Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Verifica pompa din rezervor.....are acolo un fel de sorb care are o supap care se blocheza...am patit-osi eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde spira de la bujii.Sigurantele nu le-am verificat.Care dintre ele? cele de pe baterie le-am vizionat.

este vorba de 109?

motorina baga ,am spus pana la pompa tandem am verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee daca la 1.9 tdi ,bkc-pd,se poate modifica timpul de actiune a bujiilor...cu vag-com bineinteles...

Multumesc...

daca o pornesti ..merge in relanti si in sarcina dupa cativa km se opreste si nu mai porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...revin cu patania...:(...Dupa ce am pus metabondul,seara,adica dupa ~10 ore,la -14 grade,a pornit relativ usor...eram in culmea fericirii....Dimineata insa,la -15,am crezut ca omor bateria...A luat-o intr-un tarziu tot greu si parca se rupea masina...Nu mai stiu ce sa-i fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt schimbate, spirala zici ca sta aprinsa... ai verificat daca primesc bujiile comanda ?

Daca da, problema e din alimentarea cu carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti fisa de pe bujiile incandescente si pui un aparat de masura pe fiecara din cele 4 fise(+) si caroserie (-) si pui contactul,pe fiecare din cele 4. Daca are tensiune, e ok.daca nu, vezi de ce nu are.., releu stricat, fire intrerupte, senzor tepmperatura, desi spun din prorpie experienta, a mea a pornit destul de ok cu o singura bujie, acum 3 ierni. Senzorul de temperatura daca ar idica o temp mai mare decat cea reala, ar putea fi o posibila problema, IQ fiind mult mai mica la temp mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e g62-ul defect, nu stau bujiile cat trebuie - martorul se stinge repede - asta ca metoda empirica de verificare. Altfel, pus VCDS-ul pe ea si vazut cum sta treaba.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut bordu pt releu de la buji, acolo am descoperit ca are tras un fir sub releu la un surub si la unul dintre pini reului si apoi intra in locas, acel fir este ceva logic sau o improvizatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar semana cu o improvizatie, dar vezi la un electricean mai bine de unde vine si ce face acel fir

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea.a porni,dupa 5 km de mers si stationare 10 minute nu a mai pornit.

Am verificat circuitul de alimentare e OK,vine motorina la pompa tandem.Am scanat cu testerul si nu apare nici o eroare,am verificat clapeta de la EGR-nu este blocata- dar tot nu porneste.Nu mai stiu ce sa ii mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tester tot imi da eroare releu de buji si daca o sterge apare la loc:(, tree sa fac un tester fara fir pus pe releu ca az dim nu l;am avut pus si a pornit;;)dar am tinut;o in garaj aznopte:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are alta problema ar trebui sa porneasca si fara bujii

Uite aici o schema sa vezi care e situatia cu firul ala, releul este K22 iar numerele pinilor notate in interiorul dreptunghiului se regasesc inscriptionate pe releu.

Cand nu porneste verifica daca ai tensiune la pinul 86 (scoti releul si masori in locul in care intre piciorul 86) atunci cand pui contactul, daca nu atunci de vina este releul K46 care alimenteaza si ECU.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in schema nu apare nici un fir, asa mi se pare ca e circuit normal:-??tare multe nu am inteles din schema ma gandeam ca e ceva schema mai babeste imi arata tot ce e pe langa releu asa mai no pt nepriceputi in scheme electrice:D

am sa verific daca fac rost de aparat deala de masurat intr'o dimineata, ca bordu inca nu l'am montat la loc pana nu ii dau de capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai montat bordul, poti face o poza sa ne uitam pe ea - sa vedem despre ce fir vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pana acum a mers cu firul lasa-l asa (probabil a fost o intrerupere in cablaj si a fost pus firul asta sau poate asa e el) si verifica urmatoarele:

- identifica releul de la bujii (k22) si releul care comanda ECU (k46 pe schema), dupa schemele atasate primul ar trebui sa fie releul 4 (are doua picioare mai late decat celelalte) iar al doilea releul 8 care ar trebui sa aiba numai 3 picioare.

