Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

ieri dupa amiaza am facut o proba cu mufa senzorului de apa scoasa, temperatura exterioara -11grade, a pornit la sfert.

Dimineata tot cu mufa scoasa temperatura exterioara -16 a pornit tot greu, a 3-a cheie.

Ce am observat ca si cu mufa pusa sau deconectata la timpul de incalzire pt bujii este cam acelasi, putin mai mult cand e deconectata cu 1-2 sec mai mult, deci pb nu e de la senzorul de apa.

Am probleme de alimentare, cred ca este motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil. Test de compresie ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil. Test de compresie ai facut ?

nu am facut test de compresie...daca la -12 porneste la sfert... nu vad de ce as avea pb cu copresia.

am pufjat putin din filtrul de motorina, nu l.am scurs pe tot ca nu aveam motorina sa il umplu si se dezamorsa pompa.

O sa incerc sa schimb filtrul, cine stie...pana consum 45l de motorina cu 20 km in fiecare zi :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

un prieten are o problema , dupa ce a schimbat duzele la injectoarele unui alh cu unele mai mare de 0.230 . porneste greu , invarte cu putere dar dureaza 10-15 secunde pana porneste ! inainte de asta masina pornea perfect ! a pus si supapa unisens dar degeaba ! e posibil sa fie de la conductele din capul injectoarelor ? sau de la oringurile de etansare ale injectoarelor alea din cupru ? masina nu scoate sunete ciudate ca si cum ar pierde presiunea ! montarea si demontarea injectoarelor a facuto el , deci e posibil sa fi gresit undeva? de tras trage mult mai bine decat inainte , problema e doar pornitul !

aceasta problema se manifesta la prima pornire ! sau daca masina sta mai mult de 5 ore nepornita !

multumesc !

Modificat de silv33r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Diuzele cine le-a schimbat? au fost calibrate apoi sa deschida la 220/300bar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompagiu ! da sunt verificate ! astazi am vazut si eu masina , treaba e in felul urmator , el nu a vazut dar masina da bule de motorina , am pus pe direct turul si returul si tot da bule de aer , am incercat sa schimb furtunele alea care ies din conductele de fier dar nu am reusit sa dau siguranta jos , a ramas sa se duca la un mecanic sa schimbe furtunele alea 2 ! e posibil sa prinda aer pe acolo ? desi furtunele alea par destul de solide !

este posibil ca in conditiile de vacuum ale rampei de retur poate patrunde aer pe langa injectoare , ma refer la garniturile de etansare ale injectoarelor in returul pompei ,mai departe in rezervor si filtru ,rezultatul ducand la o functionare defectuoasa cu aer,dezamorsare ?

Modificat de silv33r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Sper sa fiu ontopic. Astazi dupa ce am parcurs circa 20 km, opresc masina....toate bune si frumoase pana aici. Cand dau sa o pornesc, pauza, nu invarte deloc, martorii in bord sunt aprinsi ca de obicei dar nu se intampla nimic cand dau la automat, nu se aude niciun sunet, nimic. Masina mea este un Golf 4 din 2001 1.6 16v tipul motorului AUS. Am reusit sa o pornesc impinsa, dar, dupa cateva secunde imi apare in bord STOP ceck oil press. service manual.Am oprit motorul si am incercat sa-l repornesc din cheie...nimic...am pornit-o impinsa din nou si aceeasi eroare. Am veificat toate sigurantele din stanga volanului si de la baterie(sunt ok). Are cineva idee ce se intampla cu masina mea? A mai patit cineva ceva asemanator?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un search eventual dupa presiune ulei scazuta, daca zici ca iti da eroarea aia. Nu ma pricep, dar banuiesc ca de-aia nu porneste !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai incercat sa vezi cat ulei si daca pompa de ulei iti functioneaza?Atata timp cat iti apare mesaj legat de presiunea uleiului,sau macar STOP,ar f trebuit sa nu mai incerci sa o pornesti,pt ca ai fi putut face mai mult rau...sper sa nu fie ceva grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dau sa o pornesc, pauza, nu invarte deloc, martorii in bord sunt aprinsi ca de obicei dar nu se intampla nimic cand dau la automat, nu se aude niciun sunet, nimic.

Verifica cablul gros de plus de la baterie la alternator si mai ales cel gros de masa de la minusul bateriei, la caroserie si apoi la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat nivelul la ulei si este exact ca atunci cand l-am schimbat(3-4000 km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablurile le-ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Peanut. Urmeaza sfatul lui Albundy.O problema asemanatoare am avut si eu.In mers mi-a aparut mesajul Alternator Workshop care s-a stins imediat ( abia am reusit sa-l vad ).Am mai mers vreo 30 km , ajuns acasa , totul ok.A doua zi dimineata surpriza :nimic,moarta.Pornita impinsa =>electrician=>cablaj intrerupt undeva pe linga baterie. BAFTA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cablurile si par a fi ok... Exista posibilitatea sa imi fi picat electromotorul? Nu a dat niciun semn pana acum ca ar avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Par sau sunt ?

Ai tras de ele sa vezi daca sunt bine fixate la capete ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras de ele le-am palpat si inca o data par a fi ok. Nu stiu daca nu cumva sunt intrerupte pe sub camasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie sa aflu urgent unde este amplasat senzorul de presiune ulei. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi.am rezolvat pb cu pornirea grea dimineata...

am reglat avansul pompei de injectie, de fapt mecanicii p....beep nu mi.au montat distributia bine(service frontal, mecanicul care a facut lucrarea acum lucreaza la booster...pt cei din galati sa va feriti), la punct si timp de 4 ani eu am mers cu masina cu distrib montata gresit. Pana in iarna asta nu am intampinat pb pt ca folosea webasto.ul dar anul asta ma lasat si au inceput pb, pornea greu de tot, pornea balbait....in rest alte pb nu aveam, la cald pornea bine.

