Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

La AHU releul care alimenteaza ECU e 219.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se aprinde spira inseamna ca nu se alimenteaza ECU.

Ti-am trimis niste scheme pe pm. Scoti mufa de la ECU si verifici daca ai tensiunea bateriei pe pinii 2, 28 si 47 cu contactul pus (se masoara cu voltmetru intre caroserie sau minusul bateriei si pinii respectivi), iar intre pinii 1, 22 si 27 si caroserie sau minusul bateriei trebuie sa ai intre 0 si 1.5 ohmi indiferent daca este contactul pus sau nu.

Ti-am spus sa verifici si minusurile pt ca am patit saptamana asta cu un polo sa nu aiba minus pe un pin de la ECU (se manifesta exact ca a ta). Respectivul minus se inchidea la masa prin carcasa Crankshaft sensor si acolo nu face contact decat atunci cand vrea ea si in ultima vreme nu prea mai vrea deloc. Pentru verificare am pus un fir la masa de la respectivul pin si porneste fara probleme. Nu-i obligatoriu sa fie si la tine la fel, eu doar am dat un exemplu.

Verifica intai ce am spus mai sus si zi aici ce ai obtinut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

A trecut si iarna si a venit caldura si a reinceput circul cu pornirea masinii (G4, 1.6, 16V, BCB) si anume:

Motor rece(se intampla destul de des cat sa fie enervant):

- se sting becurile, contact si...se chinuie sa porneasca de parca e infundat dupa care brusc creste in turatie si sta la relanti. O secunda doua cat se chinuie sta foarte jos turatia dupa care urca bursc la relanti. Foarte rar (cred ca o data) s-a intamplat sa renunte calculatorul si pur si simplu s-a oprit.

Motor cald (se intampla mereu, in ordinea aparitiilor):

- daca e cald si-l pornesc dupa cateva minute, chiar si dupa o jumatate de ora, porneste de parca ar avea pistoane lipsa si trepideaza putin pana sa se "aseze" la relanti.

sau

- incearca sa pornesca si moare imediat

sau

- aceeasi faza ca atunci cand e rece, numai ca se intampla rar de tot

Mentiuni:

* pompa si filtrul de benzina sint schimbate acum 5000 de km (era dusa pompa oricum).

* bujiile au 10mii de km

* injectoarele de benzina (sau cum s-or numi) au fost curatate tot acum 5000 de km

* electromotorul n-are nimic (verificat de oameni de la service)

* bateria are 1 an

* eu il pornesc dupa ce se opreste bazaitul ala de la pompa de benzina dar cred ca nu conteaza pentru ca am incercat si in timp ce se aude pompa si tot degeaba.

* nu merg subturat

* nu am nici un bec aprins pe bord.

* nu am erori

* in mers nu are absolut nici o problema, nu trepideaza la relanti, sta la relanti, se tureaza fara probleme etc

Nimeni nu stie ce pisici are...si raspunsuri ca "asta e boala lor" nu ma multumesc :). Am incercat sa filmez turometrul dimineata dar nemernicul pornea de fiecare data din prima cand era filmat :).

Imi poate spune cineva ce anume sa mai verific? (eu banuiesc ca e un "ceva" electronic caruia nu-i mai place caldura)

Multumesc,

Doru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut ceva investigatii? De obicei la probleme de pornire se verifica/curata/adapteaza clapeta de admisie, se verifica/schimba sen\orul de temperatura antigel. Daca au fost eliminate astea si tot ai probleme atunci trecem la altele mai complicate.

Si la mine porneste balbait exact cum ai zis tu , dar numai cand sunt de la 4-5 grade in jos si numai cu motorul rece. Acum ca a venit vremea frumoasa nu mai am ce sa repar. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, acum ca a venit vremea frumoasa, am si eu cam aceeasi problema la acelasi motorul ca al colegului care a deschis topic-ul. Numai ca la mine cand face figuri, se opreste si apoi invarte in gol cateva chei scurte, apoi porneste in cel mult 3 pistoane si sub 500 de ture si moare imediat si face asa de 2-3 ori si apoi porneste mai turat chiar daca e temperatura motorului peste 60 de grade. Cred ca am probleme cu acest senzor de antigel, presupun ca e ala care sta impins in vasul de expansiune, nu?

