Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Am revenit .....

problema cu pornirea la mine a fost de la pompa de benzina!

 

am schimbat cu alta pompa din dezmembrari OEM masina porneste la sefert de cheie....si trage mai bine

se pare ca de 2 ani nu ii dadeam de cap ca nu imi trage constant si uneori nu tragea.....se pare ca porblema era tot de la aceasta pompa de benzina care nu dadea nicio eroare

Am fost la toti mecanicii ,"guru" care au facut tot felul de teste in mers...am verificat compresia....nimic.......am verificat chiar si presiunea din pompa...posibil sa fii avut un moment bun atunci

 

Problema la mine cu pornirea si pierderea de putere la motor .....a fost de la Pompa de benzina.....200 ron OEM din dezmembrari, se schimba f usor...vezi DIY

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata tuturor. 

 

Am o problema si am mare nevoie de ajutorul vostru. 

 

Plec vineri dimineata spre munca cu masina. Pe drum, se aprinde martorul de Motorina (low fuel). Am zis...asta e, trebuie sa alimentez. Plec de la munca(din Bucurestii noi) pana la Basarab sa imi iau sotia. Intorc la Gara de Nord si apoi incerc sa ies din Bucuresti spre Ploiesti. Am facut vreo 40 minute pana am iesit. Si....n-am mai alimentat cu motorina. Pe drum spre Bucuresti, fac un log in mers in treapta a 3-a. In treapta a 4-a n-am mai apucat ca eram in localitate. Pe Vag Com...imi arata ca mai am vreo 7 litri de motorina. Teoretic, suficient, practic...in Ploiesti masina a inceput sa trepideze la accelerare si sa scada in turatii/viteza. Am zis ca nu se poate! Chiar am ramas in "pana prostului"? Fac rost de un bidon de 10 litri, si am facut rost si de motorina. O torn in rezervor si acum sa vedem: NU PORNESTE. 

1- invarte motorul, se da peste cap, dar nu porneste. 

2- Pompa de motorina din rezervor nu se aude la punerea contactului. De cand am luat masina stiu ca nu se aude si pana acum a pornit si la -30 grade (mai greu, dar a pornit).

3- Martorul de bujii, se aprinde, apoi se stinge normal. 

4 - Nici o eroare pe Vag Com. 

 

Aseara m-a ajutat si mi-a dat Florin cateva sfaturi. Daca cumva va mai vine vreo idee, scrieti-mi. Acum plec spre masina si incerc sa pun in aplicare ce mi-a zis Florin (o ajut cu putin spray in admisie, la EGR). O sa desfac si sonda/pompa de motorina din rezervor sa vedem daca e vreo problema cu ea (posibil sa se fi blocat alimentarea cu combustibil din cauza unei mizerii?) si o sa mai verific si Releul 109. Temporar, as putea inlocui releul 109 cu vreun altul identic dar de la alte module? (nu ma intereseaza sa am totul functional acum, ci doar motorul sa porneasca si sa gasesc concret cauza). 

 

Orice idee este binevenita. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se aprinde spira de la bujii, deci releul 109 e ok.

 

Pompa din rezervor are niste supape care e posibil sa se infunde in functie de mizeria din motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Foate posibil sa ai aer pe instalatie....motorina putina...mers pe autostrada...cine stie cum ai luat o denivelare si s-a dus motorina intr-un colt...

Verifica in primul rand daca ai pompa in rezervor....ca nu au toate AJM-urile parca..si incearca sa o pui pe direct....

Eu de fiecare data cand am umblat la pompa tandem si am luat aer pe instalatie puneam de mai multe ori contactul...dar cu diferite pauze...

La mine deja a treia oara nu mai mergea pompa...incuiam masina...o lasam cam 5 min si cand incercam iar auzeam pompa...si tot asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru idei. Intr-un final a pornit :)

Am ramas si fara baterie, de la atatea incercari de a porni.

S-a dezamorsat si nu se mai amorsa prin filtru. Asadar, am scos furtunul care intra in filtru si l-am legat direct la rampa. A pornit masina, apoi am pus inapoi furtunele prin filtru. Am facut cateva ture, am incins-o bine Se pare ca e ok deocamdata.

