Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Am verificat cu becul si merge.De fapt releul asta e cu 3 pini.Nu se pune nimic pe pinul care nu indica nicio valoare pe schema.

Acum astept sa o pun pe tester si apoi mai revin cu detalii.

multumesc lupo_bv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tot pui mâna pe un vagcom fă următoarea chestie: conectezi vagcom-ul la maşină, pui contactul, porneşti vagcom-ul, intri pe Engine, selectezi canalele 001, 004, 012, apeşi pe butonul LOG, apeşi pe butonul Browse şi alegi locul unde să se salveze logul, apeşi pe Start, dai la automat să pornească maşina. După asta fără să treci cheia pe 0 adică fără să iei contactul, doar eliberezi cheia (dacă iei contactul se întrerupe comunicaţia cu vagcom-ul şi n-ai făcut nimic), apeşi pe butonul Done, după care poţi să iei contactul. După asta arhivezi logul cu winzip, sau îi schimbi extensia din .csv în .xls şi -l ataşezi aici, poate ne putem da seama care este treaba (se întâmplă ca uneori pe timpul încercării de pornire să se întrerupă comunicaţia, trebuie să o iei de la capăt).

 

PS S-ar putea ca butoanele de care ziceam să nu se numească chiar aşa dar te descurci tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 VCDS Version: Release 12.12.0

Data version: 20130910
 
Tuesday,01,October,2013,17:29:48:40973
 
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 251290km/156144miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 AM
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  0813  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 62CB4C0AEEEFBC0EE27-4B50
 
2 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62) 
            P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52) 
            P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
   Part No: 1J0 907 379 R
   Component: ASR     20 IE CAN  0001  
   Coding: 13404
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 408FA6824023CE1ED43-4B36
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 B
   Component: CLIMATRONIC     V 1.0.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 204F0602A063EE1EB43-4B9C
 
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            35-10 - - - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 A
   Component: 02 AIRBAG VW5       0003  
   Coding: 12338
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 3561C7560FE17BB6775-4B36
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl
   Part No: 1J0 920 822 C
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V15  
   Coding: 05144
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 25411716BF410B36C75-517A
 
   Subsystem 1 - Part No: Ident
   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1135362  
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1135362
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: F0EFB642B0039E9EE43-5198
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 8407EA9294BB923E30B-4B36
 
   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 2K Tõrsteuerger. FS0002F  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 2K Tõrsteuerger. BF0002r  
 
   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
   Component: 2K Tõrsteuerger. HL0002r  
 
   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
   Component: 2K Tõrsteuerger. HR0002r  
 
5 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit 
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 
            35-00 - -
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 
            27-00 - Implausible Signal
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
 
End   ---------------------------------------------------------------------
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şterge erorile şi apoi încearcă să porneşti şi vezi ce erori reapar.

Chestia este că dacă se întrerupe alimentarea ECU (de exemplu probleme la firul de masă) nu rămâne eroare stocată, se comportă ca şi cum ai lua contactul, de asta eu zic să încerci ce am scris în postul precedent. Acolo o să se vadă dacă ECU rămâne fără alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mi-a pornit masina.Mai pot sa fac ce ai spus daca porneste masina?Eroarea la senzoru de temperatura ma asteptam c-am deconectat mufa si am incercat s-o pornesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă porneşte bine nu mai ai ce să vezi în log. Dacă porneşte greoi atunci fă logul respectiv şi pune-l aici.

A pornit aşa dintr-o dată sau ai mai umblat la ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pornit bine,am incarcat bine bateria dupa ce o descarcasem.Ma gandeam la 2 variante.Ori releul de bujii ca acum a fost mai cald afara sau releul 109 c-am mai avut probleme cu el iarna trecuta si nu l-am schimbat si nici refacut lipiturile.Acum astept sa-mi faca figura iar sa stiu sigur de la ce e.Daca scot un releu si dau la automat voi avea eroare ?

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,revin cu update-uri in legatura cu pornirea greoaie și scoate mult fum alb-albastrui si are un miros de motorina nearsa dupa ce sa incalzit motorul nu mai scoate fum.

Sau verificat urmatoarele:compresie,pompa tandem,corectii la injectoare,avansul,bujii, sa curatat turbina si sa reglat.

Sau schimbat :injectoare, oringurile de la injectoare, furtunele de vacuum, si degeaba.

Am membrana de la supapa egr sparta si in service mi sa anulat egr prin obturarea furtunului de vacuum si punerea unei table in gaura de la egr ca sa nu mai recircule o parte din gaze,Mentionez ca nu imi da nici o eroare pe egr ci doar pe motor misfire cylinder 1.am schimbat injectoarele cu un alt set si la fel

Intrebarile mele sunt:

1.Daca sa modificat ciclu de lucru al egr-ului din soft inseamna ca nu mai imi vede egr defect?

2.Din cauza ca sa anulat egr se explica fumul si motorina nearsa deoarece nu mai se recircula gazele nearse?

3.Pornire agrea se datoreaza supapei de sens dintre filtru de motorina si pompa de inalta care este sigur defecta deoarec am verificat-o si eu si scapa iar pe cea din rezervor nu am verificat-o?

