Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Va salut din nou pe toti si sa va spun cum am rezolvat problema cu pornirea la golf 4 tdi.Intai va reamintesc ca aveam probleme pe timp de ploaie si atunci cand spalam masina.Nu am facut altceva de cat sa urmez pas cu pas recomandarile colegului fff de la valcea si anume:am scos stergatoarele(mentionez ca erau intepenite si ruginite pe suruburi si nu au iesit decat foarte greu cu ajutorul unei prese de arcuri mai mica),am scos chederul,am scos grila de mai jos de parbriz(aceasta a iesit greu datorita faptului ca este oarecum casanta si crapa imediat.atentie este prinsa intr-un cheder la baza geamului si nu de geam cum am crezut eu),am scas capacul care vine la filtrul de particole in partea stanga si asa am ajuns la calculator.Calculatorul are doua mufe stanga si dreapta.Recomand ca inainte de a scoate mufele sa luati bornele de pe baterie si sa asteptati 3-4 minute.Amcuratat cu atentie mufele cu alcool tehnic cu toate ca nu era necesar(erau ca si noi si se cunostea pe ele ca nu oxidasera deloc)dupa care am luat la verificat cablurile care alimenteaza cele daua mufe.Cablurile sunt izolate cu banda ignifuga.Cel din stanga(cum privesti spre calculator)nu avea nimic dar cel din dreapta am vazut de la prima privirea in doua locuri era mucegait si putred.Mentionez ca in momentul cand am umblat la calculator masina megea bine pentru ca nu o spalasem si nici nu ploua.Ca urmare am luat o sticla de apa si am turnat pe cablul cu pricina.Am stat doua minute dupa ce am pus bornele bateriei la loc si am dat la automat.Nu am mai putut porni defel.....vechea problema.Ca urmare am scos de pe cablu mansonul de cauciuc am dezizolat complet firele cu atentie si le-am izolat din nou cu banda ignifuga.Mentionez ca am uscat totul in cateva minute cu uscatorul de par.Am pus totul la loc dupa ce am curatat de frunze jgeaburile prin care curge apa.Din momentul ala sunt alt om.Prima data am fost la spalatorie cu ea si e alta masina.Recomand tuturor celor care aveti aceleasi simptome la masina faceti tot asa.M-a costat 30 lei manopera si 6 lei banda ignifuga.Sper ca am fost de ajutor cuiva si va salut din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema foarte ciudata cu pornirea. Dimineata o ia la sfert ajung la munca si plec pe la 6...o ia la sfert...merg sa beau o cafea si dupa aprox o ora nu a mai pornit. Am mai patit de vreo 3 ori saptaman asta dar dupa mai multeee incercari in cele din urma pornea...tot la sfert. Parerea mea e ca nu mai porneste decat dupa ce sta mai mult de vreo doua ore...cred, inca nu am testat..daca nici maine dimineatza nu imi porneste nu stiu ce sa fac ca nu am nici VAG.. AJUTOOOR !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@StirbuDragos

Vezi sa nu fie de la clapeta de la egr, se mai blocheaza uneori.

Vezi postul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos de idee. Foarte ciudat e ca azi de dimineata cand am fost la ea a pornit din prima. Cuprima ocazie cand se mai intampla o sa vad ce e cu clapeta aia. Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana ce vine sper sa-i fac o diagnoza, cu egr nu am facut nimic, cred ca e totusi senzorul de temperatura, aseara a pornit IMPINSA, ma depaseste situatia, nu gasesc nici o logica :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,

ma ajuta si pe mine cineva?

am si eu o problema, cand incerc sa-l pornesc, golf 1.4, invart cheia in contact , se invarte motoru, ramane becul de la baterie aprins rosu,

dar masina nu porneste.

mentionez ca bateria o am de 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza, ceva, ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, dar daca tin vreo 5 sec pus, porneste ff greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba lu' nenea Bundy,fa o diagnoza.Initial verifica si conexiunile de la baterie(bornele,celelalte legaturi).E simptom de baterie moarta mi se pare(chiar daca e de 6 luni).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar invarte motorul, asta e ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai invarte invarte...dar invarte normal?poate sa si invarte ca si cum ar ``trage de moarte``

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incadescentele le-ai verificat?vezi daca se inrosesc...

si Vag-Com?Ai scanat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vremea asta, trebuie sa porneasca si cu toate bujiile arse......

cel mai bine e o scanare, care poate identifica problema....asa cum l-ati sfatuit toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate trebuie sa proneasca.....bujiile sun excluse...DECI FLORINE PUNE MANA SI FA UNDEVA O SCANARE VEZI CE-TI DA... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Trutan Darius

Buna ziua.

Am o problema foarte mare de ceva timp, si nu am reusit sa ii dau de capat.

Siptome: Masina porneste greu, indiferent daca motoru este cald/rece. Porneste parca putin mai greu daca sta 2-3 zile.

