Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Am lasat luni masina la mecanic sa ii faca teste sa vada cu pornirea greoaie si astazi imi spune ca imi bate volant si ca din cauza ei nu porneste cum trebuie. :| E posibil ? Compresia cica e buna,bujiile sunt noi,filtru de motorina nou. Parca nu m-as apuca sa dau 2000 ron pe un kit de ambreiaj nou :(

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S or fi ars celelalte , dar vine curent pe ele?

le verific maine inca o data, si daca vine curent la ele.

cred ca e o pb cu motorina. efix winter diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

driver nu cred sa fie de acolo, dar nah poate mecanicul tau este ceva magician

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am dubii, asa ca maine dupa masa o duc si la alt mecanic sa vada ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba motorina,si a fratelui meu pornea greu cu rompetrol.

o sa schimb motorina dar acum sunt cu rezervorul plin...am pus aseara 2.5 litri de benzina, azi dimineata la fel, tot greu a pornit.

Am verificat acum cateva minute bujiile, dupa ce am ajuns la servici :icon_redface: si:

-toate sunt bune

-curent la ele vine (se aude cum cupleaza releul si cum decupleaza).Am verificat cu un bec daca vine sau nu curent pe ele

-acum am scos mufa de la senzorul de temperatura sa vad cum porneste cand plec acasa...dupa 8 ore

O sa incerc sa purjez putin apa din filtrul de motorina dar mi.e frica sa misc de furtunele alea pe acolo ca sunt foarte rigide, sa nu pocneasca ceva.

Bule pe traseul de alimentare nu am, deci nu se dezamorseaza nimic, am avut.o si cu spatele mai sus decat fata si tot greu a pornit.

S or fi ars celelalte , dar vine curent pe ele?

sunt bune toate bujiile si vine si curent la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna sunt nou in forum asa ca daca gresesc sa ma scuzati am problema cu pornirea dimineata cand e frig afara la un wv bora 1.9 tdi 2001 deci sa explic ce se intampla:

-porneste numai dupa a 2, 3 cheie

-scoate un fum alb cu miros puternic de motorina (dupa ce a pornit nu mai scoate acel fum deci numai la pornire e prezent)

- motorul trepideaza rau deci asta face numai la prima pornire dimineata dupa aia numai am probleme

-bateria buna, bujii noi

-in bord nu ramane nici un bec aprins

as dori sa aflu ce ar putea cauza aceasta defectiune multumesc enorm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica cum porneste cu mufa la G62 scoasa.

2. verifica daca primesc curent bujiile incandescente, la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa verific daca primesc curent bujiile incandescente la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu aparatul de masura sau bec. Un fir la fisa bujiei, altul la baterie- pe borna plus - pui contactul si vezi da ai tensiune sau se aprinde becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu aparatul de masura sau bec. Un fir la fisa bujiei, altul la baterie- pe borna plus - pui contactul si vezi da ai tensiune sau se aprinde becul.

sau altfel spus mai exact: pui un fir de la mufa bujii (nu bujie) pe plusul becului si minusul becului la bateie (-).

Apoi pui contactul: daca se aprinde becul e ok

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisa .... e fisa... nu mufa. De ce bujii....acodul corect gramatical nu este bujiei ?

da, la baterie pe minus. La verificarea bujiei, pe plus.

Ca sa verifici si bujiile - sa nu ai vreo surpriza.

Setezi ampermetrul la 50A. O borna a ampermetrului se leaga la borna + a bateriei, cu cealalta se verifica pinul de la fiecare bujie. Aceasta trebuie sa indice un consum de curent de 35-40A care dupa cateva secunde coboara si se stabilizeaza undeva in jurul valorii de 10A. Fiecare bujie se verifica cate 1 minut - aproximativ.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat bujii+curent ce vine la ele e ok, asta nu imi dau seama de ce fumul alb si inecacios cu miros de motorina (motorina nearsa ) ce cauza ar putea avea multumesc ati fost f prompti pana acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Golf 4 1.9 TDI motor AXR 101 CP

Imi porneste la rece (vorbim de sub - 8 grade), dar dupa ce plec cu el fac 6-7 km si se opreste in mers (initial dandu-mi semne ca nu mai vrea sa traga).

Dau la automat (cu pauzele normale) aproximativ 2-3 minute si pleaca iara (motiv pentru care am omorat bateria si de obicei chem pe cineva sa-mi dea curent).

Faza se mai repeta inca odata si apoi pot sa fac turul tarii ca nu se mai opreste.

Am schimbat filtrul de motorina si am curatat clapeta de la Mainfold intake (singura eroare pe care mi-o da pe computer) si degeaba.

Daca temperatura afara e in jur de zero grade, nu am nici o problema.

Daca are cineva vreo idee va rog AJUTATI-MA.

VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se alimenteaza cu motorina , vezi ca tu ai pompa in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut-o, dar nu am avut ce sa curat acolo

motorina e curata cu aditiv metabond in ea

Modificat de rusman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunul de tur la iesirea din filtru ,asa vezi daca ai debit de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu aparatul de masura sau bec. Un fir la fisa bujiei, altul la baterie- pe borna plus - pui contactul si vezi da ai tensiune sau se aprinde becul.

Cum adica pe plus? esti sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu - am scris gresit acolo - vezi ca am corectat in urmatorul post, mai jos - pe plus la baterie, cu ampermetrul si celalalta borna pe plotul bujiei - sa verifice bujia.

Cu becul sa verifice daca primeste curent - un fir in fisa electrica care intra in bujie si celalalt fir pe minus la baterie

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)), asa e, my bad, nu am mai citit in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC MULT PENTRU LINK

si pentru sfaturi de la skoda, (si al meu are 3 anisori, sa-ti traiasca)

voi incerca sa fac cate ceva din ce se vorbeste acolo

sper sa reusesc

revin cu rezultatele

Modificat de rusman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat bujii+curent ce vine la ele e ok, asta nu imi dau seama de ce fumul alb si inecacios cu miros de motorina (motorina nearsa ) ce cauza ar putea avea multumesc ati fost f prompti pana acum :)

Avansul cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu inca numai azi sunt programat la diagnoza cu masina o sa revin cu rezultatele (dar chestia cu avansul nu ar trebui sa fie si in rest mentionez ca eu am problema aceasta numai dimineata la prima pornire)

-distributia facuta acum 4000 de km schimbat tot filtre, ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!