Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Candidez si eu la o solutie pt rezolvarea problemei de pornire(in special dimineata).

Masina:1.8t bora 2003

1.a inceput sa porneasca din ce in ce mai "lung" in ult saptamana,chiar azi dimineata pe la a4a cheie.

2.dupa ce porneste,innecat,galopat,nu mai am soc(sta din prima pe 800rpm).

3.nu mai aud pompa secundara de aer fctionand(pe output test,lucreaza) indiferent ca dimineata sunt grade in minus sau dupa amiaza ca sunt pe +.

Nu am erori stocate,bujii schimbate,filtre,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce temperatură îţi arată pe vagcom la lichidul de răcire pe Engine înainte să porneşti maşina? Din ce ştiu atât şocul cât şi pompa de aer secundar funcţionează în funcţie de temp lichidului de răcire. Dacă ECT dă valori eronate nu vei avea eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu si am verificat asta dar dupa ce am mers cu masina.Bineinteles si pe engine si instruments diferenta era de 1-2 grade....Senzorul e schimbat cu vreo luna in urma cand incepuse sa imi pice acul de la temp in mers pe zero asa aleatoriu si am inlocuit cu Febi verde.Voi merge mai pe seara la masina si inainte sa pornesc voi verifica valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verficat la temp. la care face figuri pentru că este posibil să nu dea valori eronate pe toată plaja de valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns si promptitudine.Voi verifica diseara cand sigur e frig bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mister elucidat.Acum am revenit de la masina.Pe Instruments am 8 grade iar pe engine 78 :))) Iar afara sunt cu minus si masina e nepornita de cateva ore.Am scos mufa din senzor si a pornit sfert,cu soc si toate cele.Multumesc lupo_bv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un senzor OEM sau Hella, altfel dai mai mulţi bani până găseşti unul bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Senzorul e schimbat cu vreo luna in urma cand incepuse sa imi pice acul de la temp in mers pe zero asa aleatoriu si am inlocuit cu Febi verde.Voi merge mai pe seara la masina si inainte sa pornesc voi verifica valorile.

Hmm, de cand ne tot batem gura sa pui senzoe OEM sau hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh se pare ca ma incadrez in tiparul romanesc: "da' ce..eu nu ma pricep?" :)Sincer l'am pus pe ala pt ca eram intr'o perioada in care masina o luase razna complet,am mai schimbat si alti senzori pe langa furtune vacuum,supape unisens,ceasurile,etc ca sa rezolv problemele care apareau aleator la fel ca si fctionarea proasta a motorului...tot aleator si printre altele am banuit si g2/62ul ...nu detaliez mai mult ca va plictisesc :) Pt cei interesati aici incepeau problemele : http://vwforum.ro/topic/36117-18t-20t/page-24

Maine iau unul oem nou...sper sa nu inceapa iar aparitiile de tip poltergeist la masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am gasit si OEM care sa nu fie in mintile lui.... dar cele de la Beru, Febi, etc - mici sanse sa fie in mintile lor - existe sanse, dar f.f. mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Am citit aproape tot ce s a scris aici si nu am gasit rezolvarea, sau cei care au avut problema ca a mea au uitat sa mai scrie cum au rezolvat-o,

 

Asa ca va spun si eu porblema....poate o lamurim:

 

Plec dimineta cu ea cand e rece, pleaca la sf de cheie si daca ma opresc undeva nu mai vrea sa plece decat dupa 5 7 9  intr-o zi cu soare am incercat 1 ora sa porneasca pana a luat o.
Deci problema e cu pornirea la cald.

 

Nu am erori pe diagnoza,

Senzorul G62 nu imi apare a fi vreo problema la el  (inca nu am incercat sa scot mufa la el....cand face figuri sa vad daca o porneste).

Releu 109 nu stiu unde e si nu stiu daca ma priveste in problema mea....la benzina!

Daca e mai frig afara si ploua am observat ca nu imi face probleme, cand se incalzeste afara  face figurile astea de nu vrea sa mai porneasca...si vad ca sunt din ce mai dese

Ma poate  ajuta cu niste sfaturi pt  problema asta....poate sa fie de la electromotor ? mi a spus cineva ca ar putea sa nu mai invarta de la niste bucse....si daca o imping un pic bagata in viteza se misca bucsele din electromotor si porneste....pana la urma a pornit dar nu sunt sigur ca asta e cauza

bateria e schimbata, electromotorul invarte, bujiile sunt schimbate, pompa de benzina se aude cum incarca,....motoru nu vrea sa porneasca doar cand are el chef.

ms astep un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si senzorul :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat....scos mufa de la gsenzor temperaturs si nicio schimbare ...porneste doar cand are ea chef...sau cand se aliniaza planetele!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba garniturile de la regulatoru de presiune de pe rampa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am tot citit fiecare post dar nu am gasit un raspuns la problema mea.