Apropo, la voi mai porneste la prima cheie cu peste 1000 de ture la temperaturile astea? Ca eu nu tin minte ca in anii trecuti sa fi avut ralanti-ul asa mare la prima cheie la peste 10 grade Celsius.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu, in vasul de expansiune sunt doar 2 tije care fac senzorul de nivel de al antigelului sa se aprinda atunci cand scade sub nivel. La mine senzorul de temperatura e in dreapta motorului. La 1.4 nu stiu cum e.

Da la mine porneste si la peste 1000rpm, mai ales dimineata. E normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate masinile pornesc cu turatia de peste 1000rpm la prima cheie chiar daca temp e peste 10 grade , deoarece temp uleiului e mica.dupa putin timp , ele revin la turatia normala de 800 rpm ,

@vwnoob , parerea mea e sa verifici clapeta si sa mai verifici inca o data bujiile , chiar daca ai doar 10k de km (poate una e dusa,si merge doar in 3)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut si eu azi o probleme ciudata in sensul ca masina ( un golf 4 1.4 BCA ) nu a mai vrut sa porneasca cu pedala de ambreiaj calcata, bateria este ok, invartea dar motorul pur si simplu nu vroia sa porneasca. Am mai incercat de doua ori cu pedala calcata fara niciun rezultat si pe urma am dat la cheie, pe liber, fara pedala de ambreiaj calcata si a pornit.

A mai intampinat cineva problema aceasta? In mod normal ar trebui sa porneasca mai usor cu ambreiajul calcat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au verificat: bujiile, senzori - nimic. Clapeta curatata si readaptata. La fel face.Nu merge in 3 bujii pentru ca ar trepida nonstop daca era asa(cred).

O sa mai incerc si in alta parte (alta parere) si revin cu amanunte - probabil saptamana care vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la electrician a verificat el acolo toate firele alea de la ecu pinii etc...nu prea am pricep...si a ajuns la concluzia ca e din calculator problema...stie cineva cam cat costa un calc la mana a doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat in interiorul ECU asa cum ti-am spus? Spuneai ca ECU a fost resoftat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca o sa ma uit maine sa vad despre ce e vorba cu senzorul de temperatura. Nu e vorba despre masina din semnatura, ci un Leon 1,6 BCB. E masina unui var. N-am vazut nimic care sa semene cu un senzor in partea dinspre cutie... Cred ca trebuie dat cu niste spray de contacte din moment ce nu face mereu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj - ti-am pus o schema cu senzorul. BCB e identic cu AZD-ul meu. Ai grija daca il scoti sa nu tragi de el tare. Are o siguranta metalica (o siaba deschisa) pe care trebuie sa o scoti inainte, dupa care iese fara probleme. La mine era destul de murdara zona si nu mi-am dat seama din prima.

post-5497-0-64558600-1333835695_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service mi-a verificat instalatia fire tot...nimic...am luat un ecu de la dezmembrari si nu mai am probleme. m-a costat 650 + 150 rescrierea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal . cum ai rezolvat cu masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema cu masina mea, un Golf 4, motor 1,9 TDI, AJM 116 CP din 2001.

Problema e ca imi porneste greu, si la rece, dar si la cald. Are momente cand porneste din prima (cam rare), dar are si momente (spre exemplu asta-iarna cand a pornit la a 6 a cheie). Am fost la niste "mecanici" si mi'au spus ca ar fi pompa tandem, ca nu baga presiune cat ar trebui la pornire. Plus am aflat la 5 ani dupa ce am cumparat masina ca a fost umblat in pompa, si era etansata cu mastic rosu, nu mai avea garniturile ei originale. Si incepuse sa'mi piarda si motorina pe acolo.

Buun. Am luat pompa de la dezmembrari, si astazi am schimbat'o. Surpriza: porneste la fel. Momente cand o ia din prima, momente cand o ia din a 2 a sau a 3 a. Si are unele momente atunci cand ii dau cheie s'o pornesc acul de la turometru se ridica instant la 1000-2000 de ture, dar nu porneste (asta facea si inainte sa ii schimb pompa). o sa incerc sa filmez o pornire si sper sa prind un astfel de moment.

Ce e de facut? Ce solutii/ probleme vedeti?

Unul din mecanici spunea sa curat si electromotorul. Ma va ajuta asta?

