenței.Am vorbi cu cineva și mi-a zis ca sub bord sunt câteva siguranțe de 30 cu curent continuu,și câteva de 15 cu curent doar când merge motorul.A zis să merg pe firul de la o siguranță de 15 care duce în panoul de siguranțe și să mă leg acolo.Problema este ca nu am găsit decât două siguranțe de 15 care au curent pe ele și când nu merge motorul.Am mai găsit un panou pe care vin fire legate acolo cu curent continuu și am găsit și un fir albastru care are curent pe el doar când pornesc mașină și este inscripționat în dreptul lui cu 87F Diesel.Acel fir nu știu dacă nu este de la pompa de benzina,ar avea ceva dacă mă leg acolo?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună tuturor,sant nou pe forum,și aș dori să mă ajutați cu o problemă.Mi-am montat heater pipe pe furtunul epuratorului de gaze pentru ca mașina mea nu avea.Vreau să va rog sa-mi spuneti unde să leg și eu + rezistenței.Am vorbi cu cineva și mi-a zis ca sub bord sunt câteva siguranțe de 30 cu curent continuu,și câteva de 15 cu curent doar când merge motorul.A zis să merg pe firul de la o siguranță de 15 care duce în panoul de siguranțe și să mă leg acolo.Problema este ca nu am găsit decât două siguranțe de 15 care au curent pe ele și când nu merge motorul.Am mai găsit un panou pe care vin fire legate acolo cu curent continuu și am găsit și un fir albastru care are curent pe el doar când pornesc mașină și este inscripționat în dreptul lui cu 87F Diesel.Acel fir nu știu dacă nu este de la pompa de benzina,ar avea ceva dacă mă leg acolo?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci cit mai original posibil,uite citeva poze cum e la mine,tot AXP poate te ajuta.Din furtunul cu rezistenta mai pleaca un furtunas la supapa/valva ce o fi aia si mai incolo se ramifica.1 duce sub clapeta si al 2-lea la canistra carbon.In principiu iti trebuie +12v dupa contact,protejat de o siguranta,facut circuit independent.La multi ani !

post-129564-0-61706600-1451643324_thumb.

post-129564-0-59789300-1451643376_thumb.

post-129564-0-48386200-1451643433_thumb.

post-129564-0-10370900-1451643495_thumb.

post-129564-0-42780800-1451643551_thumb.

post-129564-0-21443700-1451643630_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns Marius,la mașină ta este o variantă mai nouă și mai bună zic eu,dar al meu AXP este din 2000 și nu are nici măcar rezistența de incalzire pe furtunul care vine de la epurator si merge în capacul filtrului de aer,capac care este cu doar o intrare în partea stânga,tu ai modelul cu intrarea și prin partea dreapta lânga clapeta de acceleratie.Am cumparat furtunul cu tot cu rezistență și vreau să leg rezistenta,dar nu știu unde să leg plusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot 2000 toamna e si a mea.De unde ai luat furtunul cu rezistenta nu aveau si restul de componente ?Daca o tii afara pe umbra asta fa o improvizatie pina la primavara,mai aduni piese si o rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Fiindca este vorba de "probleme la pornire" vreau sa raportez ca in dimineata asta, din cauza gerului, am gasit bordul resetat(ceasul si kilometrajul erau pe 0,00). Nu am mai patit asa ceva...e ceva nasol, gen ECU sau altceva? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ramas fara curent in baterie !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil. Totusi, bateria are doar 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi unde puncetele unde face  masa masina sa nu fie oxidate firele alea pt masa 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz de off,faina rau aia cu raportatul dj44mke...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!