Ramane sa schimb filtrul de motorina, furtunele de motorina. Sunt cam vechi, crapate.

Ps: nu mai am vacuum. La a 3-a pedala de frana...pedala devine tare. Aseara era perfect. Probabil ca vrea sa fie schimbata si asta ...

Pps: Multumesc si lui Florin pentru suportul telefonic oferit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mare placere, imi pare rau ca nu am fost mai aproape de tine sa vin sa te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

Am un golf 4 tdi in 1998 cod motor AGR. Unde se afla unitatea de comanda pentru bujii incandescente este releul ?

Are un releu electronic pt bujii? As dori si poze daca se poate cu releul. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt comandate de ECU prin intermediul unui releu, releul 103, în poziţia 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin din nou cu problema mea, se pare ca a fost doar temporara rezolvarea cu ECU. Deci pe scurt pot spune ca daca se aprinde martorul EPC imi porneste iar daca nu, nu. Am schimbat releul 409 de la pompa de benzina + switch-ul de la pedala de frana. Am un golf IV 1.4 16V. mai are cineva alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai erori stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ceva erori dar nu le stiu exact ca am fost la mecanic. Oricum daca nu se aprinde EPC nu ai cum sa pui vag com, asta asa e la mine. Din cate imi aduc aminte am ceva erori la insufficient flow, ceva de egr si de sonda lambda B1S2. Dar nu vad legatura cu ele de ce nu s-ar aprinde martorul de la EPC si asta doar cand e cald afara sau cand am mers mai mult de 5 min. cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati ECU si cablajul sau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De dimineata am facut un drum de vreo 25km,totul ok,parcat si acum spre seara nu mai invirte.Bat. este se aude pompa dar cind dai sa invirta-nimic.Am incercat si cu cheia de rezerva,am luat si borna cam 15 min dar liniste.Voi chema testerul pe miine.O am de 3 ani si nu a facut niciodata talente.M-am apucat de citit serios,bine ca sunt acasa.Se pare ca nu e bine sa stergi bordul duminica.Ma duc sa o mai chinui-poate aveti vreo parere.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu invarte deloc, cel mai probabil e electromotorul. Verifica-i cablurile ca s-ar putea sa se fi intrerupt firul de excitatie (sper ca am retinut bine) + verifica firele groase de masa si +. Daca faci punte intre firul gros de + si firum de excitatie, ar trebui sa invarta. Daca nu, electromotorul e cu probleme. Daca totul e ok pana aici, atunci mai poate fi partea electrica a contactului ( eu am patit-o la Transporter si s-a rezolvat prin inlocuire (vreo 50 lei). Si ar mai fi posibil sa faca talente vreun releu? Aici cred ca te poate ajuta Florin.

Ps: de la Immo nu cred ca e, pt ca de fapt tie nici macar nu iti invarte motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pornit,am pus borna la loc wd-40 in contact,blocat-deblocat volanul de vreo 2 ori si e ok.Parca pompa de benzina cam ezita nu era ferm sunetul.Sunt curios daca gaseste eroare miine.Suspectez contactul sau ceva la pompa.Ce senzatie aiurea stii ca totul e ok si cind dai cheie,ioc.Drumuri bune si fara probleme sa aveti.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e contactul, sa stii ca nu o sa te mai tina prea mult. (cedeaza la un anumit numar de km, in functie de mana de chei atarnata la cheia masinii, nr de porniri, etc). La Transporter cand pateam asta, il mai porneam doar cand miscam de cheie in timp ce rasuceam de ea. Era imobilizatorul perfect ca nimeni nu stia sa porneasca masina. Dar pt aia 50 lei cat costa contactul electric nu merita sa iti bati capul. Ma bucur ca ai reusit sa o pornesti. 

Drumuri bune! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cheie am doar un banut cu un zimbet,stiu ca nu ii plac greutatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica parte electrica contact si electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la tester si a gasit 2 erori pe cilindrii 1si 2 pe care le-a sters(cica dela clapeta si egr ca le-am curatat cu borna luata) si legat de pornire ceva eroare ca nu e un +.Recomandare-plastic dupa contact,pompa benzina si electromotor.Daca stiam ca e asa de vag informatia nu mergeam.No problem-plastic 90,pompa orig bosch-510-electromot-200 sh-simplu.Daca mai face plasticul e primul.Nici un stres Major.Si 2 poze de azi-cauciucuri pedale+footr+km.Drumuri bune.