Dupa ce a pornit, merge perfect!

Am scanat si cu VagCom si mi-a dat o eroare la senzorul de turatie, l-am schimbat si problema estea aceeasi.

Am incercat sa rezolv:

-curatat egr

-baterie noua

-supapa de sens pe circuitul de motorina

-buji noi

-futunase vacum noi

Rog daca se poate un sfat cu o rezolvare, am fost la 3 mecanici care doar s-au uitat la ea si spun ca masina merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor

oameni buni am o problema cu golful meu 1.9 tdi 90cp ALH 2002

a inceput cu oprirea motorului in mers pt f scurt timp..atat cat sa smuceasca...nu o facea des dar...la un moment dat nu a mai pornit am facut o diagnoza si a iesit asta;

01039 coolant temperature sensor(g2)

30-10-open or short to plus intermittent

si asta

01314-engine control module

49-10 no comunication -intermittent

am schimbat senzorul....a pornit dar dupa cateva zile a inceput din nou....se oprea in mers si nu mai pornea pana nu ii faceam diagnoza si iesea doar a doua problema cea cu 01314.....o stergeam si pornea fara problema

ajutati-ma va rog....nu mai stiu ce sa ii fac

ma aflu in italia si nu vreau sa ajung pe mana mecanicilor decat in ultima instanta....va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema la pornire. Am un VW Golf4 1.6 16V AUS din 2001. Azi de dimineata am incercat sa il pornesc si nimic.

Martorii la bord se aprind, se sting, cum este normal, apoi dau la cheie si nimic. Nici macar un bazait sau un zvac cum ca ar vrea sa porneasca. Martorii raman aprinsi,kilometrajul imi arata "service". Marturisesc ca sunt incepator si nu ma prea pricep la masini, dar din cate imi dau eu seama nu e de la baterie. am rulat cu masina pe parcursul intregii saptamani si nu am avut nici cea mai mica problema. Aseara m-a intors cu ea la ora 1 noaptea si de asemnenea nu a prezentat nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca zici ca nu e de la baterie si nu se aude nimic - ori ai probleme la contact ori la electromotor.

Fa o diagnoza si vezi daca iese ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca nu e de la baterie si nu se aude nimic - ori ai probleme la contact ori la electromotor.

Fa o diagnoza si vezi daca iese ceva.

asa dintr-o data fara nici un preaviz inainte, e normal, e posibil?

Am discutat de asemenea cu niste amici care se mai pricep si ziceau sa lovesc usor cu un ciocan electromotorul ca poate e blocat, ce parere aveti?

Modificat de zetmarcas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Uite ca e posibil.

Mda, poti incerca si cu ciocanul.....de fapt cu coada ciocanului, lovesti carcasa electromotorului, poate mai "aranjeaza" periile. Dar, cand dai la cheie, nu se aude niciun tac-tac, nimic ?

Trebuie verificat circuitul electric al electromotorului.

P.S.-ai cumva alarma aftermarket, pe masina ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca e posibil.

Mda, poti incerca si cu ciocanul.....de fapt cu coada ciocanului, lovesti carcasa electromotorului, poate mai "aranjeaza" periile. Dar, cand dai la cheie, nu se aude niciun tac-tac, nimic ?

Trebuie verificat circuitul electric al electromotorului.

P.S.-ai cumva alarma aftermarket, pe masina ?

am cumparat-o direct cu alarma montata. NU e pe cheie, deci cred ca e montata de fostul proprietar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, deci s-a rezolvat ...

dupa o ora de verificat sigurante, incercat pornit cu cabluri, schimbat baterie, am decis ca nu de la baterie venea problema.

mai ramaneau 2 solutii contactul sau electromotorul. Cum pentru a verifica contactul ar fi trebuit sa ridic masina pe rampa sau cric, sa ma bag sub ea si sa verfic cu o lampa de proba pe bobina de la electromotor daca vine curent, am ales varianta care imi lua mai putin timp dar mai mult efort si anume sa pornesc masina impinsa.

A mers din a 2a incercare cu ajutorul unui prieten mai "bine facut".

Concluzia, cu ajutorul unui specialist(la telefon), schimbat carbunii de la electromotor cat mai curand posibil si verficarea bendixului (nush ce e ala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou

am aruncat o privire pe forum la cauzele posibile ale erorii de ecu 01314 si am vazut ca ar putea fi releul 109...asa ca m-am uitat sub bord si in teorie ar fi trebuit sa fie al 4-lea de la stanga la dreapta dar la mine scrie 103 pe el..e acelasi?

ma poate lamuri cineva?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Banuiesc ca motorul tau e ALH. Uite ti-am dat schema amplasarii tuturor releelor si cu ce se ocupa fiecare, sa o ai si pe viitor. 103 nu e totuna cu 109 - vezi ca le identifici usor, in schema. Daca nu te descurci, trimite PM.

Golf Bora ALH Relee.pdf

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!