Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

merci de raspuns al bundy!. azi am schimbat releul si sper ca el sa fi fost vinovat.

O alta problema pe care o am este ca, cand sunt < -5 grade dupa ce porneste motorul se aude o bataie de fier,un troncanit timp de cateva secunde.stie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scimbat chiulasa cu una second si acum functioneaza bine. Va multumesc pentru sfaturi!

Am scimbat chiulasa cu una second si acum functioneaza bine. Va multumesc pentru sfaturi!

Am scimbat chiulasa cu una second si acum functioneaza bine. Va multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

          Masina porneste foarte greu acum pe timp rece. Pana acum veva timp  martorul din bord cel cu bujiile statea aprins dimineata pe rece 5_6 secunde. Acum in momentul cand pun contactul sta aprins o secunda, maxim doua.Ca urmare dau la automat foarte mult. Cu motorul cald pornesc fara probleme  cu toate ca sta aprins tot 1_2 secunde.

          Ce sfaturi imi dati? Ce sa fie defect?

          Bateria e verificata ,bujiile schimbate toate 4,releul bujiilor functioneaza.

           Altadata porneam la minus -25 de grade si acum la -4 nu pot

                           Multumesc !      

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica G62 sau scoate mufa de pe el dim.la prima pornire.

Daca porneste ok il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un vw polo 9n din 2003 si nu porneste ! nu am pornit-o o zi si acum nimic ! Cand bag cheia licare martorul de la baterie si cand dau sa o pornesc nu vrea ! Sa fie bateria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu invarte deloc, este bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Din cand in cand, mai ales cand motorul e relativ cald, Golf-ul meu porneste la a-3-a cheie. Dimineata, nicio problema, chiar daca afara sunt -10 grade. Bateria e noua. "Doctorul" de VW de la Craiova spune ca este imobilizatorul si ca, in timp, nu va mai porni deloc...La primele doua chei, se aude invartind alternatorul. Voi ce ziceti? Merci si bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba garniturile de la regulatorul de presiune din rampa de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Al Bundy! O sa fac lucrul acesta. Poti sa-mi explici care e mecanismul tehnic al problemei mele, te rog? Fiindca imi pare foarte interesant iar "specialistii" mei nu au mentionat niciodata probleme la presiunea in rampa de injectoare. Ma rog, asta intre multe alte gafe. Multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se supara AlBundy,iti raspund eu.

http://images2.expertpiese.ro/42/490541.jpg

Acesta e regulatorul,e pe rampa de injectie.Scoti siguranta si tragi de el.Inlocuiesti oringurile(max 20 ron).Daca nu mai etanseaza,scapa presiunea si automat benzina din rampa.

Daca problema nu dispare,o scanare ai facut?Nu zice nimic de senzorul de pe volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Din cand in cand, mai ales cand motorul e relativ cald, Golf-ul meu porneste la a-3-a cheie. Dimineata, nicio problema, chiar daca afara sunt -10 grade. Bateria e noua. "Doctorul" de VW de la Craiova spune ca este imobilizatorul si ca, in timp, nu va mai porni deloc...La primele doua chei, se aude invartind alternatorul. Voi ce ziceti? Merci si bafta tuturor.

fiindca ai acelasi motor ca si mine, verifica intai daca injectoarele scapa benzina dupa ce opresti motorul, daca au varful umed scapa carburant in cilindri si aprinderea nu mai are loc din cauza gazelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci baieti, injectoarele sunt curatate de curand cu ultrasunete iar la scanarea cu VAG-COM-ul totul e ok pe toate canalele. O sa schimb o-ringurile de la regulator si va anunt ce se intampla. Un weekend prelungit placut si 1 Decembrie fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu o problema cu golf-ul meu , in noaptea de anul nou pe la 7 dimineata la - 20 de grade nu a mai vrut sa porneasca , am dat cam 5-6 chei am vazut ca nu vrea am lasat-o apoi mai pe dupa-amiaza am dat iar dupa 2 incercari in care martorii din bord se inchideau in momentul in care dadeam la chei , a 3 oara se aprind martorii dar cand dau nu are nici o reactie nimic , nici electromotorul nu face "clank" nimic nici o reactie,  , bateria e de un an , am luat si curent de la 2 masini diferite nimic , sa fie bucsa de la electromotor cu carbunii sau ce altceva ar putea fi ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la pornire..mai ales la rece..porneste f greu iar cand porneste sta f subturata cca 5 secunde dupa care moare motorul..o pornesc iar.dupa 2-3 secunde se duce la 900 ture si merge...apoi toata ziua porneste bine doar daca o las peste noapte a 2 zi face la fel..ce poate fi? bujiile nu sunt arse le-am verificat..doar o mufa este un pic rupta si nu mai vine unul din cablaje bine in bujie..dar n-ar trebui sa imi faca asa pana moare motorul doar de la o bujie nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rezolvat schimbat platou carbuni + bobina electromotor bosh 200 piesele + 50 manopera 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Detin de 1 an si ceva masina din semnatura. Iarna trecuta pornirea a fost foarte buna, vara si la cald la fel, chiar pana au fost doar - 10 grade.