Am un Golf IV 1.4 16V APE. Daca motorul e rece imi porneste. Dupa ce se incalzeste motorul si il opresc pot da la automat pana maine ca acolo ramane. Am fost la 3 mecanici care i-au depasit problema. Fiecare imi spune acelasi lucru : ECU defect, vreun contact imperfect si la cald se dilata. L-am dat jos si l-am dus la mine la servici, i-am facut un overflow (lipire la cald ptr. fiecare componenta) si la fel face. Ceea ce am obervat e ca daca nu se aprinde EPC atunci cand pun contactul nu porneste. Tin sa mentionez ca EPC imi statea aprins cam de jumatate de an si se mai stingea cand avea chef. Senzorul de la pedala de frana l-am verificat si e ok, becuri stopuri ok, baterie buna. Ma poate ajuta va rog careva. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epc este aprins de ecu, daca nu se aprinde atunci inseamna ca ecu nu e alimentat sau e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu poate sa fie releul de alimentare ECU ca la tdi? sau benzinarele nu au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate au releu de alimentare pt ECU. La el este in comp motor.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca benzinarul lui nu are! Si daca tu sustii ca are, care este ala ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am tot citit fiecare post dar nu am gasit un raspuns la problema mea.

Am un Golf IV 1.4 16V APE. Daca motorul e rece imi porneste. Dupa ce se incalzeste motorul si il opresc pot da la automat pana maine ca acolo ramane. Am fost la 3 mecanici care i-au depasit problema. Fiecare imi spune acelasi lucru : ECU defect, vreun contact imperfect si la cald se dilata. L-am dat jos si l-am dus la mine la servici, i-am facut un overflow (lipire la cald ptr. fiecare componenta) si la fel face. Ceea ce am obervat e ca daca nu se aprinde EPC atunci cand pun contactul nu porneste. Tin sa mentionez ca EPC imi statea aprins cam de jumatate de an si se mai stingea cand avea chef. Senzorul de la pedala de frana l-am verificat si e ok, becuri stopuri ok, baterie buna. Ma poate ajuta va rog careva. Va multumesc.

Ai facut o scanare si nu a aparut nimic....in mod normal la aprinderea EPC trebuie sa existe si erori stocate.

Verifica alimenrarea si daca pompa de benzina lucreaza atunci cand pui contactul.

Verifica manunchiul de fire din tubulatura care duce spre ECU...e posibil sa gasesti fire intrerupte in zona aia.

Verifica mufa de la senzorul G28 care este in zona jojei de ulei...acolo apar probleme pentru ca firul  se freaca de teaca de (tubul de plastic) protectie si firele au tendinta sa se intrerupa.

Verifica ceasurile de bord sa nu ai lipituri reci sau contact imperfect la mufa (cu toate ca la G4 sunt foarte rare astfel de cazuri).

Verifica senzorul de la axa cum came si mufa lui.

Vezi clapeta de acceleratie daca este in mintiile ei si varifica mufa ei.

Scoate mufa de la EGR si mufa de la senzorul te temperatura si incearca sa pornesti masina asa...atunci cand face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domol... cele care au releul de alimentare ECU, este situat in comparimentul motor

post-30007-0-22109700-1425463164_thumb.j

post-30007-0-22109700-1425463164_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai domol. vb strict de motorul lui, unde are releul de alimentare al ECU-lui ?

 

si ce motor e ala din poza benzinar cu debitmetru ca la diesel ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX iti multumesc frumos pentru sfaturi. Sper sa imi pot face timp saptamana asta sa incerc variantele spuse de tine si o sa revin cu rezolvarea daca reusesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin ce model de golf e ala din poza ca la mine nu e la fel? Eu am 1.4 16V APE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema pana la urma. Releul 409 de la pompa de benzina a fost ok (l-am verificat). Am facut un reflow la ECU si acum masina merge foarte bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!