Masina e in alt service cu chiulasa scoasa si mi sa spus ca trebuie alta chiulasa deoarece se banuie ca sau uzat gaurile unde intra injectoarele si scapa motorina in capul pistonului nu as vrea sa cumpar piese la nesfârșit si sa rămân cu ele din cauza unui defect minor.

Modificat de octo_oty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A revenit problema.I-am dat autoscan si mi-a dat eroarea 01039 - Coolant Temperature Sensor G2 64-10 Not Currently Testable - Intermittent.Vreau sa scanez cum ai zis tu dar nu imi dau seama la ce te-ai referit cand ai zis selectezi canalele 01,04,12

Cele de aici ?post-123985-0-89186300-1422098452_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, intri pe motor, apoi Mesuring blocks sau cum s-o traduce în româneşte şi acolo selectezi canalele, iar mai departe cum am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata,am rezolvat.Am imprumutat de la o persoana releele 109 si 103.Am verificat in parte si s-a dovedit a fi releul 109.Multumesc tuturor in special userului lupo_bv ptr efortul depus de a ma ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina imi porneste f greu dupa ce o las o perioada...porneste subturata si moare motoru tre sa iidau vreo 3-4 chei ca sa o ia..bujii bune, fise bune..ii vine curent la bujii, volant am achimbat o acu cateva zile, electromotoru bun..c poate fi? Mentionez ca turometru are mici oscilatii la relantiu scade pnla 800 apoi iar 900 in continuu asa..mi a murit motorul in mers acu 1 zi dar a pornit imediat cand i am dat cheie..c poate fi?? Din cate am inteles exista un senzor de turatie pe arborle cotit poate fi acela?? Cum aflu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina imi porneste f greu dupa ce o las o perioada...porneste subturata si moare motoru tre sa iidau vreo 3-4 chei ca sa o ia..bujii bune, fise bune..ii vine curent la bujii, volant am achimbat o acu cateva zile, electromotoru bun..c poate fi? Mentionez ca turometru are mici oscilatii la relantiu scade pnla 800 apoi iar 900 in continuu asa..mi a murit motorul in mers acu 1 zi dar a pornit imediat cand i am dat cheie..c poate fi?? Din cate am inteles exista un senzor de turatie pe arborle cotit poate fi acela?? Cum aflu??

 

Vb despre masina din semnatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat ce valori ai la injectoare, etc.... verificat injectoarele.

 

altfel, daca nu stocheaza nicio eroare, poate sa fie de la sistemul de alimentare - oringuri injectoare, pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adibeauri am bagt o p vag si val la injectoare sunt chiar in parametrii, pompa tandem e ok din cate stiu eu pt ca am schombat o acum 2 ani..am schimbat volant si ambreiaju pt ca era volant zob nu mai imi bate nu mai face urat dar turatiile au oscilatii si p vag imi arata intre 750si 950 in continuu asa...ma gandesc la senzoru de pe volant ca ar fi trb si el schimbat dar nu imi apare nici o eroare..poate fii de la g62?? Acul nu mai trece de prima linia a temperaturii apei...

Acum cand am bgt vag a ajuns acul la 90 :)) dar de o luna n a trecut de prima linie

am facut un filmulet..asa imi face la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face destul de urat.... v-ati uitat la valorile temperaturilor si altor senzori, in blocurile de masura, pe Engine  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M am uitat la temperaturi imi arata 70-80 grade apa p vag...dar e prima data dupa o luna cand imi ajunge acul la 90..poate fi de la g62?? La scanare nu apare nici g28 ala d turatii nici asta de temp..c naiba poate fii?? Pornirea dimineata e jalnica..plus oscilatiile astea..plus ca mi a murit in mers astazi la 100 la ora cand am lasat o un pic lq relanti m am trezit ca a murit motorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum, nu e ok daca nu vezi valorile - poate interfata folosita, este de vina.

 

faptul ca nu iti ajunge apa la 90 de grade, poate sa fie o problema mai repede legata de termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar n are trb termistatul cu fluctuatiile astea nu?? O alta chestie e ca consumul e un pic mai mare de la 5,5 6 greut il scot sub 7..dci?? S or lega toate intre ele?? Pornire grea, oscilatiile, temperatura apei, consumul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu, am patit tot asa cu un Astra H, murea motorul in mers, adica la 120 se stingea motorul, cadea brusc turometrul la 0. Era horror, apasam ambreiajul si-i dadeam cheie in mers...Ma rog, s-a dovedit a fi fost de vina sonda lambda, se intrerupea brusc si dintr-o data, alminteri la diagnoza interfata o dadea ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti mufa de la g62 si vezi daca mai ai fluctuatii la relanti.Termostatul nu are nicio treaba cu relantiul.

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou,am schimbat chiulasa degeaba la fel de greu porneste,deci am ramasa cu o chiulasa buna si un set de injectoare si o paguba in buget de 3750 lei.

Concluzia e ca in Constanta nu e nici un service competent sa-mi repare masina sunt buni numai de schimbat consumabile si de ghicit in stele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a te apuca sa schimbi piese "ieftine" asiguta-te ca ele sunt problema... Cere mai multe pareri, inspecteaza cu atentie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!