Astept raspunsuri. Va multumesc si imi cer scuze in acelasi timp pentru mini-nuvela pe care am postat'o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai pe masina? Avansul cum e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor temperatura antigel, injectoare cu probleme, iti "fura" curentul din baterie, carbuni electromotor+ multe alte cauze. Fa macar o scanare ca sa gasesti eventualele erori. Incepe de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor temperatura antigel, injectoare cu probleme, iti "fura" curentul din baterie, carbuni electromotor+ multe alte cauze. Fa macar o scanare ca sa gasesti eventualele erori. Incepe de acolo.

kofe

Urmareste daca spira de bujii se aprinde de fiecare data cand pui contactul si vrei sa pornesti. Nu conteaza cat sta aprins ci daca se aprinde.

Si asa cum spunea dan1980_25 fa un test.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind un motor pompe dusse, e foarte important starea injectoarelor, oring-urilor si a pompei tandem.

La pompa tandem, poti verifica presiunea - exista un manometru dedicat acestui lucru.

G62-ul - exact cum au zis si colegii - trebuie verificat - atentie ce valori ai in capurile de masura, pe Engine. G62-ul, iti poate face figuri doar cateva secunde... la pornire , dupa care sa indice bine.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy o sa fac o scanare cu vag-ul si o sa postez eventualele erori. Ieri s-a pus ploaia si nu am mai avut timp. Avansul mi l-a reglat un mecanic la service-ul unde am schimbat distributia. A spus ca l-a pus la punct, ca e in limitele normale.

@cuiuda: da, spirala se aprinde de fiecare data. Si da, o sa fac si o scanare.

@Florin: cum verific senzorul? Si daca il scot si incerc sa o pornesc cu el scos ar trebui sa porneasca mai bine?

Va multumesc tuturor pt opinii.

Pe mine ma intriga totusi faza care mi-a facut-o si azi, si care a mai facut-o si inainte: cand i-am dat cheie, acul turometrului s-a dus brusc aproape de 2600-2800 de ture pt o secunda, apoi a picat la 0, si masina n-a pornit, desi se auzea ca invarte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat'o cu vag'comu-ul si nu mi'a gasit nicio eroare la motor.

Dupa sfatul lui Florin am urcat masina cu spatele pe o bordura mai inalta, si s'a simtit o schimbare in bine, pornea mai bine. Avea momente cand n'o lua deloc nici asa, cocotata.

Nu stiu ce altceva sa mai fac.

Mecanicul al carui tester l'am folosit a zis ca ori pompa tandem pe care am pus'o nu e buna nici asta ( nu face presiune, arata pe tester 984, iar la un prieten cu acelasi tip de motor ii arata 996) ori injectoarele pierd presiune pe circuitul de retur...

Sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa sau oringurile la injectoare.

Pompa tandem se verifica cu manometrul special facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde pot verifica pompa? Ai idee?

Si injectoarele la fel, cum se verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am o problema cu un golf 4 1.4 16v, motor BCB... Nu mai vrea sa porneasca.. Am fost plecat intr-o seara, am oprit masina dupa care cand am vrut sa plec, nu a mai vrut sa porneasca, am tractato dar nimic... Am lasato acolo si m-am intors a doua zi si am incercat sa o pornesc, a ponit dar totodata s-au aprins in bord martorii de la EPC si sonda lambda... Am plecat cu ea acasa si inainte sa aung in parcare am oprit motorul din greseala dupa care nu a mai vrut sa porneasca... Am lasat-o in aproximativ 12 ore dupa care am incercat sa o pornesc, dar de atunci nu a mai vrut sa porneasca deloc...

Cele constatate de mine si de altii:

- invarte motorul cand dau la cheie

-baterie am, de cand tot o frec si incerc sa o pornesc si inca mai am curent in baterie destul de mult

-are momente cand parca ar vrea sa porneasca dar nu o face

-are benzina in rezervor :)))))) m-am saturat de intrebarea asta :))))))

-am verificat sigurantele ce tin de motor, ECU, contact...

-am verificat mufele de la ECU si le-am curatat

-pe tester nu da nici o eroare

-mai nou am observat ca nu da scanteie pe nici o bobina

Eu banuiesc ca este o problema electrica, dar care o fi nu pot sa-mi dau seama... Va cer autorul in speranta ca s-a mai confruntat si altcineva cu problema similara... Orice post poate fi de ajutor...

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!