Miercuri cand a fost cel mai mare frig erau undeva la -16 dimineala la pornire, pun contactul, astept sa se stinga ledurile ca de obicei si nu vrea sa porneasca, bateria invarte. Iau contactul, mai fac iarasi aceeasi operatiune si tin la automat(cateva secunde) pana cand se aprinde ledul de ulei. Iau contactul, scot cheia, bag iarasi, astept dupa leduri apoi dau la automat cred ca cel putin 20-30 sec, si la un moment dat o ia, dar ca si un tractoras... greu de tot. :(  Dupa vreo 2 ore cand erau cam -12 grade a pornit la prima cheie. Masor cu aparatul de masura continuitatea bujiilor, 3 din 4 nu au continuitate. Comand un set de bujii BOSCH ca sa le schimb pentru ca joi iarasi se anuntase frig. Aduc bujiile, dar constat ca cele cumparate erau mai scurte decat prima bujie pe care am scos-o afara. Am inapoiat bujiile scurte si iam dat modelul de bujie la om ca sa-mi aduca exact acel model. A doua zi , dupa achizitia celorlalte bujii si scoaterea bujiilor vechi, am constatat ca dintre cele vechi 2 bujii de pe margini sunt mai scurte(erau ca si cele pe care le-am inapoiat) si cele de pe mijloc sunt mai lungi fiind ca si cele noi cumparate. Am incercat sa le pun pe cele noi, dar numai in primele trei pozitii de la stanga la dreapta s-au potrivit cele lungi, in a 4-a gaura nu ajungea filetul, si atunci am pus acolo bujia veche care nu era arsa. Am acum un dubiu deoarece nu mai stiu care a fost modelul original al bujiilor.Dupa inlocuire bujii, verific din nou continuitatea lor cu aparatul de masura si sunt ok toate. Pun mufele cu pinii pentru fiecare bujie la loc si dau sa pornesc(afara erau cam -12 grade). Pe bord becul de bujii s-a aprins pentru putin timp cam 1 sec , iar dupa oprirea ledurilor incerc sa pornesc. A luat-o destul de greoi , numai din a 2-a. Scot mufele de la bujii ca sa verific daca primesc tensiune bujiile. Acestea primeau tensiune incontinuu dupa punerea contactului si dupa pornire undeva la 14 volti, chiar si dupa pornirea motorului vreo 3-4 minute(oare releul de bujii sa nu mai decupleaze?). Opresc repede motorul, si constat ca bujiile de pe mijloc nu mai au continuitate. Scot o borna de la baterie si o pun la loc. Incerc sa pornesc fara mufele de alimentare bujii. Acum becul pentru bujii sta mai mult aprins, dar acum releul se pare ca decupleaza la punerea contactului. Dupa pornirea motorului tot am tensiune 14 volti si releul nu decupleaza. Care ar putea fi problema?    :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile stau alimentate ceva timp si dupa pornirea motorului.

 

Avansul si G62-ul le-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat doar de erori si nu am gasit nimic. Daca acele doua bujii noi de pe mijloc nu mai au continuitate inseamna ca s-au ars desi erau noi, problema asta zic ca nu e de bine. Nu am verificat avansul si G62-ul, maine dimineata vine mecanicul sa imi ia masina. Sper sa gaseasca el problema  :mellow: . O sa anunt ce am gasit, mersi!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62-ul - incearca sa-i scoti mufa inainte de prima pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema masina porneste la prima cheie , dar nu sta pornita , iar in momentul cand primea curent statea pornita asa ca am mers si am schimbat bateria , cateva zile totul a fost in regula pornea normal fara nicio problema , vreo 3-4 zile nu am mai pornit masina si patesc acelasi lucru nu sta pornita . Tin sa mentionez ca nu imi merg nici geamurile , nici lumina interioarar , nici inchiderea centralizata , am verificat sigurantele si problema nu e de acolo . As avea nevoie de un sfat !! Multumesc !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii... Mecanicul meu a gasit problema... A inlocuit releul pentru bujii si apoi toate bujiile... Sper ca problema sa fie rezolvata acum, desi acum nu prea mai sunt temperaturi de sub -16 grade...acum motorul porneste  brici ca mai tot timpul   :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

64BEB

Posibil să ai un consumator ascuns care îţi consumă bateria. Trebuie să verifici consumul maşinii în standby. Citeşte prin topicul ăsta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da urmatoarea problema: motor afv cu bloc motor crapat inlocuit cu alt motor cod agr. Problema e ca nu porneste. Adica pompa de motorina nu injecteaza. Ecu e al motorului vechi afv...e posibil sa fie el de vina? Sa nu deschida opritorul electric?

Sau care poate fi problema?

Motorul invarte, nici o eroare in bord...cu vcds nu s-a verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut să compar schemele şi Elsa îmi dă că AFV este motor pe benzină, iar AGR este sigur pe motorină. Sigur este AFV?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!