Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

cocktail-ul perfect pentru pornirea unui diesel la -20 grade

- baterie buna, incarcata

- bujii schimbate in ultimii 2-3 ani

- motorina de buna calitate

- filtrul de motorina schimbat in ultimii 1-2 ani, sau ma rog cine isi permite la fiecare 10.000km

nu are cum sa nu porneasca daca se indeplinesc aceste lucruri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adauga

- compresie buna - motor in mintile lui, senzori ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saltare...Apar si io cu o problema....Am omorat doua baterii pana acum.Acum am pe masina una de 100A cu 780 la pornire.Care ar fi problema.De invartit invarte insa nu o ia...Intr-un final porneste ,insa zici ca se rupe masina...:(...parca porneste in doua pistoane.In final isi revine si merge foarte bine....Ce naiba poate avea...???...Bujiile sunt schimbate odata cu filtrul luna trecuta.Ma gandesc ca daca ar fi ceva in neregula cu compresia,ar trebui sa-mi bage compresia in baie,ceea ce nu se intampla.Nu mai zic ca daca ar fi din compresie,la temperaturile astea(-17/-18) nu ar porni sub nici o forma...astept pareri si solutii daca se gasesc...:)...

Sa aveti drumuri line si...deszapezite...:)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verficica valorile de compensare la injectoare, motorul e PD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e PD, ca in profil apare ALH - care e pompa rotativa. Martorul bujiilor sta suficient aprins ?

Verifica daca acestea primesc curent la pornire - in functie de asta, ne gandim si la G62 sau nu.

Verifica si avansul pompei - cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati linistiti ca acum 20 min am incercat sa pornesc masina si nu am reusit..dau contact si se invarte putin electromotorul dar cu foarte multe pauze si nu porneste. Probabil o fi bateria nu stiu ce sa zic tinand cont ca inchiderea centralizata merge si radio. Si cica ar trebui fiind in garantie eu sa platesc platforma.

Modificat de Shellshock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca s-o pornesti cu niste cabluri de pornire, altceva nu prea ar avea ce sa fie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am acces la capota din cauza ghetii si nu vreau sa insist sa afectez vopseaua. Oricum am uitat sa precizez ca la prima cheie a pornit motoru la 1100 rpm si dupa a scazut pana a murit.

Modificat de Shellshock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta varianta nu prea ar fi decat sa incepi s-o cureti incet incet pana ajungi la compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercand sa o pornesc la un momendat imi scrie in bord stop se aprinde becu rosu de la ulei, si scrie oldruck motor aus dupa care se schimba si scrie betriebes si al2lea cuvant cu a, si nu vrea sa porneasca nici cum pana nu se gata bateria si dupa ce ii dau curent de la alta masina intr'un final porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai explicat pe aici de ce apare martorul de ulei rosu...

pentru ca se da atata la automat incat ECU crede ca motorul merge dar martorul de ulei vede ca nu e presiune la ulei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din acest punct de vedere nu e bai...

baiul e ca se uzeaza electromotorul si bateria :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amu no ceva se uzeaza ca dau atata in gol:))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati linistiti ca acum 20 min am incercat sa pornesc masina si nu am reusit..dau contact si se invarte putin electromotorul dar cu foarte multe pauze si nu porneste. Probabil o fi bateria nu stiu ce sa zic tinand cont ca inchiderea centralizata merge si radio. Si cica ar trebui fiind in garantie eu sa platesc platforma.

bateria are putere cat sa deschida usi sau sa porneasca radio-ul.. dar nu mai are putere sa invarta electromotorul... va porni daca ii dai curent cu, cabluri

P.S. la sub -15 grade nu e recomandat sa pornesti radio-ul.... la vw beta nici nu se mai aud boxele din usa la ce congelate sunt... de asemenea tot ce este cu cristal lichid este afectat de ger.. cu alte probleme mai tarziu (pixeli morti, linii moarte, scaderea in intensitate etc..)

eu iarna prefer sa pornesc masina si fara niciun consumator sa ma duc la servici sau sa ma deplasez fara radio, lumini, incalzire prin scaune etc.. din 2 motive... 1. ajut bateria sa se incarce, 2. nu uzez componentele electronice, care in unele cazuri pot avea si bruma :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci care este motivul pentru care masina pentru 1-2 secunde porneste se duce cam pana la 1100 rpm dar dupa moare ..in timpu asta incerc sa accelerez sa ii dau turatii dar..tot moare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina proasta ? presiune proasta pe traseul de alimentare ? (desi nu cred, ca nu e veche masina)

oricum numai daca ii dai curent din alta sursa si dai la automat te lamuresti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile a pornit perfect...si pana am mai dat zapada etc o ora am lasat-o pornita..nicio problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai nevoie neaparat.. mai asteapta ca se mai domoleste gerul in weekend :)

am si eu vecini care au masini personale, si au si de firma.. alea personale zac toata iarna in fata blocului.... bateriile le-au dus in casa :))

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2 am terminat bateria si nu mai invartea mai deloc electromotorul, si la 4 jumate m'am dus si a pornit la sfert de cheie apoi io nu stiu ce are masina asta:))) tot -8 grade o fost si la 2 si la 4 jumate si am lasat'o cu bateria moarta... :icon_cheesygrin: :icon_cheesygrin: :icon_cheesygrin: :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata a venit platforma am lasat-o la Midocar si toti expertii zic ca nu e nicio problema nici macar cu bateria doar ca probabil a ramas ceva pe traseu sa zic asa o bucata de apa (benzina de calitate OMV 100 :)) ) si a inghetat si nu mai primeste destul combustibil. Acuma va intreb e plauzibil ce zic ei aici? Intr-adevar electromotrul se invarte, farurile merg,geamuri etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,intr-adevar e ALH ca in profil.Bujiile,cum am spus au fost schimbate acum o luna,iar martorul sta aprins...de ma plictisesc la temperaturile astea...Ba chiar am pus contactulsi de 3 ori asteptand bineinteles sa-si faca bujiile ciclul...Azi am pus in motorina niste metabond...sa vad maine dimineata ce se intampla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit -o azi dimineata.Plecat de acasa la -12 grade C,a pornit bine,am mers cam 5 km prin oras,dupa care am oprit-o 10 minute. cCand am incercat sa pornes din nou,nu a mai vrut deloc.invarte intr-o veselie,dar nici macar un semn ca ar vrea sa porneasca(nu fum la teava,nimic).

Am schimbat filtrul de motorina,am incalzit radiatorul de racire de sub masina,conducte,etc.Motorina pleaca spre pompa tandem( am scos furtunul de acolo dupa ce am dat la cheie si are opresiune foarte mare) dar de acolo catre injectoare nu mai stiu

Nu am pus testerul inca pe ea(poate sa nu se comande deschiderea injectoarelor?).Motorul este PD.

A pornit perfect si ieri la - 17 grade C si toata saptamana cand a fost ger.

Vreo sugestie sau sfat de la un coleg priceput?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai motorina, invarte bine, atunci pune VCDS-ul pe ea - sa nu cumva sa-ti faca figuri releul de alimentare al ECU lui. Din cauza asta, nu-ti comanda injectoarele

Sigurantele le-ai verificat ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo sugestie sau sfat de la un coleg priceput?

Spira de bujii se aprinde cand pui contactul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!