Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am avut si eu o problema azi dimineata. Cand am incercat sa pornesc masina, nu a vrut sa porneasca si am observat ca mi-a ramas aprins martorul de la imobilizator si s-a auzit cum s-a resetat computerul de bord.Masina a pornit abia la a 3a incercare iar acel martor s-a stins.Sa fie din cauza temperaturii cu minus de afara?

PS: Tot azi am pornit masina pe la ora 15 si n-a mai avut nici un fel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal nu e. SA nu ai cumva lipituri reci, pe placa clusterului..... Bateria e buna sau e obosita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria cred ca e cam obosita pentru ca daca las cd-playeru pornit vreo 10-15 min la vol ambiental, la pornire invarte putin mai greu. Mi-a masurat cineva tensiunea la baterie si era 13.2 parca.

PS: Am observat acuma seara bord la display-ul unde imi sunt afisati km masinii, mi se vede culoarea albastra mai inchis fata de acel display de la BC.Cumlea e ca exact de cand a facut figurile cu imobilizatoru, de atunci mi se vede acel display mai inchis la culoare.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in mod normal, daca iti clipea martorul de imobilizator(adica nu recunostea cheia) masina nu ar fi trebuit sa porneasca. Insa cum a pornit si zici ca s-a mai intamplat si treaba cu iluminatul display-ului, eu zic ca prin bord s-ar putea sa ai vreo lipitura rece. Cel mai bine vezi la scanare ce iti zice. :icon_thumleft: (L.E. desi nu stiu daca apare vreo eroare specifica ptr led ars, contact imperfect, etc)

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-a aparut acel martor in bord, nu a pornit.Abia la a 3a incercare n-a mai aparut acel martor si motorul a pornit.Oricum maine o sa merg la un test sa vad care-i baiu.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara tensiunea bateriei, la 2-3 ore de la oprire. Trebuie sa ai peste 12.5v, cu motorul oprit..... Daca e ok, verifica clusterul, asa cum ti-am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a masurat azi cineva tensiunea la baterie cu motorul pornit sa vada daca incarca si aveam 14,04v. Atunci cand porneam motorul invartea putin mai greu si aveam tensiune de 7,07v, iar, acel electrician, mi-a spus ca dimineata s-ar putea sa am chiar 5v la pornire si de aceea primesc acea eroare,si,computerul de bord se reseteaza.M-a sfatuit sa-mi schimb bateria ca e cam obosita, ca s-ar putea sa am si alte probleme din cauza acesteia.

PS: Ce a fost mai ciudat pentru mine, este faptul ca la testul vag com mi-a dat o eroare V60 Throttle Position Actuator (Open), ceva de genu asta. Ce parere aveti? Credeti ca din cauza acestei erori sa traga masina mai greu uneori?

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca e putin.....schimba baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine merg sa cumpar bateria cat despre acea eroare V60? Multumesc Florin pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un golf 4 tdi 90 cp si nu mai porneste....dau la automat pana e gata bateria....o pot porni doat cu spreu care se da in filtru de aer. ce sa aiba>??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut un test de compresie ? pompa de motorina a fost verificata vreodata ? Ce erori ai pe Engine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am avut si eu o problema azi dimineata. Cand am incercat sa pornesc masina, nu a vrut sa porneasca si am observat ca mi-a ramas aprins martorul de la imobilizator si s-a auzit cum s-a resetat computerul de bord.Masina a pornit abia la a 3a incercare iar acel martor s-a stins.Sa fie din cauza temperaturii cu minus de afara?

PS: Tot azi am pornit masina pe la ora 15 si n-a mai avut nici un fel de problema.

Am facut un test de baterie la service si incarcarea a fost de 14,1 ,dupa ce m-a pus sa opresc motorul, mi-a scanat curentul de pornire si i-a afisat 22% curent pornire.

PS: Mi-am schimbat bateria cu una Tudor Silver 60Ah curent pornire 600 si acum imi porneste la sfert si azi dimineata nu am avut problema cu imobilizatorul. Problema cu martorul de imobilizator,dimineata la -5 grade,sa fi fost din cauza curentului slab de pornire a fostei bateri?