- scoate ambele relee din locas, conectorii de la bujiile incandescente si mufa de la ECU

- cu instrumentul de masura setat pe 200ohmi (cea mai mica scala) verifica:

* daca intre pinul 86 de la releul 4 si pinul de la releul 8 este continuitate (rezistenta este 0 sau foarte aproape, oricum sub 1ohm)

* daca intre pinul 85 de la releul 4 si pinul 42 de la mufa ECU este continuitate

* daca intre pinul 30 de la releul 4 si siguranta de la bujii este continuitate (siguranta asta nu stiu unde este , trebuie sa fie o siguranta lamelara de 50A ca cele de pe baterie), cu ocazia asta verifici si siguranta

* daca intre pinul 30 de la releul 4 si conectorii de la fiecare bujie este continuitate

Daca pana aici totul este OK se pune la loc releul 8 si ECU (daca tot l-ai desfacut curata pini cu niste spray de contacte nu altceva, fara materiale abrazive)

Seteaza instrumentul de masura pe 12V si verifica urmatorele:

* pune contactul si masoara tensiunea pe pinul 86 de la releul 4, ar trebui sa ai 12 V, daca nu ai atunci verifica daca releul 8 si siguranta F4 (asa e in schema dar cred ca este gresit, tu sa ai toate sigurantele bune, verificate cu instrumentul de masura) sunt bune

* pe pinul 30 al releului 4 trebuie sa ai 12 V cu contactul pus

Daca pana aici este OK pune la loc releul 4 si scoate senzorul de temperatura al lichidului de racire. Conecteaza instrumentul la una din mufele care intra in bujie si pune contactul.

Pentru 20 secunde instrumentul trebuie sa arate 12V, daca nu atunci releul este dus (se verifica aplicand + pe 86, - pe 85 si instrumentul conectat pe 30 si 87 trebuie sa arate continuitate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg prea bine din poza, dar a luat un plus de pe piulita din rack...dar nu vad daca e last liber sau e legat de ceva mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era legat firu la un pin de pe releu este unu mic mic si unu langa nu mai situ pe care o fo ca era scurt firu si cnd am tras s;a desfacut de pe pin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca firul este legat la plus (nu-mi dau seama dar poti incerca sa masori tensiunea intre el si caroserie. daca este tensiune atunci pe el vine plus) sub nici o forma sa nu-l legi la pinul ala subtire pt ca arzi ECU (prin pinul 85 se inchide circuitul releului la masa prin ECU), atentie mare cum umbli pe acolo, daca nu stii exact unde a fost nu-l mai pune. Daca este plus pe el singurul loc unde ar fi putut veni ar fi pinul 30, dar nici asa nu e bine pt ca se sunteaza siguranta de 50 A (presupun ca siguranta este arsa si cine a umblat pe acolo nu a stiut unde este asa ca a improvizat).

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apoi io nu inteleg de ce a facut improvizatia asta:-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..

am probleme cu pornirea la rece

motor 1.9 tdi ALH,an 2001

-bujii verificate (toate bune) (ca o paranteza 2 sunt noi au max 2 luni si 2 sunt ale masinii)

-bule pe furtunul de alimentare motorina nu am

-electromotorul a fost desfacut recent si schimbate bucsele

-motorina efix winter

-la ultima scanare nu am avut nici o eroare, martorul pt bujii sta aprins destul de mult

-bateria e varta si are 3 ani, descarcata nu e

sambata la -12 grade am pus contactul de 2 ori si a pornit usor, a invartit de 2-3 ori si a pornit

masina se foloseste zilnic

azi dimineata -18 grade nu mai stiu la a cata cheie a pornit ca la a 5-a le-am piedut numarul.

Porneste neregulat, trepideaza motorul.

filtrul de motorna este schimbat in noiembrie.

Daca o las 8 ore apoi sa o pornesc iar imi porneste tot greu.

La ultima scanare aveam urmatoarele (ma refere la injectoare, avans)

Marþi,22,Noiembrie,2011,19:15:58:55062

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 908.2

Versiune date: 20100326

Adresa 01: Motor (038 906 012 M)

19:15:35 Grup 001: CantInjecþie

903 /min TuraþieMotor

3.4 mg/cursã CantInjecþie

1.680 V Tensiune Senzor Senzor deplasare

64.8*C Antigel- Temperaturã

19:15:35 Grup 004: Început injecþie

903 /min TuraþieMotor

0.4 *ÎPMS Început injecþie (Prescris)

0.4 *ÎPMS Început injecþie (mãsurat)

68.1 % Activitate VentilInjecþie

19:15:35 Grup 013: Ralanti-ReglajLin

0.24 mg/cursã CantInjecþie Cilindrul 1

-0.07 mg/cursã CantInjecþie Cilindrul 2

0.09 mg/cursã CantInjecþie Cilindrul 3

-0.28 mg/cursã CantInjecþie Cilindrul 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt verificate,

verifica daca primesc comada cand pui contactul.

verifica daca G62 e in parametrii / incearca o pornire dimineata, cu mufa lui scoasa

altfel ai probleme de alimentare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt verificate,

verifica daca primesc comada cand pui contactul.

verifica daca G62 e in parametrii / incearca o pornire dimineata, cu mufa lui scoasa

altfel ai probleme de alimentare ...

releul il aud cum cupleaza si decupleaza, bujiile le.am verificat recent cu becul si firele la baterie.(2 bujii au max 2 luni)

O sa incerc si te anunt ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!