Rezolvarea: distributie montata corect, de fapt reglat distributie si avansul pompei in reprezentanta skoda (IVAS) galati.

Pret 150 lei, a nu se considera ca fac reclama dar e singurul loc de unde am plecat multumit.

Acum am o intrebare : distributia are 4 ani si vreo 30.000 km, cei de la ivas mi.au recomnadat sa o schimb, trebuie schimbara sau mai duce 1 an (mai mult de 8000 km nu fac pe an). Piesele nu sunt originale, curea Gates, pompa apa Inna si restu nu mai stiu...

Distributia la motorul meu originala ajunge 1600 lei cu tot cu montaj si cu vechea pompa de apa la schimb.

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, totul era la cablul care pleaca de la baterie de la plus, cel gros. Se mai prindea in cateva lite...avea curent destul cat sa aprinda un bec, dar nu avea suficienta putere sa invarta electromotorul si binenteles ca eroarea " oil press. Stop engine provenea tot de acolo.

Multumesc celor care mi-au raspuns si si-au dat cu parerea.

Modificat de peanut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theoane ia verifica tu avasul cu vagcomul si punel aci sa vedem si noi acel reglaj minune

trebuia sa verifici inainte si dupa, mai ales ca temperaturile de acum nu prea afecteaza pornirea dc avansul e reglat prost, dc avansul e reglat prost se mai reflecta si asupra altor probleme cum ar fi consum mai mare sau lipsa tuturor cailor, deci cum ai umblat 4 ani asa as fi foarte mirat sa fi avut un reglaj prost

Distributia pe care tu ai montato , curea gates si role ina duce linistit 60k de km, dar de ce nu ar zice cei de la skoda ca trebuie schimbate

Oricum te rog eu sa pui un printscren cu avansul in stadiul in care il ai acum la masina ca sunt tare curios , am fost si eu la skoda la reprezentanta si dupa ce am dat 150 de lei l-am reglat singur acasa, dar nah poate tine si de noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theoane ia verifica tu avasul cu vagcomul si punel aci sa vedem si noi acel reglaj minune

trebuia sa verifici inainte si dupa, mai ales ca temperaturile de acum nu prea afecteaza pornirea dc avansul e reglat prost, dc avansul e reglat prost se mai reflecta si asupra altor probleme cum ar fi consum mai mare sau lipsa tuturor cailor, deci cum ai umblat 4 ani asa as fi foarte mirat sa fi avut un reglaj prost

Distributia pe care tu ai montato , curea gates si role ina duce linistit 60k de km, dar de ce nu ar zice cei de la skoda ca trebuie schimbate

Oricum te rog eu sa pui un printscren cu avansul in stadiul in care il ai acum la masina ca sunt tare curios , am fost si eu la skoda la reprezentanta si dupa ce am dat 150 de lei l-am reglat singur acasa, dar nah poate tine si de noroc

avand in vedere ca nu sunt un posesor de interfata vag sper ca pe sambata sa verific avansul.

Cu o zi inainte de a ma duce in service l.am verificat si nici macar nu era pe grafic, era cu mult sub linia rosie, chiar la baza graficului, avansul era 9, 10. Acum dupa ce au pus distributia la punct motorul e mai silentios, porneste mai usor dimineata (cand am plecat sambata in service era 5 grade la galati si a pornit balbait, iar apoi luni dimineata erau 6 grade si a pornit fff usor fara nor de fum in jur), si masina se accelereaza mult mai usor, deci nu cred ca m-au pacalit (ii cunosc pe majoritatea mecanicilor de acolo). Iar legat de consum nu am bc sa il pot monitoriza.

Pornirea dimineata inainte (temperatura peste 5 grade): masina invartea de vreo 3 ori si apoi pornea balbait, dupa reglare distributie si avans porneste la sfert, nici mie nu imi vine sa cred ce usor porneste si lucrul cel mai bun este ca dupa ce porneste nu mai am acel norisor de fum, de motorina nearsa.

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc celor care mi-au raspuns si si-au dat cu parerea.

Cu placere, de 2 ori am zis sa verifici cablurile,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. am un vw passat 1.9. tdi 90 cp din 1999-2000. am cumparat masina in 2010 si la o sapt mi-a facut problema cu martorul de la bujii. se oprea in mers si nu se mai aprindea acel filament stiam ca nu porneste. mi-a facut de vreo 3 ori. o lasam cat vroia ea si pornea cand se aprindea in bord acel filament nu i-am facut nimic desi proprietarul zicea ca ar putea fi din alarma. dupa aceea un an de zile nu am mai avut nici o problema. acum de vreo luna mi-a facut de vreo 3 ori. am fost prima data am dat alarma jos...la fel...apoi am auzit de acel releu 109. cand mi s-a oprit am fost la dezmembrari si am cumparat doua astfel de relee. cu nici unul nu a mers. l-am lasat pe cel vechi a pornit cand a vrut ea si apoi am schimbat releul cu cel de la dezmembrari gandindu-ma ca poate a citit eroarea si de aceea nu a pornit cand l-am pus prima data. acum iar s-a oprit si cu cel de la dezmembrari. ar trebui sa cumpar unul nou nu de la dezmembrari? sau poate e din alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa verifici circuitul electric de la releul 109 la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum vin de la masina. de fapt atunci cand am schimbat releul era 219 si se afla sub capota langa calculator.

acum am venit de la masina si am vazut. unde se afla 109 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!