Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Ăla este AVF nu AFV.

Dar chiar şi aşa cum să meargă AGR care este cu injecţie VEP cu calculator de AVF  care este PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cod motor asv pe Bora ...de 110 cp non-pd.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce erori sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci de ecu sa nu-mi fac griji? Dimineata ii fac o scanare, desi nu stiu ce eroare as putea gasi care sa nu lase sa porneasca motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde ce ai înlocuit (numai blocul motor sau cu tot cu pompă, cablaj). În principiu schema de la AGR şi ASV sunt identice cu o singură excepţie: AGR fabricat înainte de 99 care are ECU diferit, cu 80 pini.

Fă output test pe N109 şi vezi dacă face click.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor cu tot cu pompa, cablajul e acelasi.

Revin maine cu o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Dupa ce pun contactul si dispar martorii din bord,cand dau la automat se aprinde martoru de la bujii si se aud click-uri de la un releu sub bord si nu porneste.Cateodata imi deschide si portbagajul cand incerc sa dau la automat.S-a mai confruntat vreo cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr martorul de bujii se aprinde cand pui contactul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Eram dator cu un raspuns, iar topicul s-a inchis http://vwforum.ro/topic/80335-probleme-nu-porneste-golf-uletu/page-6

 

"Am un Golf ALH '99 si nu mai porneste, de fapt porneste, sta o secunda pana ajunge pe la 800 ture si moare imediat.

Situatia a fost urmatoarea:

Azi, acum 2h, ma pun sa o mai dezapezesc si sa mai dezghet geamurile pe dinauntru. Afara erau -5.5 grade.

O pornesc, am bagat de 2x cheia in contact sa incalzeasca mai bine bujiile, totul bine si frumos. Dupa vreo 10 minute am dat drumul si la clima, la compresor.

Am tinut-o asa vreo cca. 30 minute cat mi-am facut treaba pe afara.

Am intrat inauntru, am mai curatat un pic, si cand observ la computerul de bord era blocat pe temperatura. Nu mai puteam sa schimb din meniu la consum, km, ora etc.

Am oprit si ponit masina, tot blocat.

Apoi m-am dus sa scot (-) de la baterie. Am stat vreo 5 minute, apoi l-am bagat la loc.

Dau sa pornesc, si canci, se oprea imediat. Am repetat figura de vreo 5-6x si nimic. 

Ce am observat acum, nu se mai aprinde, cand introduc cheia in contact, martorul de la bujii, acel arculet, deloc.

Am mai miscat fisa de la bujii, am mai scos bateria din nou, verificat putin sigurantele, nimic.

Citeam pe undeva ca ar fi vb de releul 109, care alimenteaza ECU sau bujiile, sau ambele??? sa fie dus. "

 

Am fost cu ea la mecanic. Pana la urma ceasurile erau de vina. S-a busit cam jumatate din electronica de acolo, si din cauza asta nu-mi mai merg computerul de bord, cativa martori si nu mai recunostea cheia.

Ca sa porneasca ia facut Immo off direct in ECU. L-a scos de pe masina si s-a bagat direct la el. Cel putin asa am inteles eu. Acum masina porneste ok, in schimb nu-mi functioneaza cele enumaerate mai sus. Chiar a pus o placa de ceasuri de la alt golf si se aprindeau toate luminile si display-ul de la computer mergea. Acum daca voi schimba bordul meu, cica imi va clipoci martorul cu cheita, dar se poate dezlipi led-ul cu pricina pentru a nu deranja la ochi noaptea.

Modificat de HHP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau iti face la loc immo on, adapteaza ceasurile cum trebuie... scrie cipurile - si totul o sa fie ca de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se aprinde spirala cand pun contactu.Poate sa fie releul 103 ?El face clic cand dau la automat.Din cate stiu 103 e releul ptr bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pui contactul, se aprinde martorul de la buji dar se stinge dupa cateva secunde sau ramane aprins ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se stinge si apoi cand incep sa dau la automat se aprinde ,palpaie si se aude cum tacane releul 103.

Un releu poate sa aiba 2 functii?Adica sa fie si ptr bujii si ptr pompa de combustibil?

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de bujii este numai pentru bujii. Verifică conexiunile la baterie şi cele la caroserie, în special 1, 3, 4, 13.

legaturi caroserie.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Inca ceva,cum imi pot da seama care e releul masinii mele?De ex releul 53 in autodata apare ptr mai multe functii.Cum iti dai seama care-i releul tau din programul autodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu cum se face dar la AJM nu văd în autodata nici un releu 53. Pune un print screen să văd şi eu despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut print screen.Ce versiune de autodata folosesti?

post-123985-0-12950800-1421699105_thumb.

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că este vorba de versiune, cifrele alea din paranteză spune tipul releului (cifrele scrise pe el) şi nu locaţia lui, de exemplu 103 este pt. bujii, 109 pt alimentare ECU etc. Sunt doar câteva tipuri de relee de asta apare acelaşi număr la mai multe.

În principiu destinaţia releelor la ajm este asta

post-40889-0-98354000-1421701907_thumb.j

în funcţie de an, dotări, pot apărea unele modificări

post-40889-0-10504000-1421701336_thumb.j

Cea din autodata este puţin pe dos, cred că pentru maşini cu volan pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa verific releul 109 si nu prea stiu cum .Pe schema imi apare 3 terminale dar el are 4 picioruse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i la fel.Uite asa arata.post-123985-0-63748500-1421759618_thumb.post-123985-0-87727500-1421759618_thumb.

Piciorul 86 nu are si plusul e 30 .Din schema arata ca-i cu 3 mai ales ca pe un picior nu arata nicio valoare dar de ce la m-ai pus?

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este același lucru. 86 este legat in interior la 30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat asa.Pe 85 minusul de la baterie ,pe 30 plusu si se aude clicu respectiv.Apoi am pus pe 87 si celalalt picior + si - de la multimetru si nu imi da nicio valoare.Asta ar insemna ca-i defect dar nu stiu daca asa se testeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multimetrul să fie setat pe măsurare rezistenţe scala de 200 ohmi sau pe continuitate, treubuie să arate ceva de genul 0,3-0,4. Sau bec pus între 87 şi 85, trebuie să se aprindă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!