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut baieti, am si eu o problema, am un passat din 2003, 1.9, 131 cp 4motion si zilele trecute am schimbat bateria la masina k nu mai pornea, am cumparat una noua si pe un drum, am trecut peste un bolovan de gheatza, s-a auzit ca si cum as fi lovit ceva pe dedesupt si mi s-a oprit masina instantaneu. Am dat la automat si nu a vrut sa porneasca... intrucat trebuia sa plec cu ea, am impins-o putin si a pornit. Precizez k mi s-a resetat in acel moment si calculatorul din bord dar si casetofonul. am lasat-o 2 zile in parcare dupa care a pornit la prima cheie.... am oprito si cand am incercat din nou, iar nu a mai pornit si aceeasi problema cu calculatorul si casetoronul. Se aude un zgomot ca cel al electromotorului, dar nusht sigur... ma gandesc sa nu il fi lovit atunci cand am dat peste acel bolovan. Care sa fie oare problema....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAna nu te bagi sub ea sa vezi ce defectiuni a cauzat bolovanul, nu ai de unde sti. Cu toate ca , e destul de sus electromotorul ca sa-l lovesti.

Bornele de la baterie sunt stranse bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu ai scut la masina?ma gandesc sa nu fii agatat ceva cablu si sa nu mai faca contact bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scut din plastic la masina...iar bornele sunt stranse bine... am verificat... maine sper sa o urc pe un elevator k si azi a pornit la prima cheie, pe urma nu a mai pornit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine. Cam greu sa ajunga la noi, la electromotor....dar, cine stie... astept maine sa postezi, ce ai gasit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Cum se incarca bateria si cat timp cu un redresor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca se incarca 12 ore, cu butoanele desfacute de la elementi, pentru a nu se acumula gaze

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de puterea redresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai sanator ar fi sa o pui in serie cu un bec de far (halogen) astfel incat sa controlezi curentul de incarcare indiferent de puterea redresorului mai ales daca nu o cunosti (daca e artizanal). astfel, inserie cu o singura faza ai curent de incarcare 2A, in serie prin cele doua faze inseriate 1A, in serie cu cele doua faze in paralel 3.5-4A.

pt o incarcare relativ rapida folosesti ultima varianta si in jur de 12 ore ar fi ok. daca nu esti presat de timp iti recomand varianta de 1A in jur de 24-36 ore pt ca e mai sanatos pt baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi, va rog sa sfatuiti in cunostinta de cauza, pentru a nu face mai mult rau in dorinta de a ajuta.

Orice acumulator, se incarca cu 10 la suta din curentul nominal. de exemplu la un acumulator de capacitate 70 de amperi, se va folosi un curent de incarcare controlat ce nu va depasi 7 amperi.

Mare atentie, am zis curent controlat, pentru ca daca de exemplu la un redresor artizanal, transformator, dioda, rezistenta de sarcina sau bec, avem nevoie de trepte de sarcina pentru a aduce un acumulator descarcat cu 5 - 9 V, la tensiunea nominala de 12V si apoi asigurarea incarcarii pana pe la 14,4 V.

De aceea e f important ptr viata acumulatorului modul in care il incarci precum si modul in care il descarci.

Ar fi multe de spus.

Cu stima si sper ca am fost de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm nu pot sa spun k am identificat problema cu pornirea.... am fost cu ea la mecanic si nu a gasit nimik, mi-a dat jos electromotorul si l-a curatzat si a mai curatzat si firele de pe dedesubt, a pus bateria la loc si acum porneste ca inainte :( .... nusht de la ce a fost dar sper sa fi fost doar un contact imperfect ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai porneste pisicuta deloc, ce-i drept de cand am ajuns in iasi (joi), in parcare a stat si nu a mai fost nici macar descuiata... azi am avut o incercare dar saraca de-abia mai invartea... Ce sa fie? Ah, mult mai util decat atat... vreun coleg din iasi (zona Piata Unirii, sa nu pun pe drumuri prea mult) ar fi dispus sa-mi dea putin curent ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul gand - bateria. Incarc-o si masoara-i parametrii de incarcare ai masinii, consumul de curent in standby...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!