Poze.

post-129564-0-96393300-1430767630_thumb.

post-129564-0-48974200-1430767675_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor. am cautat in interiorul acestui topic si nu am gasit nimic sa se potriveasca cu simptomele golfului meu.

am un Golf 4 1.6 SR 1998(AKL), cumparat de 1 luna, adus din germania.

am schimbat pe el sonda lambda, distributia, senzor de temperatura pentru lichidul de racire, debitmetru de aer.

dispun de un tester vag-com pe care il pot folosi pentru diagnoza.

care ar fi simptomele?

din cand in cand(interval de 1-2 zile), sau la 3-4 porniri, refuza sa porneasca la prima cheie. cateodata o ia la a doua cheie, cateodata la a treia cheie, cateodata la a patra.

ce am observat ca se intampla mai des e sa faca probleme dupa ce am rulat cu ea, am oprit-o si dupa un anumit timp vreau sa o pornesc din nou, dar nu e o regula stricta, s-a intamplat sa nu porneasca nici de la prima pornire pe zi.

vag-com-ul nu da nici un fel de eroare(inafara de erorile de inchidere centralizata si de incalzire oglinzi), deci nu o pot diagnostica in acest fel.

cum pot diagnostica din ce cauza e? ce anume sa verific?

alte probleme cu masina nu am, din ce am sesizat.

multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

^^^^

nu a mai patit nimeni asa ceva? :D  :sick:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi o idee regulatorul de presiune de la rampa injectoarelor, are o garnitura acolo care se schimba. Asta dupa ce se exclud problemele electrice de la aprindere: baterie, electromotor, alternator, bobina, fisele si bujiile. Ramane alimentarea cu benzina, adica presiunea din rampa plus verificare injectoare. Destul de complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, se da un ALH din 99 la care sa facut un Immo off intrucat am avut probleme cu pozitia cheii/cipului. Printre altele se pare ca mai am o problema (principala problema), la drum scurt de 2-5 min, poate nu chiar la prima oprire nu mai porneste exact ca si cand ar fi activat immo. Iau borna 10 sec dupa care masina porneste normal. Am patit sa redeschid din telecomanda de 3x usile ca apoi sa o ia, dar nu e o regula.

Ecu nu e EDC15 este MSA, stiu asta intrucat am incercat o softare cu mpps si nu citeste ECU.

 

SIngura eroare din vag com (care are legatura) este:

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-919-xxx-17.lbl
   Part No: 1J0 919 881 D
   Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V01   
   Coding: 04142
   Shop #: WSC 33405  
   VCID: 336F0115012E491
 
   Subsystem 1 - Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: VWZ7Z0X1461673         
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1461673       
 
1 Fault Found:
01176 - Key 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
 
 
Dar nu mai ii vad relevanta intrucat immo e off. 
Poate avea legatura modulul de confort cu pornirea? intrucat imi arata ceva erori pe la centralizata si ma gandeam ca sa nu imi faca alarma (de fabrica) ceva probleme si de acolo sa imi rezulte aceste figuri cu pornitul la drum scurt. (centralizata si alarma functioneaza ok in ciuda erorilor)
Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde spira de bujii la punerea contactului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari
probleme la un GOLF 4 2003 1,6 BENZINA
POSTEZ ERORILE SCOASE CU VAG

IN: WVWZZZ1JZ3B107173   License Plate:
Mileage: 186570km-115929mi   Repair Order:

 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76

VIN: WVWZZZ1JZ3B107173   Mileage: 186570km/115929miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 DR
   Component:  MARELLI 4MV       4566 
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00046 
   VCID: 65CBA9D4FF9F0736075-4A9C
   WVWZZZ1JZ3B107173     VWZ7Z0B6584617

3 Faults Found:
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys
            P0441 - 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent
16407 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust)
            P0023 - 35-10 - Position Actuator Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

MENTIONEZ CA CHECK UL CLIPESTE INTRUNA

vreau sa schimb bobina de la bujia 1 si setul de bujii

ce imi mai rECOMANDATI SA FAC??

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!